Nou ja, je vroeg het toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:30 schreef Kersjes het volgende:
Miss_sly, ik ben werkende mama van een nog steeds niet doorslapende dreumes. En ook al een tijdje geen 18 meer.
Ik mag al blij zijn als we die ene keer halen, laat staan een paar keer per dag
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, je vroeg het toch? :P
maar kan me voorstellen dat het met een niet doorslapende dreumes wat lastig is
nou inderdaad fijn...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:43 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Sorry, kwam misschien verkeerd over.
Ik bedoel maar te zeggen; Fijn dat het niet per definitie zo is dat je met zoveel en zo vaak mogelijk meer kans hebt om sneller zwanger te raken
en dus vandaag 9 dagen overtijd en op dag 46... Vicky, hoe is het met je?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:40 schreef Vicky het volgende:
Vandaag dus 7 dagen overtijd en op dag 44....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:26 schreef Vicky het volgende:
ik wacht af. meer kan ik niet doen. vanmorgen misselijk met opstaan en zere borsten. maar ook pijn in mijn buik... al is dat volgens mij meer van mijn darmen. ga pas het weekend testen.
Oh heerlijk! Mag ik mee?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:42 schreef happyme28 het volgende:
We gaan lekker met de boot varen door Nederland. Het plan is de eerste week in Noord-Holland en dan een rondje IJsselmeer, dus we hopen op mooi weer (en de voorspellingen voor volgende week zijn goed)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:17 schreef Vicky het volgende:
volgens mij ga ik ongi worden. de bekende krampjes zijn aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |