abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 18:40:05 #46
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_59847604
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_59847925
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Rock Band is toch nog helemaal niet uit in Nederland?
Import uit Engeland?
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.
Nee ik heb geen ps3, dus geen idee
pi_59849203
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
pi_59849316
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..
pi_59849337
Morgen GH2 voor de xbox360 binnen, heb gh3 al veel gespeeld op pc.
Is gh2 nou echt moeilijker enz met hammer-ons omdat k daar veel over hoor.
pi_59849350
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Standaard zitten er op elektrische apparaten 2 jaar garantie in de EU. Een controller zal daar ook wel bijhoren, dus dan kan je misschien via RedOctane wat regelen ofzo.
pi_59849367
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:02 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..
Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zit
pi_59849569
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zit
Ga dan naar Mediamarkt Garantie bij Media Markt weet ik zo ook niet, weet wel dat ze bij Dixons (bij mij in het dorp tenminste) nooit zo moeilijk doen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 06:50:15 #54
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_59857646
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemen

Maar uh... Die ontvangers, werken die ook voor elke gitaar en elke console? Dat ik dus zowel een PS2 gitaar als een Xbox360 gitaar erbij kan gebruiken?

En is er al meer bekend over de releasedatum van de volgende Guitar Hero (waar dus een nieuwe gitaar bij zit) ? Ik heb nu GH3 voor de PS2, maar ik heb ook nog een Xbox 360 thuis staan.Dan wacht ik liever even tot het volgende deel uit is, dat ik die dan voor de Xbox 360 haal

Overigens, als iemand nog benieuwd is hoe "The Cult of Personality" op expert nu gaat;
Ik heb wat geoefend om met 4 vingers te spelen in plaats van 3. Het gaat al wel wat beter nu, maar nog steeds niet goed genoeg om het nummer te halen.

Start soloing heb ik met practice max op 72% gehaald, 2e deel 71%, 3e deel 77%. Aan het einde van de 2e solo is m'n starpower op (die ik pas gebruik als de rockmeter rood wordt), en met een beetje mazzel kom ik dan tot het begin van de 3e solo. Ik ben één keer door de solo heengekomen. Rockmeter knipperend rood, en het eerste toontje van het 'normale' nummer miste ik dus, en die song failde En dat terwijl ik de rest van het nummer letterlijk blind kan FC'en. Dan voel je je toch best genaaid...

Dat wil ik ook kunnen! (die poging vanaf 26sec)

Ik denk dat ik deze vanmiddag eerst maar even ga oefenen om te FC'en. Volgens mij is die best makkelijk te doen
pi_59863987
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemen

Ik denk dat ik deze vanmiddag eerst maar even ga oefenen om te FC'en. Volgens mij is die best makkelijk te doen

Op het werk guitar hero spelen? doe je goed

Maar als ik die solo van cop op hard kan FC'en kan jij het helemaal ik kan alleen nooit het nummer FCen want ik mis altijd wel wat in dat 'refrein' (refrein is het niet echt trouwens, nahja dat standaard stukkie wat je honderd keer moet herhalen.)

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperKnurft op 03-07-2008 13:27:44 ]
edwink89.hyves.nl
pi_59869945
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:32 schreef Xbox_360 het volgende:
Ja, is ook los verkrijgbaar als schijfje. Ik heb em zelf bij Dixons gehaald. Ik had geluk, want iemand had em eigenlijk gereserveerd. Diegene was em niet op de afgesproken dag komen ophalen, dus ging die weer in de verkoop.

Ik zou Media Markt proberen als het kan
Bedankt, dan ga'k die binnenkort eens halen (wel vreemd dat de speelgoed winkels ze niet hebben)
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_59870308
Had nog een vraagje over GH2 voor de mensen die hem op de xbox360 hebben. Kun je nou wel of niet online? ik snap et niet echt meer en volgensmij zat een vriend van mij wel online te doen alleen weet het niet meer.
pi_59870512
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:15 schreef Nemmii het volgende:
Had nog een vraagje over GH2 voor de mensen die hem op de xbox360 hebben. Kun je nou wel of niet online? ik snap et niet echt meer en volgensmij zat een vriend van mij wel online te doen alleen weet het niet meer.
Guitar Hero 2 heeft geen online modus.
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:29:33 #59
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_59870530
hmm, weet nog niet wat ik van GH:A moet vinden lol

nja kijk zelf maar http://www.scorehero.com/scores.php?user=143304&group=6&game=12&diff=4
na het eerste nummer 8 achievements in 1x gehaald
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:02:05 #60
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_59877389
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:10 schreef SuperKnurft het volgende:

[..]

Op het werk guitar hero spelen? doe je goed

Maar als ik die solo van cop op hard kan FC'en kan jij het helemaal ik kan alleen nooit het nummer FCen want ik mis altijd wel wat in dat 'refrein' (refrein is het niet echt trouwens, nahja dat standaard stukkie wat je honderd keer moet herhalen.)
Niet om op te scheppen, maar dat refrein kan ik zelfs 100%'en zonder te kijken
Komt alleen maar omdat ik al uren heb zitten oefenen op dat nummer door die #%#)%solo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')