Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
Import uit Engeland?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Rock Band is toch nog helemaal niet uit in Nederland?
Nee ik heb geen ps3, dus geen ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.
Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
Standaard zitten er op elektrische apparaten 2 jaar garantie in de EU. Een controller zal daar ook wel bijhoren, dus dan kan je misschien via RedOctane wat regelen ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zitquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:02 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..
Ga dan naar Mediamarktquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Mediamarkt. Ik weet niet of er nog garantie op dat ding zit
Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geweldig! Dan kan ik voortaan op m'n werk ook GH'en zonder dat ik telkens m'n Playstation mee hoef te nemen![]()
Ik denk dat ik deze vanmiddag eerst maar even ga oefenen om te FC'en. Volgens mij is die best makkelijk te doen
Bedankt, dan ga'k die binnenkort eens halen (wel vreemd dat de speelgoed winkels ze niet hebben)quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:32 schreef Xbox_360 het volgende:
Ja, is ook los verkrijgbaar als schijfje. Ik heb em zelf bij Dixons gehaald. Ik had geluk, want iemand had em eigenlijk gereserveerd. Diegene was em niet op de afgesproken dag komen ophalen, dus ging die weer in de verkoop.
Ik zou Media Markt proberen als het kan
Guitar Hero 2 heeft geen online modus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:15 schreef Nemmii het volgende:
Had nog een vraagje over GH2 voor de mensen die hem op de xbox360 hebben. Kun je nou wel of niet online? ik snap et niet echt meer en volgensmij zat een vriend van mij wel online te doen alleen weet het niet meer.
Niet om op te scheppen, maar dat refrein kan ik zelfs 100%'en zonder te kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:10 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Op het werk guitar hero spelen?doe je goed
![]()
Maar als ik die solo van cop op hard kan FC'en kan jij het helemaalik kan alleen nooit het nummer FCen want ik mis altijd wel wat in dat 'refrein'
(refrein is het niet echt trouwens, nahja dat standaard stukkie wat je honderd keer moet herhalen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |