En dat was best een prima wedstrijd, nog steeds baaaaaalen dat we verloren hadden, maar ach ons moment komt nog wel en dan drinken we er een Carling of iets dergelijks opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:31 schreef mcyodogg het volgende:
Champions League-finale, en dat was ook de enioge keer ongeveer. Frappant dat in de belangrijkste wedstrijd het ineens wel kon
Tot nu toe zijn geblesseerden goed opgevangen, maar op deze manier gaat dit inderdaad binnenkort punten kosten.
Van voetbalzone, maar volgens mij konden ze beter: "nog steeds verliefd op Chelsea" er van maken.quote:Drogba weer verliefd op Chelsea
Geschreven op donderdag, 16 oktober om 22:34
Didier Drogba zegt weer de volledige toewijding en passie te voelen om alles voor Chelsea te geven. De Ivoriaan denkt het Londense geluk weer gevonden te hebben nu trainer Luiz Felipe Scolari daar de touwtjes in handen heeft. De dertigjarige aanvaller beschrijft dit in zijn biografie die aanstaande vrijdag wordt gepresenteerd. Klik hier! Drogba is blij dat de onderkoelde relatie tussen hem en Chelsea niet tot een transfer heeft geleid. “Ja, ik ben blij dat ik ben gebleven”, aldus de spits in een voorpublicatie van zijn boek. “Afgelopen jaar heb ik telkens gezegd dat ik wilde vertrekken, maar deze club past gewoon het beste bij me. Ik ben blij dat ik hier nog steeds zit en mijn vrienden hier heb.”
Ook zijn fysieke gesteldheid was het voorbije seizoen telkens onderwerp van gesprek op Stamford Bridge. “Ik had er veel moeite mee om honderd procent fit te blijven”, geeft Drogba aan. “Gelukkig ben ik nooit ernstig geblesseerd geraakt, maar hopelijk blijf ik de rest van het seizoen, en de komende jaren, wel op en top fit.”
Tot slot kijkt de vijftigvoudig international terug op de verloren Champions League-finale tegen Manchester United. Drogba werd tijdens de eindstrijd met een rode kaart van het veld gestuurd. “Ik heb geen spijt van die rode kaart. Ik voel meer de pijn van het verlies van de finale, al besef ik dat ik het team wel benadeelde dankzij mijn rode kaart”, aldus de sterspeler van The Blues.
Hij valt bij Chelsea behoorlijk mee. Uit zijn tijd als bondscoach van Portugal kan ik me echter nog wel herinneren dat hij meerdere malen als een complete debiel langs de zijlijn stond, nog niet zo lang geleden sloeg hij zelfs een tegenstander. En in Braziliė schijnt het ook geen lieverdje geweest te zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
Vind je hem dan niet sympathiek overkomen?
Eerst was ongeveer het enige wat ik van hem wist, was dat hij nogal druk is langs de lijn en zn teams redelijk goed laat voetballen. Maar inmiddels heb ik een aantal persconferenties/interviews met hem gehoord. En het blijkt een uiterst respectvolle, vriendelijke en zelfs grappige man te zijn. Althans, zo komt hij over.
Hij is pas 30.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:12 schreef Dayuum het volgende:
Is het al bekend wanneer Drogba weer kan spelen? Hij zal waarschijnlijk zijn wedstrijd ritme/conditie kwijt zijn en hij is al 30
Idd, leuk filmpje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef mcyodogg het volgende:
http://link.brightcove.co(...)2159/bctid1878208502
Dit soort dingetjes zijn altijd wel grappig.
Ik vind het sowieso een lamstraal. Van mij mag hij eigenlijk wel opzouten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:12 schreef Dayuum het volgende:
Is het al bekend wanneer Drogba weer kan spelen? Hij zal waarschijnlijk zijn wedstrijd ritme/conditie kwijt zijn en hij is al 30
Dat werd tijdquote:1527: The Liverpool players start the celebrations after ending Chelsea's remarkable unbeaten home record in the league at 86 games - stretching back to February 2004.
Mee eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Fantastisch record. Op een gegeven moment houdt het gewoon op. Wel zuur dat het tegen een concurrent gebeurd, omdat het nu ook dubbel schadelijk is voor de titelkansen. Maar ze zijn wel vaker dicht bij geweest, Everton, Arsenal een paar keer, Man. Utd. Het zou een keer niet lukken, en die dag was vandaag.
Zaten een paar memorabele wedstrijden bij onder 4 trainers, Ranieri-Mourinho-Grant-Scolari.
Ontzettend jammer is het, maar nu het record officieel vaststaat moet je ook gewoon vooruitkijken en proberen hiervan terug te komen.
Erg leuk! Over Joe Colequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef mcyodogg het volgende:
http://link.brightcove.co(...)2159/bctid1878208502
Dit soort dingetjes zijn altijd wel grappig.
Ligt denk ik vooral aan het gebrek aan vleugels dat het moeizamer gaat tegen compacte ploegen. Gefeliciteerd met de koppositie, ben nou niet bepaald fan maar Chelsea verdient dit toch meer dan Liverpool.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:46 schreef don-diablo het volgende:
Malouda moet nog wat werken aan zn afwerking en dan is ie weer op zn oude niveau. Maar het was idd geen mooie hattrick, maar hij maakt ze wel.
Alleen wat je zegt.. Tegen erg compact spelende ploegen hebben we het gewoon moeilijk. Zou ons wel beter vergaan als iedereen fit zou zijn, maar das geen excuus.
Zag trouwens dat Ivanovic 2x is ingevallen dit seizoen. Hopelijk krijgt ie nog meer invalbeurten want het is een hele getalenteerde speler.
Nog wel.quote:Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zit Arnesen er nog wel?
Ik niet, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef stevengerrard het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een kaartje voor de Carling Cup wedstrijd tegen Burnley van aankomende woensdag? Ik heb 1 kaartje voor de liefhebber die anders de kliko ingaat
Dit had ik echt niet verwacht, geweldig!quote:Op zondag 16 november 2008 11:02 schreef don-diablo het volgende:
En Anelka weer 2x gescoord! Teller staat inmiddels alweer op 12 goals in 13 duels! IK denk dat dit zijn meest productieve seizoen wordt in z'n carričre.
Met Anelka in deze vorm zit hij toch maar op de bankquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
Drogba 3 duels geschorst. hij mist dus Newcastle-thuis, Arsenal-thuis en Bolton-uit.
Met name Arsenal is nogal vervelend dat hij die mist, die verdediging heeft vaak totaal geen benul wat ze met hem aanmoeten.
De laatste nederlagen tegen Chelsea maakte hij altijd het verschil, kat in het bakkie dus deze keerquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
Met name Arsenal is nogal vervelend dat hij die mist, die verdediging heeft vaak totaal geen benul wat ze met hem aanmoeten.
Essien is er ook al niet bij die in 06/07 2x een punt redde tegen Arsenalquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De laatste nederlagen tegen Chelsea maakte hij altijd het verschil, kat in het bakkie dus deze keer
Ik heb het ook over nederlagenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Essien is er ook al niet bij die in 06/07 2x een punt redde tegen Arsenal
Ja, was een toevoeging. Laatste speler buiten die twee die scoorde tegen Arsenal moet die geweldige wedstrijd op Highbury zijn geweest paar jaar terug met Cole en Robben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het ook over nederlagen
Zo geweldig was die niet!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, was een toevoeging. Laatste speler buiten die twee die scoorde tegen Arsenal moet die geweldige wedstrijd op Highbury zijn geweest paar jaar terug met Cole en Robben.
Even kijken, ik heb hier nog wel een korte samenvatting staan: Henry paal, een goal van Van Persie nogal controversieel afgekeurd en inderdaad twee keer netjes binnenkant paal bij de goals. Was trouwens december 2005.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo geweldig was die niet!
Arsenal schoot ik dacht 2x op de paal bij een 0-0 stand en Chelsea scoorde 2 maal binnenkant paal.
Ben die wedstrijd nog geweest, februari 2006 dacht ik, op een zondag.
18 december 2005!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb hier nog wel een korte samenvatting staan: Henry paal, een goal van Van Persie nogal controversieel afgekeurd en inderdaad twee keer netjes binnenkant paal bij de goals. Was trouwens december 2005.
Maar goed, blijkt weer dat het altijd wel close calls zijn, en dat zal eind volgende week niet anders zijn.
Dat is nog gewoon waar ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Met Anelka in deze vorm zit hij toch maar op de bank![]()
Bizar eigenlijk, ik vind Drogba echt een veel betere speler. Maar zoals je al eerder hebt gepost is hij er niet helemaal bij lijkt het met zijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |