abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60181163
Dat is balen, Vicky
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:04:08 #202
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60181286
he gats Vicky. Balen dat je lijf je steeds zo in onzekerheid laat. Succes met de volgende ronde.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60181301
nog geen bloed te zien alleen buikpijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:15:40 #204
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60181327
dan hoop ik toch wel dat het niet van een menstruatie is.
pi_60187356
Vicky je lichaam speelt een stom spelletje met je!
Balen joh,tenminste....als het doorzet
Misschien toch???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_60187789
Balen hoor Vicky, die onzekerheid. Maar geef de moed niet op
Je weet 't maar nooit. En stress kan bijvoorbeeld ook krampen geven.

Ik blijf voor je duimen.
pi_60192395
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 07:17 schreef Vicky het volgende:
volgens mij ga ik ongi worden. de bekende krampjes zijn aanwezig.

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60193525
nog steeds niet ongi. maar nog steeds buikpijn. ik word er gek van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:07:53 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60195183
pi_60196090
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:16:40 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_60197348
Pff Vicky, dat je het volhoudt....ik had allang een keer naar een test gegrepen. Vervelend hoor. Maar, ik heb ook buikpijn genoeg gehad in de eerste week en ik was toch ook gewoon zwanger. Ik duim voor je!

En dan nu een beetje rare in dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam. Pff. Pak van mijn hart. Nou nog effe echt ongesteld worden en dan kunnen we er echt weer tegenaan. (al is er een kans dat we die ene keer ongesteld worden niet halen... , maar daar hoop ik maar niet op)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60197372
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef owlet het volgende:
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
ik word er helemaal gestoord van. Denk dat ik zondag maar ga testen.. of maandag.. ik durf niet meer
Bang voor de teleurstelling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:33:48 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_60197633
Och Vicky...tis ook niet eerlijk. Je lichaam speelt een spelletje, daar word je ook niet vrolijk van. Je moet pas testen wanneer jij daar zin in hebt, wanneer het goed voelt. Succes!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:44:14 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60197811
Vicky, ik kan me goed voorstellen dat je bang bent voor weer een teleurstelling...
Ik hoop echt voor je dat je lijf zo gek doet omdat je gewoon hartstikke zwanger bent!

Mefke, zou mooi zijn als je snel weer door kan naar het volgende topic
Over een paar weken een positieve test hebben en dan wel blij zijn, ik gun het je!
Mijn man zei vanochtend sipjes: "nou hebben we vannacht niet geprobeerd een 2e kindje te maken"
.... met gevoel voor drama....
pi_60198044
Ow Vicky bah wat irritant die onzekerheid!!

Nog steeds niet ongesteld, maandag is het 6 weken geleden na verwijdering. Ik kan echt niet tegen dit stomme irritante nutteloze eeuwige gewacht..
ik hoop zoooo dat ikheel erg gauw ongesteld word, straks is er wat mis ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:04:09 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198146
Poppejans, vast niet!
Elk lichaam reageert gewoon weer anders, schijnbaar duurt het bij jou gewoon wat langer.
Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
pi_60198247
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:04 schreef Kersjes het volgende:

Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
Nee, dat kan het helaas echt niet zijn, er was maar 1 kansje en ik heb toen 4 weken en 2 dagen daarna getest en die test was hartstikke negatief (Predictor test).
Ik voelde dus wel van alles tot zo'n 2,5 week na de verwijdering, maar nu echt helemaal niks, dus ook geen buikpijn of ook maar iets wat wijst op een komende ongesteldheid, ik ben echt zo bang dat ik straks naar de huisarts moet en dan inwendige onderzoeken krijg ofzo ik durf dus echt niet, ik wacht nog maar even af en stap anders in augustus wel naar de arts, uiteraard wil ik alles doen om zwanger te kunnen worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:31:50 #218
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198577
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Kersjes op 18-07-2008 22:32:36 (smiley erbij gezet ) ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:43:27 #219
100412 mefke79
komt goed!
pi_60198765

[ Bericht 100% gewijzigd door mefke79 op 18-07-2008 23:04:54 ((foutje 2 keer)) ]
pi_60198776
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Kersjes het volgende:
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?
Haha ja doe maar, misschien helpt het!
Inderdaad wens ik Vicky exact het tegenovergestelde toe!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:44:14 #221
100412 mefke79
komt goed!
pi_60198786
Poppejans, neem jij mijn gerotzooi over, ik wil wel effe geen tampons/maandverband ed nodig hebben. Doen we ruilen, ikke effe niets en jij je buikpijn en ongesteldheid. Deal?

Effe serieus, het kan gewoon wel even duren voor alles weer 'zijn ritme gevonden heeft'. Enne, ik was ook als de dood voor inwendig onderzoek, maar heb al drie keer een inwendige echo overleefd, dus een inwendig onderzoek moet ook nog wel te doen zijn.
pi_60203260
vanmorgen een test gedaan: negatief

[ Bericht 55% gewijzigd door Vicky op 19-07-2008 08:49:23 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60203279
He Vicky wat verwarrend allemaal!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 07:58:26 #224
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60203331
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 07:12 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen een test gedaan: negatief : (
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 08:40:40 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60203456
Vicky
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60203482
laat me nou maar gewoon ongesteld worden.. dit is zo frustrerend...
het lijkt wel of ik een eisprong overgeslagen heb ofzo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 19 juli 2008 @ 08:58:07 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60203513
Vicky, vreselijk als je lichaam zo'n loopje met je neemt. Ik duim echt voor je dat je cyclus weer snel op gang komt, want dit is om gestoord van te worden.

@Poppejans, het is echt heel vervelend als je cyclus niet op gang komt, maar echt maak je nog geen zorgen dat er iets aan de hand is hoor, het komt veel vaker voor dat het langere tijd duurt voor je weer gaat vloeien. Ik duim voor je dat je snel bloed ziet

Alle andere meiden hier veel succes de komende weken. Ik hoop op veel 2e streepjes als ik terugben. Vooral voor Again want die wacht al zo lang.

Ik ga lekker even 3 weken op vakantie en niet denken aan zwanger worden (nou ja, moet aan het eind van de vakantie wel beginnen met temperaturen maar goed... da's pas over 2 weken ofzo).

pi_60203747
Vicky En toch duim ik nog steeds voor een positieve test voor je!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 10:25:44 #229
5428 crew  miss_sly
pi_60204083
Vicky, wat jammer en frusterend toch
Op zich is het overslaan van een eisprong niet raar, hoor. Mijn zusje heeft dat ook een keer gehad dit jaar, en die wist het toevallig zeker omdat ze in het ziekenhuis loopt voor een IUI in de natuurlijk cyclus. Er groeide gewoon niets die ene cyclus. Volgens de gyn niets om je zorgen over te maken, dat gebeurt wel vaker.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60204279
Oh Vicky dan hoop ik dat je heel gauw weer normaal ongesteld wordt

Dankjulliewel voor de bemoedigende woorden, ik ben hier echt zo onzeker over, maar dit doet me wel weer effe goed!
pi_60206435
He Vicky wat klote...

Happy, fijne vakantie!!
pi_60210083
Hallo, daar ben ik weer even (ik heette eerste hellennelleh, maar kan mijn inloggegevens niet meer achterhalen; ik heb sporadisch weleens meegepost hier)
Ik zit nu in de MM en heb de bloed- en spermaonderzoeken achter de rug. Mijn hubbies sperma is uitstekend maar er zijn bij mij sporen van een oude chlamydia infectie gevonden . Hubbie heeft het niet; dus het is van heel veel jaren geleden. Ik heb ooit erg veel last gehad van dingen die nu beschreven worden als symptomen, maar nooit heeft de huisarts aan chlamydia gedacht, en ik ook niet omdat ik (naieveling) dacht dat je dat alleen kreeg van wisselende contacten, en ik was altijd zo trouw als een hondje bij mijn (zeer weinige)vriendjes.
Ik heb straks een kijkoperatie om te zien wat er mis is en ik ben als de dood voor de uitslag. Zijn er hier mensen die positieve verhalen kennen van mensen die deze ziekte onbehandeld hebben gelaten omdat ze van niets wisten? Ik hoop zo dat ik desnoods operatief geholpen kan worden, want we willen zo ontzettend graag een kind (is, hubbie is eindelijk over de streep; krijg je dit... ) en ik voel me zo schuldig naar mijn man nu.
pi_60210174
Oh, ik zie dat ik nog op de beginpagina sta met mijn oude naam.
(Mijn NOD is toevallig vandaag, maar nog geen tekenen ervan.. .)

*hoopt op een wonder tegen beter weten in*
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:31:17 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60214088
Vicky: Echt irritant zo zeg! Hoop voor je dat het snel 'normale' vormen aan gaat nemen.....Of dat er misschien toch...???

Poppejans, dat je een cyclus overslaat is dus op zich niks ernstigs, zoals je al hebt gelezen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is, want je wilt iedere kans grijpen (natuurlijk)! Hoop voor je dat je in je volgende ronde een eerlijke kans krijgt!

Hellen-O: wat een onzeker gedoetje zeg... bah. Hier kon je zelf ook echt niks aan doen ofzo! Duim voor je dat de uitslag goed is..
  zondag 20 juli 2008 @ 08:59:21 #235
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60220652
Vicky, wat verwarrend weer...
Zo lastijg als je lichaam niet mee wil werken

Hellen-o-, kan me voorstellen dat dit een enorme klap is voor je. Hopelijk kan er toch iets aan gedaan worden en zul je alsnog in verwachting kunnen raken.
pi_60230855
Hellen, wil je je PM-box even aanzetten?
Vicky, wat jammer meis!

Happy ben al te laat, maar vind je berichtje zo lief! Alsnog een fijne vakantie!! Lekker even afleiding!

Ik ben een weekendje met een paar meiden van een forum geweest, was super gezellig. Ook heel open gepraat over kinderen en kinderwens. Was erg fijn, vooral ook omdat anderen zoveel herkennen in mijn eigen verhaal!
Nog steeds durf ik de stap van de huisarts nog niet goed te nemen. Ik weet niet zo goed waarom, maar ben er momenteel eerlijk gezegd ook erg weinig mee bezig. Erg druk in mijn leven.. Na de zomervakantie gaan we er weer vol voor met ovutestjes etc en dan ga ik ook maar eens naar de huisarts!
pi_60231772
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef mefke79 het volgende:
En dan nu een beetje rare in dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam.
Fijn dat je weer negatief testte... (klinkt idd gek...)
Dat moet ik nou ook hebben...
Hoelang duurde het bij jou voor het negatief aangaf?
Ik merk nu gelukkig wel al dat mijn borsten alweer helemaal zacht zijn en niet meer pijnlijk... al zijn ze nog wel wat groter dan ze van te voren waren...

@ Vicky: Balen dat je zo'n last hebt van je buik en dat het negatief was...
Hoop dat het snel anders is voor je...
  zondag 20 juli 2008 @ 20:45:21 #238
100412 mefke79
komt goed!
pi_60231803
Vicky: Stom lichaam!

Happy, ook ik ben te laat, maar alsnog: Fijne vakantie!
Hellen-o : pff, wat lijkt het me lastig als je zo'n mededeling krijgt. En dat het niet zo ver had hoeven komen als de huisarts wat beter had nagedacht destijds. Maar ja, wie denkt er dan ook aan een soa als je niet in de risicogroepen valt. Ikkuh niet hoor...Sterkte!
  maandag 21 juli 2008 @ 12:48:10 #239
105850 Fuente
mamamuts
pi_60242892
Vicky, hoe is het nu?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60243897
dag 51. geen nieuws... zit te twijfelen of ik morgen iets of iemand ga bellen. weet niet of het nut heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60243994
Vicky, wat een gedoe zeg.
Wie zou je willen bellen?
  maandag 21 juli 2008 @ 13:54:18 #242
105850 Fuente
mamamuts
pi_60244411
Vicky zou het niet mogelijk zijn dat ze een bloedtest doen of een echo maken?
Sara
Merel
Ukje
pi_60244638
Vicky, wat enorm rot en balen zeg, ik denk dat als je naar de huisarts zou gaan dat je ALS je al wat zou krijgen dan van die opwekpillen krijgt, maar dan heb je natuurlijk nog geen ''echte'' ongesteldheid.
Ik hoop gauw op een bezoekje van de voor ons beide!
pi_60248274
Mijn huisarts is met vakantie... Misschien de gyn ofzo, vragen om een echo of bloedtest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60248399
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:01 schreef Again het volgende:
Hellen, wil je je PM-box even aanzetten?
Volgens mij is dat gelukt, ik ben er niet echt bekend mee; als het niet klopt wat ik heb gedaan hoor ik het wel he?
pi_60251752
Nou dames,

Zojuist heb ik de laatste provera pil geslikt. 21 dagen gebruikt nu, had zelfs alarm gezet zodat ik het niet zou vergeten, volgens de gyn moest het op vaste tijden dus had ik em om 20.00 ingesteld. Dat kwam het beste uit.

Nu is het wachten op de bloeding.. Dan prikken en 5 augustus weer naar de gyn. Ik hoop helemaal nergens meer op. Deze droom komt voorlopig nog niet uit..

Iedereen een dikke zoen en een knuffel..

En sterkte met alle tegenslagen!
pi_60251992
@ Vlindur hoop dat je droom toch gauw uitkomt...
pi_60252589
Oh lief mijsje, hoop voor jou dat hij snel weer mag beginnen!
  maandag 21 juli 2008 @ 21:45:12 #249
100412 mefke79
komt goed!
pi_60254106
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
Vicky, bel een vk en vraag daar raad aan. Wie weet kan ze een inwendige echo maken, dan weet je wat meer. Of anders bloed laten prikken en vragen om hcg gehalte te bepalen, je huisarts zal toch wel een vervanger hebben?
Vlindur..succes!
pi_60260409
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60260489
Vicky, veel succes! Ik hoop dat je er wijzer van wordt.
pi_60260708
Vicky, fijn dat je vandaag terecht kan. Sterkte!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:58:54 #253
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60260841
Vicky, succes. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:03:58 #254
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60260911
Vicky, succes vandaag...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:06:01 #255
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60260940
Ik duim voor je dat de huisarts is voor je kan betekenen Vicky!
Saartje
pi_60261728
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
volgens mij staat hij nu aan... (denk dat je de mail bedoelde) (ben nog niet helemaal thuis in alle systemen van Fok... )
pi_60261752
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Vicky het volgende:
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
Fijn Vicky, ik hoop dat er nu duidelijkheid komt, welke kant op dan ook... (maar hopelijk de zwangere...)
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 10:41:40 #258
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60262890
Vicky je bent als het goed is nu klaar bij de huisarts. Hopelijk krijg je een verwijzing voor een bloedtest en/of echo mee om echt goed te kijken waar het vandaan komt of waar het blijft
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60263864
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60264254
Ik lurk meestal, post heel af en toe een kreet...
Natuurlijk hoop ik voor Poppejans (en Vicky) dat jullie snel ongi worden (of niet in Vicky's geval). Ik ben echter in november gestopt met de pil, daarna voor het eerst in mei ongi geweest en daarna in juni dus weer niet. Ik wacht met spanning af voor de 28e van juli. Maar even mijn verhaal om aan te geven dat 6 weken wachten eigenlijk nog relatief kort is. Ik ken zelfs iemand die al 10 maanden wacht.
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 11:46:47 #261
5428 crew  miss_sly
pi_60264458
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.

Als je 10 maanden wacht is het misschien verstandig eens naar de huisarts te gaan, al was het maar om een recept te krijgen voor medicijnen om een onttrekkinsbloeding op te wekken.

Vicky, wat vervelend. Ergens begrijp ik de ha wel, maar voor jou is het natuurlijk gewoon shit. Ik hoop dat je dan maar snel ongesteld mag worden of nog liever snel een positieve test hebt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60264867
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Vicky het volgende:
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
Dat is natuurlijk het antwoord wat je niet wilde horen
Wat vervelend zeg, veel sterkte en geduld ermee
pi_60264976
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.
Tuurlijk is het voor iedereen anders! Ik was zelf ook regelmatig ongesteld (voor de pil en natuurlijk ook tijdens) en toch duurt het blijkbaar een tijd voor het weer op gang is. Just saying... zo kan het ook.
pi_60271072
Vicky, klote dat je verder niks opschiet na je bezoekje aan huisarts zeg!

Prinseszondererwt: Jij hebt dus echt lang moeten wachten op ongesteldheid
Jeetje... maar geeft mij wel weer meer vertrouwen in dat er vast niks mis met mn lichaam is en dat ik gewoon meer geduld moet gaan hebben.
Ben jij tussentijds daarvoor nog naar de huisarts geweest of niet?
pi_60271275
Nee, ben niet naar de huisarts geweest. Ook omdat ik eigenlijk niet gestopt was om direct zwanger te worden maar om van de hormonen af te zijn. Nu ben ik wel heel blij dat ik een half jaar geleden al gestopt ben...

Vandaag al de hele dag krampen, maar nog niks te zien...
pi_60272104
Jeumig, wat irritant dan dat je na die 1e keer nog steeds helemaal geen ''normale'' cyclus hebt, balen!
Zolang wachten na pilgebruik verwacht je natuurlijk ook niet, dan is het wel een dikke meevaller dat je niet daarna weer aan de pil gegaan bent zeg!

Ikzelf heb wel nog steeds last van veel (lees:heel veel ) afscheiding, iets wat ik eigenlijk geheel nooit gehad heb, verder voel ik helemaal niks.
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 16:49:24 #267
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60272517
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60273744
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
inderdaad.

Ik heb vanaf mijn 18e denk ik de Cilest geslikt. Toen gestopt en ik was meteen de 1e ronde zwanger van Amber. Toen weer van februari 2006 tot december 2007 aan de pil gezeten. De eerste cyclussen waren 30,31, 33 en 2x 37 dagen, nu dus op dag 52.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60275085
Eerlijk gezegd vind ik dat je huisarts nogal moeilijk doet door je geen bloedtest te laten doen Vicky. Het is maar een simpel testje en het zorgt ervoor dat jij weet waar je aan toe bent. En stél dat het stress is wat je menstruatie uitstelt, dan kan zo'n test die stress wellicht helpen verlichten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_60275696
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:18:51 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60278563
Hey meiden, hier even een berichtje uit de haven van Monnickendam. Het weer was vandaag prima en het schijnt alleen nog maar beter te worden de komende dagen.

Vicky, balen dat je nog steeds die onzekerheid hebt, maar hopenlijk is het van tijdelijke aard en komt je cyclus snel weer op gang.

Poppejans, klinkt spannend hoor. Binnnekort testje doen?

Hier even niet bezig met zwanger worden, maar lekker aan het genieten (en lekker actief bezig zijn).

Misschien dat ik later in de vakantie nog weer ergens internet heb, maar anders tot over 2,5 week
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:45:49 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_60279539
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Pff hoeveel moeite is het nou om een bloedtest te doen of even te kijken? Kan je je oude vk niet gewoon benaderen? Lastig hoor! Ik duim voor je dat er snel een einde komt aan de onzekerheid, want dit is niets...
pi_60280459
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
heb ik ook al aan gedacht. ik kijk het deze week nog aan anders ga ik mijn oude vk bellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:17:20 #274
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60280853
Ik heb, jaren geleden eenzelfde probleem gehad. Van m`n huisarts moest ik het nog maar een half jaar aankijken, ik was nog zo jong en had tijd zat Ik heb toen rechtstreeks een afspraak bij een gyn. gemaakt en dat was geen probleem. Na een bloedtest bleek ik geen eisprong te hebben en met een kuurtje primolut en clomid was dat euvel zo verholpen.
Succes ermee Vick
Saartje
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:37:56 #275
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60281807
Balen dat je er geen steek mee bent opgeschoten Vicky. Ik hoop dat die duidelijkheid alsnog snel volgt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60282287
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb, jaren geleden eenzelfde probleem gehad. Van m`n huisarts moest ik het nog maar een half jaar aankijken, ik was nog zo jong en had tijd zat Ik heb toen rechtstreeks een afspraak bij een gyn. gemaakt en dat was geen probleem. Na een bloedtest bleek ik geen eisprong te hebben en met een kuurtje primolut en clomid was dat euvel zo verholpen.
Succes ermee Vick
primolut had ie het over maar omdat dat een kuur van 10 dagen is en daarop volgend een bloedimh van een dag of 5 en ie daarna waarschijnlijk weer onreg. zou zijn wilde ie het niet geven. tja ik wacht naar weer ongeduldig af. voel me wel een beetje een zeikerd hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60289064
Dat is echt niet nodig hoor Vicky, ik vind dat je het wachten goed volhoud! Ik was na 5 dagen al knettergek geworden. Bel gewoon je VK, als zij hetzelfde zegt, tja, dan is het erg vervelend maar moet je misschien idd gewoon afwachten. Maar je hebt ook kans dat de VK wel een bloedtest/echo aanbeveelt! Sterkte.
pi_60291758
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Vicky het volgende:
voel me wel een beetje een zeikerd hoor...
Dat ben je echt niet hoor Vicky, je voelt je gewoon in onzekerheid. dat is toch logisch?

ik ben trouwens gisteren in het ziekenhuis geweest op nacontrole van de curettage. het is schoon, op een plekje na. de gyn twijfelt wat het kan zijn. of het is nog wat weefsel dat er perongeluk nog zit (niet van vruchtje) of het zou een vleesboompje kunnen zijn...
ik werd in ieder geval vanmorgen gebeld of ik nog even een zwangerschapstest in het ziekenhuis wilde komen doen... vroeg of ik het ook thuis mocht doen aangezien het ziekenhuis op 35 km afstand ligt...
de test gaf in ieder geval NEGATIEF aan... wel snel dat het negatief was....
maar goed, morgen moet ik dus weer bellen met het ziekenhuis om erachter te komen waar de gyn nu aan zit te denken... pfff
pi_60292836
He bah wat een nare nasleep voor je Mijsje!!

Vicky ik duim nog steeds voor je! En ik zou zelf een veel grotere zeikerd zijn als het mij zou overkomen hoor
Hier weer in de wacht. Had een posi ovulatietest en goed geklust dus wie weet.. Zal wel weer niet, maar tis toch iedere maand fijn weer een beetje hoop te hebben. Hoop doet leven he!

Ik duim weer voor jullie allemaal!
xx
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:29:34 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_60305650
Vicky: je bent geen zeikerd hoor...ik had het echt niet zo lang volgehouden en vind juist dat ze je een beetje aan het lijntje houden. Zo'n bloedtest is snel genoeg gedaan. Misschien kun je zelf eens naar het ziekenhuis bellen...wie weet kan je er zo tussen.
Mijsje: ik hoop dat de gyn morgen geen raar nieuws had. En juist fijn toch, dat het al weer zo snel negatief was?
Again: ik duim voor je! Inderdaad, hoop doet leven..
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:30:00 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60307418
voor alle dames die het even nodig hebben.
Hopelijk gaat dat rare lichaam nou eindelijk eens doen wat er van verwacht wordt.

Van de week heb ik een test gekocht. Dan heb ik die alvast maar liggen
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:43:43 #282
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60307854
Tja ik kom hier alleen ff mijn neus laten zien omdat ik van de week de laatste pil van de strip heb geslikt, inmiddels is dus de maandelijkse ellende afgelopen maandag aangebroken en gaan we de komende maanden zien of het deze keer net zo snel en voorspoedig gaat als vorige keer.

Vicky bel gewoon je oude VK zoals je zelf al aangeeft en anders gewoon een gyn bezoeken heb je geen doorverwijzing voor nodig toch? Onzekerheid is *** en zenuwen helpen je niet met dit gedoe kan alleen mocht je dat moeten worden je menstruatie tegen houden.

Alle dames die het nodig hebben een dikke
Mama van Isa en Ties
pi_60308803
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje: ik hoop dat de gyn morgen geen raar nieuws had. En juist fijn toch, dat het al weer zo snel negatief was?
ik hoop het ook ja, ben er vandaag behoorlijk van in de war (wat nou als het toch iets anders was, wat nou als ze toch iets verkeerds hebben weggehaald, wat nou als....)
maar dat het zo snel negatief is, vind ik ook fijn, als ik dan weer een keer 2 streepjes heb, weet ik ook dat het niet meer van deze keer is...
jammer alleen dat ik niet meteen mag proberen van de gyn. Ze had gisteren wel duidelijk aangegeven dat ik eerst ongesteld moet worden, en dan nog een keer bij haar terug moet komen...(voor dat plekje)
maar goed, mochten we een keer "per ongeluk" het condoom vergeten, zal ik er niet rouwig om zijn...
pi_60315325

Nog steeds niets te melden. Misschien dat ik vanmiddag eens een telefoontje pleeg naar het zh al denk ik gewoon dat ik een cyclus overgeslagen heb. Heb weer testje gedaan en die was negatiever dan negatief...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60315905
Balen Vicky, maar misschien dan komende maand... Ik hoop echt dat je 2 streepjes krijgt ipv dan je ongesteld wordt... ik duim voor je

Ik ben vanmorgen door de assistente van de gyn gebeld. Ze kwam even melden dat het alleen maar protocol is om nog een testje te doen... dat waren ze vergeten te zeggen toen ik in het ziekenhuis was eergisteren... heb ik daarvoor de hele dag in de stress gezeten...
pi_60316153
heb de gyn gebeld en situatie uitgelegd.
Mag volgende week donderdag komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:42:26 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_60316315
Even snel tussendoor vanaf mijn werk, geheel tegen mijn principes in, maar er is hier toch niets te doen.

Vicky, fijn! Eindelijk iemand die luistert en iets doet. En dan heb je iig zekerheid.
Mijsje, standaardprocedure dus...fijn dat ze dat nu pas melden . Toch grappig dat die standaardprocedures overal anders zijn.
Marlieske: welkom en hopelijk ben je zo weer weg.
Kersjes: ga je die test nodig hebben komende week?

Gisteren was de curretage 4 weken geleden, dus ik moet tussen nu en ongeveer 2 weken ongesteld worden anders moet ik de gyn weer bellen. Ik vermoed zo dat dat geen probleem gaat worden (ik ken deze buikpijn zullen we maar zeggen ) en anders ga ik toch echt eerst testen voor ik bel.
pi_60324731
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, standaardprocedure dus...fijn dat ze dat nu pas melden . Toch grappig dat die standaardprocedures overal anders zijn.

Gisteren was de curretage 4 weken geleden, dus ik moet tussen nu en ongeveer 2 weken ongesteld worden anders moet ik de gyn weer bellen. Ik vermoed zo dat dat geen probleem gaat worden (ik ken deze buikpijn zullen we maar zeggen ) en anders ga ik toch echt eerst testen voor ik bel.
ja, idd fijn dat ze daar zo op tijd mee waren om het even te melden... Ik voel me nu weer wat beter, maar gisteren was ik alleen maar nerveus en verdrietig... verder vind ik dat ze er inderdaad wel veel werk van maken in het ziekenhuis... dat is wel weer een goed gevoel hierbij..

Ik hoop heel erg dat je niet ongesteld gaat worden... maar als je dat wel moest worden, dat je dat dan snel wordt zodat je verder kan...
pi_60324747
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Vicky het volgende:
heb de gyn gebeld en situatie uitgelegd.
Mag volgende week donderdag komen.
Fijn Vicky! Hoop dat je dan eindelijk weet waar je aan toe bent!
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:08:54 #290
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60325996
Vicky wat fijn dat je zo snel al tercht kunt! Wat een gedoe is het toch met die lichamen!
Hoop dat je er wat wijzer van zult worden!

Again, ik hoop zóóóó dat jullie goed geklust hebben en dat je ook naar Z&G gaat, voel me daar toch niet helemaal thuis en zou het leuk vinden als je daar ook mee komt kletsen!
Ik duim weer voor jullie!

Ik ga vannacht op vakantie en hoop daarna allemaal nieuwe streepjes te zien meiden!

X
pi_60326297
Thanks Fruppie! Tis hier ook anders zonder jou, al ben ik blij dat je weg bent hoor hihi.
Fijne vakantie!! Daarna heb ik 2 streepjes! lol

Heb vandaag een gat in de dag geslapen. Pff met dit mooie weer. Zonde he!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:41:20 #292
100412 mefke79
komt goed!
pi_60335582
Again, tuurlijk heb jij twee streepjes na je vakantie! Er wordt in het Z&G topic geklaagd dat de lijst zwangeren alleen maar afneemt ipv toeneemt. Daar ga jij als eerste wat aan doen, goed?

Meiden, ik ga een weekendje er tussenuit. Lekker zeilen, beetje vakantie vieren. Vanacht wel wat buikpijn gehad, maar geen bloedverlies, dus het zal toch nog wel effe duren. Lastig zo, er is geen pijl op te trekken. Ach, komt vast goed.

Iedereen veel plezier dit weekend en geniet van het weer.
pi_60341895
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik kom hier alleen ff mijn neus laten zien omdat ik van de week de laatste pil van de strip heb geslikt, inmiddels is dus de maandelijkse ellende afgelopen maandag aangebroken en gaan we de komende maanden zien of het deze keer net zo snel en voorspoedig gaat als vorige keer.

Wat leuk!! Hoop dat het snel raak is!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 07:19:41 #294
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60356200
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Kersjes: ga je die test nodig hebben komende week?
Hmmm, ik hoop het wel! Maar zo te voelen zit er wat aan te komen, heb al een paar uur zeurderige buikpijn...

Ik kwam net deze foto tegen waarop Devin 3 dagen oud is Het is dat we al bezig zijn voor een 2e, maar anders had dit beeld me vanzelf wel weer op het idee gebracht. Mijn mannen

zaterdag 26 juli 2008 @ 21:38:53 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60368306
Vicky, wat balen dat het nog steeds zo onduidelijk is joh!

Marlieske, leuk! Hopelijk ben je hier snel weer weg.

Enneh... Kersjes, doe eens testen!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 23:57:44 #296
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60371065
Kersjes buikpijn hoeft nog niets te zeggen hé houd de moed erin misschien komt het wel door het weer.

Vicky wat fijn dat een telefoontje naar de gyn meer nut had! Vind het zelf ook wel fijn dat je daarvoor geen doorverwijzing meer nodig hebt, gaat zo een stuk sneller en die onzekerheid is maar niets.
En ff laten checken word je nooit slechter van, en dan komt het vertrouwen en de rust misschien wel terug.

Tja mijn eerste pilloze cyclus begint nu zo'n beetje geloof niet dat het de eerste maand meteen raak is dus ik lurk ff lekker mee hier, met Isa was het wel snel gepiept maar ik houd het erop dat dat mazzel was en deze ronde zien we wel heb geen haast ofzo
Mama van Isa en Ties
  zondag 27 juli 2008 @ 08:13:37 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_60373692
En?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 juli 2008 @ 11:03:01 #298
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60374700

Maar ik voel me nog steeds raar, misselijk, doodmoe en anders dan normaal.
Nou, dan zal ik vandaag dus wel ongi gaan worden. Of ziek

Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
pi_60375103
Nou zeg
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 27 juli 2008 @ 11:45:48 #300
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60375127
Jammer Kersjes. Het klonk veelbelovend. Ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')