abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60952377
Zondagnacht teruggekeken (Lowlands) wat een tof doelpunt van Deco zeg!
pi_61069848
quote:
SHEVCHENKO RETURNS TO MILAN
Posted on: Sat 23 Aug 2008

Chelsea FC have agreed terms for Andriy Shevchenko to return to AC Milan. Details of the agreement will remain confidential.

The move is subject to a successful medical.

Chelsea
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61070628
Tja, lijkt me eigenlijk het beste voor iedereen./ Wat zullen ze betaald hebben eigenlijk?

Nou moet Robinho wel komen, want er zijn nu echt te weinig aanvallers.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:39:15 #129
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61082522
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Een aankoop van niks. Heeft niet kunnen overtuigen in Londen en had van mij nooit moeten komen. Ze konden het geld beter aan iemand anders besteden.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_61082620
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, lijkt me eigenlijk het beste voor iedereen./ Wat zullen ze betaald hebben eigenlijk?

Nou moet Robinho wel komen, want er zijn nu echt te weinig aanvallers.
Drogba, Kalou, Anelka en Di Santo. Dat valt toch nog wel mee?
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:57:07 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61082822
En laat Di Santo maar lekker spelen dit seizoen. Ik heb wel vertrouwen in hem
pi_61084010
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Drogba, Kalou, Anelka en Di Santo. Dat valt toch nog wel mee?
Nou ja, Drogba ligt er nog wel een paar weken uit, en Kalou staat nooit echt in de spits. Maar ik ben niet vergeten dat Anelka of Shevchenko op de vleugel neergezet werden.

Misschien dat het in aantallen ook wel meevalt, wanneer je Joey Cole, Malouda en SWP meeneemt, alleen ik heb wel het gevoel dat ze nog 1 goede aanvaller tekort komen. Chelsea moet meer scoren dan vorig jaar, anders ga je tegen teveel 'incidentele' gelijkspelletjes aanlopen.
pi_61129598
Zou een mod deze gif onder het programma in de OP willen plaatsen? Bedankt!

Ik vraag het even hier, om meteen toevoegen dat als iemand een suggestie heeft voor een geschikte foto, ik die graag hoor!

[ Bericht 5% gewijzigd door mcyodogg op 26-08-2008 15:08:32 ]
pi_61138825
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef mcyodogg het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vraag het even hier, om meteen toevoegen dat als iemand een suggestie heeft voor een geschikte foto, ik die graag hoor!
Toffe OP!!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:13:54 #135
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61143401
Tof!

Zola
pi_61170004
De grootste Chelsea-voetballer hoort er natuurlijk ook bij he.

Op de off. site, alhoewel ze daar weleens vaker dingen hopen die niet uitkomen.
quote:
HOPES HIGH FOR ROBINHO
Posted on: Wed 27 Aug 2008

Peter Kenyon has reaffirmed his optimism that Brazilian international Robinho will sign for Chelsea before Monday's closing of the transfer window.

Speaking today [Wednesday] at the launch of Chelsea's Corporate Social Responsibility report, the chief executive said:

'We are ever confident that it [the deal for Robinho] will get done but we have always said it will go to the wire.

'We will keep moving it on and we hope that he will be joining us here at Chelsea.'

Kenyon first announced the Real Madrid player was a transfer target during the summer tour of China.

'There were two players Luiz Felipe Scolari identified,' he said today, 'one was Deco and one as Robinho and we have already seen the impact Deco has already made on the Premier league.

'I think the squad is strong and capable of competing in all competitions without Robinho but with him, it is an added dimension.'
pi_61170084
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef mcyodogg het volgende:

[ afbeelding ]

Heb hem toegevoegd.
Maar de volgende keer kan je het ook gewoon in FB vragen hoor, dan zal er eerder naar gekeken worden denk ik.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:41:29 #138
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61179026
Robinho ik weet het niet... Volgens mij wordt ie er snel flauw van en kan die niet wennen aan het weer ofzo, zou me nix verbazen iig
pi_61196146
En SWP naar Man.City.

Ze houden wel een aardige 'schoonmaak' wat betreft spelers die niet helemaal brachten wat nodig was: Sidwell, Ben-Haim, Boulahrouz, Sheva, Pizarro en nu dus SWP. Kan eigenlijk alleen Maka een gemis noemen.

Terwijl alleen Deco, Bosingwa en ongetwijfeld Robinho zijn aangetrokken.
pi_61196603
quote:
Chelsea verkoopt al Robinho-shirts

LONDEN/MADRID - De overgang van Real Madrid is nog alles behalve beklonken, maar dat weerhoudt Chelsea er niet van op de eigen website alvast shirts met de opdruk 'Robinho' te verkopen. Een shirt met korte mouwen kost ruim vijftig pond.
afbeelding vergroten
Al weken wordt de Braziliaanse aanvaller Robinho in verband gebracht met de transfer naar Londen en Chelsea heeft ook al laten weten dat de transfer zo goed als rond is, maar het jawoord van Real Madrid heeft nog niet geklonken. De transfertermijn verloopt maandagavond om 24.00 uur.

Niettemin kunnen fans van Chelsea op de clubsite al een voetbaltenue bestellen van de mogelijk laatste aanwinst van de The Blues.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61196635
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Doet me denken aan die PSV shirtjes met Van Persie er toen op
pi_61196689
Ik wilde het net posten. De directe link dan: http://www.chelseamegasto(...).aspx?search=ROBINHO
pi_61197700
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doet me denken aan die PSV shirtjes met Van Persie er toen op
Doet me meer denken aan die tattoo van die AZ-fan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_61200058
Groep A

Chelsea
AS Roma
Bordeaux
Cluj

Allemaal nieuwe tegenstanders, Roma heeft een goed team, maar in principe moet Chelsea hier wel als koploper uitkomen.

Cech, Terry en Lampard in de prijzen trouwens, bijna een grand slam. Mooi dit
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:06:17 #145
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61204583
De loting moet te doen zijn. En leuk dat de spelers in de prijzen zijn gevallen. Maar SWP het ga je goed Vond het altijd wel een leuke speler, hoop dat ie bij city weer z'n oude niveau oppakt. Ben wel benieuwd of die Robinho nou wel of niet komt.. En zo niet welke spits er dan evt nog bij komt als back up voor Drogba en Di Santo.
pi_61204653
Zou raar zijn als jullie je niet weten te plaatsen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61316450
Weet ook niet precies wat er gister allemaal gebeurd is, maar volgens mij is Chelsea er zowaar uitgeboden

Denk wel dat ze nog iemand nodig hadden, het gebrek aan stootkracht voorin, kan nog wel eens duur worden. Ach ja, laten we gewoon maar hopen dat Didier binnenkort weer terug is, hij maakte gisteren alweer wat minuten.

Deze zomer zelfs evenveel binnengekomen als dat er uit is gegeven. Dalijk draait Chelsea in 2010 nog break-even ook
pi_61316528
Ik neem aan dat die Robinho shirts inmiddels uit de verkoop zijn gehaald?
pi_61316595
Inmiddels wel ja, zelfs gisteravond stonden ze er nog
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:28:33 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61316715
Op zich hebben we relatief weinig geld uitgegeven deze transferperiode. Maar ik ben ook zeker benieuwd of we genoeg aanvallers hebben zo. En iets blijft me zeggen dat dit het laatste seizoen voor Carvalho is bij ons en dat ie dan ergens anders zal heen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')