abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59996536
Vicky...testen!!

(moet morgen werken, kan ik geen Fok! checken!!!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59996792
morgen misschien...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59999067
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef Vicky het volgende:
nog steeds niet ongesteld. wel buikpijntjes. wordt gek van dat broek loeren... hihi.. misschien morgen testen.
spannend
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59999464
En sinds vandaag ook de sigaretten weg gegooid
Maar helaas heb ik het moeilijker dan ik dacht. Phoe..... Valt me zwaar tegen.
Maar goed, we gaan voor alle gezondheid....

Ik kan niet wachten totdat ik ongestelt ben geweest, zodat we eindelijk voor het eggie kunnen gaan.
Ik heb het nu tot juist, dat ik nu niet vruchtbaar ben, aangezien ik altijd rond de 14ste van de maand ongesteld wordt?
pi_60000217
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef ymme het volgende:
En sinds vandaag ook de sigaretten weg gegooid
Maar helaas heb ik het moeilijker dan ik dacht. Phoe..... Valt me zwaar tegen.
Haha, ik ben ook meteen gestopt bij 1 dag over tijd. En weer begonnen toen het testresultaat negatief was, en weer gestopt toen ik maar niet ongesteld werd... Kan maar het beste meteen helemaal stoppen, maar nee, dat is niet gemakkelijk.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:43:57 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60004813
Ymme, die kans is idd erg klein. Je eisprong zou zijn rond dag 14, geteld vanaf de eerste dag van je menstruatie en nu zit je ergens op de 20 ofzo.
Ik ga je in het lijstje zetten. Als je een NOD hebt, dan geef je maar een gil, dan ga je in het bovenste lijstje.

Welkom alle nieuwe meiden trouwens!
pi_60011827
vanmorgen getest. negatief... inmiddels op dag 40
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 juli 2008 @ 07:21:00 #83
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60011844
Jeetje Vicky wat zenuwslopend. Maar zolang er geen bloed is, is er een kans Ik blijf voor je duimen.
pi_60011854
Vicky wat zenuwslopend... Hoe was dat bij Amber? Had je toen wel meteen een duidelijk streepje?
pi_60011966
nou moe
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60011976
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:24 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky wat zenuwslopend... Hoe was dat bij Amber? Had je toen wel meteen een duidelijk streepje?
ja. aj 2 dagen voor mijn nod
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60012023
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:13 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen getest. negatief... inmiddels op dag 40
wat irritant zeg. ik haat die testen.

ben bang dat mijn cyclus me toch in de maling heeft genomen. gisterenavond kwam de vertrouwde buikpijn opzetten. ik hoopte nog even dat het toch niet zou doorzetten, maar vannacht werd ik ongesteld. en hoe. nou ja, het heeft ook zijn voordelen. ik heb nog even mijn sigaretje en mijn cappuccino. na het weekend hang ik de sigaretten definitief aan de wilgen en over een dag of 12 ga ik het heel serieus opnieuw proberen. ik blijf hier dus nog wel even hangen.
pi_60012027
@ Vicky: Nou ja, ik blijf voor je duimen!
pi_60012110
Vicky Ik zou echt strontvervelend ervan worden...

Lotte, succes bij de volgende ronde.
pi_60012229
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef Koningin het volgende:
Vicky Ik zou echt strontvervelend ervan worden...

Lotte, succes bij de volgende ronde.
ik word er gek van.. en chagarijnig... dan maar gewoon ongesteld worden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60013078
Nou zeg Vicky

Lotte, welkom!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:08:23 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60013646
Vicky... Wat balen joh!
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:15:38 #93
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60013791
Vicky wat kut dat je negatief getest hebt ik hoop dat je snel 2 streepjes hebt!

Alle andere meiden die ook weer een ronde verder gaan heel veel succes en een hele dikke kus
Alle nieuwe meiden, welkom!!!
pi_60013798
Ik heb gisteren een goed gesprek gehad met mijn vriend.
Ik ben d'r nu al teveel mee bezig. Het komt vanzelf wel zegt ie, maak je niet druk.

En ja, dat moet ik ook niet doen. We zien het vanzelf als het zover is, en zoniet kan ik me altijd nog druk maken

Ik ga niet lopen rekenen wanneer we het beste sex kunnen hebben, al houdt ik daar natuurlijk wel een beetje rekening mee. Stress en dergelijke is natuurlijk niet bevordelijk om zwanger te worden
pi_60014711
Vicky
pi_60014973
Vicky, he gatver wat rot, er was zoveel hoop!
Ik zit dus ook nog steeds te wachten op ongesteldheid, hopelijk kunnen we gauw samen zwangeren!

Ymme, herkenbaar hoor, al heb ik sinds mn man er ook aan toe was, eigenlijk nooit meer woorden erover gehad, maar daarvoor wel hoor, ik was er echt letterlijk dagelijks mee bezig...
En ook wij (of nouja ik) doen niet aan geheel berekenen wanneer precies we sekx moeten hebben en voorlopig ook niet van die ovulatietesten, wil het komende maanden vooral leuk en spannend houden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_60018248
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
pi_60018569
vicky wat jammer...!
pi_60018600
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef mijsje het volgende:
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
ben nog steeds niet ongesteld... van mij mag het nu komen want dat wachten is zwaar irritant.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60018881
ja, dat snap ik helemaal... ik hoop voor je dat het of vandaag nog komt, of dat je opeens toch een tweede streepje tevoorschijn tovert... (kwam bij mij pas bij week 5 overtijd...toen durfde ik het weer te testen...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')