Hoe ben je nou weer in gesprek geraakt met de gitaristen van Dragonforce?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:44 schreef Tokus het volgende:
die Aerosmith is toch een faceplate?
Mijnes ziet er zo uit, nadat ik met de 2 gitaristen van Dragonforce gesproken had:
[ afbeelding ]
Ze komen in augustus met een nieuwe cd, en daarvoor heb ik een interview met ze gedaan (zie signature voor de reden). Eerst een uur of meer met ze op een terras gezeten, daarna een interview, en daarna nog wat met ze rondgehangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:47 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Hoe ben je nou weer in gesprek geraakt met de gitaristen van Dragonforce?![]()
Heb persoonlijks niks met Dragonforce, maar das verder wel nicequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ze komen in augustus met een nieuwe cd, en daarvoor heb ik een interview met ze gedaan (zie signature voor de reden). Eerst een uur of meer met ze op een terras gezeten, daarna een interview, en daarna nog wat met ze rondgehangen.
Dat interview ging echter amper over muziek, want over die nieuwe cd is nou niet echt zo heel veel interessants te vragen. Ergens begin augustus is het te lezen op m'n site, en aangezien het ook nog over Guitar Hero gaat zal ik de link hier dan wel spammen.
Open een RB topic?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik weet dat dit het GH topic is, maar ik kan geen RB topic vinden:
In Rock Band, zit ik al dagen vast op Flirtin' with Disaster
Heb echt al 1-2 uur lopen oefenen maar nee hoor. Heeft er iemand nog tips? Ik verneuk het zeg maar vanaf de GUitar Break, dus dan ga ik met een geel balkje de solo in, en dat is dan in 2 seconden rood en dan fail ik
Ik denk dat dat Guitar Hero 3 voor de PC is, daar kan je heel gemakkelijk custom liedjes van GH in zitten, die charts download je dan van scorehero.com ofzo.quote:
Ja, het werkt ook met starpower. Ik probeer nog wel wat, ik probeerde inderdaad de break dan op 90% ofzo te spelen, maar dat lukte niet. Ik ben gewoon slecht denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Open een RB topic?
Maar uh, werkt RB ook met starpower?
Probeer anders eens wat beter te spelen zodat je groen de solo in gaat, gebruik je starpower, dat scheelt alweer een stuk.
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens... GH voor de pc, kan daar evt. een 360-gitaar voor gebruikt worden oid?
Ja, is ook los verkrijgbaar als schijfje. Ik heb em zelf bij Dixons gehaald. Ik had geluk, want iemand had em eigenlijk gereserveerd. Diegene was em niet op de afgesproken dag komen ophalen, dus ging die weer in de verkoop.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef Vampess het volgende:
Wow, GH III: Aerosmith, daar had ik nog geeneens wat over gehoord. Waar bestellen mensen 'm, en istie als schijfje los te krijgen?
Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, een bedrade kan sowieso, en als je een draadloze GH3 controller hebt moet je een recievertje kopen, 20 euro. Of je koopt er eentje uit het buitenland, play-asia bijv, dan is het 20 dollar, dus 12-13 euro.
Import uit Engeland?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Rock Band is toch nog helemaal niet uit in Nederland?
Nee ik heb geen ps3, dus geen ideequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of dat op de ps3 werkt? daar zit namelijk al een receiver bij, moet het toch eens proberen binnekort.
Mischien handig als je ff zegt waar je em hebt gekocht..quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:58 schreef ToetNL het volgende:
Mijn gitaar is na 7 maanden stuk gegaan. De strumbar schiet niet meer terug naar het midden. Weet iemand of ik hem nog kan inruilen bij de winkel waar ik hem heb gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |