* Sm0keZ voelt zich vereerdquote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef super-muffin het volgende:
Hier gaan we verder met het helpen van Sm0keZ met Cult Of Personality.
Mja, dat starpower pas gebruiken als het nodig is, en helemaal groen de solo ingaan lukt ook nog welquote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb em gehaald op Expert.Bij die snelle solo heb je bijvoorbeeld een stukje met geel - blauw hopo's. Daar hou je geel ingedrukt en blauw blijf je tappen.
Zorgen dat je zo ver mogelijk in het groen bent als de solo begint en pas ergens halverwege de starpower gebruiken.
Verder kan ik je ook niet helpen.
-edit
[Multi] Guitar Hero III #5 You Rock!
Meen je nou serieus dat je medium, hard én expert met maar 3 vingers speelt?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Gebruiken jullie daar je pink bij of niet? Ik kan er gewoon niet lekker mee spelen
Yep, t/m Knights of Cydonia ging t prima hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Meen je nou serieus dat je medium, hard én expert met maar 3 vingers speelt?
Ik vind 't uitzonderlijk knap dat je met 3 vingers zover gekomen bent, ik kwam met 3vingers niet voorbij medium. pas toen m'n pink mee ging doen, kwam 5-sterren medium & hard ook in zicht.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat t niet meer dan normaal is om met 4 vingers te gaan spelen?
Ik ben op medium meteen begonnen met de pink te gebruiken, je kunt er maar alvast aan gewend zijn....quote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Dank je
Ik wist dus niet beter, maar het zal nu behoorlijk wat werk zijn om m'n pink ook te 'leren' spelen.
Ik dus nog niet via GC shop. Vandaag gebeld dat ik de preorder annuleer. En wacht even tot ik mijn geld teruggestort heb gekregen voor ik hem in de winkel haal.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:31 schreef Xbox_360 het volgende:
Heeft iemand Guitar Hero Aerosmith al?
Kijk, dat schiet tenminste lekker op bij jou!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef SuperKnurft het volgende:
Hard uitgespeeld behalve lou, nu op de helft van expert
Probeer practice eens, als je dat een paar keer doet op een solo speel je er al veel makkelijker doorheenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:05 schreef Nemmii het volgende:
Jemig,
Als ik me pink niet gebruik bij One dan fail ik het intro bijna al en daarna al hemaal.
Ik ben nu 33 songs op hard gehaald. Zit in de 7de en moet alles nog behalve Disturbed. Ik kan de solo's wel alleen ze gaan echt veel te snel ook bij het nummer wat jij niet op expert kan lukt mij niet op hard.
Slash en Morello waren nog wel te doen op hard. Volgensmij zit die pink zo in het geheugen hoor, gewoon even blijven oefenen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet tenminste lekker op bij jou!
Hoe waren de battles tegen Slash en Morello?
Overigens heb ik gisteren nog even gespeeld terwijl ik m'n pink ook (probeer) te gebruiken. Resultaat, One failde zelfs op hard![]()
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit wel even gaat duren voor ik dit onder de knie heb... Vingervlugheid heb ik wel degelijk, alleen nu ik erover nadenk gebruik ik m'n pink eigenlijk nergens voor. Met de rest van m'n vinger's haal ik dan ook met gemak de 400 aanslagen per minuut op een toetsenbord
Misschien vanavond een keer co-op proberen als je tijd hebt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:09 schreef Sanne het volgende:
ik heb aerosmith net gehaald. en legends of rock toch ook maar voor ps3 gekocht. nu drie gitare bij elkaar. misschien moet ik ze maar aan de muur hangen.
Hoe ben je nou weer in gesprek geraakt met de gitaristen van Dragonforce?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:44 schreef Tokus het volgende:
die Aerosmith is toch een faceplate?
Mijnes ziet er zo uit, nadat ik met de 2 gitaristen van Dragonforce gesproken had:
[ afbeelding ]
Ze komen in augustus met een nieuwe cd, en daarvoor heb ik een interview met ze gedaan (zie signature voor de reden). Eerst een uur of meer met ze op een terras gezeten, daarna een interview, en daarna nog wat met ze rondgehangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:47 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Hoe ben je nou weer in gesprek geraakt met de gitaristen van Dragonforce?![]()
Heb persoonlijks niks met Dragonforce, maar das verder wel nicequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ze komen in augustus met een nieuwe cd, en daarvoor heb ik een interview met ze gedaan (zie signature voor de reden). Eerst een uur of meer met ze op een terras gezeten, daarna een interview, en daarna nog wat met ze rondgehangen.
Dat interview ging echter amper over muziek, want over die nieuwe cd is nou niet echt zo heel veel interessants te vragen. Ergens begin augustus is het te lezen op m'n site, en aangezien het ook nog over Guitar Hero gaat zal ik de link hier dan wel spammen.
Open een RB topic?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik weet dat dit het GH topic is, maar ik kan geen RB topic vinden:
In Rock Band, zit ik al dagen vast op Flirtin' with Disaster
Heb echt al 1-2 uur lopen oefenen maar nee hoor. Heeft er iemand nog tips? Ik verneuk het zeg maar vanaf de GUitar Break, dus dan ga ik met een geel balkje de solo in, en dat is dan in 2 seconden rood en dan fail ik
Ik denk dat dat Guitar Hero 3 voor de PC is, daar kan je heel gemakkelijk custom liedjes van GH in zitten, die charts download je dan van scorehero.com ofzo.quote:
Ja, het werkt ook met starpower. Ik probeer nog wel wat, ik probeerde inderdaad de break dan op 90% ofzo te spelen, maar dat lukte niet. Ik ben gewoon slecht denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Open een RB topic?
Maar uh, werkt RB ook met starpower?
Probeer anders eens wat beter te spelen zodat je groen de solo in gaat, gebruik je starpower, dat scheelt alweer een stuk.
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens... GH voor de pc, kan daar evt. een 360-gitaar voor gebruikt worden oid?
Ja, is ook los verkrijgbaar als schijfje. Ik heb em zelf bij Dixons gehaald. Ik had geluk, want iemand had em eigenlijk gereserveerd. Diegene was em niet op de afgesproken dag komen ophalen, dus ging die weer in de verkoop.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef Vampess het volgende:
Wow, GH III: Aerosmith, daar had ik nog geeneens wat over gehoord. Waar bestellen mensen 'm, en istie als schijfje los te krijgen?
Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
Import uit Engeland?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Rock Band is toch nog helemaal niet uit in Nederland?
Nee ik heb geen ps3, dus geen ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.
Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
Standaard zitten er op elektrische apparaten 2 jaar garantie in de EU. Een controller zal daar ook wel bijhoren, dus dan kan je misschien via RedOctane wat regelen ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zitquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:02 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..
Ga dan naar Mediamarktquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zit
Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemen![]()
Ik denk dat ik deze vanmiddag eerst maar even ga oefenen om te FC'en. Volgens mij is die best makkelijk te doen
Bedankt, dan ga'k die binnenkort eens halen (wel vreemd dat de speelgoed winkels ze niet hebben)quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:32 schreef Xbox_360 het volgende:
Ja, is ook los verkrijgbaar als schijfje. Ik heb em zelf bij Dixons gehaald. Ik had geluk, want iemand had em eigenlijk gereserveerd. Diegene was em niet op de afgesproken dag komen ophalen, dus ging die weer in de verkoop.
Ik zou Media Markt proberen als het kan
Guitar Hero 2 heeft geen online modus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:15 schreef Nemmii het volgende:
Had nog een vraagje over GH2 voor de mensen die hem op de xbox360 hebben. Kun je nou wel of niet online? ik snap et niet echt meer en volgensmij zat een vriend van mij wel online te doen alleen weet het niet meer.
Niet om op te scheppen, maar dat refrein kan ik zelfs 100%'en zonder te kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:10 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Op het werk guitar hero spelen?doe je goed
![]()
Maar als ik die solo van cop op hard kan FC'en kan jij het helemaalik kan alleen nooit het nummer FCen want ik mis altijd wel wat in dat 'refrein'
(refrein is het niet echt trouwens, nahja dat standaard stukkie wat je honderd keer moet herhalen.)
Ik vond hem op mijn niveau al easy, maar zo te zien is er voor jou nog maar heel weinig eer te behalen. Nog twee keer spelen en je hebt alles geFCd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:29 schreef Dark_Prince het volgende:
hmm, weet nog niet wat ik van GH:A moet vinden lol
nja kijk zelf maar http://www.scorehero.com/scores.php?user=143304&group=6&game=12&diff=4
na het eerste nummer 8 achievements in 1x gehaald
Je hebt helemaal gelijk! Dat is gewoon niet leuk meer. Je speelt hem constant in het rood, en alleen omdat je aan het einde geen kans meer krijgt komt hij erdoorheen. Het klopt voor geen kant dat hij hem dan alsnog wint.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:24 schreef renwan het volgende:
Vind het wel ronduit irritant vind dat ik Joe tot 3 keer toe in het rood gespeeld had en hij dan die belachelijk lange solo op het einde krijgt waardoor ik alsnog die deathdrain krijg. Hij kwam verdomme net het groen in
Netjes hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 16:06 schreef SuperKnurft het volgende:
Nice, mijn scores op hard worden al ietsje beter:
http://www.scorehero.com/scores.php?user=224038&group=4&game=6&diff=3
nog lang niet tevreden natuurlijk
Hahah, komt omdat ik die andere nummer nog niet zoveel geoefend heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Netjes hoor
Maar eh, Cult of Personality op 5 sterren terwijl de meeste daar om heen 3 sterren hebben... Doe je dat nou expres ofzo?
Misschien met wat oefening wel... Ik denk dat ik het 2 keer heb geprobeerd, en wel per gedeelte boven de 90-95% uit kwam. Maar goed, dat gaat zó langzaam dat ik dat met één vinger nog wel kan spelenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef SuperKnurft het volgende:
Kan je die solo van cop op slowest Fcen?
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :pquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:
topictitel maar veranderen in GH:A ipv GHIII?
ontopic. ik krijg die klote solo a van One maar niet voor elkaar op hard. zelfs in practice op de langzaamste snelheid kom ik maar tot 83 van de 150 ofzo... tips anyone?
One op hard is mij gisteren zonder starpower geluktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :p
ben nu al wat beter, maar kom er nog steeds niet zonder starpower door
Haha nicequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
One op hard is mij gisteren zonder starpower gelukt
Ja okee, ik was zo stom om even recht te gaan zitten voor de solo, en activeerde dus 20sec van te voren m'n starpower...![]()
Niet erg hoog kan ik je vertellen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Haha nicewat was je score?
heb je een account op scorehero trouwens?
Doe jezelf een lol en ga meteen met 4 vingers oefenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Putters het volgende:
Moet zeggen dat ik, en de 2 lui die ik ken die het ook spelen het allemaal met 3 vingers doen. Medium kan ik alles 5 sterren spelen maar op hard fail ik hard hehe.
De één opent een private session, de ander joint de kamer door de naam van de vriend in te typen die die kamer geopend heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:05 schreef mrPanerai het volgende:
Ook al in een apart topic gepost maar daar werd ik naar dit centrale thema verwezen.
Hoe kan ik met iemand die ik in m'n vriendenlijst heb staan een battle of co-op spelen.
Ik kan wel met wildvreemden gewoon via quickmach ofzo gaan maar niet met iemand die ik ken.
dus hoe gaat dit in z'n werk
Hm, ik heb hier blijkbaar de juiste codecs niet op m'n werk om dat filmpje te bekijken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:04 schreef Dark_Prince het volgende:
Nieuwe camera dus denk, zal ff filmpje maken van Cat Scratch Fever FC.
Had -1 met mn sightread, maar was nu een uur bezig eerdat ik gvd die FC had. 3x foutje net voor het eind vandaar dat ik op 3:39 nogal blij was. Miste op de een of andere manier in het begin 2 holds, misschien dat mn vingers net wegglipten.
http://w17.easy-share.com/1700854419.html
@Panerai, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox menu mensen inviten.
euh waar open je ergens een private session? het gaat over PS3 mocht dat belang hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
De één opent een private session, de ander joint de kamer door de naam van de vriend in te typen die die kamer geopend heeft.
Afspreken op msn/telefoon/forum/console/chatroom whatever.
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
euh waar open je ergens een private session? het gaat over PS3 mocht dat belang hebben
Netjes hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.
Even een youtube acc gemaakt en filmpje daarop gezet:
Ik vind het ook redelijk waardeloos dat een aantal nummers van GH3 ook op RB staanquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:52 schreef Sanne het volgende:
Gerucht: Rock Band gratis bij Rockband 2
Gepost door Daniël Otter - Dinsdag 8 Juli 2008 - 16:13
Hoewel de echte fans hem al geïmporteerd hebben, is Rock Band nog steeds niet te koop in Nederland. Mocht je nog op zoek naar een buitenlandse website zijn om de game te kopen, dan kun je misschien beter tot later dit jaar wachten. Dan komt Rock Band 2 namelijk uit en deze versie krijgt misschien alle nummers van het eerste deel als gratis DLC.
...
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=15994
Haha thnxquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :p
ben nu al wat beter, maar kom er nog steeds niet zonder starpower door
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.
Speel je nu met Hyperspeed aan, of is jouw console/pc nou zoveel sneller dan m'n PS2?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:12 schreef Dark_Prince het volgende:
Was zo lekker bezig met filmpjes maken, denk maak er ook maar gelijk eentje van Hard to Handle
nog 1tje
solo o_O
laatste vandaag:
tja, deze was niet zo moeilijk, alle squeezes gelukt.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:10 schreef Dark_Prince het volgende:
@Panerai, Als je in het hoofdmenu bent(ik heb xbox360 ipv ps3 maar zal niet veel verschil inzitten denk ik) en je kiest daar voor PS Network(bij mij is dat xbox live) en niet voor multiplayer, dan kan je daar toch wel op create game drukken, dan moet je daarna kiezen tussen ranked of player, kies je voor player en dan Private Yes.
@Smokez, jup Hyperspeed op 3, zonder hyperspeed raak ik helemaal niets meer.
Hm okee, Hyperspeed valt imo ook niet echt onder cheaten. Maar er zijn waarschijnlijk ook wel cheats waardoor je geen fouten meer kunt maken? In dat geval vind ik t niet helemaal kloppen als dat ook wordt toegestaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef Dark_Prince het volgende:
Het staat onder cheats ja, maar volgens mij heeft neversoft zelf gezegd dat het gewoon mag.
En anders zou de FC van TtFaF van IamChris4Life ook ongeldig zijn, die speelt met hyperspeed 5
Ik denk inderdaad dat ik dat maar eens moet gaan proberen, thnxquote:En al mijn scores op ScoreHero van Expert zijn gemaakt met hyperspeed 3, op easy en medium met HS op 5 en met hard op 4
Je zou het voor de lol eens moeten proberen, zet Hyperspeed op 2 en ga CoP spelen, misschien pass je dan wel ^^
doet die gozer dat nou met downstrummen? hoort wel zoquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:10 schreef Dark_Prince het volgende:
@Panerai, Als je in het hoofdmenu bent(ik heb xbox360 ipv ps3 maar zal niet veel verschil inzitten denk ik) en je kiest daar voor PS Network(bij mij is dat xbox live) en niet voor multiplayer, dan kan je daar toch wel op create game drukken, dan moet je daarna kiezen tussen ranked of player, kies je voor player en dan Private Yes.
@Smokez, jup Hyperspeed op 3, zonder hyperspeed raak ik helemaal niets meer.
edit: omg, ik ben het dit keer niet maar dit nummer is zo fucking moeilijk ^^
het is toch helemaal anders op Xbox dan op PS3quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:10 schreef Dark_Prince het volgende:
quote:Top four scores win an all-expenses trips to Boston to compete in the finals for the grand prize, Steven Tyler's custom Guitar Hero: Aerosmith Hard Rock Cafe/Red Wing Motorcycle!
Finale event will benefit FORGE & Opportunity International, US-based non-profit organizations that work to provide opportunity for self-sufficiency and advancement to local communities in Africa.
Wil het wel een keer proberen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
het is toch helemaal anders op Xbox dan op PS3
Is er iemand die met vrienden samenspeelt op de PS3 en weet waar ik de mist inga?
haha congratz!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Haha!
Cult of Personality of expert gehaald, 4 sterren!![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Haha!
Cult of Personality of expert gehaald, 4 sterren!![]()
![]()
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:25 schreef Dark_Prince het volgende:
Euh misschien proberen om op Ps3 network te spelen, zodat hij jou kan uitleggen wat je moet doen?
Thnxquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:27 schreef Dark_Prince het volgende:
Je moet juist een game maken vanuit het gh3 main menu lijkt me, in dat menu staat vast wel PS3 Network, bij mij staat er iig Xbox Live in het main menu.
@Smokez gratz, en is het juist gekomen door die hyperspeed? One op expert is iig een eitje, als je hem op hard kan halen lukt het ook op expert.
Waar gekocht?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:43 schreef Tokus het volgende:
Yeey m'n Slash faceplate is binnen, ter bescherming van de handtekeningen op m'n wiitaar.
Thanks! Jij hebt altijd hele leuke linkjes!quote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Dark_Prince het volgende:
Dit is wel humor om te zien. Deze kerel wilt GH:Aerosmith FC'en in 24 uur. Hij is afgelopen nacht begonnen en zit nu aan 33 FC's van de 41
http://www.ustream.tv/channel/smoky-guitar-heros-it-up
Hij zit een beetje stuk nu.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Dark_Prince het volgende:
Dit is wel humor om te zien. Deze kerel wilt GH:Aerosmith FC'en in 24 uur. Hij is afgelopen nacht begonnen en zit nu aan 33 FC's van de 41
In de buurt van de 90 = ga maar lekker een niveautje omhoog hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 14:08 schreef Litso het volgende:
Zo, gister clumsy_clown een wii met Guitar Hero voor dr verjaardag gegeven en al flink aan het oefenen
Ik had het een keer eerder gespeeld en ik bleek er niet slecht in te zijn, maar als ik jullie zo hoor over hard en expert mag ik nog wel even flink oefenen
Gister alleen easy gespeeld, vandaag ben ik begonnen aan medium en dat gaat wel okay maar hoger dan 90 scoor ik nog niet. Komt nog wel
Gelukkig zuigt GH Aerogay aarsch en is die gast gewoon triest.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:59 schreef Dark_Prince het volgende:
Gelukkig zitten we hier ook niet in KLB.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Gelukkig zuigt GH Aerogay aarsch en is die gast gewoon triest.
Wat praat je?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we hier ook niet in KLB.
Ik wil eerst nog even een stukje oefenen op mediumquote:Op zondag 13 juli 2008 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In de buurt van de 90 = ga maar lekker een niveautje omhoog hoor
En doe jezelf een lol, leer jezelf meteen aan om met 4 vingers te spelen!
Dat probleem heb ik dus... Ik ben behoorlijk vingervlug, t/m Cult of Personality op expert heb ik alles uitgespeeld. Maar het kost me nu echt verdomd veel moeite om die snelle solo's uit te spelen waar je eigenlijk 5 vingers bij zou kunnen gebruikenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil eerst nog even een stukje oefenen op medium
En idd, ik gebruikte direct mijn pink al. Ik voorzie anders problemen tegen de tijd dat er nog een kleurtje bijkomt
Waarom zou je een triest persoon uren in de gaten houden? wie maakt dat nou eigenlijk triest?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:25 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat praat je?
Ik vind GH aerosmith echt een heel slechte versie van GH.
En dat hij nu al uren achter elkaar hetzelfde nummer faalt maakt hem triest.
Mensen die Guitar Hero (Aerosmith) de hele dag spelen en mensen die daar naar kijken?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:54 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Waarom zou je een triest persoon uren in de gaten houden? wie maakt dat nou eigenlijk triest?
Gastquote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Dark_Prince het volgende:
bijna bijna bijna
http://www.scorehero.com/rankings.php?group=4&game=6&diff=2&page=1
Alleen ttfaf nog ff 20k omhoog ^^
edit: @Clown als je tijdens het spelen op start drukt kan je in het menu je whammy calibreren, dat al geprobeerd?
quote:Microsoft heeft aangekondigd dat Metallica de Guitar Hero zal gaan vervoegen, en hoe! Hun nieuwe album "Death Magnetic" zal volledig downloadbaar zijn voor Guitar Hero III en Guitar Hero: World Tour (wanneer het spel uitkomt natuurlijk).
Bovendien zal dit enkel mogelijk zijn op de Xbox 360.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
http://www.fragland.be/news/comments/20769/
Hoe koop je per ongeluk een xbox 360?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Death Magnetic komt in september uit, dus dat duurt niet lang meer
Maar eh... Wanneer komt Guitar Hero: World Tour dan uit?
Ben iig wel blij dat ik laatst per ongeluk een 360 heb gekocht nu ik bovenstaand bericht lees![]()
Gewoon, weer zo'n impulsaankoop waar ik meestal niks mee doequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Hoe koop je per ongeluk een xbox 360?![]()
Maar klinkt goed, maar eerst wil ik de nummers ff luisteren in dat album voor ik ze koop
http://www.microsoft.com/(...)are/guitarhero3.mspxquote:Guitar Hero® III Mobile is now available on Windows Mobile! Rock out anytime, anywhere with this rhythm-based, three button game that stays true to the original.
Ik heb verder geen research gedaan, alleen het bericht gepost dat Google Alerts me heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef Tokus het volgende:
Is er ergens een officiele bron dat dat alleen op de 360 is? Vanuit het Metallica-kamp blijkt dat namelijk niet echt.
't werd gister op de Microsoft E3 pers conferentie verteld. geen idee of 't exclusive voor de 360 is eig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef Tokus het volgende:
Is er ergens een officiele bron dat dat alleen op de 360 is? Vanuit het Metallica-kamp blijkt dat namelijk niet echt.
Het is toch allemaal een kwestie van oefenen, al moet ik zeggen dat ik een tijdje niet heb gespeeld omdat mijn gele knop een beetje naar de ratte isquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:53 schreef Litso het volgende:
Zo, eindelijk na een boel zwoegen Medium gehaald. Knights of Cydonia was de eerste grote drempel, maar na een keer of 6 had ik 'm toch op 97%
Slayer, Metallica en Living Colour had ik ook aardig moeite mee. De battle tegen Lou ging verbazend makkelijk, maar dat kan een mazzeltje zijn geweest
Toch nog even begonnen met Hard (terwijl ik eigenlijk echt moest slapen) maar dat vind ik nog pittig zeg. Op de rustige momenten oranje erbij pakken gaat nog, maar als er van die solo's bij komen of gewoon snelle overgangen van de ene naar de andere kant van je knoppen raak ik gruwelijk in de knoop en ben ik zo 10 of meer noten kwijt
Haha, gewoon blijven oefenen, die ringvinger beweegt snel genoeg niet meer meequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef VoreG het volgende:
Pfff wat is dit lastig zeg
Slayer op easy krijg ik niet eens voor mekaar (de rest gaat wel simpel), maar medium gaat al helemaal niet lukken, zodra ik m'n pink beweeg beweegt m'n ringvinger mee dus dat schiet neit echt op :")
Bij instellingen kun je toch je tv 'calibreren' voor de lag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:31 schreef DeeBee het volgende:
Ga nog steeds stuk op de laatste twee tiers op hard...moet nog 6 of 7 nummers ervan...
Maar ja...net die mini-lag via PS3/HDMI/LCD werkt ook niet echt mee.
Vooral niet bij die snelle hard nummertjes...
Of op medium TTFAF...thuis tijdenlang oefenen en niet halen...keertje op de Wii met 'normale' TV en het was gelijk raak... (ondertussen ook vaak zat thuis, maar toch...)
ik heb de indruk dat het enkel bij de battle met Lou is dat m'n gitaartje niet goed luisterd, maar zal hoogstwaarschijnlijk wel ingebeeld zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Garagefluit het volgende:
even uit elkaar halen en de contact plaatjes schoonmaken al geprobeert.
Volgens mij kan die gitaar er niet echt super tegen als je deze uit elkaar haalt als je deze opbergt ivm stof enzo..
Ik vind Slayer ook moeilijker dan TTFAF.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:33 schreef VoreG het volgende:
TTFAF op easy ging in 1x goed op 5 sterren, alleen Slayer blijft maar niet lukken. Ben nu op medium bezig, maar daar krijg ik spontaan klauwtyfus van. De 1e tier wel gehaald alles met 3 sterren (incl encore) en Talk dirty to me zelfs op 4!!!
Uh, als je op Medium alles maar op 3 sterren haalt, met moeite 4, is het dan wel slim om naar Hard te gaan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ga toch maar aan hard beginnen, want dat moet een keer lukken met die klote oranje erbij. Speel trouwens linkshandig en dat gaat goed.
T/m hard vind ik Slayer inderdaad zelf ook moeilijker (maar Knights of Cydonia kan er ook wat van), maar op Expert is TTFAF toch wel moeilijker.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vind Slayer ook moeilijker dan TTFAF.
KoC kan ik bijna op hardquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uh, als je op Medium alles maar op 3 sterren haalt, met moeite 4, is het dan wel slim om naar Hard te gaan?
Waarschijnlijk ben je dan in 3 tellen af
[..]
T/m hard vind ik Slayer inderdaad zelf ook moeilijker (maar Knights of Cydonia kan er ook wat van), maar op Expert is TTFAF toch wel moeilijker.
Guitar Hero Aerosmith MET gitaar (en dus die rode faceplate) voor ¤60:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
KoC kan ik bijna op hard, in het begin lukt het wel maar daarna wordt het (te) moeilijk.
Gitaar morgen opsturen en dan ben ik hem 4 tot 6 weken kwijt, waarschijnlijk toch maar nog een gitaartje erbij halen dan maar
http://www.volkskrant.nl/(...)_voor_de_PlayStationquote:Op de E3 in Los Angeles, de belangrijkste handelsbeurs voor de gamesindustrie, heeft Nintendo een nieuw muziekspel aangekondigd voor zijn Wii-spelcomputer. Met WiiMusic kan een speler een orkest dirigeren of zestig virtuele instrumenten bespelen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_Hero_4__.html?p=8,1quote:Rock Band-instrumenten werken ook met Guitar Hero 4
Dat is opvallend te noemen, want de drums in Guitar Hero werken anders dan die van Rock Band. De 'drums' in Rock Band hebben namelijk maar vier pads om op te slaan, terwijl de Guitar Hero-drums er vijf hebben. Guitar Hero zal echter detecteren welke drums gebruikt worden en zal het spel daarop aanpassen.
Vetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)_Hero_4__.html?p=8,1
Uh..ik speel Rock Band 1 gewoon met mijn GH3 gitaar hoor?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef weerdo het volgende:
Ik hoop ook dat het rechten-issue opgelost is, zodat Rockband ook met de GH3 gitaar speelbaar wordt. Dan wil ik dat spel ook halen en heb ik maar 1 set van alles nodig.
Tof enzo, maar het geluid is wel fucked up? Raar gekraak, constant eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Dark_Prince het volgende:
Live stream van mij -> http://ustream.tv/channel/xdarkprince-guitar-hero---rock-band
Speel een beetje alles, GH2, GH3, GH:A en Rock Band, dus als je een nummertje wilt zien moet je het maar zeggen in chat
Gisteren was het geluid inderdaad ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef Dark_Prince het volgende:
hmm, vaag, gister was het wel oke, ff wat tweaken ^^
Waarom speel je nog medium als je nummers op meer dan 90% haalt...?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gisteren was het geluid inderdaad ok.
Ik heb eindelijk een verlengkabel voor mijn webcam.
Omdat ik een kolerehekel aan die oranje knop heb. En een perfectionist ben. Dus alles moet op 100% en dan het liefst ook nog met een FC.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom speel je nog medium als je nummers op meer dan 90% haalt...?
Iig bedankt voor het posten maar ik heb een PS3, en aerosmith heb ik ook al. Maar ik ga hem morgen op sturen en tot die tijd speel ik wel met de gitaar van mijn broertje op de 360.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Guitar Hero Aerosmith MET gitaar (en dus die rode faceplate) voor ¤60:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&KAC=P09&SC=J0A&ArtikelNummer=138327&Cid=20&KAid=4294930173&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero&Nao=0&AI=0&N=186
Dat is echt fucking goedkoop, de gitaar los is al 60 euro ongeveer.
En als je dan Aerosmith niet leuk vind/niet wilt verpats je die gewoon voor 40 euro, heb je een gitaar voor 20 euro.
Mits je een Xbox 360 hebt dan
Hmm dat is wel jammer dan want eigenlijk begint GH pas echt bij hard.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat ik een kolerehekel aan die oranje knop heb. En een perfectionist ben. Dus alles moet op 100% en dan het liefst ook nog met een FC.
Hard kan ik tier 1 to 6 alles, 7 lukt nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer dan want eigenlijk begint GH pas echt bij hard.
Ik heb ook een justin gamer channelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dark_Prince het volgende:
ipv Ustream maar iets anders gezocht waar mn geluid het wel goed doet ^^
http://www.justin.tv/xdarkprince
Ik vond de Morello battle zowel op Medium als Hard erg moeilijk, die heb ik echt wel 10 keer moeten doen ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:01 schreef Litso het volgende:
Ik kwam op hard amper langs Social Distortion, maar nu ik die heb gehaald waren tiers 2 en 3 erg goed te doen
Alleen die battle met Morello nog even halen
Vorige week nog heb ik Tom Morello in de pan gehakt op medium, vandaag kom ik amper op 80% bij fucking Slow Ride. Ik ben uit m'n groovequote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vond de Morello battle zowel op Medium als Hard erg moeilijk, die heb ik echt wel 10 keer moeten doen ofzo.
En die Slash battle heb ik dan weer op Medium en Hard in 1 keer gehaald, terwijl die veel later komt
Ik weet niet of dat kan, maar je kan natuurlijk altijd nog een headset opzetten.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef tdb het volgende:
weten jullie of je het geluid (gemiste noten) van de gitaar ook uit kan zetten? Mijn vriendin wordt knettergek van mij :-)
Meer oefenen.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef tdb het volgende:
weten jullie of je het geluid (gemiste noten) van de gitaar ook uit kan zetten? Mijn vriendin wordt knettergek van mij :-)
met slowride ben ik idd wel helemaal klaar, sla ik gewoon maar over. Vind the Killers erg leuk om te spelen, heb d'r na 50x nog niet horen klagen :-) viel mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef Sanne het volgende:
Ze blijft natuurlijk wel het geklik van je strumbar en het indrukken van knopjes horen.
Maar dat is vast lang niet zo erg als een paar keer Slow Ride achter elkaar.
Nice!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Voor het eerst cliffs of dover op hard gehaald, ook bij de solo gekomen van one, dit allemaal inc het redelijk vaak ontbreken van de gele knop, niet slecht
Darkprince en ik zitten nu beide op justin ik zit een beetje om en om te spelen en dan weer te kijken, best grappigquote:Op zondag 20 juli 2008 15:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nice!
Cliffs of Dover is wel een relaxed nummertje om te spelen. Expert is gelukkig niet veel moeilijker... De 3e poging had ik hem al. Redelijk snel, als je je bedenkt dat ik na honderd keer oefenen nog stééds One op expert niet kan uitspelen
Met 4 vingers spelen heb ik overigens maar opgegeven. M'n pink is echt nutteloos met GH
quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef tdb het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | O O O O | | O O | | O O | | O O O O O O | | | | O O |
Ik zou dat alleen met wijsvinger en ringvinger spelen, gewoon snel zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 15:14 schreef Litso het volgende:
Dammit, heb ik de battle met Slash gehaald enzo, nu kom ik niet voorbij Slipknot op Hard.
Hoe doen jullie die chorus daar? Hij gaat ongeveer zo:
(van onder naar boven, zoals ie op je afkomt)
[ code verwijderd ]
Ik begin met mijn wijsvinger en ringvinger links (groen/geel), en dan kan ik naar rood/blauw door ofwel snel naar mijn middelvinger en pink te switchen maar dan kom ik in de knoop met als ik richting geel/oranje moet.
Ik heb ook geprobeerd mijn wijsvinger en ringvinger stijf in dezelfde houding heen en weer over de frets te verschuiven maar dan mis ik er zo mogelijk nog meer
Wacht maar op de battle tegen Louquote:
Jep, maar ik vind het erg moeilijk om die zo te timen dat je weer normaal verder kan spelen bij langzamere stukjes. Heb 3's & 7's met meer geluk dan wijsheid gehaald net, maar vraag me niet hoequote:Op maandag 21 juli 2008 16:44 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wacht maar op de battle tegen Lou![]()
Maar 3's & 7's is idd kut. Ik neem aan dat je wel alt-strum gebruikt? Zo nee, doen! Gaat een wereld voor je open!
2 star powers?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat stukje heet Mosh 1 (moet je onthouden) wacht maar tot je op expert kom ^^.
Het is gewoon de kunst om zo lang mogelijk in het groen te blijven tijdens Hard Rain en sowieso beide star powers te pakken zodat je kan activeren als het rood word tijdens Mosh 1. Je zal wel een paar keer stranden rond de 38 en 39%Je moet echt zo snel mogelijk de noten los laten met die pull offs, was mijn fout ook namelijk.
Ben weer ffs aan het streamen![]()
Nieuwe gitaar is besteld en oude opgestuurd, dus kan ook weer streamen binnekortquote:Op maandag 21 juli 2008 20:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Even wat aanpassingen gedaan en nu is het ook echt daadwerkelijk goed te zien
Mosh1 van Raining Blood had ik op hard de eerste keer meteen 100% trouwensquote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat stukje heet Mosh 1 (moet je onthouden) wacht maar tot je op expert kom ^^.
Het is gewoon de kunst om zo lang mogelijk in het groen te blijven tijdens Hard Rain en sowieso beide star powers te pakken zodat je kan activeren als het rood word tijdens Mosh 1. Je zal wel een paar keer stranden rond de 38 en 39%Je moet echt zo snel mogelijk de noten los laten met die pull offs, was mijn fout ook namelijk.
Ben weer ffs aan het streamen![]()
Ik heb gespeeld met de draadloze PS2 gitaar. WTF, die is pas rukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, misschien ligt het aan mij hoor, maar de gitaar die je bij GH2 krijgt (met draad) vind ik eigenlijk veel lekkerder spelen dan de draadloze GH3 gitaar
En nog vollediger ook. Maar ik zat op mn werk, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik was lekker eerder
Dat is volgens mij bij Rock Band 2 en Guitar Hero: World Tour. Die komen in het najaar en die krijgen een nieuwe gitaar. Volgens mij met name bedoeld om zelf liedjes te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:00 schreef Kinz het volgende:
Ik heb een 360.
Maar Rock Band heeft dus veel downloadable content begrijp ik. Wat ik dus het beste kan doen is GH3 + guitar kopen en daarna Rock Band los als Game kopen.. ?
Hoe zit dat dan met die extra knoppen bij rockband? Ik zag op een foto dat er 2 sets van knoppen zitten, een set aan het begin en een aan het eind van de gitaarhals.
Ik speel Rock Band op me 360 met een GH3 gitaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:00 schreef Kinz het volgende:
Ik heb een 360.
Maar Rock Band heeft dus veel downloadable content begrijp ik. Wat ik dus het beste kan doen is GH3 + guitar kopen en daarna Rock Band los als Game kopen.. ?
Hoe zit dat dan met die extra knoppen bij rockband? Ik zag op een foto dat er 2 sets van knoppen zitten, een set aan het begin en een aan het eind van de gitaarhals.
Nouja, ik heb dus ook zo'n draadloze PS2 gitaar, maar volgens mij reageert ie wel zoals het hoort hoor... Alleen Raining Blood, Number of the Beast, One en TTFAF heb ik op expert nog niet gehaald ermee. Voor de rest ging het uiteindelijk primaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de draadloze PS2 gitaar. WTF, die is pas rukHammer-ons reageren helemaal niet enzo
Kreeg met veel pijn en moeite TTFAF uitgespeeld op medium
![]()
Is er nou een EU versie, een UK versie, en een US versie? Ik wil namelijk wel weten welke ik hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:20 schreef Tokus het volgende:
oeh, gelukkig blijkt de versie van Guitar Hero: On Tour hier de UK versie te zijn, zonder Tokio Hotel!
Laat maar, er staat UK en UKV op het spelkaartje zelfquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is er nou een EU versie, een UK versie, en een US versie? Ik wil namelijk wel weten welke ik heb
Dat ziet er wel heel gaaf uit. Goede tracklist hoor. Heb GH3 als mijn eerste game in dit genre en vond het eigenlijk wel genoeg, maar met zo'n tracklist....quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:25 schreef Twarres het volgende:
[Gerucht] Tracklist Guitar Hero: World Tour bekend?
Vind ik eigenlijk veel interessanter. GH:WT gaat echt wel bij mij in huis komen!!
Ik heb hier een versie met Tokio Hotel. Gekocht in Spanje, is dat dan een Spaanse versie? Geen idee hoeveel verschillende versies er zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:20 schreef Tokus het volgende:
oeh, gelukkig blijkt de versie van Guitar Hero: On Tour hier de UK versie te zijn, zonder Tokio Hotel!
Hier in Nederland gekocht, ik heb de UK versie.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb hier een versie met Tokio Hotel. Gekocht in Spanje, is dat dan een Spaanse versie? Geen idee hoeveel verschillende versies er zijn.
Ik ga beginnen met spelen.
Lijkt het je niet leuker om op hard/expert te gaan spelen want dit lijkt me totaal geen uitdaging..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Kinz het volgende:
Gister GH3 op medium uitgespeeld. Of nja, ik kreeg 'n melding daarvan. Nu maar eens kijken of ik alles op 5 sterren kan krijgen
Niet iedereen is zo goed. Ik heb ook eerst alles op 5 sterren gehaald en ben toen verder gegaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lijkt het je niet leuker om op hard/expert te gaan spelen want dit lijkt me totaal geen uitdaging..
Gewoon 3 attacks verzamelen en geven op het moment dat hij veel zou moeten spelen. Mijn voorkeuren gaan altijd uit naar "difficulty up", "double" en "whammy". Dan is het zo afgelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik ben nu op medium aan het spelen, maar ik kan de battle tegen Slash niet winnen![]()
Hard is nog een beetje te moeilijk voor memaar ik word wel steeds beter.
Hoe speel je dan al die nummers vrij?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef disjfa het volgende:
Gewoon geen carreer. Quick play en met al je vrienden spelen. Kut battles
Dus toch career.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:23 schreef disjfa het volgende:
Easy uitspelenDan heb je ook geld zat de rest van de liedjes te kopen en hoef je niets meer te kopen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:05 schreef RacerDKB het volgende:
kan ik gewoon alleen het discje van RB2 kopen,
Guitar Hero: World Tour tracklist was bedacht?quote:Gisteren meldden we het gerucht dat de tracklist van de nieuwe Guitar Hero game gelekt was. Veel mensen reageerden enthousiast over de setlist. Helaas wist Activision vandaag te melden dat deze tracklist niet meer dan een verzinsel is. Sommige tracks zullen wel kloppen, puur omdat ze goed geraden zijn of al bevestigd waren, maar het merendeel is pure speculatie.
Speel het bijna voor het eerst dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lijkt het je niet leuker om op hard/expert te gaan spelen want dit lijkt me totaal geen uitdaging..
Die tracks waren sowieso gratis ja, de rest kost geld.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Speel het bijna voor het eerst dus
Is het trouwens zo dat je DLC ook vrij kunt spelen? Ik keek namelijk toen ik ;m voor het eerst opstartte eventjes in dat lisjtje en zag dat zo'n beetje alles 500 MS points kost. Maar toen ik de volgende dag keek, zag ik dat de tracks van Dropkick Murphys gratis waren.
Waren ze dat sowieso al of kun je het idd vrijspelen?
Ziekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:10 schreef Dark_Prince het volgende:
OKE FUCKING EINDELIJK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de 5* Cutoff staat op de 227.286 dus daar zit ik ruim boven gelukkig
That's the spirit!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Twarres het volgende:
Laat maar. Ik heb em al besteld.
Waarschijnlijk niet, omdat GH 5 pads en een kick krijgt. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
GH en Rockband zijn compatible, ze hebben iets gevonden op dat verschil in pads, de controller maakt daar automatisch een 4-lijns ding van. Ofzo. Je kan ze iig met elkaar spelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Twarres het volgende:
Laat maar. Ik heb em al besteld.
Waarschijnlijk niet, omdat GH 5 pads en een kick krijgt. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
Faith No More - Epicquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
GH en Rockband zijn compatible, ze hebben iets gevonden op dat verschil in pads, de controller maakt daar automatisch een 4-lijns ding van. Ofzo. Je kan ze iig met elkaar spelen.
Na een paar trailers en een vermeende tracklist gezien te hebben, doet Rockband me helemaal niets. Ik moét GH: World Tour.
www.bol.comquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Waar kan ik eigenlijk rockband + drumstel aanschaffen? Het spel lukt wel maar heb nog nergens drumstel gezien.
Ik kan hem niet vinden, alleen een versie maar die is nog niet beschikbaar staat er, ben ik nou zo scheel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:02 schreef Twarres het volgende:
[..]
www.bol.com
Ik had hem eigenlijk al 1 dag later. Top!!
Een drumstel voor de Xbox360quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, alleen een versie maar die is nog niet beschikbaar staat er, ben ik nou zo scheel?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |