ben nog steeds niet ongesteld... van mij mag het nu komen want dat wachten is zwaar irritant.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef mijsje het volgende:
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef Burgertrutje het volgende:
Ik neem aan dat dit niet betekent dat ik zwanger ben van een zesling?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nou, stel je voor!
Ik denk dat de test niet goed gewerkt heeft.
Ik heb zelfs, jaja, de Predicator-info-lijn gebeld, en die hadden er nog nooit van gehoord. Uiteraard raadden ze me aan een test opnieuw te doen, waarschijnlijk te weinig urine (ik drink dan ook veel water).quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nou, stel je voor!
Ik denk dat de test niet goed gewerkt heeft.
knap dat je dat zo kunt concluderen... ik wacht het maar gewoon even af.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef owlet het volgende:
Dat het eerst helemaal roze (of blauw, bij andere merken) wordt is wel normaal. De urine strekt door kleurstof heen langzaam naar het andere eind van de strip. Daar waar het HCG reageert met het teststreepje blijft de kleur zitten, op de rest van de strip vervaagt het langzaam.
Mijn testen werden wel snel heel licht roze maar echt weer spierwit met een eventueel streepje duurde ook wel een uurtje.
Eigenlijk denk ik dat er niet veel mis was met de test maar dat je (helaas) niet zwanger bent
een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:54 schreef juttertje het volgende:
Hee Burgertrutje (hahaha, wat gek om iemand zo aan te spreken) hoe lang bleef dat veldje helemaal roze?
Ik had dat namelijk ook hoor, met Predictor, alles bijna meteen roze, maar het trok wel heel snel weer weg (binnen 5 minuten). Ik stond ook raar te kijken toen ik voor het eerst die test deed
nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:59 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naar
ja, ik vond het ook vreemd. en dat voor een van de duurdere tests, en dan ook nog met 2 testen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:25 schreef juttertje het volgende:
[..]
nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |