One op hard is mij gisteren zonder starpower geluktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :p
ben nu al wat beter, maar kom er nog steeds niet zonder starpower door
Haha nicequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
One op hard is mij gisteren zonder starpower gelukt
Ja okee, ik was zo stom om even recht te gaan zitten voor de solo, en activeerde dus 20sec van te voren m'n starpower...![]()
Niet erg hoog kan ik je vertellen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Haha nicewat was je score?
heb je een account op scorehero trouwens?
Doe jezelf een lol en ga meteen met 4 vingers oefenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Putters het volgende:
Moet zeggen dat ik, en de 2 lui die ik ken die het ook spelen het allemaal met 3 vingers doen. Medium kan ik alles 5 sterren spelen maar op hard fail ik hard hehe.
De één opent een private session, de ander joint de kamer door de naam van de vriend in te typen die die kamer geopend heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:05 schreef mrPanerai het volgende:
Ook al in een apart topic gepost maar daar werd ik naar dit centrale thema verwezen.
Hoe kan ik met iemand die ik in m'n vriendenlijst heb staan een battle of co-op spelen.
Ik kan wel met wildvreemden gewoon via quickmach ofzo gaan maar niet met iemand die ik ken.
dus hoe gaat dit in z'n werk
Hm, ik heb hier blijkbaar de juiste codecs niet op m'n werk om dat filmpje te bekijken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:04 schreef Dark_Prince het volgende:
Nieuwe camera dus denk, zal ff filmpje maken van Cat Scratch Fever FC.
Had -1 met mn sightread, maar was nu een uur bezig eerdat ik gvd die FC had. 3x foutje net voor het eind vandaar dat ik op 3:39 nogal blij was. Miste op de een of andere manier in het begin 2 holds, misschien dat mn vingers net wegglipten.
http://w17.easy-share.com/1700854419.html
@Panerai, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox menu mensen inviten.
euh waar open je ergens een private session? het gaat over PS3 mocht dat belang hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
De één opent een private session, de ander joint de kamer door de naam van de vriend in te typen die die kamer geopend heeft.
Afspreken op msn/telefoon/forum/console/chatroom whatever.
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
euh waar open je ergens een private session? het gaat over PS3 mocht dat belang hebben
Netjes hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.
Even een youtube acc gemaakt en filmpje daarop gezet:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |