Hallo, daar ben ik weer even (ik heette eerste hellennelleh, maar kan mijn inloggegevens niet meer achterhalen; ik heb sporadisch weleens meegepost hier)
Ik zit nu in de MM en heb de bloed- en spermaonderzoeken achter de rug. Mijn hubbies sperma is uitstekend maar er zijn bij mij sporen van een oude chlamydia infectie gevonden

. Hubbie heeft het niet; dus het is van heel veel jaren geleden. Ik heb ooit erg veel last gehad van dingen die nu beschreven worden als symptomen, maar nooit heeft de huisarts aan chlamydia gedacht, en ik ook niet omdat ik (naieveling) dacht dat je dat alleen kreeg van wisselende contacten, en ik was altijd zo trouw als een hondje bij mijn (zeer weinige)vriendjes.
Ik heb straks een kijkoperatie om te zien wat er mis is en ik ben als de dood voor de uitslag. Zijn er hier mensen die
positieve verhalen kennen van mensen die deze ziekte onbehandeld hebben gelaten omdat ze van niets wisten? Ik hoop zo dat ik desnoods operatief geholpen kan worden, want we willen zo ontzettend graag een kind (is, hubbie is eindelijk over de streep; krijg je dit...

) en ik voel me zo schuldig naar mijn man nu.