Wheheh lange dag gehad somsquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het zelfs met Ctrl+F niet gevonden in dit topic.
quote:2008
Apr 5 Man City W 2-0
Apr 17 Everton W 1-0
May 5 Newcastle W 2-0
Aug 24 Wigan W 1-0
Sep 13 Man City W 3-1
Sep 27 Stoke W 2-0
Oct 18 Middlesbrough W 5-0
Oct 29 Hull W 3-0
Nov 9 Blackburn W 2-0
Nov 15 West Brom W 3-0
Dec 6 Bolton W 2-0
Arnesen bakt er zoals verwacht weinig van.quote:Op maandag 3 november 2008 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, daar ben je lekker mee.. Zit Arnesen er nog wel?
Het scouting gedeelte liep inderdaad niet effectief en is dus ook op de schop gegaan. Maar hij is ook verantwoordelijk voor de jeugd en wat dat betreft gaat het steeds beter. Vorig jaar de Youtch Cup finale gehaald, dit jaar Man. United uitgeschakeld en vandaag spelers als Woods en Stoch op de bank(alhoewel ze geen minuten kregen).quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arnesen bakt er zoals verwacht weinig van.
Klopt had het er gister nog over met een vriend van me. Ik ben echt blij dat we Ballack en Lamps in één elftal hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef mcyodogg het volgende:
Nou is Nicolas Anelka uitgeroepen als speler van de maand. Dat is alweer de derde dit seizoen! Wel een kleinere versie dan Deco en Lamps kregen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een sterspelers hebben we toch ook![]()
Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
Laat Chelsea maar die speler van de maand awards winnen, dan wint Liverpool de belangrijkste prijs.
quote:Abramo: boot of Chelsea weg
Het vermogen van Roman Abramovich is door de crisis teruggelopen van 16.7 naar 2.3 miljard euro. Het gaat zo hard naar beneden dat hij mogelijk voor de keuze komt te staan om zijn peperdure jacht de deur uit te doen, of zijn speeltje Chelsea te verkopen, zo meldt een Russische krant.
Pelorus
Zijn bootje Pelorus, 115 Meter lang, twee landingsplaatsen voor heli's en een raketafweersysteem, heeft 200 miljoen gekost.
Chelsea
Het gerucht dat de 42-jarige Rus af wil van Chelsea loopt al een maand. De club haalde de broekriem al aan door 15 scouts (a 156.000 euro per jaar) de laan uit te sturen. Ook moeten de spelers zelf hun lunch tijdens de training betalen.
Roman kocht de club in 2003 voor 210 miljoen euro. Daarna verloor hij er nog eens 500 miljoen op. Voor al dat geld werd hij twee keer kampioen en won tweemaal de beker.
Als dat waar is dan zal chelsea vervallen naar de club die het voor zijn komst was. Niet meer dan een middenmoterquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef sjimz het volgende:
Scolari mag ook al geen versterkingen halen in de winterstop.
Ben echt benieuwd wat er overblijft als de geldkraan definitief wordt dichtgedaaid.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Als dat waar is dan zal chelsea vervallen naar de club die het voor zijn komst was. Niet meer dan een middenmoter
Maar uiteindelijk zal het toch om de ponden draaien, en in het verleden was het zeker zo dat chelsea altijd teveel betaalde omdat de clubs toch wel wisten dat er grof betaald kon worden en de spelers wisten dat er veel geld aan salaris te vangen viel. Dit willen fans van chelsea vast niet geloven maar aan alles komt een eind. Veel personeel proberen ze nu te lozen (scouts die een waanzinnig bedrag verdienen als ik dat bericht mag geloven)quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ze hebben een goede naam gekregen en dus veel meer aantrekki8ngskracht op spelers.
En fans van andere club lijken soms te denken dat ze bij Chelsea maar wat doen, en als er een probleem is daar maar geld tegenaan te gooien zonder een toekomstvisie te hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zal het toch om de ponden draaien, en in het verleden was het zeker zo dat chelsea altijd teveel betaalde omdat de clubs toch wel wisten dat er grof betaald kon worden en de spelers wisten dat er veel geld aan salaris te vangen viel. Dit willen fans van chelsea vast niet geloven maar aan alles komt een eind. Veel personeel proberen ze nu te lozen (scouts die een waanzinnig bedrag verdienen als ik dat bericht mag geloven)
Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En fans van andere club lijken soms te denken dat ze bij Chelsea maar wat doen, en als er een probleem is daar maar geld tegenaan te gooien zonder een toekomstvisie te hebben.
Dat valt nog te bezien, de overname van Man City was te laat rond om op de transfermarkt nog echt veel te kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef sjimz het volgende:
Ze hebben het bij Chelsea in ieder geval beter gedaan dat dan ze nu bij Man City doen.
Chelsea heeft er dan tenminste nog één, in tegenstelling tot jouw club.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:15 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.
Ik zie maar weinig spelers uit de eigen jeugd in de starting XI. Lijkt me als jeugdspeler op Stamford Bridge toch niet echt hoopvol. Wat heeft opleiden dan voor zin als de jeugd geen kans krijgt? Dat is een veelgehoord opinie ook binnen de jeugdopleiding van Chelsea als je dat zo her en der leest.
Dat er weinig basisspelers uit de jeugd komen heeft allerlei oorzaken. De opleiding is nooit echt topclub-waardig geweest, maar ze zijn net een jaar klaar met hervormen. Er staat een nieuwe Academy, de jeugd traint nu bij de profs en de verantwoordelijke mensen(zoals Arnesen) zitten er slechts een paar seizoenen. Talenten opleiden is wat anders dan een wasmiddel de fabriek uit pompen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:15 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Alleen maar kopen van spelers lijkt me niet getuigen van een goede toekomstvisie maar dat kan ik mis hebben.
Ik zie maar weinig spelers uit de eigen jeugd in de starting XI. Lijkt me als jeugdspeler op Stamford Bridge toch niet echt hoopvol. Wat heeft opleiden dan voor zin als de jeugd geen kans krijgt? Dat is een veelgehoord opinie ook binnen de jeugdopleiding van Chelsea als je dat zo her en der leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |