Hehequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef mcyodogg het volgende:
Inmiddels wel ja, zelfs gisteravond stonden ze er nog
Kan dat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:18 schreef mcyodogg het volgende:
Weet ook niet precies wat er gister allemaal gebeurd is, maar volgens mij is Chelsea er zowaar uitgeboden![]()
Zeker want Robinho zit nu toch echt bij Cityquote:
In principe wel, maar ik heb ervoor al staan dat het een uitwedstrijd is, dus vond het zo dubbel dan. Dacht dat het nu beter over zou komen dat het een overwinning betreft. Maar als het onduidelijk is..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:31 schreef don-diablo het volgende:
Speelschema in de OP moet het tegen Wigan niet 0-1 zijn? Het was een uitwedstrijd toch?
Nee ik snap het wel. Op zich wel duidelijk, snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik heb ervoor al staan dat het een uitwedstrijd is, dus vond het zo dubbel dan. Dacht dat het nu beter over zou komen dat het een overwinning betreft. Maar als het onduidelijk is..
Hoe ver het nog is naar de goal maakt niet uit. Maar ik had toch ook wel het idee dat Carvalho en niet Terry de laatste man was. Mag aannemen dat ze in beroep gaan want ik denk dat ze best een goede kans maken dat de kaart kwijt wordt gescholden, het zou iig terecht zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, Jo kon er door vanuit het midden en Terry haalde hem neer (zie foto). Alleen het was nog 50 meter van de goal af, en hij zou ook nog Carvalho voorbij moeten, dus het was wel erg ruimhartig om hem er af te sturen voor een scoringskans ontnemen. Oordeel zelf maar, komt dalijk op de BBC. Ik lees trouwens wel dat Chelsea al een beroep overweegt.
[ afbeelding ]
Wat was er die andere keer ook weer aan de hand?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
Terry is vrijgesproken en doet mee tegen Man Utd
Tweede keer dit jaar dat de FA een fout van de scheidsrechter rechtzet in een Chelsea-geval. Je kan niet zeggen dat ze blind achter hun arbiters staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |