quote:
Op woensdag 9 juli 2008 08:52 schreef L.o.T.T.e het volgende:Nu dan 's morgens weer een test gedaan, maar nog steeds is de uitkomst: niet zwanger. Maar ook nog niets dat erop wijst dat ik ongesteld word. Zou je je menstruatie uit kunnen stellen als je heel graag zwanger wilt zijn? Ik probeer het voorlopig maar uit mijn hoofd te zetten, het kost ook handenvol geld al die testen :-)
Ik doe trouwens die testen met dat apparaatje van Clearblue, dat dan na een paar minuten zegt Zwanger, of Niet Zwanger. (Ik vind het nogal irritant dat dat er zo letterlijk staat, ik heb toch liever een plusje of een minnetje denk ik.) Ik heb dus steeds dat er Niet Zwanger staat, maar als ik het staafje eruit haal zie ik wel een heel licht tweede streepje. Zou het dan toch.....
Maar nu denk ik er echt een week niet meer aan hoor!
Lotte
Hoi Lotte,
Ik was altijd heel regelmatig met 29 dagen. opeens zaten er 6 weken tussen en heb ik geloof ik wel 8 testen gedaan. de keer daarna was mijn cyclus opeens ook 6 weken (op de dag af) en toen heb ik maar 1 keer getest om negatief te zien.
deze keer zaten er opeens 8 weken tussen en was ik nog niet ongi. In de 5e week heb ik een test gedaan, en die gaf NEGATIEF, dus ik was de hoop al kwijt. maar in week 8 dus toch maar weer getest voor ik bij de dokter kwam en daar voor * zou staan. ik zag 1 streepje komen, en ik was er weer klaar mee, maar mijn man bleef wat langer bij de test staan kijken. er kwam idd nog een streepje naar boven...
het kan dus zijn dat je eerst opeens wat onregelmatig wordt en dat het daarna raak is. het kan ook zijn dat je "gewoon" een lange cyclus tussendoor hebt.
Ik wens je succes Lotte!
ps: test nu over een paar dagen een keer met die goedkope kruidvat test (2 in een pakje) die zijn ook prima...
groetjes, Hilde.