Dat kan denk ik ook betekenen dat je in je vruchtbare dagen zit, beetje afhankelijk van hoe de afscheiding eruit ziet. Als het wat kleverig is, zou het kunnen zijn dat je rond je eisprong zit.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:
Hier nog niks te melden, wel al een aantal dagen last van veel afscheidingzo erg dat ik gewoon natte broeken heb als ik geen inlegkruisje draag
Ik kan je aanraden het over een week nog een keer te proberen. Ik heb in de eerste week dat ik over tijd was diezelfde test gedaan (met dat onhandige pipetje) en die was negatief. gisteren dus weer een test en die was positief. deze week ben ik 8 weken over tijd.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef Twinkly het volgende:
Net heb ik een kruidvattest gedaan (die hele goedkope van 2 in een pakje) en die was negatief, mijn vriend snapt niet dat ik de testen niet geloof en ergert zich nogal aan me![]()
als ik uitga van een cyclus van 37 dagen ben ik vandaag idd 1 dag overtijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef owlet het volgende:
Ik ga voor je duimen Vicky! Ben je nu dan 1 dag overtijd?
Van alles maar dat heb ik geloof ik elke maand..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring)
Moeten is een groot woord hoor, maar we willen het zelf graag. We zijn niet meer de jongsten en ik zou het zonde vinden als we het maar blijven proberen terwijl we nu al kunnen weten of het wel of niet iets medisch is waarom het nog niet gelukt is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Ik had weer een vage test... ik wacht nog ff een paar dagen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!![]()
Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |