abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:32:35 #251
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63324774
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik had het zelfs met Ctrl+F niet gevonden in dit topic .
Wheheh lange dag gehad soms Maar kan gebeuren.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:19:42 #252
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63809301
En gewoon weer een degelijke overwinning vandaag
pi_63809474
En nu 11 uitzeges op rij.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63809685
Het zijn niet de allerbeste tegenstanders, maar 11 overwinningen en daarin 1 tegengoal is niet slecht.
quote:
2008

Apr 5 Man City W 2-0
Apr 17 Everton W 1-0
May 5 Newcastle W 2-0
Aug 24 Wigan W 1-0
Sep 13 Man City W 3-1
Sep 27 Stoke W 2-0
Oct 18 Middlesbrough W 5-0
Oct 29 Hull W 3-0
Nov 9 Blackburn W 2-0
Nov 15 West Brom W 3-0
Dec 6 Bolton W 2-0
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63813594
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, daar ben je lekker mee.. Zit Arnesen er nog wel?
Arnesen bakt er zoals verwacht weinig van.
pi_63813801
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Arnesen bakt er zoals verwacht weinig van.
Het scouting gedeelte liep inderdaad niet effectief en is dus ook op de schop gegaan. Maar hij is ook verantwoordelijk voor de jeugd en wat dat betreft gaat het steeds beter. Vorig jaar de Youtch Cup finale gehaald, dit jaar Man. United uitgeschakeld en vandaag spelers als Woods en Stoch op de bank(alhoewel ze geen minuten kregen).

Ben wel benieuwd of Gael Kakuta en Frank Nouble dit jaar nog eens bij het eerste gehaald worden, heb ze een paar keer gezien en dat beloofd nog wat.
pi_63968539
Nou is Nicolas Anelka uitgeroepen als speler van de maand. Dat is alweer de derde dit seizoen! Wel een kleinere versie dan Deco en Lamps kregen

Wat een sterspelers hebben we toch ook
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:47:11 #258
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63981638
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef mcyodogg het volgende:
Nou is Nicolas Anelka uitgeroepen als speler van de maand. Dat is alweer de derde dit seizoen! Wel een kleinere versie dan Deco en Lamps kregen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een sterspelers hebben we toch ook
Klopt had het er gister nog over met een vriend van me. Ik ben echt blij dat we Ballack en Lamps in één elftal hebben.
pi_63983778
Laat Chelsea maar die speler van de maand awards winnen, dan wint Liverpool de belangrijkste prijs .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 13 december 2008 @ 15:36:09 #260
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_63986384
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
Laat Chelsea maar die speler van de maand awards winnen, dan wint Liverpool de belangrijkste prijs .
Maar dat gaat niet gebeuren
pi_64459013
quote:
Abramo: boot of Chelsea weg

Het vermogen van Roman Abramovich is door de crisis teruggelopen van 16.7 naar 2.3 miljard euro. Het gaat zo hard naar beneden dat hij mogelijk voor de keuze komt te staan om zijn peperdure jacht de deur uit te doen, of zijn speeltje Chelsea te verkopen, zo meldt een Russische krant.

Pelorus
Zijn bootje Pelorus, 115 Meter lang, twee landingsplaatsen voor heli's en een raketafweersysteem, heeft 200 miljoen gekost.

Chelsea
Het gerucht dat de 42-jarige Rus af wil van Chelsea loopt al een maand. De club haalde de broekriem al aan door 15 scouts (a 156.000 euro per jaar) de laan uit te sturen. Ook moeten de spelers zelf hun lunch tijdens de training betalen.

Roman kocht de club in 2003 voor 210 miljoen euro. Daarna verloor hij er nog eens 500 miljoen op. Voor al dat geld werd hij twee keer kampioen en won tweemaal de beker.
pi_64494771
Scolari mag ook al geen versterkingen halen in de winterstop.
Ben echt benieuwd wat er overblijft als de geldkraan definitief wordt dichtgedaaid.
pi_64495699
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef sjimz het volgende:
Scolari mag ook al geen versterkingen halen in de winterstop.
Ben echt benieuwd wat er overblijft als de geldkraan definitief wordt dichtgedaaid.
Als dat waar is dan zal chelsea vervallen naar de club die het voor zijn komst was. Niet meer dan een middenmoter
pi_64495765
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Als dat waar is dan zal chelsea vervallen naar de club die het voor zijn komst was. Niet meer dan een middenmoter
Dat denk ik niet.
Ze hebben een goede naam gekregen en dus veel meer aantrekki8ngskracht op spelers.
pi_64495828
Geldkraan is eigenlijk al sinds Shevchenko dicht gedraaid. Sindsdien is er amper meer geld verloren op transfers.

Het geld is er wel (Chelsea was bereid ver te gaan bij Robinho), maar ten eerste is januari niet de periode om je belangrijkste aankopen te doen, en ten tweede is het bestuur wat voorzichtiger geworden managers een blanco check te geven. Mourinho is een legende geweest, behalve op de transfermarkt.

Ik begin me inmiddels wel af te vragen of Scolari de juiste aanstelling is gebleken. Hij heeft nog altijd mijn steun en ik blijf hem een geweldige manager vinden, maar ik denk dat Chelsea het in een andere hoek moet zoeken. Scolari is 60, heeft aangegeven nog 4 jaar te willen trainen en is duidelijk aangesteld om meteen successen te boeken. Terwijl ik denk dat dit het moment was om een nieuwe start te maken met een (relatief) jonge manager, die een natuurlijke honger heeft en voor een revolutie kan zorgen.

Dit is een redelijk oude selectie aan het worden en het heeft verjonging nodig. Malouda, Kalou, Drogba, Ballack mogen wat mij betreft uitkijken naar een andere club. En met dat geld(plus nog heel wat extra) jonge, hongerige, getalenteerde spelers halen met hun beste jaren nog voor zich. Het had eigenlijk al moeten gebeuren.

Chelsea heeft natuurlijk wel wat pech gehad dit seizoen met blessures, Robinho en een aantal zwakke arbitrale beslissingen. Inmiddels is iedereen wel weer terug(op Essien na), maar daarmee is de selectie niet compleet. Creativiteit voorin wordt ontzettend gemist.

Scolari kan best een succesvolle trainer worden op Stamford Bridge, maar hij is niet de juiste man voor een revolutie. Ik heb afgelopen zomer een paar keer Hughes genoemd, maar ook O'Neill is een optie.

Chelsea kan nog steeds kampioen worden, maar ik zie dat eigenlijk alleen gebeuren als op Old Trafford en Anfield gewonnen wordt. Mocht dat niet lukken en Chelsea wordt 3e, misschien moeten ze dan Scolari maar laten gaan. En dan alleen om de redenen die ik eerder noemde. De club moet er absoluut niet een worden, waar je tweede eindigt en vervolgens je ontslagpapieren krijgt. Maar Scolari kijkt met de week sipper en het programma wordt alleen nog maar moeilijker. Misschien dat hij de baan wat onderschat heeft. Als je zo kijkt hoe het bestuur omgegaan is met Ranieri, Mourinho en Grant lijkt het me een bijna onmogelijke job.
pi_64495929
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Ze hebben een goede naam gekregen en dus veel meer aantrekki8ngskracht op spelers.
Maar uiteindelijk zal het toch om de ponden draaien, en in het verleden was het zeker zo dat chelsea altijd teveel betaalde omdat de clubs toch wel wisten dat er grof betaald kon worden en de spelers wisten dat er veel geld aan salaris te vangen viel. Dit willen fans van chelsea vast niet geloven maar aan alles komt een eind. Veel personeel proberen ze nu te lozen (scouts die een waanzinnig bedrag verdienen als ik dat bericht mag geloven)
pi_64495996
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk zal het toch om de ponden draaien, en in het verleden was het zeker zo dat chelsea altijd teveel betaalde omdat de clubs toch wel wisten dat er grof betaald kon worden en de spelers wisten dat er veel geld aan salaris te vangen viel. Dit willen fans van chelsea vast niet geloven maar aan alles komt een eind. Veel personeel proberen ze nu te lozen (scouts die een waanzinnig bedrag verdienen als ik dat bericht mag geloven)
En fans van andere club lijken soms te denken dat ze bij Chelsea maar wat doen, en als er een probleem is daar maar geld tegenaan te gooien zonder een toekomstvisie te hebben.
pi_64496075
Ze hebben het bij Chelsea in ieder geval beter gedaan dat dan ze nu bij Man City doen.
pi_64496277
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

En fans van andere club lijken soms te denken dat ze bij Chelsea maar wat doen, en als er een probleem is daar maar geld tegenaan te gooien zonder een toekomstvisie te hebben.
Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.
Ik zie maar weinig spelers uit de eigen jeugd in de starting XI. Lijkt me als jeugdspeler op Stamford Bridge toch niet echt hoopvol. Wat heeft opleiden dan voor zin als de jeugd geen kans krijgt? Dat is een veelgehoord opinie ook binnen de jeugdopleiding van Chelsea als je dat zo her en der leest.
pi_64496505
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef sjimz het volgende:
Ze hebben het bij Chelsea in ieder geval beter gedaan dat dan ze nu bij Man City doen.
Dat valt nog te bezien, de overname van Man City was te laat rond om op de transfermarkt nog echt veel te kunnen doen.

Verder geeft Chelsea recent inderdaad weinig uit aan transfers, maar de salariskosten zijn wel gigantisch. Denk dat daar nog wel in gesneden zou moeten worden, mocht Abramovich de club echt wegdoen. Maar dan nog zie ik ze niet buiten de top 4 vallen, de meeste basisspelers kunnen nog wel even mee.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_64496540
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:15 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.
Ik zie maar weinig spelers uit de eigen jeugd in de starting XI. Lijkt me als jeugdspeler op Stamford Bridge toch niet echt hoopvol. Wat heeft opleiden dan voor zin als de jeugd geen kans krijgt? Dat is een veelgehoord opinie ook binnen de jeugdopleiding van Chelsea als je dat zo her en der leest.
Chelsea heeft er dan tenminste nog één, in tegenstelling tot jouw club.
pi_64496963
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:15 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Dat er weinig basisspelers uit de jeugd komen heeft allerlei oorzaken. De opleiding is nooit echt topclub-waardig geweest, maar ze zijn net een jaar klaar met hervormen. Er staat een nieuwe Academy, de jeugd traint nu bij de profs en de verantwoordelijke mensen(zoals Arnesen) zitten er slechts een paar seizoenen. Talenten opleiden is wat anders dan een wasmiddel de fabriek uit pompen.

Ten tweede is de laatste jaren de druk geweest om direct te presteren. Logisch, want ze wilden snel een gevestigde naam worden. Dat biedt allerlei andere voordelen. Nou, dat gaat dan ten koste van speeltijd voor jeugdspelers, omdat je elke week moest winnen. En Chelsea won dan ook elke week. Inmiddels ben je wel een redelijk gearriveerde naam als club, en is het tijd om met je eigen spelers te komen. Dat is de laatste jaren wel gebeurd met Sinclair, Stoch en Hutchinson; alleen in zeer beperkte mate. De druk om te presteren is nog steeds hoog, vandaar dat ik ook pleit voor een doorstart.

En als laatste, ze moeten wel gewoon goed genoeg zijn. Het heeft geen zin om jeugdspelers op te stellen, omdat dat zo leuk staat.

Wat Arsenal doet zou ik niet bij Chelsea willen zien, omdat het zelfdestructief is. Hoe United het doet vind ik wel verstandig, en het is ook de bedoeling dat het zo wordt. Er zijn niet peperdure faciliteiten neergepleurd in 2007 omdat het Cobham aantrekkelijker moet maken. Er zijn wel spelers waarvan ik denk dat ze goed worden, maar Chelsea verhuurt ze en dat doet die spelers veel goed.
pi_64500771
Nu weer een bericxht van een Deense krant dat Chelsea te koop zou zijn voor 1.5 miljard. http://translate.google.com/translate?hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.berlingske.dk%2Farticle%2F20081230%2Fdiverse%2F81230101%2F&sl=da&tl=nl&history_state0=

Voorlopig gooi ik hem onder de categorie: 'berichten die maar wat speculeren over Abramovich en zijn vermogen'. Die een beetje vol aan het lopen is sinds de crisis overigens.
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:27:59 #274
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_64505011
Voordat Scolari was aangesteld pleitte ik ook al voor Hughes dat lijkt me gewoon een hele goede voor ons. (O'Neill mag ook wel) Maar ik weet het allemaal niet... Zie wel wat er gaat gebeuren met de club, supporter blijf je voor je leven iig..
pi_64508348
Dat Chelsea niet koopt lijkt me logisch. Het grote publiek denk dat ze er telkens zomaar wat geld tegen aan te gooien, maar er zit echt wel visie achter.

Er staat nu een goed team. Waarom nu halverwege het seizoen een heel nieuw elftal kopen? Welke spelers die wat toevoegen zijn haalbaar?

Dat er scouts uit zijn gegooid snap ik ook wel, want die gasten hebben nauwelijks wat opgeleverd tot nu toe.
  zondag 18 januari 2009 @ 10:38:40 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65164234
quote:
Abramovich wants to sell Chelsea

ROMAN Abramovich, the Russian billionaire, has been taking soundings over selling Chelsea football club to Gulf Arabs.

Representatives of the oligarch have travelled to Saudi Arabia and Dubai to elicit interest in the club, Gulf sources have told The Sunday Times.

At least one of the meetings was with members of the Saudi royal family. There has been no evidence so far of a potential buyer.

The Middle East has become the cash cow for British football teams. Sheikh Mansour of Abu Dhabi, the owner of Manchester City, hopes to sign the Brazilian star Kaka from AC Milan in a deal that could cost up to £243m in payments and salary.
Drogba’s omission fuels the feud with Scolari

Ivory Coast striker left out of squad to face Stoke despite being fully fit as Chelsea manager makes his point

One source said: “Abramovich’s team have been out in the Middle East sounding out what interest there is in buying the club.” Chelsea insisted last night that Abramovich was still fully committed to the club on which he has lavished hundreds of millions of pounds. A Chelsea spokesman said it was “total nonsense” that the Russian was willing to sell the club.

He bought Chelsea for about £60m in 2003, taking over £80m in debts, and has since provided at least £500m in loans to buy new players. Sources say that if Abramovich can recoup his money, he might now be ready to sell after five years in which he turned Chelsea into a Champions League side that has twice won the English Premier League.

Chelsea reached their first Champions League final last season and Abramovich watched as they were beaten in a penalty shoot-out by Manchester United in Moscow in May. He was absent from last weekend’s 3-0 defeat by United, which many feel will pave the way for Chelsea’s rivals to win the Premier League for a third successive year.

Yesterday he left his seat at Stamford Bridge with 15 minutes of the game remaining with Chelsea losing 1-0 at home to lowly Stoke. It took two late goals to secure victory.

City sources believe it would cost at least £800m to buy out Abramovich when the “going rate” for a Champions League side is about £500m. Mansour was able to snap up Manchester City for about £200m.

Abramovich’s wealth has fallen sharply in the down-turn. Philip Beresford, who compiles The Sunday Times Rich List, conservatively estimates that Abramovich has lost £3 billion from his £11.7 billion fortune.

City experts question whether he may have a short-term problem with liquidity and needs cash. Some of Chelsea’s superstars are paid £120,000 a week.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 18 januari 2009 @ 11:46:33 #277
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_65165344
quote:
Op zondag 18 januari 2009 10:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Hhhm, allemaal speculaties natuurlijk. Hij is wel vaker eerder weggegaan etc. Maar ik wacht het voorlopig gewoon af, wat er gaat gebeuren.
pi_65167360
quote:
Op zondag 18 januari 2009 10:38 schreef Happel het volgende:

[..]
officiele site meldt exact het tegenovergestelde
quote:
Chelsea Chief Executive Peter Kenyon met with the Fans Forum this morning (Saturday).

Among many subjects dealt with he completely quashed speculation about the commitment of owner Roman Abramovich.

He said: 'There has been a lot of rumour and speculation surrounding Chelsea and the owner's commitment to the club.

'I can assure you on his behalf that this is totally unfounded and anything else you might read about this is rubbish. Chelsea is not for sale. The owner has not and is not looking to sell his interest in the club and he remains as committed as ever.'
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~1523632,00.html
Alhoewel Kenyon wel vaker dingen zegt die niet waar worden gemaakt. Dus wat dit statement waard is, weet ik ook niet.
pi_65215647
Wat een mazzel tegen Stoke! Dit hadden ze echt even nodig
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 januari 2009 @ 12:48:12 #280
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65416197
quote:
Chelsea star's drink-drive charge

Chelsea star John Mikel Obi has been charged with drink-driving.

The midfielder was arrested at 0530 GMT on 24 January on Fulham Road in Chelsea, west London.

Mikel, who lives in Weybridge, Surrey, has been charged with driving while over the drink-drive limit and will appear in court in April.

He was not part of the team which beat Ipswich 3-1 at home in the FA Cup fourth round on Saturday afternoon.

The Nigerian star is due to appear at West London Magistrates' Court on 3 April.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65466099
quote:
Chelsea take-over is aanstaande
Door David Kuipers
Dinsdag, 27 januari 2009, 17:22

Een groep internationale investeerders bereid een bod voor op Chelsea. Dat heeft Holger Heims, een Duitse zakenman, bevestigd.

De Duitser maakte bekend dat hij en een groep van zes of zeven investeerders uit Europa, het Midden-Oosten en Aziė samen een bod gaan uitbrengen op Chelsea. In de club kapitaalkrachtigen zit ook Sulaiman al-Fahim, een van de mensen achter de overname van Manchester City.

Hoeveel de investeerders op tafel willen leggen is niet bekend. Geschat wordt dat Chelsea op dit moment zo'n 900 miljoen euro waard is. De huidige eigenaar van Chelsea is Roman Abramovich (foto). Heims zegt nog niet met de Rus om tafel te hebben gezeten. "Maar we willen geen vijandige overname. Dit is alleen mogelijk als een vriendelijke deal."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:43:43 #282
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_65466343
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik wacht nog gewoon af wat er gaat gebeuren... teveel geruchten
pi_65467553
Wat mij betreft is het allemaal loos alarm.

Abramovich heeft meerdere malen laten weten nog lang niet klaar te zijn met Chelsea, hij zit er ook pas net 5 jaar. En hij is niet de typische investeerder die verder persoonlijk niet bij de club betrokken is.

Misschien krijg ik hem dalijk op mn neus als de club wel verkocht wordt, maar voorlopig neem ik het niet al te serieus.
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:19:26 #284
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_65502651
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
Wat mij betreft is het allemaal loos alarm.

Abramovich heeft meerdere malen laten weten nog lang niet klaar te zijn met Chelsea, hij zit er ook pas net 5 jaar. En hij is niet de typische investeerder die verder persoonlijk niet bij de club betrokken is.

Misschien krijg ik hem dalijk op mn neus als de club wel verkocht wordt, maar voorlopig neem ik het niet al te serieus.
Gewoon afwachten.. Carvalho terugslag gehad en weer max 10 dagen uit de running las ik laatst.. zo zonde die gast is echt fantastisch met terry in het centrum.
pi_65502924
Ja, dit seizoen helaas nog weinig dat koppel in actie kunnen zien. Alex of Ivanovic moeten Torres dan maar koest houden
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:32:04 #286
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_65503059
Vind Ivanovic wel een goede trouwens.. die moet vaker met Terry spelen, kan die nog veel beter worden met zo'n persoonlijkheid naast zich. Vond em altijd erg sterk bij Lokomotiv.
pi_65504342
Ja velen hier zullen me misschien wel raar aankijken, maar ik vind Ivanovic eigenlijk ook beter dan Alex

Alhoewel qua fysiek Alex de ideale vervanger voor Terry is. Ivanovic met zijn techniek die voor Carvalho.
pi_65528870
pi_65562607
quote:
FA stelt onderzoek in naar Kalou

De tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond (FA) stelt een onderzoek in naar de manier waarop Salomon Kalou afgelopen woensdag zijn twee doelpunten tegen Middlesbrough vierde. De Ivoriaanse aanvaller van The Blues rende na beide treffers weg met zijn polsen over elkaar, alsof ze geketend waren met handboeien.

Volgens de FA deed de oud-Feyenoorder dit met een achterliggende gedachte. Hij wilde zich mogelijk solidair verklaren met landgenoot en activist Antoine Assale Tiemoko, die deze maand vrijgelaten werd uit de gevangenis. Kalou weet van niets. "Men zoekt altijd iets achter datgene wat voetballers doen, maar mijn gebaar had geen enkele betekenis. Ik ken die man niet eens, waarom zou ik dan voor hem juichen?"

Kalou is niet de eerste voetballer die mogelijk in opspraak komt. De FA oordeelde vorig jaar dat Ipswich Town-speler David Norris een boete moest betalen omdat hij na het vieren van een doelpunt steun betuigde aan voormalig ploeggenoot Luke McCormick. De doelman werd tot zeven jaar en vier maanden gevangenis veroordeeld omdat hij dronken achter het stuur stapte en een dodelijk ongeluk veroorzaakte.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:59:38 #290
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_65575659
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ja velen hier zullen me misschien wel raar aankijken, maar ik vind Ivanovic eigenlijk ook beter dan Alex

Alhoewel qua fysiek Alex de ideale vervanger voor Terry is. Ivanovic met zijn techniek die voor Carvalho.
ik ook!
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 februari 2009 @ 22:14:37 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65674483
quote:
Chelsea sign Quaresma from Inter

Ricardo Quaresma
Quaresma has 24 caps for Portugal and played under Scolari at Euro 2008

Chelsea have signed Portugal winger Ricardo Quaresma on loan from Inter Milan until the end of the season.

The 25-year-old rejoins Chelsea boss Luiz Felipe Scolari, who was his national coach with Portugal.

Quaresma was Inter manager Jose Mourinho's first signing when he joined from Barcelona for £15m in the summer of 2008.

But the winger has struggled at the San Siro and was left out of Inter's Champions League squad on Sunday.

He has only played 12 times this season and was heckled by his own fans during the 1-1 draw with Torino.

Chelsea have struggled for wide men since losing Joe Cole for the rest of the season with knee ligament damage, and Scolari has decided to look to another of the Portugal players he worked with at Euro 2008.

The former Sporting Lisbon, Barcelona and Porto winger becomes Chelsea's sixth Portuguese player alongside Ricardo Carvalho, Deco, Paulo Ferreria, Jose Bosingwa and goalkeeper Hilario.

Quaresma, nicknamed "Mustang" for his speed and power, began his career with Sporting Lisbon where he won the Portuguese championship in 2001/2002 playing alongside Cristiano Ronaldo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65675424
Je kan nu onderhand zeggen dat Chelsea meedoet voor WK 2010 kwalificatie

En ze staan er niet zo goed voor
pi_65675723
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef mcyodogg het volgende:

Het zijn wel veel Portugezen inderdaad

Al zie je Hilario nooit en Paulo Ferreira ook nooit meer.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:33:21 #294
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_65742065
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef mcyodogg het volgende:

Wheheh toffe avatar!
pi_65827221
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:31:55 #296
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65827348
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:25 schreef mcyodogg het volgende:

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:58:49 #297
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_65830766

"So where were we?"
pi_65886568
quote:
SCOLARI DISMISSED
Posted on: Mon 09 Feb 2009

Luiz Felipe Scolari has been dismissed as manager of Chelsea Football Club today (Monday) with immediate effect.

The Chelsea board would like to place on record our gratitude for his time as manager.

Felipe has brought many positives to the club since he joined and we all feel a sense of sadness that our relationship has ended so soon.

Unfortunately the results and performances of the team appeared to be deteriorating at a key time in the season.

In order to maintain a challenge for the trophies we are still competing for we felt the only option was to make the change now.

The search for a new manager has already started and we hope to have someone in place as soon as possible.

While that continues Assistant Coach Ray Wilkins will take charge of the team on a temporary basis.
Daar gaan we weer
pi_65886591
Jezus
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65886651
Ik zie Rijkaard daar nog wel heen gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')