Ik denk dat het wel scheelt al beloond bent met een mooi ventje! En idd als je zou weten dat het wel ooit zal gebeuren, dan is het wachten helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef Mammamia het volgende:
@happy - Dat is fijn om te horen. Mijn bazin heeft na haar 40ste nog 2 kinderen gekregen. We hebben niet meer alle tijd van de wereld, maar toch nog zeker een hele tijd, jij zeker!
Mijn zoontje is nu 20 mnd, vind het achteraf eigenlijk ook niet erg dat ik niet meteen zwanger werd toen we voor de tweede gingen (nu een jaar geleden...). Het mag ook best nog even duren (niet te lang), als ik maar zou weten dat het er wel van gaat komen!!!
Verder vind ik dat ik niet te hard moet zeuren met het het allerliefste mannetje van de wereld wat ik hier heb rondlopen.
Maar ik zou zo graag nog een keer...!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Dat zou ik denk ik echt niet kunnen/willen accepteren, en ik zou dan ook heel heeeel ver gaan en alle medische toeters en bellen willen proberen om maar zwanger te raken. Alleen het idee al maakt me paniekerig.
Ik kan me echt geen kinderloos leven voorstellen...
quote:
lolquote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef owlet het volgende: Dan zie ik je vast volgend jaar voorbij komen in de line-up van eerstejaars bij de jaaropening![]()
Dat kan denk ik ook betekenen dat je in je vruchtbare dagen zit, beetje afhankelijk van hoe de afscheiding eruit ziet. Als het wat kleverig is, zou het kunnen zijn dat je rond je eisprong zit.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:
Hier nog niks te melden, wel al een aantal dagen last van veel afscheidingzo erg dat ik gewoon natte broeken heb als ik geen inlegkruisje draag
Ik kan je aanraden het over een week nog een keer te proberen. Ik heb in de eerste week dat ik over tijd was diezelfde test gedaan (met dat onhandige pipetje) en die was negatief. gisteren dus weer een test en die was positief. deze week ben ik 8 weken over tijd.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef Twinkly het volgende:
Net heb ik een kruidvattest gedaan (die hele goedkope van 2 in een pakje) en die was negatief, mijn vriend snapt niet dat ik de testen niet geloof en ergert zich nogal aan me![]()
als ik uitga van een cyclus van 37 dagen ben ik vandaag idd 1 dag overtijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef owlet het volgende:
Ik ga voor je duimen Vicky! Ben je nu dan 1 dag overtijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |