abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60013078
Nou zeg Vicky

Lotte, welkom!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:08:23 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60013646
Vicky... Wat balen joh!
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:15:38 #93
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60013791
Vicky wat kut dat je negatief getest hebt ik hoop dat je snel 2 streepjes hebt!

Alle andere meiden die ook weer een ronde verder gaan heel veel succes en een hele dikke kus
Alle nieuwe meiden, welkom!!!
pi_60013798
Ik heb gisteren een goed gesprek gehad met mijn vriend.
Ik ben d'r nu al teveel mee bezig. Het komt vanzelf wel zegt ie, maak je niet druk.

En ja, dat moet ik ook niet doen. We zien het vanzelf als het zover is, en zoniet kan ik me altijd nog druk maken

Ik ga niet lopen rekenen wanneer we het beste sex kunnen hebben, al houdt ik daar natuurlijk wel een beetje rekening mee. Stress en dergelijke is natuurlijk niet bevordelijk om zwanger te worden
pi_60014711
Vicky
pi_60014973
Vicky, he gatver wat rot, er was zoveel hoop!
Ik zit dus ook nog steeds te wachten op ongesteldheid, hopelijk kunnen we gauw samen zwangeren!

Ymme, herkenbaar hoor, al heb ik sinds mn man er ook aan toe was, eigenlijk nooit meer woorden erover gehad, maar daarvoor wel hoor, ik was er echt letterlijk dagelijks mee bezig...
En ook wij (of nouja ik) doen niet aan geheel berekenen wanneer precies we sekx moeten hebben en voorlopig ook niet van die ovulatietesten, wil het komende maanden vooral leuk en spannend houden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60018248
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
pi_60018569
vicky wat jammer...!
pi_60018600
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef mijsje het volgende:
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
ben nog steeds niet ongesteld... van mij mag het nu komen want dat wachten is zwaar irritant.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60018881
ja, dat snap ik helemaal... ik hoop voor je dat het of vandaag nog komt, of dat je opeens toch een tweede streepje tevoorschijn tovert... (kwam bij mij pas bij week 5 overtijd...toen durfde ik het weer te testen...)
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:10:54 #101
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60019127
hallo meiden,

even weer eens een berichtje van mij... ik lees nog steeds trouw mee... leuk dat er nieuwe bij zijn
en elk verhaal even spannend.

ik ben even niet bezig met zwanger worden en post daarom dus ook niet eigenlijk, maar ik kom zeker terug hoor en ondertussen hou ik jullie in de gaten

de reden dat ik even niet bezig ben met zwanger raken, is omdat ik onverwachts verliefd ben geworden
zoals de meesten van jullie weten, was ik van plan Bewust Alleenstaande Moeder te worden. en zoals je je kunt voorstellen, was het dus mijn laatste bedoeling om verliefd te worden, want dat gooit roet in het eten voor wat betreft mijn plannen

dus maar even aankijken hoe allemaal gaat lopen, zodra ik er weer helemaal voor ga.. het zij met partner of zonder.. dan kom ik weer actief meeposten.

ondertussen duim ik voor jullie allemaal !!!
No more games, no more drama...
pi_60019615
Ik ben een dag of 10 overtijd, heb normaal een regelmatige cyclus.. Ik kan inmiddels aandeelhouder in zwangerschapstesten worden, gezien we heel graag zwanger willen zijn.
Op mijn vruchtbare dagen hebben we seks gehad, en ik voel me ook zwanger (misselijk, opgezwollen borsten/tepels, krampen, moe) maar ik weet dat je jezelf daarmee behoorlijk voor de gek kunt houden.
Gisteren deed ik 2 zwangerschapstesten (predictor) maar die uitslag vond ik erg gek, geen tweede streepje, maar wel het hele tweede schermpje roze..
Ik neem aan dat dit niet betekent dat ik zwanger ben van een zesling?

Overigens verdween dat hele roze na een uur helemaal en was het toen gewoon een wit vlak, en dat terwijl er in de handleiding staat dat een positief resultaat altijd zichtbaar is?

Ik heb de huisarts gebeld, uiteraard vond die het veel te voorbarig zelf een test te doen.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
pi_60019718
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef Burgertrutje het volgende:

Ik neem aan dat dit niet betekent dat ik zwanger ben van een zesling?
Nou, stel je voor!

Ik denk dat de test niet goed gewerkt heeft.
pi_60022408
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Nou, stel je voor!

Dat denk ik ook.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:04:00 #105
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60023437
Angel wat leuk dat je verliefd geworden bent, kan me voorstellen dat het je plannen een beetje omgooit!
Heel veel geluk, geniet ervan en laat je af en toe wat van je horen?

Burgertrutje ik denk idd dat je test het niet helemaal goed deed haha, wanneer ga je weer testen?
pi_60024025
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Nou, stel je voor!

Ik heb zelfs, jaja, de Predicator-info-lijn gebeld, en die hadden er nog nooit van gehoord. Uiteraard raadden ze me aan een test opnieuw te doen, waarschijnlijk te weinig urine (ik drink dan ook veel water).

Anyhow, de Clearblue-test die ik net deed was duidelijk; niet zwanger. En toch vind ik dat erg vreemd, dus maar even aankijken of ik binnenkort toch niet ongesteld word, en dan over een week ofzo test nummer zoveel maar doen..
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:42:19 #107
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60024235
@Burgertrutje (hihi lollige username), hopen dat je volgende week wel positief test als je ongi uitblijft.

@Angel-eyez, interessante ontwikkeling laat je weten hoe het je vergaat en ik hoop je snel weer hier te zien.

Wil een modje misschien ook mijn NOD weghalen, volgende week toch naar de gyn en ondanks dat we blijven wachten op een 2e streepje en ik hier dus wel blijf posten, denk ik dat ik (helaas) ook naar een ander topic verhuis. Ik wil wel graag in het lijstje blijven
pi_60038190
Hee Burgertrutje (hahaha, wat gek om iemand zo aan te spreken ) hoe lang bleef dat veldje helemaal roze?
Ik had dat namelijk ook hoor, met Predictor, alles bijna meteen roze, maar het trok wel heel snel weer weg (binnen 5 minuten). Ik stond ook raar te kijken toen ik voor het eerst die test deed

@Angel-eyez, ik vind het een mooi verhaal Geniet er van!
pi_60041044
Dat het eerst helemaal roze (of blauw, bij andere merken) wordt is wel normaal. De urine strekt door kleurstof heen langzaam naar het andere eind van de strip. Daar waar het HCG reageert met het teststreepje blijft de kleur zitten, op de rest van de strip vervaagt het langzaam.
Mijn testen werden wel snel heel licht roze maar echt weer spierwit met een eventueel streepje duurde ook wel een uurtje.
Eigenlijk denk ik dat er niet veel mis was met de test maar dat je (helaas) niet zwanger bent
pi_60045448
inmiddels 4 dagen overtijd. nog geen spoor van een ongesteldheid. nog steeds beetje buikpijn naar ook beetje misselijk gevoel. we wachten af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60045636
Vicky, misschien stomme vraag omdat het er al ergens staat, maar heb je altijd een vaste cyclus? of Schommel je vaker met dagen?

Mocht je dus altijd 'stipt' zijn, dan is het wel mega spannend ja! En wanneer wil je dan weer testen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_60045914
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef owlet het volgende:
Dat het eerst helemaal roze (of blauw, bij andere merken) wordt is wel normaal. De urine strekt door kleurstof heen langzaam naar het andere eind van de strip. Daar waar het HCG reageert met het teststreepje blijft de kleur zitten, op de rest van de strip vervaagt het langzaam.
Mijn testen werden wel snel heel licht roze maar echt weer spierwit met een eventueel streepje duurde ook wel een uurtje.
Eigenlijk denk ik dat er niet veel mis was met de test maar dat je (helaas) niet zwanger bent
knap dat je dat zo kunt concluderen... ik wacht het maar gewoon even af.

overigens hadden ze er bij predictor nooit van gehoord dat het venstertje een uur lang helemaal roze bleef. ik bedoel uiteraard niet het staafje zelf. bij andere testen die ik heb gedaan heb ik dat nog nooit gehad.

nog steeds geen spoor van ongesteldheid, voel me verder wel knap beroerd.
pi_60045931
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:54 schreef juttertje het volgende:
Hee Burgertrutje (hahaha, wat gek om iemand zo aan te spreken ) hoe lang bleef dat veldje helemaal roze?
Ik had dat namelijk ook hoor, met Predictor, alles bijna meteen roze, maar het trok wel heel snel weer weg (binnen 5 minuten). Ik stond ook raar te kijken toen ik voor het eerst die test deed

een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naar
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:59:35 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60045932
deel 111, post 111. Dat is best epic.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60046346
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:59 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naar
nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doen
pi_60046897
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:25 schreef juttertje het volgende:

[..]

nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doen
ja, ik vond het ook vreemd. en dat voor een van de duurdere tests, en dan ook nog met 2 testen!

naja, we wachten gewoon maar verder af, als ik straks een buikje begin te krijgen weet ik waar het aan ligt.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:10:12 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60049305
Dag allemaal!
Heb een tijdje niet zoveel laten horen, maar ben er toch zeker nog wel! Ik heb even gelezen en het is spannend bij jou, Vicky! Tjongejonge!
Happy, jammer zeg dat het zo moet, maar ik kan me goed voorstellen dat je er veel voor over hebt hoor! Ik hoop voor jullie dat het brengt wat jullie graag willen!
Ik ben op dit moment op vakantie in het zonnige Noorwegen, hoop dat het vakantiegevoel een positieve bijdrage gaat leveren... haha!

Groetjes!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:17:58 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60049457
Oh trouwens... mijn nod van 30 juni mag eraf! Ik houd het maar bij de maand waarin we zijn begonnen, dus Mikoxx (04 - 2008).
'k Ga weer lekker vakantievieren! xxx
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:24:58 #119
100412 mefke79
komt goed!
pi_60049601
Dames, zet mij maar weer in de lijst. En dan met de maand waarin we begonnen ofzo (dat was september oktober vorig jaar). Heb zo het idee dat mijn lichaam aan het begin van een nieuwe cyclus is, dus we gaan er weer voor. NOD dus geen idee...
Burgertrutje, geen idee waarom zo'n venstertje roze kan blijven, heb ik nooit last van gehad. Wel een keertje gehad dat ik te weinig urine erop had zitten, dan doet ie ook raar, maar dan krijg je ook geen controlestreep.
Vicky, spannend!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:12:30 #120
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60056477
Hier word ik toch ook niet goed van. Heb ik een jaar lang gewoon een normale regelmatige cyclus, weliswaar wat langer (gem. 33 dagen) maar wel binnen de normale normen. Heb ik nu ineens al 2 dagen licht bloedverlies op dag 12/13 ???? Ik snap echt niets van mijn lichaam de laatste maanden. Ook al van die zwangerschapsverschijnselen een paar dagen voor mijn ongi begint.

Ik heb in ieder geval wat te vertellen aan die gyn donderdag.... zucht....

Vicky, het begint er toch wel heel goed uit te zien hoor.... maar ja... die positieve test...het blijft spannend!

Fijn weekend allemaal in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')