Standaard zitten er op elektrische apparaten 2 jaar garantie in de EU. Een controller zal daar ook wel bijhoren, dus dan kan je misschien via RedOctane wat regelen ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zitquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:02 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..
Ga dan naar Mediamarktquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zit
Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemen![]()
Ik denk dat ik deze vanmiddag eerst maar even ga oefenen om te FC'en. Volgens mij is die best makkelijk te doen
Bedankt, dan ga'k die binnenkort eens halen (wel vreemd dat de speelgoed winkels ze niet hebben)quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:32 schreef Xbox_360 het volgende:
Ja, is ook los verkrijgbaar als schijfje. Ik heb em zelf bij Dixons gehaald. Ik had geluk, want iemand had em eigenlijk gereserveerd. Diegene was em niet op de afgesproken dag komen ophalen, dus ging die weer in de verkoop.
Ik zou Media Markt proberen als het kan
Guitar Hero 2 heeft geen online modus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:15 schreef Nemmii het volgende:
Had nog een vraagje over GH2 voor de mensen die hem op de xbox360 hebben. Kun je nou wel of niet online? ik snap et niet echt meer en volgensmij zat een vriend van mij wel online te doen alleen weet het niet meer.
Niet om op te scheppen, maar dat refrein kan ik zelfs 100%'en zonder te kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:10 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Op het werk guitar hero spelen?doe je goed
![]()
Maar als ik die solo van cop op hard kan FC'en kan jij het helemaalik kan alleen nooit het nummer FCen want ik mis altijd wel wat in dat 'refrein'
(refrein is het niet echt trouwens, nahja dat standaard stukkie wat je honderd keer moet herhalen.)
Ik vond hem op mijn niveau al easy, maar zo te zien is er voor jou nog maar heel weinig eer te behalen. Nog twee keer spelen en je hebt alles geFCd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:29 schreef Dark_Prince het volgende:
hmm, weet nog niet wat ik van GH:A moet vinden lol
nja kijk zelf maar http://www.scorehero.com/scores.php?user=143304&group=6&game=12&diff=4
na het eerste nummer 8 achievements in 1x gehaald
Je hebt helemaal gelijk! Dat is gewoon niet leuk meer. Je speelt hem constant in het rood, en alleen omdat je aan het einde geen kans meer krijgt komt hij erdoorheen. Het klopt voor geen kant dat hij hem dan alsnog wint.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:24 schreef renwan het volgende:
Vind het wel ronduit irritant vind dat ik Joe tot 3 keer toe in het rood gespeeld had en hij dan die belachelijk lange solo op het einde krijgt waardoor ik alsnog die deathdrain krijg. Hij kwam verdomme net het groen in
Netjes hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 16:06 schreef SuperKnurft het volgende:
Nice, mijn scores op hard worden al ietsje beter:
http://www.scorehero.com/scores.php?user=224038&group=4&game=6&diff=3
nog lang niet tevreden natuurlijk
Hahah, komt omdat ik die andere nummer nog niet zoveel geoefend heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Netjes hoor
Maar eh, Cult of Personality op 5 sterren terwijl de meeste daar om heen 3 sterren hebben... Doe je dat nou expres ofzo?
Misschien met wat oefening wel... Ik denk dat ik het 2 keer heb geprobeerd, en wel per gedeelte boven de 90-95% uit kwam. Maar goed, dat gaat zó langzaam dat ik dat met één vinger nog wel kan spelenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef SuperKnurft het volgende:
Kan je die solo van cop op slowest Fcen?
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :pquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:
topictitel maar veranderen in GH:A ipv GHIII?
ontopic. ik krijg die klote solo a van One maar niet voor elkaar op hard. zelfs in practice op de langzaamste snelheid kom ik maar tot 83 van de 150 ofzo... tips anyone?
One op hard is mij gisteren zonder starpower geluktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :p
ben nu al wat beter, maar kom er nog steeds niet zonder starpower door
Haha nicequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
One op hard is mij gisteren zonder starpower gelukt
Ja okee, ik was zo stom om even recht te gaan zitten voor de solo, en activeerde dus 20sec van te voren m'n starpower...![]()
Niet erg hoog kan ik je vertellen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:09 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Haha nicewat was je score?
heb je een account op scorehero trouwens?
Doe jezelf een lol en ga meteen met 4 vingers oefenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Putters het volgende:
Moet zeggen dat ik, en de 2 lui die ik ken die het ook spelen het allemaal met 3 vingers doen. Medium kan ik alles 5 sterren spelen maar op hard fail ik hard hehe.
De één opent een private session, de ander joint de kamer door de naam van de vriend in te typen die die kamer geopend heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:05 schreef mrPanerai het volgende:
Ook al in een apart topic gepost maar daar werd ik naar dit centrale thema verwezen.
Hoe kan ik met iemand die ik in m'n vriendenlijst heb staan een battle of co-op spelen.
Ik kan wel met wildvreemden gewoon via quickmach ofzo gaan maar niet met iemand die ik ken.
dus hoe gaat dit in z'n werk
Hm, ik heb hier blijkbaar de juiste codecs niet op m'n werk om dat filmpje te bekijken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:04 schreef Dark_Prince het volgende:
Nieuwe camera dus denk, zal ff filmpje maken van Cat Scratch Fever FC.
Had -1 met mn sightread, maar was nu een uur bezig eerdat ik gvd die FC had. 3x foutje net voor het eind vandaar dat ik op 3:39 nogal blij was. Miste op de een of andere manier in het begin 2 holds, misschien dat mn vingers net wegglipten.
http://w17.easy-share.com/1700854419.html
@Panerai, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox menu mensen inviten.
euh waar open je ergens een private session? het gaat over PS3 mocht dat belang hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
De één opent een private session, de ander joint de kamer door de naam van de vriend in te typen die die kamer geopend heeft.
Afspreken op msn/telefoon/forum/console/chatroom whatever.
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
euh waar open je ergens een private session? het gaat over PS3 mocht dat belang hebben
Netjes hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.
Even een youtube acc gemaakt en filmpje daarop gezet:
Ik vind het ook redelijk waardeloos dat een aantal nummers van GH3 ook op RB staanquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:52 schreef Sanne het volgende:
Gerucht: Rock Band gratis bij Rockband 2
Gepost door Daniël Otter - Dinsdag 8 Juli 2008 - 16:13
Hoewel de echte fans hem al geïmporteerd hebben, is Rock Band nog steeds niet te koop in Nederland. Mocht je nog op zoek naar een buitenlandse website zijn om de game te kopen, dan kun je misschien beter tot later dit jaar wachten. Dan komt Rock Band 2 namelijk uit en deze versie krijgt misschien alle nummers van het eerste deel als gratis DLC.
...
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=15994
Haha thnxquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:59 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :p
ben nu al wat beter, maar kom er nog steeds niet zonder starpower door
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:41 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Zoals ik 4 posts boven je al zei, je moet een private game maken. Dus Create Game - Player Game - Private Yes. als dan je ventje kan kiezen kan je via je xbox/ps3 menu mensen inviten.
Speel je nu met Hyperspeed aan, of is jouw console/pc nou zoveel sneller dan m'n PS2?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:12 schreef Dark_Prince het volgende:
Was zo lekker bezig met filmpjes maken, denk maak er ook maar gelijk eentje van Hard to Handle
nog 1tje
solo o_O
laatste vandaag:
tja, deze was niet zo moeilijk, alle squeezes gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |