Ligt denk ik vooral aan het gebrek aan vleugels dat het moeizamer gaat tegen compacte ploegen. Gefeliciteerd met de koppositie, ben nou niet bepaald fan maar Chelsea verdient dit toch meer dan Liverpool.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:46 schreef don-diablo het volgende:
Malouda moet nog wat werken aan zn afwerking en dan is ie weer op zn oude niveau. Maar het was idd geen mooie hattrick, maar hij maakt ze wel.
Alleen wat je zegt.. Tegen erg compact spelende ploegen hebben we het gewoon moeilijk. Zou ons wel beter vergaan als iedereen fit zou zijn, maar das geen excuus.
Zag trouwens dat Ivanovic 2x is ingevallen dit seizoen. Hopelijk krijgt ie nog meer invalbeurten want het is een hele getalenteerde speler.
Nog wel.quote:Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zit Arnesen er nog wel?
Ik niet, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:17 schreef stevengerrard het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een kaartje voor de Carling Cup wedstrijd tegen Burnley van aankomende woensdag? Ik heb 1 kaartje voor de liefhebber die anders de kliko ingaat
Dit had ik echt niet verwacht, geweldig!quote:Op zondag 16 november 2008 11:02 schreef don-diablo het volgende:
En Anelka weer 2x gescoord! Teller staat inmiddels alweer op 12 goals in 13 duels! IK denk dat dit zijn meest productieve seizoen wordt in z'n carričre.
Met Anelka in deze vorm zit hij toch maar op de bankquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
Drogba 3 duels geschorst. hij mist dus Newcastle-thuis, Arsenal-thuis en Bolton-uit.
Met name Arsenal is nogal vervelend dat hij die mist, die verdediging heeft vaak totaal geen benul wat ze met hem aanmoeten.
De laatste nederlagen tegen Chelsea maakte hij altijd het verschil, kat in het bakkie dus deze keerquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
Met name Arsenal is nogal vervelend dat hij die mist, die verdediging heeft vaak totaal geen benul wat ze met hem aanmoeten.
Essien is er ook al niet bij die in 06/07 2x een punt redde tegen Arsenalquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De laatste nederlagen tegen Chelsea maakte hij altijd het verschil, kat in het bakkie dus deze keer
Ik heb het ook over nederlagenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Essien is er ook al niet bij die in 06/07 2x een punt redde tegen Arsenal
Ja, was een toevoeging. Laatste speler buiten die twee die scoorde tegen Arsenal moet die geweldige wedstrijd op Highbury zijn geweest paar jaar terug met Cole en Robben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het ook over nederlagen
Zo geweldig was die niet!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, was een toevoeging. Laatste speler buiten die twee die scoorde tegen Arsenal moet die geweldige wedstrijd op Highbury zijn geweest paar jaar terug met Cole en Robben.
Even kijken, ik heb hier nog wel een korte samenvatting staan: Henry paal, een goal van Van Persie nogal controversieel afgekeurd en inderdaad twee keer netjes binnenkant paal bij de goals. Was trouwens december 2005.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo geweldig was die niet!
Arsenal schoot ik dacht 2x op de paal bij een 0-0 stand en Chelsea scoorde 2 maal binnenkant paal.
Ben die wedstrijd nog geweest, februari 2006 dacht ik, op een zondag.
18 december 2005!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb hier nog wel een korte samenvatting staan: Henry paal, een goal van Van Persie nogal controversieel afgekeurd en inderdaad twee keer netjes binnenkant paal bij de goals. Was trouwens december 2005.
Maar goed, blijkt weer dat het altijd wel close calls zijn, en dat zal eind volgende week niet anders zijn.
Dat is nog gewoon waar ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Met Anelka in deze vorm zit hij toch maar op de bank![]()
Bizar eigenlijk, ik vind Drogba echt een veel betere speler. Maar zoals je al eerder hebt gepost is hij er niet helemaal bij lijkt het met zijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |