quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef Vicky het volgende:
nog steeds niet ongesteld. wel buikpijntjes. wordt gek van dat broek loeren... hihi.. misschien morgen testen.
Haha, ik ben ook meteen gestopt bij 1 dag over tijd. En weer begonnen toen het testresultaat negatief was, en weer gestopt toen ik maar niet ongesteld werd... Kan maar het beste meteen helemaal stoppen, maar nee, dat is niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef ymme het volgende:
En sinds vandaag ook de sigaretten weg gegooid
Maar helaas heb ik het moeilijker dan ik dacht. Phoe..... Valt me zwaar tegen.
ja. aj 2 dagen voor mijn nodquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:24 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky wat zenuwslopend... Hoe was dat bij Amber? Had je toen wel meteen een duidelijk streepje?
wat irritant zeg. ik haat die testen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:13 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen getest. negatief... inmiddels op dag 40
ik word er gek van.. en chagarijnig... dan maar gewoon ongesteld worden..quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef Koningin het volgende:
VickyIk zou echt strontvervelend ervan worden...
Lotte, succes bij de volgende ronde.
ben nog steeds niet ongesteld... van mij mag het nu komen want dat wachten is zwaar irritant.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef mijsje het volgende:
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |