abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:44:46 #101
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645642
Brazilianen in Engeland.
pi_60664033
En we hebben een nummerlijst:
quote:
1 Petr Cech
2 Branislav Ivanovic
3 Ashley Cole
5 Michael Essien
6 Ricardo Carvalho
7 Andriy Shevchenko
8 Frank Lampard
9 Franco Di Santo
10 Joe Cole
11 Didier Drogba
12 John Mikel Obi
13 Michael Ballack
14 Claudio Pizarro
15 Florent Malouda
16 Scott Sinclair
17 José Bosingwa
18 Wayne Bridge
19 Paulo Ferreira
20 Deco
21 Salomon Kalou
23 Carlo Cudicini
24 Shaun Wright-Phillips
26 John Terry
30 Rhys Taylor
33 Alex
35 Juliano Belletti
39 Nicolas Anelka
40 Hilario
Leuk voor Di Santo
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60664772
Who the f*ck is Di Santo? Een vriendje van Scolari ofzo?
Denk wel dat Chelsea het dit jaar weer goed gaan doen onder Felipćo, maar Manchester United schat ik toch (niet geheeld objectief) hoger in dan Chelsea!
PSV Eindhoven!
pi_60664950
haha, ik weet niet of hij een vriendje is, maar Di Santo zit langer bij de club dan Scolari.

Maar hij heeft deze zomer al best veel meegedaan, en niet onaardig. Aan de andere kant waren de vorige dragers van nr. 9 Boulahrouz en Sidwell, dus misschien zegt het ook niet heel veel.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:58:04 #105
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60679222
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:07 schreef mcyodogg het volgende:
En we hebben een nummerlijst:
[..]

Leuk voor Di Santo
Redelijk hetzelfde als vorig seizoen. Maar ik hoop nog steeds dat Ivanovic een kans krijgt. Is een hele goede speler maar nog geen enkele minuut gespeeld in de hoofdmacht jammergenoeg.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_60799182
quote:
Chelsea Football Club

Media Advisory

Press Conference 5pm Wednesday 13th August 2008

Chelsea Football Club will be holding a press conference today to make a major announcement.
pi_60799493
Ik las al zoiets op de site ja.

Wat zou het toch kunnen zijn? Een grote transfer kan toch niet zo verborgen gehouden worden. Misschien dat Lampard en Cole verlengd hebben? Maar is daar nou een 'world exclusive' voor nodig? Bij andere spelers plompen ze het gewoon op de site. Nou ja, we horen het zo wel wat het is.
pi_60799820
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]
Roman trekt de stekker eruit?
pi_60800634
Schijnt dat het inderdaad Lampard is die een nieuw contract getekend heeft. Wacht nog op de bevestiging.

Zou misschien wat overdreven zijn voor een persconferentie, maar niet te min de belangrijkste handtekeing van de zomer.
pi_60800709
quote:
LAMPARD SIGNS NEW FIVE YEAR DEAL
Posted on: Wed 13 Aug 2008

Chelsea Football Club is delighted to announce today (Wednesday, August 13) that Frank Lampard has signed a new five year contract.

The new deal will keep Lampard at the club until the end of the 2013-14 season.

Lampard said: 'I want to finish my career at Chelsea. It is something I've said many times and after signing this contract I am very happy and positive I will finish as a player here. I want to be a big part of the next five years and hopefully more for Chelsea.

'It has taken a while to get the deal done and there has been a bit of compromise on both sides but I am delighted we have managed to get there.

'The Chelsea fans have been great to me and I want to repay them for their support. I am very confident that I can maintain a very high level of performance for the next five years. I am really looking forward to the new season under the new manager and with our new players and the current squad there is a great feeling we can build on the successes of the last few years.'

Luiz Felipe Scolari said: 'I am delighted that Frank has committed his future to the club. He is a key player for me and vital to Chelsea's future successes. Frank is one of the best professionals I have worked with. Every day he tries to learn something and bring new elements to his game.'

Lampard signed for Chelsea in the summer of 2001, and is the latest player to commit his long term future to Chelsea this summer after Petr Cech, Michael Essien and Wayne Bridge all put pen to paper on new contracts.

Chelsea Chief Executive Peter Kenyon said: 'It is great news for Chelsea that Frank has signed for the next five years. He is a key member of our team and has been instrumental along with others in our success in the last five years.

'His record of appearances and goals is unparalleled for a midfielder. Being a top English player as well is important to us. We have a significant English element to our squad and that is a central part of our philosophy for the club.

'We are very confident Frank can stay at the top level for the next 5 years. It's taken us a bit of time to get an agreement so this is a real boost going into the new season and with Felipe coming in there is a really positive atmosphere surrounding the club.'

The midfielder has scored 110 goals in 369 appearances at the club, including 71 in 247 league games.

At present, Lampard is Chelsea's seventh top scorer of all time, the only midfielder in the top ten, and also the only player in his position to have scored four goals in a match for the Blues, a feat he achieved in March at home to Derby County.
Die eindigt zn carriere dus bij ons

Zou het ook niet kunnen hebben hem ooit in een ander shirt te zien dan Chelsea.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:16:01 #111
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60800808
Lamps

pi_60800878
Goed dat hij blijft, hij hoort wel bij Chelsea
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_60800903
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

pi_60800925
.

Ik ben benieuwd wat voor monster salaris hij uit het vuur heeft weten te slepen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:23:04 #115
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60800952
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik wist niet dat Kees van Wonderen voor West Ham heeft gespeeld
pi_60801206
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ach ja, inmiddels heeft hij toch een grotere hekel aan die club dan de gemiddelde Chelsea-fan
  donderdag 14 augustus 2008 @ 00:16:24 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60813481
Kan Chelsea dadelijk meer cashen na volgend seizoen met een langer lopend contract.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60816168
Ik vraag me af of er nog een hoger bod gaat komen dan de 10 (?) van afgelopen maand. Daarnaast lijkt het er op dat hij voorlopig Londen niet uit wil met zn gezin.

Ach ja, ik ben blij dat de afgelopen 12 maanden zowat alle belangrijke spelers verlengd hebben. Deze groep is al grotendeels voor een jaar of 4 bij elkaar, en dat zal niet veranderen op korte termijn. Als dan zo nu en dan de mindere(Sidwell, Ben Haim) en oudere(Makelele) spelers vertrekken en dat wordt opgevangen door betere(Deco) en jongere(Bosingwa, Di Santo) dan blijf je de kwaliteit van de selectie waarborgen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:53:39 #120
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60821758
Ik heb zin in het nieuwe seizoen!
pi_60834329
En Chelsea heeft nou ook officieel de bijna 14 miljoen pond toegewezen gekregen betreft Mutu. Wat de website ook zegt, nu zullen voetballers wel uitkijken een lijntje te pakken, want mocht je betrapt worden heb je zo een proces aan je broek.

Als ze nou daar nog 10 miljoen pond bijgooien, is Robinho wellicht toch nog mogelijk .
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:25:34 #122
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60834498
En terecht van die schadevergoeding. Hoe onprofessioneel ben je als je dat soort domme dingen doet. Anderen zullen nu wel 2x denken voor ze het proberen.
pi_60849085
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

pi_60907279
6 wedstrijden onder Scolari: 5 gewonnen, 1 gelijk, 23 goals en 1 tegen.

Ik zal trouwens de info in de OP telkens zoveel mogelijk proberen te updaten als ik kan.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:12:34 #125
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60909275
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
6 wedstrijden onder Scolari: 5 gewonnen, 1 gelijk, 23 goals en 1 tegen. [ afbeelding ]

Ik zal trouwens de info in de OP telkens zoveel mogelijk proberen te updaten als ik kan.
Relaxt

Lekkere wedstrijd vandaag btw.
pi_60952377
Zondagnacht teruggekeken (Lowlands) wat een tof doelpunt van Deco zeg!
pi_61069848
quote:
SHEVCHENKO RETURNS TO MILAN
Posted on: Sat 23 Aug 2008

Chelsea FC have agreed terms for Andriy Shevchenko to return to AC Milan. Details of the agreement will remain confidential.

The move is subject to a successful medical.

Chelsea
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61070628
Tja, lijkt me eigenlijk het beste voor iedereen./ Wat zullen ze betaald hebben eigenlijk?

Nou moet Robinho wel komen, want er zijn nu echt te weinig aanvallers.
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:39:15 #129
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61082522
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Een aankoop van niks. Heeft niet kunnen overtuigen in Londen en had van mij nooit moeten komen. Ze konden het geld beter aan iemand anders besteden.
pi_61082620
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, lijkt me eigenlijk het beste voor iedereen./ Wat zullen ze betaald hebben eigenlijk?

Nou moet Robinho wel komen, want er zijn nu echt te weinig aanvallers.
Drogba, Kalou, Anelka en Di Santo. Dat valt toch nog wel mee?
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:57:07 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61082822
En laat Di Santo maar lekker spelen dit seizoen. Ik heb wel vertrouwen in hem
pi_61084010
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Drogba, Kalou, Anelka en Di Santo. Dat valt toch nog wel mee?
Nou ja, Drogba ligt er nog wel een paar weken uit, en Kalou staat nooit echt in de spits. Maar ik ben niet vergeten dat Anelka of Shevchenko op de vleugel neergezet werden.

Misschien dat het in aantallen ook wel meevalt, wanneer je Joey Cole, Malouda en SWP meeneemt, alleen ik heb wel het gevoel dat ze nog 1 goede aanvaller tekort komen. Chelsea moet meer scoren dan vorig jaar, anders ga je tegen teveel 'incidentele' gelijkspelletjes aanlopen.
pi_61129598
Zou een mod deze gif onder het programma in de OP willen plaatsen? Bedankt!

Ik vraag het even hier, om meteen toevoegen dat als iemand een suggestie heeft voor een geschikte foto, ik die graag hoor!

[ Bericht 5% gewijzigd door mcyodogg op 26-08-2008 15:08:32 ]
pi_61138825
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef mcyodogg het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vraag het even hier, om meteen toevoegen dat als iemand een suggestie heeft voor een geschikte foto, ik die graag hoor!
Toffe OP!!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:13:54 #135
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61143401
Tof!

Zola
pi_61170004
De grootste Chelsea-voetballer hoort er natuurlijk ook bij he.

Op de off. site, alhoewel ze daar weleens vaker dingen hopen die niet uitkomen.
quote:
HOPES HIGH FOR ROBINHO
Posted on: Wed 27 Aug 2008

Peter Kenyon has reaffirmed his optimism that Brazilian international Robinho will sign for Chelsea before Monday's closing of the transfer window.

Speaking today [Wednesday] at the launch of Chelsea's Corporate Social Responsibility report, the chief executive said:

'We are ever confident that it [the deal for Robinho] will get done but we have always said it will go to the wire.

'We will keep moving it on and we hope that he will be joining us here at Chelsea.'

Kenyon first announced the Real Madrid player was a transfer target during the summer tour of China.

'There were two players Luiz Felipe Scolari identified,' he said today, 'one was Deco and one as Robinho and we have already seen the impact Deco has already made on the Premier league.

'I think the squad is strong and capable of competing in all competitions without Robinho but with him, it is an added dimension.'
pi_61170084
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef mcyodogg het volgende:

[ afbeelding ]

Heb hem toegevoegd.
Maar de volgende keer kan je het ook gewoon in FB vragen hoor, dan zal er eerder naar gekeken worden denk ik.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:41:29 #138
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61179026
Robinho ik weet het niet... Volgens mij wordt ie er snel flauw van en kan die niet wennen aan het weer ofzo, zou me nix verbazen iig
pi_61196146
En SWP naar Man.City.

Ze houden wel een aardige 'schoonmaak' wat betreft spelers die niet helemaal brachten wat nodig was: Sidwell, Ben-Haim, Boulahrouz, Sheva, Pizarro en nu dus SWP. Kan eigenlijk alleen Maka een gemis noemen.

Terwijl alleen Deco, Bosingwa en ongetwijfeld Robinho zijn aangetrokken.
pi_61196603
quote:
Chelsea verkoopt al Robinho-shirts

LONDEN/MADRID - De overgang van Real Madrid is nog alles behalve beklonken, maar dat weerhoudt Chelsea er niet van op de eigen website alvast shirts met de opdruk 'Robinho' te verkopen. Een shirt met korte mouwen kost ruim vijftig pond.
afbeelding vergroten
Al weken wordt de Braziliaanse aanvaller Robinho in verband gebracht met de transfer naar Londen en Chelsea heeft ook al laten weten dat de transfer zo goed als rond is, maar het jawoord van Real Madrid heeft nog niet geklonken. De transfertermijn verloopt maandagavond om 24.00 uur.

Niettemin kunnen fans van Chelsea op de clubsite al een voetbaltenue bestellen van de mogelijk laatste aanwinst van de The Blues.
pi_61196635
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Doet me denken aan die PSV shirtjes met Van Persie er toen op
pi_61196689
Ik wilde het net posten. De directe link dan: http://www.chelseamegasto(...).aspx?search=ROBINHO
pi_61197700
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doet me denken aan die PSV shirtjes met Van Persie er toen op
Doet me meer denken aan die tattoo van die AZ-fan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_61200058
Groep A

Chelsea
AS Roma
Bordeaux
Cluj

Allemaal nieuwe tegenstanders, Roma heeft een goed team, maar in principe moet Chelsea hier wel als koploper uitkomen.

Cech, Terry en Lampard in de prijzen trouwens, bijna een grand slam. Mooi dit
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:06:17 #145
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61204583
De loting moet te doen zijn. En leuk dat de spelers in de prijzen zijn gevallen. Maar SWP het ga je goed Vond het altijd wel een leuke speler, hoop dat ie bij city weer z'n oude niveau oppakt. Ben wel benieuwd of die Robinho nou wel of niet komt.. En zo niet welke spits er dan evt nog bij komt als back up voor Drogba en Di Santo.
pi_61204653
Zou raar zijn als jullie je niet weten te plaatsen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61316450
Weet ook niet precies wat er gister allemaal gebeurd is, maar volgens mij is Chelsea er zowaar uitgeboden

Denk wel dat ze nog iemand nodig hadden, het gebrek aan stootkracht voorin, kan nog wel eens duur worden. Ach ja, laten we gewoon maar hopen dat Didier binnenkort weer terug is, hij maakte gisteren alweer wat minuten.

Deze zomer zelfs evenveel binnengekomen als dat er uit is gegeven. Dalijk draait Chelsea in 2010 nog break-even ook
pi_61316528
Ik neem aan dat die Robinho shirts inmiddels uit de verkoop zijn gehaald?
pi_61316595
Inmiddels wel ja, zelfs gisteravond stonden ze er nog
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:28:33 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61316715
Op zich hebben we relatief weinig geld uitgegeven deze transferperiode. Maar ik ben ook zeker benieuwd of we genoeg aanvallers hebben zo. En iets blijft me zeggen dat dit het laatste seizoen voor Carvalho is bij ons en dat ie dan ergens anders zal heen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')