Van alles maar dat heb ik geloof ik elke maand..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring)
Moeten is een groot woord hoor, maar we willen het zelf graag. We zijn niet meer de jongsten en ik zou het zonde vinden als we het maar blijven proberen terwijl we nu al kunnen weten of het wel of niet iets medisch is waarom het nog niet gelukt is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Ik had weer een vage test... ik wacht nog ff een paar dagen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!![]()
Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
Hoi Lotte,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:52 schreef L.o.T.T.e het volgende:
Nu dan 's morgens weer een test gedaan, maar nog steeds is de uitkomst: niet zwanger. Maar ook nog niets dat erop wijst dat ik ongesteld word. Zou je je menstruatie uit kunnen stellen als je heel graag zwanger wilt zijn? Ik probeer het voorlopig maar uit mijn hoofd te zetten, het kost ook handenvol geld al die testen :-)
Ik doe trouwens die testen met dat apparaatje van Clearblue, dat dan na een paar minuten zegt Zwanger, of Niet Zwanger. (Ik vind het nogal irritant dat dat er zo letterlijk staat, ik heb toch liever een plusje of een minnetje denk ik.) Ik heb dus steeds dat er Niet Zwanger staat, maar als ik het staafje eruit haal zie ik wel een heel licht tweede streepje. Zou het dan toch.....
Maar nu denk ik er echt een week niet meer aan hoor!
Lotte
Ja, maar dat is nu gewoon nog helemaal niet aan de orde ofzo hoor, maar daar ben ik gewoon bang voor. Maar eerst gewoon nog maar wat weekjes afwachten voordat ik daar heen zal gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef L.o.T.T.e het volgende:
Poppejans: balen, zeg! Wat zijn dat voor opwekmiddelen, is dat om je menstruatie op te wekken ofzo?
Lotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |