Iemand die goed weet hoe hij ploegen onder hem moet verslaan, maar in de grote wedstrijden het laat afweten. Met als dieptepunt de finale van vorige week.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:56 schreef Messenga het volgende:
Wat vindt jij van Grant, Doggie?
Zoals?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Iemand die goed weet hoe hij ploegen onder hem moet verslaan, maar in de grote wedstrijden het laat afweten. Met als dieptepunt de finale van vorige week.
Het is een goede trainer, maar geen geweldige. En ik wil graag een geweldige
Die man staat al een paar jaar net achter de top met veel minder financiële middelen dan zijn concurrenten. Maarja, hoe goed een manager is, is eigenlijk bijna niet te zeggen, je bent afhankelijk van zoveel andere dingen. Misschien zou ie wel totaal floppen bij Chelsea, misschien zou ie er alles mee winnen. Denk wel dat het een te kleine naam is voor Chelsea, ze zullen hem niet nemen denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:25 schreef Messenga het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Moyes
Laat voorop staan dat ze gewoon een gearriveerde naam nodig hebben. Persoonlijk zie ik het bijvoorbeeld een van Gaal wel opknappen.
Dat eerste ben ik met je eens, maar wie hebben we nu zitten dan? De kampioen en bekerwinnaar uit Israelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:41 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die man staat al een paar jaar net achter de top met veel minder financiële middelen dan zijn concurrenten. Maarja, hoe goed een manager is, is eigenlijk bijna niet te zeggen, je bent afhankelijk van zoveel andere dingen. Misschien zou ie wel totaal floppen bij Chelsea, misschien zou ie er alles mee winnen. Denk wel dat het een te kleine naam is voor Chelsea, ze zullen hem niet nemen denk ik.
Grant zit er toch gewoon omdat het een vriendje van Abramovich is?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar wie hebben we nu zitten dan? De kampioen en bekerwinnaar uit Israel
Zit ie ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:52 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Grant zit er toch gewoon omdat het een vriendje van Abramovich is?![]()
Maar idd, als je het zo bekijkt zou Moyes makkelijk kunnen.
Milan is dacht ik wel één van de clubs die hij zelf noemde.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef DutchGooner het volgende:
Niet dat mijn Italiaans nou zo super is maar in de Gazetto van vandaag stond dat Milan serieus werk van Drogba wil gaan maken, iets van bekend?
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, stonden wij even voor lul zaterag
Bijna net zo schandalig als van Tottenham verliezen, maar het scheelt niet veel. Wel een beetje dubieus dat de scheids die goal van Barnsley goedkeurde, laten we het er maar op houden dat het door de grote naam van Barnsley komt. Ook een beetje jammer dat je 22 kansen om zeep helpt, echt een team met 2 gezichten dit.
Nou ja, 2 down, 2 to go laten we maar zeggen he
Misschien dat jullie het ook wel leuk vinden dat Boa Morte rood heeft gekregen afgelopen weekend..quote:Op maandag 10 maart 2008 11:34 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kunnen we er om lachen, want eigenlijk is het heel verdrietig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |