abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60181163
Dat is balen, Vicky
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:04:08 #202
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60181286
he gats Vicky. Balen dat je lijf je steeds zo in onzekerheid laat. Succes met de volgende ronde.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60181301
nog geen bloed te zien alleen buikpijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:15:40 #204
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60181327
dan hoop ik toch wel dat het niet van een menstruatie is.
pi_60187356
Vicky je lichaam speelt een stom spelletje met je!
Balen joh,tenminste....als het doorzet
Misschien toch???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_60187789
Balen hoor Vicky, die onzekerheid. Maar geef de moed niet op
Je weet 't maar nooit. En stress kan bijvoorbeeld ook krampen geven.

Ik blijf voor je duimen.
pi_60192395
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 07:17 schreef Vicky het volgende:
volgens mij ga ik ongi worden. de bekende krampjes zijn aanwezig.

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60193525
nog steeds niet ongi. maar nog steeds buikpijn. ik word er gek van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:07:53 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60195183
pi_60196090
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:16:40 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_60197348
Pff Vicky, dat je het volhoudt....ik had allang een keer naar een test gegrepen. Vervelend hoor. Maar, ik heb ook buikpijn genoeg gehad in de eerste week en ik was toch ook gewoon zwanger. Ik duim voor je!

En dan nu een beetje rare in dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam. Pff. Pak van mijn hart. Nou nog effe echt ongesteld worden en dan kunnen we er echt weer tegenaan. (al is er een kans dat we die ene keer ongesteld worden niet halen... , maar daar hoop ik maar niet op)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_60197372
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef owlet het volgende:
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
ik word er helemaal gestoord van. Denk dat ik zondag maar ga testen.. of maandag.. ik durf niet meer
Bang voor de teleurstelling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:33:48 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_60197633
Och Vicky...tis ook niet eerlijk. Je lichaam speelt een spelletje, daar word je ook niet vrolijk van. Je moet pas testen wanneer jij daar zin in hebt, wanneer het goed voelt. Succes!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:44:14 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60197811
Vicky, ik kan me goed voorstellen dat je bang bent voor weer een teleurstelling...
Ik hoop echt voor je dat je lijf zo gek doet omdat je gewoon hartstikke zwanger bent!

Mefke, zou mooi zijn als je snel weer door kan naar het volgende topic
Over een paar weken een positieve test hebben en dan wel blij zijn, ik gun het je!
Mijn man zei vanochtend sipjes: "nou hebben we vannacht niet geprobeerd een 2e kindje te maken"
.... met gevoel voor drama....
pi_60198044
Ow Vicky bah wat irritant die onzekerheid!!

Nog steeds niet ongesteld, maandag is het 6 weken geleden na verwijdering. Ik kan echt niet tegen dit stomme irritante nutteloze eeuwige gewacht..
ik hoop zoooo dat ikheel erg gauw ongesteld word, straks is er wat mis ofzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:04:09 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198146
Poppejans, vast niet!
Elk lichaam reageert gewoon weer anders, schijnbaar duurt het bij jou gewoon wat langer.
Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
pi_60198247
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:04 schreef Kersjes het volgende:

Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
Nee, dat kan het helaas echt niet zijn, er was maar 1 kansje en ik heb toen 4 weken en 2 dagen daarna getest en die test was hartstikke negatief (Predictor test).
Ik voelde dus wel van alles tot zo'n 2,5 week na de verwijdering, maar nu echt helemaal niks, dus ook geen buikpijn of ook maar iets wat wijst op een komende ongesteldheid, ik ben echt zo bang dat ik straks naar de huisarts moet en dan inwendige onderzoeken krijg ofzo ik durf dus echt niet, ik wacht nog maar even af en stap anders in augustus wel naar de arts, uiteraard wil ik alles doen om zwanger te kunnen worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:31:50 #218
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198577
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Kersjes op 18-07-2008 22:32:36 (smiley erbij gezet ) ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:43:27 #219
100412 mefke79
komt goed!
pi_60198765

[ Bericht 100% gewijzigd door mefke79 op 18-07-2008 23:04:54 ((foutje 2 keer)) ]
pi_60198776
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Kersjes het volgende:
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?
Haha ja doe maar, misschien helpt het!
Inderdaad wens ik Vicky exact het tegenovergestelde toe!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:44:14 #221
100412 mefke79
komt goed!
pi_60198786
Poppejans, neem jij mijn gerotzooi over, ik wil wel effe geen tampons/maandverband ed nodig hebben. Doen we ruilen, ikke effe niets en jij je buikpijn en ongesteldheid. Deal?

Effe serieus, het kan gewoon wel even duren voor alles weer 'zijn ritme gevonden heeft'. Enne, ik was ook als de dood voor inwendig onderzoek, maar heb al drie keer een inwendige echo overleefd, dus een inwendig onderzoek moet ook nog wel te doen zijn.
pi_60203260
vanmorgen een test gedaan: negatief

[ Bericht 55% gewijzigd door Vicky op 19-07-2008 08:49:23 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60203279
He Vicky wat verwarrend allemaal!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 07:58:26 #224
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60203331
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 07:12 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen een test gedaan: negatief : (
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 08:40:40 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60203456
Vicky
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60203482
laat me nou maar gewoon ongesteld worden.. dit is zo frustrerend...
het lijkt wel of ik een eisprong overgeslagen heb ofzo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 19 juli 2008 @ 08:58:07 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60203513
Vicky, vreselijk als je lichaam zo'n loopje met je neemt. Ik duim echt voor je dat je cyclus weer snel op gang komt, want dit is om gestoord van te worden.

@Poppejans, het is echt heel vervelend als je cyclus niet op gang komt, maar echt maak je nog geen zorgen dat er iets aan de hand is hoor, het komt veel vaker voor dat het langere tijd duurt voor je weer gaat vloeien. Ik duim voor je dat je snel bloed ziet

Alle andere meiden hier veel succes de komende weken. Ik hoop op veel 2e streepjes als ik terugben. Vooral voor Again want die wacht al zo lang.

Ik ga lekker even 3 weken op vakantie en niet denken aan zwanger worden (nou ja, moet aan het eind van de vakantie wel beginnen met temperaturen maar goed... da's pas over 2 weken ofzo).

pi_60203747
Vicky En toch duim ik nog steeds voor een positieve test voor je!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 10:25:44 #229
5428 crew  miss_sly
pi_60204083
Vicky, wat jammer en frusterend toch
Op zich is het overslaan van een eisprong niet raar, hoor. Mijn zusje heeft dat ook een keer gehad dit jaar, en die wist het toevallig zeker omdat ze in het ziekenhuis loopt voor een IUI in de natuurlijk cyclus. Er groeide gewoon niets die ene cyclus. Volgens de gyn niets om je zorgen over te maken, dat gebeurt wel vaker.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60204279
Oh Vicky dan hoop ik dat je heel gauw weer normaal ongesteld wordt

Dankjulliewel voor de bemoedigende woorden, ik ben hier echt zo onzeker over, maar dit doet me wel weer effe goed!
pi_60206435
He Vicky wat klote...

Happy, fijne vakantie!!
pi_60210083
Hallo, daar ben ik weer even (ik heette eerste hellennelleh, maar kan mijn inloggegevens niet meer achterhalen; ik heb sporadisch weleens meegepost hier)
Ik zit nu in de MM en heb de bloed- en spermaonderzoeken achter de rug. Mijn hubbies sperma is uitstekend maar er zijn bij mij sporen van een oude chlamydia infectie gevonden . Hubbie heeft het niet; dus het is van heel veel jaren geleden. Ik heb ooit erg veel last gehad van dingen die nu beschreven worden als symptomen, maar nooit heeft de huisarts aan chlamydia gedacht, en ik ook niet omdat ik (naieveling) dacht dat je dat alleen kreeg van wisselende contacten, en ik was altijd zo trouw als een hondje bij mijn (zeer weinige)vriendjes.
Ik heb straks een kijkoperatie om te zien wat er mis is en ik ben als de dood voor de uitslag. Zijn er hier mensen die positieve verhalen kennen van mensen die deze ziekte onbehandeld hebben gelaten omdat ze van niets wisten? Ik hoop zo dat ik desnoods operatief geholpen kan worden, want we willen zo ontzettend graag een kind (is, hubbie is eindelijk over de streep; krijg je dit... ) en ik voel me zo schuldig naar mijn man nu.
pi_60210174
Oh, ik zie dat ik nog op de beginpagina sta met mijn oude naam.
(Mijn NOD is toevallig vandaag, maar nog geen tekenen ervan.. .)

*hoopt op een wonder tegen beter weten in*
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:31:17 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60214088
Vicky: Echt irritant zo zeg! Hoop voor je dat het snel 'normale' vormen aan gaat nemen.....Of dat er misschien toch...???

Poppejans, dat je een cyclus overslaat is dus op zich niks ernstigs, zoals je al hebt gelezen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is, want je wilt iedere kans grijpen (natuurlijk)! Hoop voor je dat je in je volgende ronde een eerlijke kans krijgt!

Hellen-O: wat een onzeker gedoetje zeg... bah. Hier kon je zelf ook echt niks aan doen ofzo! Duim voor je dat de uitslag goed is..
  zondag 20 juli 2008 @ 08:59:21 #235
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60220652
Vicky, wat verwarrend weer...
Zo lastijg als je lichaam niet mee wil werken

Hellen-o-, kan me voorstellen dat dit een enorme klap is voor je. Hopelijk kan er toch iets aan gedaan worden en zul je alsnog in verwachting kunnen raken.
pi_60230855
Hellen, wil je je PM-box even aanzetten?
Vicky, wat jammer meis!

Happy ben al te laat, maar vind je berichtje zo lief! Alsnog een fijne vakantie!! Lekker even afleiding!

Ik ben een weekendje met een paar meiden van een forum geweest, was super gezellig. Ook heel open gepraat over kinderen en kinderwens. Was erg fijn, vooral ook omdat anderen zoveel herkennen in mijn eigen verhaal!
Nog steeds durf ik de stap van de huisarts nog niet goed te nemen. Ik weet niet zo goed waarom, maar ben er momenteel eerlijk gezegd ook erg weinig mee bezig. Erg druk in mijn leven.. Na de zomervakantie gaan we er weer vol voor met ovutestjes etc en dan ga ik ook maar eens naar de huisarts!
pi_60231772
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef mefke79 het volgende:
En dan nu een beetje rare in dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam.
Fijn dat je weer negatief testte... (klinkt idd gek...)
Dat moet ik nou ook hebben...
Hoelang duurde het bij jou voor het negatief aangaf?
Ik merk nu gelukkig wel al dat mijn borsten alweer helemaal zacht zijn en niet meer pijnlijk... al zijn ze nog wel wat groter dan ze van te voren waren...

@ Vicky: Balen dat je zo'n last hebt van je buik en dat het negatief was...
Hoop dat het snel anders is voor je...
  zondag 20 juli 2008 @ 20:45:21 #238
100412 mefke79
komt goed!
pi_60231803
Vicky: Stom lichaam!

Happy, ook ik ben te laat, maar alsnog: Fijne vakantie!
Hellen-o : pff, wat lijkt het me lastig als je zo'n mededeling krijgt. En dat het niet zo ver had hoeven komen als de huisarts wat beter had nagedacht destijds. Maar ja, wie denkt er dan ook aan een soa als je niet in de risicogroepen valt. Ikkuh niet hoor...Sterkte!
  maandag 21 juli 2008 @ 12:48:10 #239
105850 Fuente
mamamuts
pi_60242892
Vicky, hoe is het nu?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60243897
dag 51. geen nieuws... zit te twijfelen of ik morgen iets of iemand ga bellen. weet niet of het nut heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60243994
Vicky, wat een gedoe zeg.
Wie zou je willen bellen?
  maandag 21 juli 2008 @ 13:54:18 #242
105850 Fuente
mamamuts
pi_60244411
Vicky zou het niet mogelijk zijn dat ze een bloedtest doen of een echo maken?
Sara
Merel
Ukje
pi_60244638
Vicky, wat enorm rot en balen zeg, ik denk dat als je naar de huisarts zou gaan dat je ALS je al wat zou krijgen dan van die opwekpillen krijgt, maar dan heb je natuurlijk nog geen ''echte'' ongesteldheid.
Ik hoop gauw op een bezoekje van de voor ons beide!
pi_60248274
Mijn huisarts is met vakantie... Misschien de gyn ofzo, vragen om een echo of bloedtest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60248399
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:01 schreef Again het volgende:
Hellen, wil je je PM-box even aanzetten?
Volgens mij is dat gelukt, ik ben er niet echt bekend mee; als het niet klopt wat ik heb gedaan hoor ik het wel he?
pi_60251752
Nou dames,

Zojuist heb ik de laatste provera pil geslikt. 21 dagen gebruikt nu, had zelfs alarm gezet zodat ik het niet zou vergeten, volgens de gyn moest het op vaste tijden dus had ik em om 20.00 ingesteld. Dat kwam het beste uit.

Nu is het wachten op de bloeding.. Dan prikken en 5 augustus weer naar de gyn. Ik hoop helemaal nergens meer op. Deze droom komt voorlopig nog niet uit..

Iedereen een dikke zoen en een knuffel..

En sterkte met alle tegenslagen!
pi_60251992
@ Vlindur hoop dat je droom toch gauw uitkomt...
pi_60252589
Oh lief mijsje, hoop voor jou dat hij snel weer mag beginnen!
  maandag 21 juli 2008 @ 21:45:12 #249
100412 mefke79
komt goed!
pi_60254106
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
Vicky, bel een vk en vraag daar raad aan. Wie weet kan ze een inwendige echo maken, dan weet je wat meer. Of anders bloed laten prikken en vragen om hcg gehalte te bepalen, je huisarts zal toch wel een vervanger hebben?
Vlindur..succes!
pi_60260409
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')