quote:CHELSEA SIGN DECO
Chelsea Football Club is delighted to confirm the signing of Deco from FC Barcelona.
The Portuguese midfielder becomes our first signing under Luiz Felipe Scolari since the Brazilian's appointment as manager on June 11.
Deco, who won the Champions League and UEFA Cup with FC Porto, spoke to Chelsea TV after officially signing and said: 'It is good for me to be here and first of all I am very happy to be here.'
The former Barcelona player has further Champions League success as one of his main ambitions with Chelsea and, after playing in Euro 2008 alongside a strong Chelsea contingent, now feels the time was right to join his former national coach in west London.
'I am sure I have come at the right time to do great things and be able to help Chelsea go back to the way it was and come back to being the first one, not only in England but also to win the Champions League that has been their dream for so long.
'The Premier League is a great league and it is getting better and you can see that with the Champions League Final, where you had two English teams.
'It is great that we have so many great players here at Chelsea and it is great that there is the competition which is healthy for everybody and this just makes the team better
'To have great players in any position of the club just enhances the club.
'I know it is a new challenge but I am looking forward to it.
'I know I need a little bit of time to adapt bit but I am sure I will adapt quite well and quite fast and do my best for the team.'
You can see the full interview on Chelsea TV in the second addition of Blues News at 10pm tonight.
Mooie woordenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Deco... Geweldige voetballer.
Baal er enorm van dat hij vertrekt bij Barcelona.![]()
Ik hoop dat hij het geweldig gaat doen bij Chelsea.
Deeeeeeco, Deeeeeeco.
Het is voor mij in ieder geval een reden om nog meer naar Chelsea te gaan kijken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mooie woorden![]()
Belletti, Deco. Nog even en we krijgen nog sympathie van Barca-supporters ook
Ik ben er ook bang voor..maar ben ook zeker benieuwd hoe Deco het gaat doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:09 schreef don-diablo het volgende:
Deco.. Dan gaat Lamps vast en zeker weg dus..
dailymirrorquote:Roman Abramovich last night launched a £12million bid to sign Euro 2008 star Andrei Arshavin - and fulfil his dream of having a fellow Russian as a first-team regular at Chelsea.
Chelsea's owner personally intervened to snatch Arshavin away from Spanish giants Barcelona and Real Madrid, who are also tracking him.
It is understood Arshavin will now fly into London for talks with Chelsea, who have had a bid accepted by the playmaker's Zenit St Petersburg club.
A source at Zenit said: "Chelsea have been in contact, a deal has been agreed and Arshavin will fly to London to discuss terms.
"He was very attracted by playing in Spain but feels English football
would suit his style better - and with Roman Abramovich involved there is another link and reason."
Billionaire Abramovich is championing the deal himself after Arshavin, 27, guided Russia to the Euro 2008 semi-finals.
But despite saying he always dreamt of playing for Barca, Chelsea have the financial clout to meet his demands as he is already on £60,000-aweek at Zenit and has a £12m buy-out clause.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:30 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben alleen bang dat het een tweede Malouda wordt.
Verder nieuws:quote:Scolari also wants to offer Florent Malouda to Barcelona as part of a deal to sign striker Samuel Eto'o from the Nou Camp outfit. (The Sun)
quote:After missing out on midfielder Jonas Gutierrez, Pompey have now switched their attention to luring Shaun Wright-Phillips from Chelsea. (Daily Star)
dailyexpressquote:CHELSEA last night offered Frank Lampard a new £140,000-a-week take-it-or-leave-it contract which would make him the highest-paid player in British football, in a desperate bid to keep him out of the clutches of Inter Milan.
The attempt to persuade the England midfielder to stay came after Express Sport revealed yesterday that contract talks had reached deadlock and that Lampard was upset that new manager Luiz Felipe Scolari had not yet contacted him to assure him of his future at the club.
If Lampard accepts, he will move above captain John Terry in the Stamford Bridge pay scale as the highest earner at the club – and in the country.
Terry is on around £135,000 a week, while other stars such as Germany skipper Michael Ballack and Andriy Shevchenko are earning around £130,000 a week.
Chelsea’s dramatic late move appears to be a last-ditch offer to the England midfielder, who is due back for pre-season training on Monday.
quote:It's a typically busy summer at Stamford Bridge with the club's board being told to sell striker Didier Drogba by new manager Luiz Felipe Scolari. (The Sun)
Dat schat ik ook wel zo in. Alleen vrees ik dat het weer typisch zo'n speler wordt, die zijn niveau van zijn vorige club niet haalt. Zoals Malouda, SWP, Sheva, Kezman, dat soort jongens.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:35 schreef don-diablo het volgende:
Ik schat hem zelf wel hoger in als Malouda. Malouda laat het ook afweten in het nationale team. Maar het lijkt mij een hele goede aankoop
Interessantquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
[..]
Verder nieuws:
[..]
[..]
dailyexpress
[..]
quote:Chelsea biedt tevergeefs op Kakį
Chelsea heeft een bod uitgebracht op Kakį, dat liet de vice-voorzitter van zijn club AC Milan, Adriano Galliani, zondag weten. Hoewel het volgens de Galliani ging om een ‘astronomisch bedrag’, ligt het niet voor de hand dat Kakį daadwerkelijk naar Londen verhuist.
“Er is een zeer hoog bod van Chelsea binnengekomen voor Kakį, meldt Galliani tegenover de Italiaanse krant La Stampa. Eerder liet de Braziliaan weten niets te voelen voor een vertrek uit Milaan. Ook de club zelf wil dolgraag met Kakį verder.
Andrea Pirlo staat tevens in de belangstelling van veel andere clubs. “Er is veel navraag naar hem gedaan”, bevestigt de vice-voorzitter, “desondanks zijn zowel hij als zijn zaakwaarnemer niet naar me toegekomen om een hoger salaris te eisen.”
Durf het bijna niet te zeggen.. Maar Eto'o zou een geweldige spits zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:09 schreef mcyodogg het volgende:
maar laat ze eens naar een linksbuiten en een spits kijken.
Dat zou inderdaad een geweldige aankoop zijn. Zag laatst de geruchten en dacht dat hij al wat oud was, we kennen hem al zo lang, maar eigenlijk zit hij nu midden in zijn prime jaren. Weet niet of hij en Drogba samen gaan, maar als die laatste weggaat, zou Eto'o een van de betere alternatieven zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen.. Maar Eto'o zou een geweldige spits zijn. [ afbeelding ]
quote:Chelsea to make profit selling Ivanovic
By Darren Lewis 5/07/2008
Chelsea are set to make a profit by selling flop defender Branislav Ivanovic to Juventus - even though he has never played for the Blues. The 24-year-old Serbian international moved from Lokomotiv Moscow to Stamford Bridge after the Russian side accepted a £9million bid for him in January. But he was unable to break into the side because of a lack of match fitness caused by the Russian league season being over when Chelsea signed him.
Chelsea beat off competition from the likes of AC Milan, Juventus, Inter and Manchester United for Ivanovic's signature. But he has been unable to dislodge either Ricardo Carvalho or John Terry - or even Alex - from the Chelsea first-team. But Juventus boss and former Chelsea manager Claudio Ranieri believes he can persuade the Londoners to part with the defender and is willing to make a £12m bid - around £3m more than they paid for him.
Should Chelsea refuse then Ranieri will try and take the versatile stopper on loan. Juventus faced a defensive crisis last term when £7m summer signing Jorge Andrade was ruled out for the season after just four games, while Domenico Criscito was not a good enough replacement.
Zijn houding is juist prima. Hij gaat er altijd voor de volle 100% voor, een echte winnaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een geweldige aankoop zijn. Zag laatst de geruchten en dacht dat hij al wat oud was, we kennen hem al zo lang, maar eigenlijk zit hij nu midden in zijn prime jaren. Weet niet of hij en Drogba samen gaan, maar als die laatste weggaat, zou Eto'o een van de betere alternatieven zijn.
Alleen heb ik wat twijfels over zijn houding.
http://www.europesoccer.n(...)nel-duidelijkhe.htmlquote:De Nerazzurri wachten maandag met spanning op nieuws vanuit Londen. Daar zal Lampard de clubleiding van Chelsea vertellen dat hij wil worden verkocht aan Inter, waar hij kan worden herenigd met coach José Mourinho.
quote:Inter begin Lampard negotiations
Inter Milan have opened negotiations to sign Chelsea and England midfielder Frank Lampard, BBC Sport understands.
The Serie A club are believed to have sent a fax to Chelsea to begin the process of reuniting the 30-year-old with former Blues coach Jose Mourinho.
Earlier this month, Mourinho, who became Inter boss in June, said he did not expect to sign Lampard this summer.
The ex-West Ham star is into the final year of his Chelsea contract and is yet to commit his future to the club.
Reports on Monday suggested that the opening offer from Inter was £6.5m for Lampard, who is set to leave for free next summer.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/7482773.stm
Kan me redelijk vinden in wat je zegt, maar de status die hij geniet bij Chelsea zal hij nooit bij een andere club krijgen. Bij Chelsea is hij een icoon, bij Inter zal die dat nooit worden..quote:Op maandag 7 juli 2008 17:29 schreef DemonCleaner het volgende:
Zou het jammer vinden, hoort gewoon bij Chelsea. Maar naar mijn idee ging het al wel een beetje deze kant op met de komst van Deco. En ik gun hem dan ook nog wel een buitenlands avontuur, van de andere kant.
Klopt ja, bij Inter wordt hij hoogstwaarschijnlijk gewoon één van de vele grote namen in een lange rij aankopen van de laatste 15 jaar. Wel opvallend dat hij naar Italiė gaat, bij Spanje kan ik me dan meer voorstellen. Al zijn de grote clubs daar op zijn positie wel beter voorzien denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kan me redelijk vinden in wat je zegt, maar de status die hij geniet bij Chelsea zal hij nooit bij een andere club krijgen. Bij Chelsea is hij een icoon, bij Inter zal die dat nooit worden..
Ik hoop het ook natuurlijk, want als ik een Chelsea shirt koop wil ik wel Lamps naam achterop (wou eerst Ballack hebben alleen die verkochten ze toen niet)quote:Op maandag 7 juli 2008 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik al zei, volgens mij kiest hij niet voor geld of status, want ik denk dat hij bij Chelsea bij beiden beter zit. Hij heeft een heel zwaar jaar achter de rug, met onder andere het vertrek van Mourinho, veel blessureleed en niet de laatste plaats z'n moeder. Kan me voorstellen dat hij ergens anders eens iets wil opbouwen. Plus de terugkeer naar Jose, die elkaar door en door kennen, en dus ook weet dat hij niet ergens bij een buitenlandse club op de bank beland.
Maar ik blijf een klein beetje hoop houden dat hij blijft tot het slechte nieuws op de off. site staat.
Geweldig van Chelsea natuurlijk, maar het gaat er nog steeds om dat hij dat contract moet tekenen.quote:CHELSEA REJECT INTER APPROACH
Posted on: Tue 08 Jul 2008
Chelsea Football Club can confirm it has received an official approach from Internazionale to discuss the possible transfer of Frank Lampard. Contrary to reports no financial offer was made.
Chelsea FC has informed Inter this morning (Tuesday, July 8) that we will not enter into any discussions regarding the transfer of Frank Lampard.
Nou nog even een contractje de deur uitdoen, Peter.quote:Lampard wants to stay - Scolari
New Chelsea manager Luiz Felipe Scolari insists Frank Lampard has told him he wants to remain at Stamford Bridge.
The Blues have rejected an official approach from Inter Milan to discuss the transfer of the England midfielder.
And after meeting Lampard the Brazilian told Chelsea TV there is no chance of the 30-year-old joining ex-Blues boss Jose Mourinho at the Italian club.
"I was very happy because I asked if he wants to stay and he said 'yes, I will stay at Chelsea'," said Scolari.
Lampard's contract expires next summer but, speaking later at his first press conference in England since taking charge of the Blues, Scolari underlined that he sees Lampard's long-term future as being at the London club.
"I met him on Monday and told him that I like him very much as a player and as a person and I asked him if he wanted to stay, not only for this season but for longer," added Scolari.
"After we had spoken for 15 minutes, he said he wants to stay and play for Chelsea for many years.
"I am very happy because I think Chelsea need Lampard and I think he is with us for more than one year."
Goed nieuws dus.. Nou hopelijk komen ze er snel uit, want Lampard is gewoon een heldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef mcyodogg het volgende:
Dit gaat er beter en beter uitzien
[..]
Nou nog even een contractje de deur uitdoen, Peter.
Voorlopig is het dus dit
------------------------Cech-----------------
Bosingwa----Carvalho----Terry----A.Cole
-----------------------Essien----------------
-------------Ballack----------Lampard--------
-----------------------Deco--------------------
-----------------J.Cole----------Drogba-------
Al kan je nog talloze andere variaties bedenken.
Maar ik ben er nog niet zeker van dat DD blijft. Veel minder dan Lampard.
Maar in hoeverre moet je dit geloven?quote:
VZquote:Lampard geeft Moratti zijn jawoord
De transfer van Frank Lampard naar Internazionale is weer een forse stap dichterbij gekomen. De middenvelder van Chelsea heeft Inter-preses Massimo Moratti inmiddels laten weten dat hij graag naar Milaan wil komen. “We moeten nu dus met Chelsea gaan praten”, aldus de voorzitter.
Moratti heeft veel vertrouwen in de komst van de Engelsman. De preses zei vorige week dat de bal bij Lampard lag en nu de middenvelder heeft gezegd dat hij naar Inter wil komen is de transfer weer een stap dichterbij. Moratti waarschuwt de supporters dat zij zich echter nog niet rijk moeten rekenen.
De olietycoon weet immers dat Chelsea Lamps niet wil laten gaan. “We zullen geduldig moeten zijn”, sprak Moratti op de website van zijn club. “We hebben het jawoord van Lampard, maar we zijn er nog zeker niet uit met Chelsea. Zij willen de speler houden en dat is hun goed recht.”
quote:Chelsea set to land Kaka for record £80m
· Negotiations with Milan at an advanced stage
· World player of the year keen on move to London
Chelsea appear set to sign the Milan playmaker Kaka for a world-record ¤100m (£79.3m) after discussions took place this week, with both clubs and the Brazil international keen for a deal to go through. Sources at Stamford Bridge have confirmed that Chelsea are targeting the 26-year-old and it is understood that Milan are inclined to accept a bid of ¤100m tabled this week.
Initially reluctant to depart, Kaka now believes the transfer, which would smash the record of £46m Real Madrid paid for Zinedine Zidane in 2001, is in everyone's interests. His contract does not expire until 2012 but he is eager to play for Luiz Felipe Scolari, who gave him his international debut against Bolivia in 2002 and included him in the Brazil squad for that year's World Cup finals despite him being only 20 years old. The current world and European player of the year also believes Chelsea are the most attractive destination in European football.
Chelsea sent a representative to Milan this week to present a bid to the Italian club. Far from rejecting the offer out of hand as is normal practice and as they did with approaches from Real Madrid last summer, Milan sent a delegation to London and negotiations have continued.
Discussions have also taken place with the player's camp over personal terms, with Kaka, who has scored 22 goals in 59 games for his country, set to earn a significant rise on his salary as well as a ¤15m signing-on fee. He will arrive in Milan today after spending the summer recovering from arthroscopy on his knee at Sao Paulo's training centre in Brazil.
"Real Madrid offered ¤90m last summer and Milan did not even think about the bid," said Kaka's personal assistant and closest adviser, Diogo Kotscho. "This time is different. This is the first time we feel that a deal will definitely happen. Because of the [financial] situation Milan are in at the moment, the deal is good for all parties involved.
"The move would represent a significant increase in Kaka's salary, on top of the 10% transfer fee that goes straight to the player anyway - some ¤15m. Chelsea are the club to be at right now. They are building a team to win everything."
Given their current financial difficulties, Milan can ill afford to reject such a huge bid. Having failed to qualify for the Champions League, they have had to cut costs at the same time as embarking on the renewal of an ageing squad. They continue to seek a striker and the sale of Kaka would enable them to follow through on their interest in Arsenal's Emmanuel Adebayor, despite their vice-president Adriano Galliani's claim that Ronaldinho would be their final signing of the summer. Meanwhile, the arrival of the former Barcelona player - and the tumultuous reception he was given - has persuaded them they can release Kaka, safe in the knowledge that they have a glamour signing in his place.
Kaka believes he has shown his loyalty to Milan by staying last season, despite Madrid's interest. He has not demanded a transfer this season either, with the impetus coming from the two clubs. However, he does not want to continue at a club that will not play in this season's Champions League. Kaka's relationship with Galliani and the club's owner Silvio Berlusconi has also been strained by Milan's refusal to allow him to represent Brazil at the Olympics. Milan said Kaka was "tired" - a claim he publicly denied. Worse still, Ronaldinho has been allowed to go to Beijing.
If the deal can be completed it would virtually destroy the chances of the Real Madrid forward Robinho completing his "dream" move to Stamford Bridge. The La Liga champions are unwilling to sell until they can sign Cristiano Ronaldo from Manchester United. Last night Sir Alex Ferguson insisted the Portugal winger would still be at Old Trafford next season.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef mcyodogg het volgende:
Is het weer die periode van de minuut voor je, Cyberia?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef mcyodogg het volgende:
Is het weer die periode van de maand voor je, Cyberia?
Je bedoelt z'n penalty?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:45 schreef mcyodogg het volgende:
Daarom, ik snap niet hoe het elke keer weer lukt om een heisa te worden. Deze zomer ook al Ramos en Torres gehad voor niet te noemen bedragen.
Makelele heeft vandaag de club op een free transfer verlaten voor PSG. Ondanks dat ik het jammer vind dat hij weg is, gun ik uiteraard iedere speler het afscheid dat hij wil. En als dat in zijn thuisland is, dan succes. Maka is een van de beste aankopen geweest onder Roman, en ik ben nog steeds blij dat Real hem zo relatief gemakkelijk heeft laten gaan.
Hij is enorm belangrijk geweest in de successen die de laatste 5 jaar behaald zijn, en zijn goals zal ik ook niet snel vergeten. Met name ook omdat het er zo weinig waren.
voetbalzone (quote:Chelsea doet er alles aan om Frank Lampard (foto) volgend jaar zomer niet transfervrij te laten vertrekken. De middenvelder kan volgens de nieuwe contractvoorwaarden in vijf jaar een bedrag van 49 miljoen euro verdienen. (Diverse Britse tabloids)
Ja toen scheet ik aardig in mn broekkiequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
Fraaie vrije trap van die Chinees op het eind.
In ieder geval een doelpunt 3-0quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk krijgen we wat van Di Santo te zien de tweede helft.
O jawel hoor. Alleen het was gewoon een veredeld trainingspotje. Naast 4 goals ook nog 3x de paal geraakt, plus een zooi andere grote kansen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef don-diablo het volgende:
Dus de wedstrijd was niet zo dogg?
Unibet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:26 schreef Juweel het volgende:
Waar was dat live te zien?
quote:Chelsea willing to pay price of keeping their stars on board
Chelsea are bracing themselves for another huge increase in player salaries that could take their annual wage bill close to £150million as the recent round of contract renegotiations is set to continue. John Obi Mikel and Joe Cole are the next in line for new deals and expect to open talks before the start of the season after Wayne Bridge, Petr Cech and Michael Essien signed new contracts in the past week. Discussions are under way with Frank Lampard and Michael Ballack, and Didier Drogba is also demanding a pay rise to keep him at the club.
Chelsea's wage bill for 2006-07 was £133million, £40million higher than the Barclays Premier League's second biggest spenders, Manchester United, but even that sum, which represents 71 per cent of their turnover, is likely to be dwarfed when their latest results are released early next year.
The contracts signed by Bridge, Cech and Essien have added £4million to the club's wage bill, and Lampard is due for a £1.5million-a-year rise if he agrees to Chelsea's £140,000-a-week offer. Mikel can expect his salary to double to £80,000 a week at a cost of an additional £2million a year to the club because the Nigerian is expected to take over Claude Makelele's position as the midfield anchor. Cole is likely to receive an additional £1million to take his wages to a similar level.
Deco's three-year contract is worth almost £5million a year and José Bosingwa's £2.5million, bringing the total cost of new players, new contracts and those in the pipeline to a staggering £16million annually. In contrast, those players who have left the club this summer, such as Steve Sidwell, were relatively modest earners, with the exception of Makelele, whose departure on a free transfer to Paris Saint-Germain will save Chelsea £80,000 a week.
Chelsea's largesse may be unsustainable in the long run and makes a mockery of their aim of breaking even by 2010, but their determination to keep the squad together at almost any cost is a testament to the success of their player recruitment in recent years.
Luiz Felipe Scolari, the manager - who earns £5.5million a year, £500,000 more than José Mourinho was banking from Chelsea this time last year - outlined his faith in his squad after the 4-0 win over Guangzhou Pharmaceutical yesterday, refusing to be drawn into a slanging match with Sir Alex Ferguson over the United manager's claims that his players are too old.
Salomon Kalou, Lampard, Franco Di Santo and Shaun Wright-Phillips scored the goals in a straightforward win. “I have the players with experience and I have some young boys in my team,” Scolari said. “But I feel with my team that we have experience for the Premier League. I'm not nervous at all. I have the pressure, but all of the coaches have the same pressure. It's normal.
“Don't forget that I was a coach for club teams for 17 years of my life. I was only working with the national team for seven years. I feel the same as I was coaching the other teams. I need to work morning and afternoon, I need to grow the team and I need to think up new tactics for my training.”
Scolari also expressed confidence that Lampard would stay at the club, even though he has yet to agree to a new contract. The England midfield player wore the captain's armband for the second half after John Terry's substitution last night, although he refrained from kissing the club badge after scoring Chelsea's second goal.
“I said two days ago that Frank is here, he is with us, training, playing very well,” Scolari said. “He is one player from our group and the speculation is part of big speculation in the world for this player or that player. Until August 31 [when the transfer window closes] there'll be more speculation for Chelsea than for any other team. After then the speculation will not finish.”
AC had geen fitte spits. Pirlo en Ambrosini waren de meest aanvallende spelers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:29 schreef mcyodogg het volgende:
Hoor ik op vakantie dat Chelsea weer eens een strafschoppenserie verloren heeft, en met 5-0 van Milan wint. Zal vast een verschil zijn in tijd van voorbereiding, maar 5-0!
Geen oefenwedstrijden meer, dus mag hopen dat Scolari nu het meeste weet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Milan verwacht dat Kaka gaat vertrekken
Dat verklaart al wat. Plus, ik zag net de goals en Kalac liet weer eens zien wat hij waard is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
AC had geen fitte spits. Pirlo en Ambrosini waren de meest aanvallende spelers.
quote:'Abramovich is maffiamannetje'
MÜNCHEN - Uli Hoeness, algemeen directeur van Bayern München, heeft donderdag in een interview hard uitgehaald naar Chelsea-eigenaar Roman Abramovich. De Russische miljardair bezondigt zich volgens Hoeness aan maffiapraktijken.
,,Ik erger me wekelijks als ik moet tanken'', begint Hoeness zijn tirade op de Duitse sportwebsite www.spox.com. ,,De oliemaffia onfutselt me veel geld, om dat vervolgens in voetballers te steken. Dit zaakje stinkt en dat geldt ook voor de heer Abramovich. Maffiamannetjes als hij beheersen de wereld en manipuleren de olieprijs.''
De bestuurder van Bayern München weet hoe hij de eigenaar van Chelsea terug kan pakken. ,,We moeten ploegen als Chelsea op het veld verslaan, dat zou voor mij genoegdoening betekenen.''
(ANP)
Wat een onzin, dus het is de schud van Abramovich dat brandstof zo duur isquote:
quote:Hardleers Chelsea doet officieel bod op Robinho
Ook al heeft Real Madrid laten weten dat Robinho niet te koop is, toch heeft dat Chelsea er niet van weerhouden om een officieel bod te doen op de Braziliaanse aanvaller.
Nu Real zich heeft versterkt met Rafael van der Vaart, denken de Londenaren kans te maken. Hoeveel Chelsea wil betalen, maakte de club niet bekend, maar volgens de BBC gaat het om een bedrag van bijna 23 miljoen euro.
Bij Chelsea is de Braziliaan Luiz Felipe Scolari de nieuwe coach en die heeft zijn bewondering voor de 24-jarige dribbelaar nooit onder stoelen of banken gestoken. Robinho voelt zich bij Real juist minder gewaardeerd, helemaal omdat de Spanjaarden hem aanboden aan Manchester United als wisselgeld om Cristiano Ronaldo te halen.
Leuk voor Di Santoquote:1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
3 Ashley Cole
5 Michael Essien
6 Ricardo Carvalho
7 Andriy Shevchenko
8 Frank Lampard
9 Franco Di Santo
10 Joe Cole
11 Didier Drogba
12 John Mikel Obi
13 Michael Ballack
14 Claudio Pizarro
15 Florent Malouda
16 Scott Sinclair
17 José Bosingwa
18 Wayne Bridge
19 Paulo Ferreira
20 Deco
21 Salomon Kalou
23 Carlo Cudicini
24 Shaun Wright-Phillips
26 John Terry
30 Rhys Taylor
33 Alex
35 Juliano Belletti
39 Nicolas Anelka
40 Hilario
Redelijk hetzelfde als vorig seizoen. Maar ik hoop nog steeds dat Ivanovic een kans krijgt. Is een hele goede speler maar nog geen enkele minuut gespeeld in de hoofdmacht jammergenoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:07 schreef mcyodogg het volgende:
En we hebben een nummerlijst:
[..]
Leuk voor Di Santo
quote:Chelsea Football Club
Media Advisory
Press Conference 5pm Wednesday 13th August 2008
Chelsea Football Club will be holding a press conference today to make a major announcement.
Die eindigt zn carriere dus bij onsquote:LAMPARD SIGNS NEW FIVE YEAR DEAL
Posted on: Wed 13 Aug 2008
Chelsea Football Club is delighted to announce today (Wednesday, August 13) that Frank Lampard has signed a new five year contract.
The new deal will keep Lampard at the club until the end of the 2013-14 season.
Lampard said: 'I want to finish my career at Chelsea. It is something I've said many times and after signing this contract I am very happy and positive I will finish as a player here. I want to be a big part of the next five years and hopefully more for Chelsea.
'It has taken a while to get the deal done and there has been a bit of compromise on both sides but I am delighted we have managed to get there.
'The Chelsea fans have been great to me and I want to repay them for their support. I am very confident that I can maintain a very high level of performance for the next five years. I am really looking forward to the new season under the new manager and with our new players and the current squad there is a great feeling we can build on the successes of the last few years.'
Luiz Felipe Scolari said: 'I am delighted that Frank has committed his future to the club. He is a key player for me and vital to Chelsea's future successes. Frank is one of the best professionals I have worked with. Every day he tries to learn something and bring new elements to his game.'
Lampard signed for Chelsea in the summer of 2001, and is the latest player to commit his long term future to Chelsea this summer after Petr Cech, Michael Essien and Wayne Bridge all put pen to paper on new contracts.
Chelsea Chief Executive Peter Kenyon said: 'It is great news for Chelsea that Frank has signed for the next five years. He is a key member of our team and has been instrumental along with others in our success in the last five years.
'His record of appearances and goals is unparalleled for a midfielder. Being a top English player as well is important to us. We have a significant English element to our squad and that is a central part of our philosophy for the club.
'We are very confident Frank can stay at the top level for the next 5 years. It's taken us a bit of time to get an agreement so this is a real boost going into the new season and with Felipe coming in there is a really positive atmosphere surrounding the club.'
The midfielder has scored 110 goals in 369 appearances at the club, including 71 in 247 league games.
At present, Lampard is Chelsea's seventh top scorer of all time, the only midfielder in the top ten, and also the only player in his position to have scored four goals in a match for the Blues, a feat he achieved in March at home to Derby County.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die eindigt zn carriere dus bij ons![]()
Zou het ook niet kunnen hebben hem ooit in een ander shirt te zien dan Chelsea.
Ik wist niet dat Kees van Wonderen voor West Ham heeft gespeeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, inmiddels heeft hij toch een grotere hekel aan die club dan de gemiddelde Chelsea-fanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die eindigt zn carriere dus bij ons![]()
Zou het ook niet kunnen hebben hem ooit in een ander shirt te zien dan Chelsea.
Relaxtquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
6 wedstrijden onder Scolari: 5 gewonnen, 1 gelijk, 23 goals en 1 tegen. [ afbeelding ]
Ik zal trouwens de info in de OP telkens zoveel mogelijk proberen te updaten als ik kan.
quote:SHEVCHENKO RETURNS TO MILAN
Posted on: Sat 23 Aug 2008
Chelsea FC have agreed terms for Andriy Shevchenko to return to AC Milan. Details of the agreement will remain confidential.
The move is subject to a successful medical.
Chelsea
quote:
Drogba, Kalou, Anelka en Di Santo. Dat valt toch nog wel mee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, lijkt me eigenlijk het beste voor iedereen./ Wat zullen ze betaald hebben eigenlijk?
Nou moet Robinho wel komen, want er zijn nu echt te weinig aanvallers.
Nou ja, Drogba ligt er nog wel een paar weken uit, en Kalou staat nooit echt in de spits. Maar ik ben niet vergeten dat Anelka of Shevchenko op de vleugel neergezet werden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Drogba, Kalou, Anelka en Di Santo. Dat valt toch nog wel mee?
Toffe OP!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef mcyodogg het volgende:
Zou een mod deze gif onder het programma in de OP willen plaatsen? Bedankt!
[ afbeelding ]
Ik vraag het even hier, om meteen toevoegen dat als iemand een suggestie heeft voor een geschikte foto, ik die graag hoor!
quote:HOPES HIGH FOR ROBINHO
Posted on: Wed 27 Aug 2008
Peter Kenyon has reaffirmed his optimism that Brazilian international Robinho will sign for Chelsea before Monday's closing of the transfer window.
Speaking today [Wednesday] at the launch of Chelsea's Corporate Social Responsibility report, the chief executive said:
'We are ever confident that it [the deal for Robinho] will get done but we have always said it will go to the wire.
'We will keep moving it on and we hope that he will be joining us here at Chelsea.'
Kenyon first announced the Real Madrid player was a transfer target during the summer tour of China.
'There were two players Luiz Felipe Scolari identified,' he said today, 'one was Deco and one as Robinho and we have already seen the impact Deco has already made on the Premier league.
'I think the squad is strong and capable of competing in all competitions without Robinho but with him, it is an added dimension.'
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef mcyodogg het volgende:
Zou een mod deze gif onder het programma in de OP willen plaatsen? Bedankt!
[ afbeelding ]
Ik vraag het even hier, om meteen toevoegen dat als iemand een suggestie heeft voor een geschikte foto, ik die graag hoor!
quote:Chelsea verkoopt al Robinho-shirts
LONDEN/MADRID - De overgang van Real Madrid is nog alles behalve beklonken, maar dat weerhoudt Chelsea er niet van op de eigen website alvast shirts met de opdruk 'Robinho' te verkopen. Een shirt met korte mouwen kost ruim vijftig pond.
afbeelding vergroten
Al weken wordt de Braziliaanse aanvaller Robinho in verband gebracht met de transfer naar Londen en Chelsea heeft ook al laten weten dat de transfer zo goed als rond is, maar het jawoord van Real Madrid heeft nog niet geklonken. De transfertermijn verloopt maandagavond om 24.00 uur.
Niettemin kunnen fans van Chelsea op de clubsite al een voetbaltenue bestellen van de mogelijk laatste aanwinst van de The Blues.
Doet me meer denken aan die tattoo van die AZ-fanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doet me denken aan die PSV shirtjes met Van Persie er toen op
Hehequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef mcyodogg het volgende:
Inmiddels wel ja, zelfs gisteravond stonden ze er nog
Kan dat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:18 schreef mcyodogg het volgende:
Weet ook niet precies wat er gister allemaal gebeurd is, maar volgens mij is Chelsea er zowaar uitgeboden![]()
Zeker want Robinho zit nu toch echt bij Cityquote:
In principe wel, maar ik heb ervoor al staan dat het een uitwedstrijd is, dus vond het zo dubbel dan. Dacht dat het nu beter over zou komen dat het een overwinning betreft. Maar als het onduidelijk is..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:31 schreef don-diablo het volgende:
Speelschema in de OP moet het tegen Wigan niet 0-1 zijn? Het was een uitwedstrijd toch?
Nee ik snap het wel. Op zich wel duidelijk, snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik heb ervoor al staan dat het een uitwedstrijd is, dus vond het zo dubbel dan. Dacht dat het nu beter over zou komen dat het een overwinning betreft. Maar als het onduidelijk is..
Hoe ver het nog is naar de goal maakt niet uit. Maar ik had toch ook wel het idee dat Carvalho en niet Terry de laatste man was. Mag aannemen dat ze in beroep gaan want ik denk dat ze best een goede kans maken dat de kaart kwijt wordt gescholden, het zou iig terecht zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, Jo kon er door vanuit het midden en Terry haalde hem neer (zie foto). Alleen het was nog 50 meter van de goal af, en hij zou ook nog Carvalho voorbij moeten, dus het was wel erg ruimhartig om hem er af te sturen voor een scoringskans ontnemen. Oordeel zelf maar, komt dalijk op de BBC. Ik lees trouwens wel dat Chelsea al een beroep overweegt.
[ afbeelding ]
Wat was er die andere keer ook weer aan de hand?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
Terry is vrijgesproken en doet mee tegen Man Utd
Tweede keer dit jaar dat de FA een fout van de scheidsrechter rechtzet in een Chelsea-geval. Je kan niet zeggen dat ze blind achter hun arbiters staan.
Ben zelf veel te jong om hem in actie te hebben gezien, maar ik weet wel dat het een geweldige voetballer was en een clubicoon uit de Chelsea-jeugd. Op de homepage een uitgebreider verhaal over hem: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1396313,00.htmlquote:RAY RETURNS
Posted on: Thu 18 Sep 2008
Chelsea Football Club is delighted to announce the appointment of Ray Wilkins as assistant first team coach.
He brings with him a wealth of experience and expertise from his time in British and European football, and resumes a career with Chelsea that began 35 years ago when the then 17-year-old from Hillingdon in west London signed as an apprentice, making his first team debut in the same month, October 1973.
His time as a schoolboy under the wing of club had begun with Chelsea riding the crest of a wave but by the time Wilkins was ready for an early introduction to the Stamford Bridge crowd, shaky finance and shaky football had set in.
A team devoid of confidence was far from the perfect environment to nurture the best new talent at the club but what the downturn did provide was opportunity - and among the dying embers of the 1974/75 season and our top-flight status, Wilkins became Chelsea's youngest captain at the tender age of 18.
Relegation by then was impossible to prevent and with zero cash for new players, Chelsea fell back on homegrowns to keep the club alive. Playing every single game for two seasons, the new skipper lead us back to the First Division with promotion coming at the end of the 1976/77 campaign. He was voted Chelsea Player of the Year in both 1976 and 1977.
Verstandig, want de selectie werd wel erg dun.quote:CHELSEA SIGN MINEIRO
Posted on: Wed 24 Sep 2008
Chelsea Football Club can confirm the signing of Mineiro who was released by Hertha Berlin as a free agent at the end of last season.
The deal, the details of which will remain confidential, will see him remain at the club until the end of the season.
Mineiro becomes the third Brazilian in the squad, linking up with manager Luiz Felipe Scolari and his backroom staff alongside Juliano Belletti and Alex.
A defensive midfielder, he has 24 caps for Brazil, and was a member of the 2006 World Cup squad, as well as appearing against England at Wembley in 2007.
Mineiro was released by Hertha at the end of last season, and has since been unattached.
Upon announcing the imminent arrival, Scolari explained the decision to sign the 33-year-old.
'He is a player that I need because I lost Michael Essien for six months. I have one midfielder like him, Mikel.
'So this week he will not play but maybe after 15 days to two weeks, he is ready to play normal games. He needs to play some games in the reserve team, and for me it is very good because I have one more player in this position. If not I have to put in Belletti or Ferreira, or Ballack, and they are not for this position.
'I say to fans of Chelsea, if they remember Makelele, Mineiro is the same. Good positionally, a very good marker. He is a man that works for the other players and he is also a good man outside of the pitch.'
Welke wedstrijd was het ook al weer dat Belletti daar stond? Deed het goed geloof ik. Maar op zich wel slim om iemand te halen, door Essiens blessure is het daar wel dun bezet. En dat ie "the same" is als Makalele zullen we maar aan Scolari's beperkte beheersing van het Engels toeschrijvenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Verstandig, want de selectie werd wel erg dun.
Ik had ook meer verwacht, maar ging vrij soepel idd. Meer van dat dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:09 schreef Juweel het volgende:
Was idd een goede wedstrijd zondag, ik had alleen meer tegenstand van Villa verwacht.
En dat is 2. Benieuwd hoeveel miljoenenaankopen ze nog kunnen terugvorderenquote:JOHN MIKEL OBI STATEMENT
Posted on: Fri 10 Oct 2008
Chelsea Football Club has issued a claim at the High Court in relation to the transfer of Jon Mikel Obi in June 2006.
The claim is against FC Lyn Oslo and Morgen Andersen and follows the criminal conviction in Norway of Lyn's former chief executive officer Morgan Andersen.
It is for the entire £16 million fee paid by Chelsea for the player as it is now clear following Andersen's conviction that the transfer was based on the fraudulent misrepresentation that Mikel had an employment contract with Lyn.
At the time of the transfer, Chelsea, Lyn and Manchester United agreed that the fees paid would be in final settlement of the transfer, any claims related to it and that no further action or comment regarding the transfer would be made.
Chelsea has written to Lyn to make clear that because the transfer was based on a fraudulent misrepresentation, now proven by a court of law, the settlement previously agreed is not binding.
Chelsea is in contact with Lyn and looks forward to working positively with them to resolve the claim promptly.
Chelsea would like to make clear that this legal action is against Lyn and Morgen Andersen.
Man Utd heeft er destijds zoiets voor gehad ja. Lyn zelf volgens de BBC 4M. Snap niet zo heel goed hoe ze van hem dan het hele bedrag terug willen krijgen. Maakt niet uit ook eigenlijk zo lang het Man Utd maar niks kostquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En dat is 2. Benieuwd hoeveel miljoenenaankopen ze nog kunnen terugvorderen
Wel een aparte construcxtie, want volgens mij is hij via Man. Untd gekocht destijds, die er 10 miljoen winst op maakten.
Hij had volgens mij een voorcontract getekend bij Utd en wou toch liever naar Chelsea en na wat gezeur links en rechts heeft Chelsea het grootste gedeelte idd aan Utd betaald en de rest aan Lynnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En dat is 2. Benieuwd hoeveel miljoenenaankopen ze nog kunnen terugvorderen
Wel een aparte construcxtie, want volgens mij is hij via Man. Untd gekocht destijds, die er 10 miljoen winst op maakten.
Zitten ze al aan het niveau van Arsenal wat dat punt betreft? 39 in 5 jaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
ik wil niet een zeurwijf zijn, maar we zijn 1 interlandweek, en 4 geblesseerde spelers rijker!
En dat was best een prima wedstrijd, nog steeds baaaaaalen dat we verloren hadden, maar ach ons moment komt nog wel en dan drinken we er een Carling of iets dergelijks opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef mcyodogg het volgende:
Champions League-finale, en dat was ook de enioge keer ongeveer. Frappant dat in de belangrijkste wedstrijd het ineens wel kon
Tot nu toe zijn geblesseerden goed opgevangen, maar op deze manier gaat dit inderdaad binnenkort punten kosten.
Van voetbalzone, maar volgens mij konden ze beter: "nog steeds verliefd op Chelsea" er van maken.quote:Drogba weer verliefd op Chelsea
Geschreven op donderdag, 16 oktober om 22:34
Didier Drogba zegt weer de volledige toewijding en passie te voelen om alles voor Chelsea te geven. De Ivoriaan denkt het Londense geluk weer gevonden te hebben nu trainer Luiz Felipe Scolari daar de touwtjes in handen heeft. De dertigjarige aanvaller beschrijft dit in zijn biografie die aanstaande vrijdag wordt gepresenteerd. Klik hier! Drogba is blij dat de onderkoelde relatie tussen hem en Chelsea niet tot een transfer heeft geleid. “Ja, ik ben blij dat ik ben gebleven”, aldus de spits in een voorpublicatie van zijn boek. “Afgelopen jaar heb ik telkens gezegd dat ik wilde vertrekken, maar deze club past gewoon het beste bij me. Ik ben blij dat ik hier nog steeds zit en mijn vrienden hier heb.”
Ook zijn fysieke gesteldheid was het voorbije seizoen telkens onderwerp van gesprek op Stamford Bridge. “Ik had er veel moeite mee om honderd procent fit te blijven”, geeft Drogba aan. “Gelukkig ben ik nooit ernstig geblesseerd geraakt, maar hopelijk blijf ik de rest van het seizoen, en de komende jaren, wel op en top fit.”
Tot slot kijkt de vijftigvoudig international terug op de verloren Champions League-finale tegen Manchester United. Drogba werd tijdens de eindstrijd met een rode kaart van het veld gestuurd. “Ik heb geen spijt van die rode kaart. Ik voel meer de pijn van het verlies van de finale, al besef ik dat ik het team wel benadeelde dankzij mijn rode kaart”, aldus de sterspeler van The Blues.
Hij valt bij Chelsea behoorlijk mee. Uit zijn tijd als bondscoach van Portugal kan ik me echter nog wel herinneren dat hij meerdere malen als een complete debiel langs de zijlijn stond, nog niet zo lang geleden sloeg hij zelfs een tegenstander. En in Braziliė schijnt het ook geen lieverdje geweest te zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
Vind je hem dan niet sympathiek overkomen?
Eerst was ongeveer het enige wat ik van hem wist, was dat hij nogal druk is langs de lijn en zn teams redelijk goed laat voetballen. Maar inmiddels heb ik een aantal persconferenties/interviews met hem gehoord. En het blijkt een uiterst respectvolle, vriendelijke en zelfs grappige man te zijn. Althans, zo komt hij over.
Hij is pas 30.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:12 schreef Dayuum het volgende:
Is het al bekend wanneer Drogba weer kan spelen? Hij zal waarschijnlijk zijn wedstrijd ritme/conditie kwijt zijn en hij is al 30
Idd, leuk filmpje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef mcyodogg het volgende:
http://link.brightcove.co(...)2159/bctid1878208502
Dit soort dingetjes zijn altijd wel grappig.
Ik vind het sowieso een lamstraal. Van mij mag hij eigenlijk wel opzouten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:12 schreef Dayuum het volgende:
Is het al bekend wanneer Drogba weer kan spelen? Hij zal waarschijnlijk zijn wedstrijd ritme/conditie kwijt zijn en hij is al 30
Dat werd tijdquote:1527: The Liverpool players start the celebrations after ending Chelsea's remarkable unbeaten home record in the league at 86 games - stretching back to February 2004.
Mee eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Fantastisch record. Op een gegeven moment houdt het gewoon op. Wel zuur dat het tegen een concurrent gebeurd, omdat het nu ook dubbel schadelijk is voor de titelkansen. Maar ze zijn wel vaker dicht bij geweest, Everton, Arsenal een paar keer, Man. Utd. Het zou een keer niet lukken, en die dag was vandaag.
Zaten een paar memorabele wedstrijden bij onder 4 trainers, Ranieri-Mourinho-Grant-Scolari.
Ontzettend jammer is het, maar nu het record officieel vaststaat moet je ook gewoon vooruitkijken en proberen hiervan terug te komen.
Erg leuk! Over Joe Colequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef mcyodogg het volgende:
http://link.brightcove.co(...)2159/bctid1878208502
Dit soort dingetjes zijn altijd wel grappig.
Ligt denk ik vooral aan het gebrek aan vleugels dat het moeizamer gaat tegen compacte ploegen. Gefeliciteerd met de koppositie, ben nou niet bepaald fan maar Chelsea verdient dit toch meer dan Liverpool.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:46 schreef don-diablo het volgende:
Malouda moet nog wat werken aan zn afwerking en dan is ie weer op zn oude niveau. Maar het was idd geen mooie hattrick, maar hij maakt ze wel.
Alleen wat je zegt.. Tegen erg compact spelende ploegen hebben we het gewoon moeilijk. Zou ons wel beter vergaan als iedereen fit zou zijn, maar das geen excuus.
Zag trouwens dat Ivanovic 2x is ingevallen dit seizoen. Hopelijk krijgt ie nog meer invalbeurten want het is een hele getalenteerde speler.
Nog wel.quote:Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zit Arnesen er nog wel?
Ik niet, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef stevengerrard het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een kaartje voor de Carling Cup wedstrijd tegen Burnley van aankomende woensdag? Ik heb 1 kaartje voor de liefhebber die anders de kliko ingaat
Dit had ik echt niet verwacht, geweldig!quote:Op zondag 16 november 2008 11:02 schreef don-diablo het volgende:
En Anelka weer 2x gescoord! Teller staat inmiddels alweer op 12 goals in 13 duels! IK denk dat dit zijn meest productieve seizoen wordt in z'n carričre.
Met Anelka in deze vorm zit hij toch maar op de bankquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
Drogba 3 duels geschorst. hij mist dus Newcastle-thuis, Arsenal-thuis en Bolton-uit.
Met name Arsenal is nogal vervelend dat hij die mist, die verdediging heeft vaak totaal geen benul wat ze met hem aanmoeten.
De laatste nederlagen tegen Chelsea maakte hij altijd het verschil, kat in het bakkie dus deze keerquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
Met name Arsenal is nogal vervelend dat hij die mist, die verdediging heeft vaak totaal geen benul wat ze met hem aanmoeten.
Essien is er ook al niet bij die in 06/07 2x een punt redde tegen Arsenalquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De laatste nederlagen tegen Chelsea maakte hij altijd het verschil, kat in het bakkie dus deze keer
Ik heb het ook over nederlagenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Essien is er ook al niet bij die in 06/07 2x een punt redde tegen Arsenal
Ja, was een toevoeging. Laatste speler buiten die twee die scoorde tegen Arsenal moet die geweldige wedstrijd op Highbury zijn geweest paar jaar terug met Cole en Robben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het ook over nederlagen
Zo geweldig was die niet!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, was een toevoeging. Laatste speler buiten die twee die scoorde tegen Arsenal moet die geweldige wedstrijd op Highbury zijn geweest paar jaar terug met Cole en Robben.
Even kijken, ik heb hier nog wel een korte samenvatting staan: Henry paal, een goal van Van Persie nogal controversieel afgekeurd en inderdaad twee keer netjes binnenkant paal bij de goals. Was trouwens december 2005.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo geweldig was die niet!
Arsenal schoot ik dacht 2x op de paal bij een 0-0 stand en Chelsea scoorde 2 maal binnenkant paal.
Ben die wedstrijd nog geweest, februari 2006 dacht ik, op een zondag.
18 december 2005!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb hier nog wel een korte samenvatting staan: Henry paal, een goal van Van Persie nogal controversieel afgekeurd en inderdaad twee keer netjes binnenkant paal bij de goals. Was trouwens december 2005.
Maar goed, blijkt weer dat het altijd wel close calls zijn, en dat zal eind volgende week niet anders zijn.
Dat is nog gewoon waar ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Met Anelka in deze vorm zit hij toch maar op de bank![]()
Bizar eigenlijk, ik vind Drogba echt een veel betere speler. Maar zoals je al eerder hebt gepost is hij er niet helemaal bij lijkt het met zijn hoofd.
Wheheh lange dag gehad somsquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het zelfs met Ctrl+F niet gevonden in dit topic.
quote:2008
Apr 5 Man City W 2-0
Apr 17 Everton W 1-0
May 5 Newcastle W 2-0
Aug 24 Wigan W 1-0
Sep 13 Man City W 3-1
Sep 27 Stoke W 2-0
Oct 18 Middlesbrough W 5-0
Oct 29 Hull W 3-0
Nov 9 Blackburn W 2-0
Nov 15 West Brom W 3-0
Dec 6 Bolton W 2-0
Arnesen bakt er zoals verwacht weinig van.quote:Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, daar ben je lekker mee.. Zit Arnesen er nog wel?
Het scouting gedeelte liep inderdaad niet effectief en is dus ook op de schop gegaan. Maar hij is ook verantwoordelijk voor de jeugd en wat dat betreft gaat het steeds beter. Vorig jaar de Youtch Cup finale gehaald, dit jaar Man. United uitgeschakeld en vandaag spelers als Woods en Stoch op de bank(alhoewel ze geen minuten kregen).quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arnesen bakt er zoals verwacht weinig van.
Klopt had het er gister nog over met een vriend van me. Ik ben echt blij dat we Ballack en Lamps in één elftal hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef mcyodogg het volgende:
Nou is Nicolas Anelka uitgeroepen als speler van de maand. Dat is alweer de derde dit seizoen! Wel een kleinere versie dan Deco en Lamps kregen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een sterspelers hebben we toch ook![]()
Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
Laat Chelsea maar die speler van de maand awards winnen, dan wint Liverpool de belangrijkste prijs.
quote:Abramo: boot of Chelsea weg
Het vermogen van Roman Abramovich is door de crisis teruggelopen van 16.7 naar 2.3 miljard euro. Het gaat zo hard naar beneden dat hij mogelijk voor de keuze komt te staan om zijn peperdure jacht de deur uit te doen, of zijn speeltje Chelsea te verkopen, zo meldt een Russische krant.
Pelorus
Zijn bootje Pelorus, 115 Meter lang, twee landingsplaatsen voor heli's en een raketafweersysteem, heeft 200 miljoen gekost.
Chelsea
Het gerucht dat de 42-jarige Rus af wil van Chelsea loopt al een maand. De club haalde de broekriem al aan door 15 scouts (a 156.000 euro per jaar) de laan uit te sturen. Ook moeten de spelers zelf hun lunch tijdens de training betalen.
Roman kocht de club in 2003 voor 210 miljoen euro. Daarna verloor hij er nog eens 500 miljoen op. Voor al dat geld werd hij twee keer kampioen en won tweemaal de beker.
Als dat waar is dan zal chelsea vervallen naar de club die het voor zijn komst was. Niet meer dan een middenmoterquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef sjimz het volgende:
Scolari mag ook al geen versterkingen halen in de winterstop.
Ben echt benieuwd wat er overblijft als de geldkraan definitief wordt dichtgedaaid.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Als dat waar is dan zal chelsea vervallen naar de club die het voor zijn komst was. Niet meer dan een middenmoter
Maar uiteindelijk zal het toch om de ponden draaien, en in het verleden was het zeker zo dat chelsea altijd teveel betaalde omdat de clubs toch wel wisten dat er grof betaald kon worden en de spelers wisten dat er veel geld aan salaris te vangen viel. Dit willen fans van chelsea vast niet geloven maar aan alles komt een eind. Veel personeel proberen ze nu te lozen (scouts die een waanzinnig bedrag verdienen als ik dat bericht mag geloven)quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ze hebben een goede naam gekregen en dus veel meer aantrekki8ngskracht op spelers.
En fans van andere club lijken soms te denken dat ze bij Chelsea maar wat doen, en als er een probleem is daar maar geld tegenaan te gooien zonder een toekomstvisie te hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zal het toch om de ponden draaien, en in het verleden was het zeker zo dat chelsea altijd teveel betaalde omdat de clubs toch wel wisten dat er grof betaald kon worden en de spelers wisten dat er veel geld aan salaris te vangen viel. Dit willen fans van chelsea vast niet geloven maar aan alles komt een eind. Veel personeel proberen ze nu te lozen (scouts die een waanzinnig bedrag verdienen als ik dat bericht mag geloven)
Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En fans van andere club lijken soms te denken dat ze bij Chelsea maar wat doen, en als er een probleem is daar maar geld tegenaan te gooien zonder een toekomstvisie te hebben.
Dat valt nog te bezien, de overname van Man City was te laat rond om op de transfermarkt nog echt veel te kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef sjimz het volgende:
Ze hebben het bij Chelsea in ieder geval beter gedaan dat dan ze nu bij Man City doen.
Chelsea heeft er dan tenminste nog één, in tegenstelling tot jouw club.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:15 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.
Ik zie maar weinig spelers uit de eigen jeugd in de starting XI. Lijkt me als jeugdspeler op Stamford Bridge toch niet echt hoopvol. Wat heeft opleiden dan voor zin als de jeugd geen kans krijgt? Dat is een veelgehoord opinie ook binnen de jeugdopleiding van Chelsea als je dat zo her en der leest.
Dat er weinig basisspelers uit de jeugd komen heeft allerlei oorzaken. De opleiding is nooit echt topclub-waardig geweest, maar ze zijn net een jaar klaar met hervormen. Er staat een nieuwe Academy, de jeugd traint nu bij de profs en de verantwoordelijke mensen(zoals Arnesen) zitten er slechts een paar seizoenen. Talenten opleiden is wat anders dan een wasmiddel de fabriek uit pompen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:15 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.
Ik zie maar weinig spelers uit de eigen jeugd in de starting XI. Lijkt me als jeugdspeler op Stamford Bridge toch niet echt hoopvol. Wat heeft opleiden dan voor zin als de jeugd geen kans krijgt? Dat is een veelgehoord opinie ook binnen de jeugdopleiding van Chelsea als je dat zo her en der leest.
quote:Abramovich wants to sell Chelsea
ROMAN Abramovich, the Russian billionaire, has been taking soundings over selling Chelsea football club to Gulf Arabs.
Representatives of the oligarch have travelled to Saudi Arabia and Dubai to elicit interest in the club, Gulf sources have told The Sunday Times.
At least one of the meetings was with members of the Saudi royal family. There has been no evidence so far of a potential buyer.
The Middle East has become the cash cow for British football teams. Sheikh Mansour of Abu Dhabi, the owner of Manchester City, hopes to sign the Brazilian star Kaka from AC Milan in a deal that could cost up to £243m in payments and salary.
Drogba’s omission fuels the feud with Scolari
Ivory Coast striker left out of squad to face Stoke despite being fully fit as Chelsea manager makes his point
One source said: “Abramovich’s team have been out in the Middle East sounding out what interest there is in buying the club.” Chelsea insisted last night that Abramovich was still fully committed to the club on which he has lavished hundreds of millions of pounds. A Chelsea spokesman said it was “total nonsense” that the Russian was willing to sell the club.
He bought Chelsea for about £60m in 2003, taking over £80m in debts, and has since provided at least £500m in loans to buy new players. Sources say that if Abramovich can recoup his money, he might now be ready to sell after five years in which he turned Chelsea into a Champions League side that has twice won the English Premier League.
Chelsea reached their first Champions League final last season and Abramovich watched as they were beaten in a penalty shoot-out by Manchester United in Moscow in May. He was absent from last weekend’s 3-0 defeat by United, which many feel will pave the way for Chelsea’s rivals to win the Premier League for a third successive year.
Yesterday he left his seat at Stamford Bridge with 15 minutes of the game remaining with Chelsea losing 1-0 at home to lowly Stoke. It took two late goals to secure victory.
City sources believe it would cost at least £800m to buy out Abramovich when the “going rate” for a Champions League side is about £500m. Mansour was able to snap up Manchester City for about £200m.
Abramovich’s wealth has fallen sharply in the down-turn. Philip Beresford, who compiles The Sunday Times Rich List, conservatively estimates that Abramovich has lost £3 billion from his £11.7 billion fortune.
City experts question whether he may have a short-term problem with liquidity and needs cash. Some of Chelsea’s superstars are paid £120,000 a week.
Hhhm, allemaal speculaties natuurlijk. Hij is wel vaker eerder weggegaan etc. Maar ik wacht het voorlopig gewoon af, wat er gaat gebeuren.quote:
officiele site meldt exact het tegenovergesteldequote:
Alhoewel Kenyon wel vaker dingen zegt die niet waar worden gemaakt. Dus wat dit statement waard is, weet ik ook niet.quote:Chelsea Chief Executive Peter Kenyon met with the Fans Forum this morning (Saturday).
Among many subjects dealt with he completely quashed speculation about the commitment of owner Roman Abramovich.
He said: 'There has been a lot of rumour and speculation surrounding Chelsea and the owner's commitment to the club.
'I can assure you on his behalf that this is totally unfounded and anything else you might read about this is rubbish. Chelsea is not for sale. The owner has not and is not looking to sell his interest in the club and he remains as committed as ever.'
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1523632,00.html
quote:Chelsea star's drink-drive charge
Chelsea star John Mikel Obi has been charged with drink-driving.
The midfielder was arrested at 0530 GMT on 24 January on Fulham Road in Chelsea, west London.
Mikel, who lives in Weybridge, Surrey, has been charged with driving while over the drink-drive limit and will appear in court in April.
He was not part of the team which beat Ipswich 3-1 at home in the FA Cup fourth round on Saturday afternoon.
The Nigerian star is due to appear at West London Magistrates' Court on 3 April.
quote:Chelsea take-over is aanstaande
Door David Kuipers
Dinsdag, 27 januari 2009, 17:22
Een groep internationale investeerders bereid een bod voor op Chelsea. Dat heeft Holger Heims, een Duitse zakenman, bevestigd.
De Duitser maakte bekend dat hij en een groep van zes of zeven investeerders uit Europa, het Midden-Oosten en Aziė samen een bod gaan uitbrengen op Chelsea. In de club kapitaalkrachtigen zit ook Sulaiman al-Fahim, een van de mensen achter de overname van Manchester City.
Hoeveel de investeerders op tafel willen leggen is niet bekend. Geschat wordt dat Chelsea op dit moment zo'n 900 miljoen euro waard is. De huidige eigenaar van Chelsea is Roman Abramovich (foto). Heims zegt nog niet met de Rus om tafel te hebben gezeten. "Maar we willen geen vijandige overname. Dit is alleen mogelijk als een vriendelijke deal."
Ik wacht nog gewoon af wat er gaat gebeuren... teveel geruchtenquote:
Gewoon afwachten.. Carvalho terugslag gehad en weer max 10 dagen uit de running las ik laatst.. zo zonde die gast is echt fantastisch met terry in het centrum.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
Wat mij betreft is het allemaal loos alarm.
Abramovich heeft meerdere malen laten weten nog lang niet klaar te zijn met Chelsea, hij zit er ook pas net 5 jaar. En hij is niet de typische investeerder die verder persoonlijk niet bij de club betrokken is.
Misschien krijg ik hem dalijk op mn neus als de club wel verkocht wordt, maar voorlopig neem ik het niet al te serieus.
quote:FA stelt onderzoek in naar Kalou
De tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond (FA) stelt een onderzoek in naar de manier waarop Salomon Kalou afgelopen woensdag zijn twee doelpunten tegen Middlesbrough vierde. De Ivoriaanse aanvaller van The Blues rende na beide treffers weg met zijn polsen over elkaar, alsof ze geketend waren met handboeien.
Volgens de FA deed de oud-Feyenoorder dit met een achterliggende gedachte. Hij wilde zich mogelijk solidair verklaren met landgenoot en activist Antoine Assale Tiemoko, die deze maand vrijgelaten werd uit de gevangenis. Kalou weet van niets. "Men zoekt altijd iets achter datgene wat voetballers doen, maar mijn gebaar had geen enkele betekenis. Ik ken die man niet eens, waarom zou ik dan voor hem juichen?"
Kalou is niet de eerste voetballer die mogelijk in opspraak komt. De FA oordeelde vorig jaar dat Ipswich Town-speler David Norris een boete moest betalen omdat hij na het vieren van een doelpunt steun betuigde aan voormalig ploeggenoot Luke McCormick. De doelman werd tot zeven jaar en vier maanden gevangenis veroordeeld omdat hij dronken achter het stuur stapte en een dodelijk ongeluk veroorzaakte.
ik ook!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ja velen hier zullen me misschien wel raar aankijken, maar ik vind Ivanovic eigenlijk ook beter dan Alex
Alhoewel qua fysiek Alex de ideale vervanger voor Terry is. Ivanovic met zijn techniek die voor Carvalho.
quote:Chelsea sign Quaresma from Inter
Ricardo Quaresma
Quaresma has 24 caps for Portugal and played under Scolari at Euro 2008
Chelsea have signed Portugal winger Ricardo Quaresma on loan from Inter Milan until the end of the season.
The 25-year-old rejoins Chelsea boss Luiz Felipe Scolari, who was his national coach with Portugal.
Quaresma was Inter manager Jose Mourinho's first signing when he joined from Barcelona for £15m in the summer of 2008.
But the winger has struggled at the San Siro and was left out of Inter's Champions League squad on Sunday.
He has only played 12 times this season and was heckled by his own fans during the 1-1 draw with Torino.
Chelsea have struggled for wide men since losing Joe Cole for the rest of the season with knee ligament damage, and Scolari has decided to look to another of the Portugal players he worked with at Euro 2008.
The former Sporting Lisbon, Barcelona and Porto winger becomes Chelsea's sixth Portuguese player alongside Ricardo Carvalho, Deco, Paulo Ferreria, Jose Bosingwa and goalkeeper Hilario.
Quaresma, nicknamed "Mustang" for his speed and power, began his career with Sporting Lisbon where he won the Portuguese championship in 2001/2002 playing alongside Cristiano Ronaldo.
Het zijn wel veel Portugezen inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef mcyodogg het volgende:
Je kan nu onderhand zeggen dat Chelsea meedoet voor WK 2010 kwalificatie
En ze staan er niet zo goed voor
Wheheh toffe avatar!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef mcyodogg het volgende:
Je kan nu onderhand zeggen dat Chelsea meedoet voor WK 2010 kwalificatie
En ze staan er niet zo goed voor
quote:
Daar gaan we weerquote:SCOLARI DISMISSED
Posted on: Mon 09 Feb 2009
Luiz Felipe Scolari has been dismissed as manager of Chelsea Football Club today (Monday) with immediate effect.
The Chelsea board would like to place on record our gratitude for his time as manager.
Felipe has brought many positives to the club since he joined and we all feel a sense of sadness that our relationship has ended so soon.
Unfortunately the results and performances of the team appeared to be deteriorating at a key time in the season.
In order to maintain a challenge for the trophies we are still competing for we felt the only option was to make the change now.
The search for a new manager has already started and we hope to have someone in place as soon as possible.
While that continues Assistant Coach Ray Wilkins will take charge of the team on a temporary basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |