abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 21:45:02 #31
5428 crew  miss_sly
pi_59958091
He Again, wat jammer ik zou je zo graag een topic verder zien gaan, je zit hier al veel te lang
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:
Hier nog niks te melden, wel al een aantal dagen last van veel afscheiding zo erg dat ik gewoon natte broeken heb als ik geen inlegkruisje draag
Dat kan denk ik ook betekenen dat je in je vruchtbare dagen zit, beetje afhankelijk van hoe de afscheiding eruit ziet. Als het wat kleverig is, zou het kunnen zijn dat je rond je eisprong zit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59964739
Ik heb er 11 maanden op gewacht, was al gek aan het worden van het wachten iedere keer... maar gisterenavond had ik dan eindelijk mijn tweede streepje! Ik heb gekeken hoelang ik dan al zwanger zou zijn, en ik zou dan al in week 8/9 zitten... (was al 8 weken over tijd)
pi_59964785
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef Twinkly het volgende:

Net heb ik een kruidvattest gedaan (die hele goedkope van 2 in een pakje) en die was negatief, mijn vriend snapt niet dat ik de testen niet geloof en ergert zich nogal aan me

Ik kan je aanraden het over een week nog een keer te proberen. Ik heb in de eerste week dat ik over tijd was diezelfde test gedaan (met dat onhandige pipetje) en die was negatief. gisteren dus weer een test en die was positief. deze week ben ik 8 weken over tijd.
sterkte van Mijs
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:35:20 #34
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59964850
Mijsje, gefeliciteerd!

Mefke, ik duim met je mee.

Twinkly, wat spannend...
.... met gevoel voor drama....
pi_59965190
hier nog niets te melden, geen bloed maar ook geen positieve test.
Denk dat ik vandaag ongi ga worden. Heb al 2 dagen pijn in me buik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59965284
Bah.. We hebben dikke ruzie. Mijn vriend vindt dat ik hypochondrisch en geobsedeerd ermee bezig ben. Dat ik de testen moet geloven en die zeggen negatief dus er is volgens hem niets aan de hand. Hij luistert gewoon niet wanneer ik vertel dat het HCG hormoon nog kan stijgen en dat de test een drempelwaarde heeft.
Ik ben altijd optijd ongesteld, soms 1 dag te laat maar dan voel ik aan mijn buik wel dat het eraan komt. Ik gebruik de pil niet.
Nou heb ik dus al vanaf vrijdag krampen zoals ik hierboven vertelde maar anders dan wanneer ik ongesteld word (want dan krijg ik van die slappe benen). Ik heb ook geen last van meer stress de laatste tijd, ja behalve dan gisteren en vandaag door de onduidelijkheid en de ruzies.

Ik snap ook wel dat hij zo reageert maar het is niet leuk. Ik heb jaren geleden een koperspiraaltje gehad en toen werd ik een keer midden in de nacht wakker met heftig bloedverlies, heel erge buikpijn en ik bleef maar flauwvallen. We zijn toen naar de huisartsenpost geweest. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand te zijn maar hij is hier heel erg van geschrokken.

Gefeliciteerd Mijsje!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_59965390
He twinkly, vervelend hoor.
Bij ons was dit een van die dingen die we ook niet echt samen deelden. Voor mij was het spannend, voor hem totaal niet omdat hij het eerst allemaal nog maar eens moest zien. En volgens mij is dat een redelijk normale reactie voor een man, ook tijdens de zwangerschap nog. Om frustratie te voorkomen hebben we het er gewoon niet veel over gehad. Dat hield mij ook een beetje met mijn benen op de grond.
pi_59965398
bah Twinkly, balen van de ruzie...

en bedankt ik kan het nog niet helemaal geloven, maar morgen gaan we naar de dokter.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat dan de volgende stap zou zijn... maar dat hoor ik dan wel.
ik had de doktersassistente aan de telefoon, en die zei dat ik niet langs hoefde te komen om te melden dat ik zwanger was... :S toch maar afspraak gemaakt...
pi_59965612
Mijsje! Je hoeft inderdaad niet naar de dokter, die zal niets anders zeggen dan: daar is de deur en ga maar naar de verloskundige
Normaal gesproken bel je ergens in de eerste weken (bij "mijn" praktijk hebben ze graag dat je met vijf a zes weken belt) voor een afspraak bij de verloskundige en zij zet dan de rest in werking (echo, bloedonderzoek, etc.)
pi_59965931
ik ben ook nog helemaal niet bekend met dit soort dingen
maar goed, dan kan de dokter morgen vast wel wat telefoonnummers geven...
de zekerheid is dan wel lekker: ik heb dan wel 2 streepjes, maar ben ik wel echt zwanger? het is zo onwerkelijk allemaal, zeker omdat je nog niks voelt...
maar het feit dat ik dan al in week 9 zit, vind ik wel jammer, nu heb ik de eerste maanden gemist... dat ga ik vast wel weer inhalen...
pi_59969268
Vanavond beginnen we met KvK

Vind het alemaal zo spannend. Ben benieuwd hoe het gaat, of het wel gaat. En hoe lang 't allemaal gaat duren.
En dan..... Ik kan niet wachten....
pi_59969424
Ik word normaal rond de 14/15de Ongi.
Dus als het goed is ben ik vanavond niet eens vruchtbaar
Hey maar een beetje meer oefenen kan geen kwaad toch
pi_59969546
ymme, ik hoop met je mee... zou mooi zijn, straks ook 2 streepjes...
pi_59970009
Spannend Ymme!! Succes!
Twinkly mijn vriend was in het begin precies jouw vriend haha. Maar nu een jaar later is het omgekeerd, heb ik zoiets van "pff het zal allemaal wel" en hij telt mijn cyclus haha Dat komt goed hoor meis!
En weet je, als je zwanger wilt worden kan je lichaam je zo voor de gek houden. Alles wat je voorheen merkte en zeker wist telt nu niet meer. Ineens ga je overtijd, ineens zijn alle symptomen anders. Het is zo'n psychisch spelletje!
Maar ALTIJD hoop blijven houden Pas opgeven als je eeeecht ongesteld bent hihi. Sterkte!

Mijsje gefeliciteerd!
pi_59970668
Ja Ymme je moet heeel veeel oefenen nu

Ik ga maar weer terug naar de Rammelaars. Ik heb nu hevige krampen en ik vloei met stolsels
Ik ben verdrietig ook al kan het net zo goed een uitgestelde menstruatie zijn. Het is vast ook normaal dat mannen dat niet snappen he.. Ik voel me ook zo omdat mijn vriend me niet snapt, de volgende keer heb ik waarschijnlijk de neiging om niets meer aan hem te vertellen, maar dat is toch super jammer, ik wil het delen! Wel fijn dat jullie dezelfde reacties meegemaakt hebben owlet en Again. Wat grappig dat jouw vriend nu jouw cyclus bijhoudt Again, dus het kan goed komen ik houd hoop.

Heel veel succes iedereen met tweede streepjes plassen!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_59970744
He verdorie Twinkly
pi_59974266
Veel plezier Ymme

Hier nog steeds geen te zien..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59974632
Ik ga voor je duimen Vicky! Ben je nu dan 1 dag overtijd?
pi_59974763
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef owlet het volgende:
Ik ga voor je duimen Vicky! Ben je nu dan 1 dag overtijd?
als ik uitga van een cyclus van 37 dagen ben ik vandaag idd 1 dag overtijd.

Dit waren mijn cyclussen van afgelopen periode:
15 januari ongesteld (31 dagen)
14 februari ongesteld (30 dagen)
18 maart ongesteld (33 dagen)
24 april ongesteld (37 dagen)
31 mei ongesteld (37 dagen)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59975560
Oeh, Spannend Vicky!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_59976816
Die mensen die in het in het begin van dit topic staat.
Zijn dit de mensen die bezig zijn met zwanger worden?

Dan wil ik d'r ook graag bij, ymme (8-2008). Omdat het deze maand toch niets meer wordt aangezien ik volgende week ongesteld moet worden.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:23:22 #52
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59976837
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring )

@Ymme, spannend hoor, lekker een tijdje gewoon oefenen en wie weet is het wel meteen raak. Weet je al hoelang je cyclus is?

@Twinkly.... snik... gatver! Hopen dat we je snel hier terug zien in het topic. En inderdaad die reactie van je vriend is denk ik zoals de meeste mannen. Mijn man is ook zo van 'loop niet zo hard van stapel' eerst zien dan geloven.

Hier de duivels sinds gisteren gelukkig weg. Kreeg overigens vandaag een rekening van de Zilveren Kruis voor de eerste urine en cemen onderzoekjes.... 86 euro... lang leve het nieuwe eigen risico. Straks als we echt de MMM ingaan, zal het helemaal wel oplopen, maar gelukkig is de max. 150 euro p.p. en heb een goede verzekering heb ik even gechecked.
pi_59976871
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring )
Van alles maar dat heb ik geloof ik elke maand..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59977901
Meteen raak zou super zijn. Maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Ik slik vadaag ook gravitamon. We zijn d'r helemaal klaar voor!

En hoelang mijn cyclus is weet ik niet. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn, al ga ik het vanaf nu wel bijhouden.
Gewoon elke week om de dag sex, dan komt het vast goed Wi willen niet op de kalender werken
pi_59978526
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!

Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..

Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!

Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:07:13 #56
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59978999
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Moeten is een groot woord hoor, maar we willen het zelf graag. We zijn niet meer de jongsten en ik zou het zonde vinden als we het maar blijven proberen terwijl we nu al kunnen weten of het wel of niet iets medisch is waarom het nog niet gelukt is.

Ik zou alleen al blij zijn als het allemaal onderzocht is en er blijkt niets aantoonbaars te zijn dat weten we dat tenminste en als er wel iets uitkomt, kun je er tenminste tijdig iets aan proberen te doen als dat mogelijk is.

En ondertussen blijven we gewoon lekker klussen en hopen dat het gewoon spontaan lukt.

Ik vind het wel spannend wat ze allemaal al kunnen doen en/of zien, maar ik bereid me voor op een lang traject van onderzoeken. Ik hoop dat ze niet te veel nadruk leggen op mijn overgewicht, want dat weet ik al dat dat niet bevorderlijk is, maar ik betwijfel erg of dat de oorzaak is van het uitblijven van een zwangerschap aangezien ik wel gewoon een regelmatige cyclus heb.
pi_59981009
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!

Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!

Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
Ik had weer een vage test... ik wacht nog ff een paar dagen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:53:33 #58
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59981448
Oei Vicky, nog een paar dagen nagelbijten dus...
.... met gevoel voor drama....
pi_59981764
ow jemig dan is het ECHT zenuwslopend Vicky, aargh! Ik duim!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59981864
Ik probeer al een tijdje zwanger te worden (samen met mijn vriend, natuurlijk, maar hij is er wat minder mee bezig dan ik). Nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het weleens echt raak zou kunnen zijn. Ik ben 7 of 8 dagen over tijd, voel wat steekjes in mijn onderbuik, maar heb niet echt gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ben een klein beetje misselijk, maar het kan ook zijn dat ik me dat maar verbeeld. Maar het stomme is: ik heb inmiddels al 4 testen gedaan en ze zijn allemaal negatief. Bij het Kruitvat denken ze volgens mij inmiddels dat ik niet goed snik ben, omdat ik om de dag een nieuwe test kom halen. (Daarom heb ik er net maar 3 tegelijk gehaald, dan kan ik even vooruit.) Inmiddels zou het bijna een opluchting zijn als ik ongesteld word, alhoewel ik echt heel graag zwanger wil zijn. Nou goed, ik hoop dat ik met jullie mee mag wachten op het tweede streepje of mijn ei kwijt mag als ik toch nog ongesteld word, want ik vind het behoorlijk ongezellig alleen. (Mijn vriend zit ook nog eens een paar weken in het buitenland voor zijn werk.)

P.S. Ben nieuw hier, hallo! Heb even rondgesurfd, en van alle zwangerschapsfora vond ik dit toch wel de leukste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')