Maar niet iedereen WIL in dat lijstje he, al staat het wel kaal zo inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:04 schreef Lois het volgende:
Lieve dames, het lijstje wordt wel erg kaal zo, alleen Vicky staat er nog in.
Sla eens aan het rekenen en vul het lijstje eens?
1. ik kan er nog niet in, weet nog geen datumquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar niet iedereen WIL in dat lijstje he, al staat het wel kaal zo inderdaad.
Mefke wat een klote opmerking zeg, ik zou echt ''en bedankt he?!'' eruit gooien.
Hier nog steeds niks
Ik doe mee, Ik doe meequote:Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En ja, wij gaan gewoon voor de allermooiste 2009 baby's zorgen, met z'n allen. Doen jullie mee?!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan er niet teveel aan het stokje hebben gezeten? Ik heb ook wel eens een test "verplast" waar ik kennelijk te lang overheen geplast heb. Dat van dat eerst helemaal roze klopt. Het moet langzaam weer wit worden en als je zwanger bent moet er een roze stip blijven zitten. En dat duurde bij mij in zwangere toestand zeker een minuut of 10, wat ik best lang vond vergeleken met de Kruidvattesten waarop je gelijk al wat kon zien. Maar een uur mag het niet duren hoor!
Joh, he sorry hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
knap dat je dat zo kunt concluderen... ik wacht het maar gewoon even af.
zo heb ik in de vakantie een paar slokken baileys gedronken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:45 schreef Kersjes het volgende:
Och jee, ik kon wel janken![]()
Mijn schoonzusje moet eind van de maand bevallen. We hadden haar vanmiddag verrast met een babyshower tijdens een high tea. Op weg naar huis zat ik de auto terug te denken aan al het lekkers dat we gegeten hebben. En toen bedacht ik ineens dat het niet handig geweest is een broodje tartaar te eten nu ik aan het proberen ben zwanger te raken![]()
Toch maar even wat beter gaan opletten voortaan, ik kan per slot van rekening zonder het te weten al zwanger zijn op het moment!
Daarom ga ik, als ik nog niet ongi ben morgen, naar de huisarts. Vriendelijk verzoeken of ik een echo mag laten maken of bloed mag laten prikken. Ik zit nu ondertussen op dag 43, heb overal last van... maar ja, zolang die test nog steeds niets laat zien ga ik nergens van uit.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje Vicky, echt zo raar. Raar is het als je normaal altijd een 'normale' cyclus hebt en dat je lichaam dan in eens 'raar' gaat doen... Ik blijf nu ineens bloeden, maar niet ongesteld worden, lijkt me ook zeer verwarrend. Ik duim voor je dat er snel duidelijkheid komt.
Nog steeds mogelijk dat je zwanger bent natuurlijk. Kost een paar tientjes maar je kunt ook bij de huisarts een test laten doen, dan moeten ze inmiddels toch zeker wel een beetje HCG kunnen ontdekken.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef mefke79 het volgende:En ja, wij gaan gewoon voor de allermooiste 2009 baby's zorgen, met z'n allen. Doen jullie mee?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |