quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:17 schreef Vicky het volgende:
volgens mij ga ik ongi worden. de bekende krampjes zijn aanwezig.
ik word er helemaal gestoord van. Denk dat ik zondag maar ga testen.. of maandag.. ik durf niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef owlet het volgende:
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
Nee, dat kan het helaas echt niet zijn, er was maar 1 kansje en ik heb toen 4 weken en 2 dagen daarna getest en die test was hartstikke negatief (Predictor test).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:04 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Kersjes het volgende:
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe![]()
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?![]()
quote:
Fijn dat je weer negatief testte... (klinkt idd gek...)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef mefke79 het volgende:
En dan nu een beetje rarein dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam.
Volgens mij is dat gelukt, ik ben er niet echt bekend mee; als het niet klopt wat ik heb gedaan hoor ik het wel he?quote:
volgens mij staat hij nu aan... (denk dat je de mail bedoelde) (ben nog niet helemaal thuis in alle systemen van Fok...quote:Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
Fijn Vicky, ik hoop dat er nu duidelijkheid komt, welke kant op dan ook... (maar hopelijk de zwangere...)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Vicky het volgende:
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
Dat is natuurlijk het antwoord wat je niet wilde horenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Vicky het volgende:
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
Tuurlijk is het voor iedereen anders! Ik was zelf ook regelmatig ongesteld (voor de pil en natuurlijk ook tijdens) en toch duurt het blijkbaar een tijd voor het weer op gang is. Just saying... zo kan het ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.
inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Pff hoeveel moeite is het nou om een bloedtest te doen of even te kijken? Kan je je oude vk niet gewoon benaderen? Lastig hoor! Ik duim voor je dat er snel een einde komt aan de onzekerheid, want dit is niets...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
heb ik ook al aan gedacht. ik kijk het deze week nog aan anders ga ik mijn oude vk bellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
primolut had ie het over maar omdat dat een kuur van 10 dagen is en daarop volgend een bloedimh van een dag of 5 en ie daarna waarschijnlijk weer onreg. zou zijn wilde ie het niet geven. tja ik wacht naar weer ongeduldig af. voel me wel een beetje een zeikerd hoor...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb, jaren geleden eenzelfde probleem gehad. Van m`n huisarts moest ik het nog maar een half jaar aankijken, ik was nog zo jong en had tijd zatIk heb toen rechtstreeks een afspraak bij een gyn. gemaakt en dat was geen probleem. Na een bloedtest bleek ik geen eisprong te hebben en met een kuurtje primolut en clomid was dat euvel zo verholpen.
Succes ermee Vick
Dat ben je echt niet hoor Vicky, je voelt je gewoon in onzekerheid. dat is toch logisch?quote:
ik hoop het ook ja, ben er vandaag behoorlijk van in de war (wat nou als het toch iets anders was, wat nou als ze toch iets verkeerds hebben weggehaald, wat nou als....)quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje: ik hoop dat de gyn morgen geen raar nieuws had. En juist fijn toch, dat het al weer zo snel negatief was?
ja, idd fijn dat ze daar zo op tijd mee waren om het even te melden... Ik voel me nu weer wat beter, maar gisteren was ik alleen maar nerveus en verdrietig... verder vind ik dat ze er inderdaad wel veel werk van maken in het ziekenhuis... dat is wel weer een goed gevoel hierbij..quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, standaardprocedure dus...fijn dat ze dat nu pas melden. Toch grappig dat die standaardprocedures overal anders zijn.
Gisteren was de curretage 4 weken geleden, dus ik moet tussen nu en ongeveer 2 weken ongesteld worden anders moet ik de gyn weer bellen. Ik vermoed zo dat dat geen probleem gaat worden (ik ken deze buikpijn zullen we maar zeggen) en anders ga ik toch echt eerst testen voor ik bel.
Fijn Vicky! Hoop dat je dan eindelijk weet waar je aan toe bent!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Vicky het volgende:
heb de gyn gebeld en situatie uitgelegd.
Mag volgende week donderdag komen.
Wat leuk!! Hoop dat het snel raak is!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik kom hier alleen ff mijn neus laten zien omdat ik van de week de laatste pil van de strip heb geslikt, inmiddels is dus de maandelijkse ellende afgelopen maandag aangebroken en gaan we de komende maanden zien of het deze keer net zo snel en voorspoedig gaat als vorige keer.
Hmmm, ik hoop het wel! Maar zo te voelen zit er wat aan te komen, heb al een paar uur zeurderige buikpijn...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Kersjes: ga je die test nodig hebben komende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |