abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59976816
Die mensen die in het in het begin van dit topic staat.
Zijn dit de mensen die bezig zijn met zwanger worden?

Dan wil ik d'r ook graag bij, ymme (8-2008). Omdat het deze maand toch niets meer wordt aangezien ik volgende week ongesteld moet worden.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:23:22 #52
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59976837
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring )

@Ymme, spannend hoor, lekker een tijdje gewoon oefenen en wie weet is het wel meteen raak. Weet je al hoelang je cyclus is?

@Twinkly.... snik... gatver! Hopen dat we je snel hier terug zien in het topic. En inderdaad die reactie van je vriend is denk ik zoals de meeste mannen. Mijn man is ook zo van 'loop niet zo hard van stapel' eerst zien dan geloven.

Hier de duivels sinds gisteren gelukkig weg. Kreeg overigens vandaag een rekening van de Zilveren Kruis voor de eerste urine en cemen onderzoekjes.... 86 euro... lang leve het nieuwe eigen risico. Straks als we echt de MMM ingaan, zal het helemaal wel oplopen, maar gelukkig is de max. 150 euro p.p. en heb een goede verzekering heb ik even gechecked.
pi_59976871
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring )
Van alles maar dat heb ik geloof ik elke maand..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59977901
Meteen raak zou super zijn. Maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Ik slik vadaag ook gravitamon. We zijn d'r helemaal klaar voor!

En hoelang mijn cyclus is weet ik niet. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn, al ga ik het vanaf nu wel bijhouden.
Gewoon elke week om de dag sex, dan komt het vast goed Wi willen niet op de kalender werken
pi_59978526
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!

Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..

Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!

Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:07:13 #56
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59978999
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Moeten is een groot woord hoor, maar we willen het zelf graag. We zijn niet meer de jongsten en ik zou het zonde vinden als we het maar blijven proberen terwijl we nu al kunnen weten of het wel of niet iets medisch is waarom het nog niet gelukt is.

Ik zou alleen al blij zijn als het allemaal onderzocht is en er blijkt niets aantoonbaars te zijn dat weten we dat tenminste en als er wel iets uitkomt, kun je er tenminste tijdig iets aan proberen te doen als dat mogelijk is.

En ondertussen blijven we gewoon lekker klussen en hopen dat het gewoon spontaan lukt.

Ik vind het wel spannend wat ze allemaal al kunnen doen en/of zien, maar ik bereid me voor op een lang traject van onderzoeken. Ik hoop dat ze niet te veel nadruk leggen op mijn overgewicht, want dat weet ik al dat dat niet bevorderlijk is, maar ik betwijfel erg of dat de oorzaak is van het uitblijven van een zwangerschap aangezien ik wel gewoon een regelmatige cyclus heb.
pi_59981009
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!

Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!

Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
Ik had weer een vage test... ik wacht nog ff een paar dagen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:53:33 #58
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59981448
Oei Vicky, nog een paar dagen nagelbijten dus...
.... met gevoel voor drama....
pi_59981764
ow jemig dan is het ECHT zenuwslopend Vicky, aargh! Ik duim!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59981864
Ik probeer al een tijdje zwanger te worden (samen met mijn vriend, natuurlijk, maar hij is er wat minder mee bezig dan ik). Nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het weleens echt raak zou kunnen zijn. Ik ben 7 of 8 dagen over tijd, voel wat steekjes in mijn onderbuik, maar heb niet echt gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ben een klein beetje misselijk, maar het kan ook zijn dat ik me dat maar verbeeld. Maar het stomme is: ik heb inmiddels al 4 testen gedaan en ze zijn allemaal negatief. Bij het Kruitvat denken ze volgens mij inmiddels dat ik niet goed snik ben, omdat ik om de dag een nieuwe test kom halen. (Daarom heb ik er net maar 3 tegelijk gehaald, dan kan ik even vooruit.) Inmiddels zou het bijna een opluchting zijn als ik ongesteld word, alhoewel ik echt heel graag zwanger wil zijn. Nou goed, ik hoop dat ik met jullie mee mag wachten op het tweede streepje of mijn ei kwijt mag als ik toch nog ongesteld word, want ik vind het behoorlijk ongezellig alleen. (Mijn vriend zit ook nog eens een paar weken in het buitenland voor zijn werk.)

P.S. Ben nieuw hier, hallo! Heb even rondgesurfd, en van alle zwangerschapsfora vond ik dit toch wel de leukste.
pi_59981901
Oh Vicky spannend jah!! Duimerdeduim!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:16:43 #62
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59981937
Welkom Lotte! Spannend zeg, maar ik kan je je onzekerheid voorstellen hoor. Is je cyclus normaal wel altijd regelmatig? Een week overtijd en een negatieve test is wel lang, maar het kan ook zijn dat je pas laat positief test hoor.
pi_59981984
Welkom Lotte, het IS hier ook heeel gezellie! haha
Zoals je ziet wel vrijwel dagelijks hetzelfde clubje hier.
En verder wat Happy zegt, dus ben benieuwd!
pi_59982056
Ja, heb meestal een vrij korte cyclus, tussen de 21 en 25 dagen. Zit nu dus al op dag 32. Ik gebruik al heel lang geen pil meer. Maar mijn eisprong kwam ook laat deze maand, dus misschien daarmee de menstruatie ook wat later. Maar goed, ik wacht nog maar even af. Heb wel altijd 's middags getest, misschien moet ik het morgen of overmorgen maar eens 's ochtends proberen.
pi_59989188
Nu dan 's morgens weer een test gedaan, maar nog steeds is de uitkomst: niet zwanger. Maar ook nog niets dat erop wijst dat ik ongesteld word. Zou je je menstruatie uit kunnen stellen als je heel graag zwanger wilt zijn? Ik probeer het voorlopig maar uit mijn hoofd te zetten, het kost ook handenvol geld al die testen :-)

Ik doe trouwens die testen met dat apparaatje van Clearblue, dat dan na een paar minuten zegt Zwanger, of Niet Zwanger. (Ik vind het nogal irritant dat dat er zo letterlijk staat, ik heb toch liever een plusje of een minnetje denk ik.) Ik heb dus steeds dat er Niet Zwanger staat, maar als ik het staafje eruit haal zie ik wel een heel licht tweede streepje. Zou het dan toch.....

Maar nu denk ik er echt een week niet meer aan hoor!

Lotte

P.S. Dank je Happy me en Poppejans!
pi_59989275
Hai Lotte,

Ik testte ook eerst met Clear Blue (niet de digitale) en daar zag ik echt hééééél vaag een plusje. Het was eigenlijk bijna niet te zien. Ik denk ook als ik de digitale had gedaan dat die negatief had gezegd.
De volgende dag met een kruidvat eigen merk (ik had gelezen dat die veel gevoeliger zijn) en daar had ik toch wel een duidelijke streep.

Enne.... een streepje is een streepje, hoe vaag ook!

Veel succes, ik hoop het voor je (voor iedereen natuurlijk)
pi_59989454
Welkom Lotte.
Misschien dat je even een paar dagen moet wachten voordat je weer een test doet.
pi_59989726
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 08:52 schreef L.o.T.T.e het volgende:
Nu dan 's morgens weer een test gedaan, maar nog steeds is de uitkomst: niet zwanger. Maar ook nog niets dat erop wijst dat ik ongesteld word. Zou je je menstruatie uit kunnen stellen als je heel graag zwanger wilt zijn? Ik probeer het voorlopig maar uit mijn hoofd te zetten, het kost ook handenvol geld al die testen :-)

Ik doe trouwens die testen met dat apparaatje van Clearblue, dat dan na een paar minuten zegt Zwanger, of Niet Zwanger. (Ik vind het nogal irritant dat dat er zo letterlijk staat, ik heb toch liever een plusje of een minnetje denk ik.) Ik heb dus steeds dat er Niet Zwanger staat, maar als ik het staafje eruit haal zie ik wel een heel licht tweede streepje. Zou het dan toch.....

Maar nu denk ik er echt een week niet meer aan hoor!

Lotte

Hoi Lotte,
Ik was altijd heel regelmatig met 29 dagen. opeens zaten er 6 weken tussen en heb ik geloof ik wel 8 testen gedaan. de keer daarna was mijn cyclus opeens ook 6 weken (op de dag af) en toen heb ik maar 1 keer getest om negatief te zien.
deze keer zaten er opeens 8 weken tussen en was ik nog niet ongi. In de 5e week heb ik een test gedaan, en die gaf NEGATIEF, dus ik was de hoop al kwijt. maar in week 8 dus toch maar weer getest voor ik bij de dokter kwam en daar voor * zou staan. ik zag 1 streepje komen, en ik was er weer klaar mee, maar mijn man bleef wat langer bij de test staan kijken. er kwam idd nog een streepje naar boven...
het kan dus zijn dat je eerst opeens wat onregelmatig wordt en dat het daarna raak is. het kan ook zijn dat je "gewoon" een lange cyclus tussendoor hebt.
Ik wens je succes Lotte!

ps: test nu over een paar dagen een keer met die goedkope kruidvat test (2 in een pakje) die zijn ook prima...

groetjes, Hilde.
pi_59990494
Vanmorgen toch maar een test gedaan, uiteraard negatief.(had me ook nergens op verheugd hoor)
Nou hoop ik alleen toch wel gauw ongesteld te worden, en er echt officieel voor te kunnen gaan

anders moet ik straks nog terug naar de huisarts en aan van die opwek-middelen...
pi_59992237
Dank je, Mijsje! Ik ga nu idd even afwachten, hoor. Heb besloten dat ik pas weer ga testen als ik na het weekend nog steeds niet ongesteld ben. En dan neem ik die goedkope Kruitvat-test. Ik denk altijd hoe duurder hoe beter, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn.

Poppejans: balen, zeg! Wat zijn dat voor opwekmiddelen, is dat om je menstruatie op te wekken ofzo?

Lotte
pi_59992822
nog steeds niet ongesteld. wel buikpijntjes. wordt gek van dat broek loeren... hihi.. misschien morgen testen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59993260
spannend vicky!
pi_59993327
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef L.o.T.T.e het volgende:

Poppejans: balen, zeg! Wat zijn dat voor opwekmiddelen, is dat om je menstruatie op te wekken ofzo?

Lotte
Ja, maar dat is nu gewoon nog helemaal niet aan de orde ofzo hoor, maar daar ben ik gewoon bang voor. Maar eerst gewoon nog maar wat weekjes afwachten voordat ik daar heen zal gaan.
Ik wil alleen gewoon zo graag gewoon echt van start kunnen gaan!

Vicky wat spannend!, en inderdaad, dat broekloeren is echt zenuwslopend
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:55:46 #74
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59993402
Vicky, jeetje wat spannend zeg. Al een tampontest gedaan?

Ik blijf voor je duimen want het ziet er wel goed uit hoor
pi_59994532
ja al gedaan. niets te zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')