abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60260489
Vicky, veel succes! Ik hoop dat je er wijzer van wordt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60260708
Vicky, fijn dat je vandaag terecht kan. Sterkte!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:58:54 #253
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60260841
Vicky, succes. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:03:58 #254
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60260911
Vicky, succes vandaag...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:06:01 #255
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60260940
Ik duim voor je dat de huisarts is voor je kan betekenen Vicky!
Saartje
pi_60261728
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
volgens mij staat hij nu aan... (denk dat je de mail bedoelde) (ben nog niet helemaal thuis in alle systemen van Fok... )
pi_60261752
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Vicky het volgende:
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
Fijn Vicky, ik hoop dat er nu duidelijkheid komt, welke kant op dan ook... (maar hopelijk de zwangere...)
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 10:41:40 #258
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60262890
Vicky je bent als het goed is nu klaar bij de huisarts. Hopelijk krijg je een verwijzing voor een bloedtest en/of echo mee om echt goed te kijken waar het vandaan komt of waar het blijft
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60263864
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60264254
Ik lurk meestal, post heel af en toe een kreet...
Natuurlijk hoop ik voor Poppejans (en Vicky) dat jullie snel ongi worden (of niet in Vicky's geval). Ik ben echter in november gestopt met de pil, daarna voor het eerst in mei ongi geweest en daarna in juni dus weer niet. Ik wacht met spanning af voor de 28e van juli. Maar even mijn verhaal om aan te geven dat 6 weken wachten eigenlijk nog relatief kort is. Ik ken zelfs iemand die al 10 maanden wacht.
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 11:46:47 #261
5428 crew  miss_sly
pi_60264458
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.

Als je 10 maanden wacht is het misschien verstandig eens naar de huisarts te gaan, al was het maar om een recept te krijgen voor medicijnen om een onttrekkinsbloeding op te wekken.

Vicky, wat vervelend. Ergens begrijp ik de ha wel, maar voor jou is het natuurlijk gewoon shit. Ik hoop dat je dan maar snel ongesteld mag worden of nog liever snel een positieve test hebt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60264867
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Vicky het volgende:
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
Dat is natuurlijk het antwoord wat je niet wilde horen
Wat vervelend zeg, veel sterkte en geduld ermee
pi_60264976
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.
Tuurlijk is het voor iedereen anders! Ik was zelf ook regelmatig ongesteld (voor de pil en natuurlijk ook tijdens) en toch duurt het blijkbaar een tijd voor het weer op gang is. Just saying... zo kan het ook.
pi_60271072
Vicky, klote dat je verder niks opschiet na je bezoekje aan huisarts zeg!

Prinseszondererwt: Jij hebt dus echt lang moeten wachten op ongesteldheid
Jeetje... maar geeft mij wel weer meer vertrouwen in dat er vast niks mis met mn lichaam is en dat ik gewoon meer geduld moet gaan hebben.
Ben jij tussentijds daarvoor nog naar de huisarts geweest of niet?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60271275
Nee, ben niet naar de huisarts geweest. Ook omdat ik eigenlijk niet gestopt was om direct zwanger te worden maar om van de hormonen af te zijn. Nu ben ik wel heel blij dat ik een half jaar geleden al gestopt ben...

Vandaag al de hele dag krampen, maar nog niks te zien...
pi_60272104
Jeumig, wat irritant dan dat je na die 1e keer nog steeds helemaal geen ''normale'' cyclus hebt, balen!
Zolang wachten na pilgebruik verwacht je natuurlijk ook niet, dan is het wel een dikke meevaller dat je niet daarna weer aan de pil gegaan bent zeg!

Ikzelf heb wel nog steeds last van veel (lees:heel veel ) afscheiding, iets wat ik eigenlijk geheel nooit gehad heb, verder voel ik helemaal niks.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 16:49:24 #267
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60272517
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60273744
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
inderdaad.

Ik heb vanaf mijn 18e denk ik de Cilest geslikt. Toen gestopt en ik was meteen de 1e ronde zwanger van Amber. Toen weer van februari 2006 tot december 2007 aan de pil gezeten. De eerste cyclussen waren 30,31, 33 en 2x 37 dagen, nu dus op dag 52.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60275085
Eerlijk gezegd vind ik dat je huisarts nogal moeilijk doet door je geen bloedtest te laten doen Vicky. Het is maar een simpel testje en het zorgt ervoor dat jij weet waar je aan toe bent. En stél dat het stress is wat je menstruatie uitstelt, dan kan zo'n test die stress wellicht helpen verlichten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_60275696
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:18:51 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60278563
Hey meiden, hier even een berichtje uit de haven van Monnickendam. Het weer was vandaag prima en het schijnt alleen nog maar beter te worden de komende dagen.

Vicky, balen dat je nog steeds die onzekerheid hebt, maar hopenlijk is het van tijdelijke aard en komt je cyclus snel weer op gang.

Poppejans, klinkt spannend hoor. Binnnekort testje doen?

Hier even niet bezig met zwanger worden, maar lekker aan het genieten (en lekker actief bezig zijn).

Misschien dat ik later in de vakantie nog weer ergens internet heb, maar anders tot over 2,5 week
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:45:49 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_60279539
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Pff hoeveel moeite is het nou om een bloedtest te doen of even te kijken? Kan je je oude vk niet gewoon benaderen? Lastig hoor! Ik duim voor je dat er snel een einde komt aan de onzekerheid, want dit is niets...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60280459
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
heb ik ook al aan gedacht. ik kijk het deze week nog aan anders ga ik mijn oude vk bellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:17:20 #274
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60280853
Ik heb, jaren geleden eenzelfde probleem gehad. Van m`n huisarts moest ik het nog maar een half jaar aankijken, ik was nog zo jong en had tijd zat Ik heb toen rechtstreeks een afspraak bij een gyn. gemaakt en dat was geen probleem. Na een bloedtest bleek ik geen eisprong te hebben en met een kuurtje primolut en clomid was dat euvel zo verholpen.
Succes ermee Vick
Saartje
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:37:56 #275
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60281807
Balen dat je er geen steek mee bent opgeschoten Vicky. Ik hoop dat die duidelijkheid alsnog snel volgt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')