Ik vond hem op mijn niveau al easy, maar zo te zien is er voor jou nog maar heel weinig eer te behalen. Nog twee keer spelen en je hebt alles geFCd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:29 schreef Dark_Prince het volgende:
hmm, weet nog niet wat ik van GH:A moet vinden lol
nja kijk zelf maar http://www.scorehero.com/scores.php?user=143304&group=6&game=12&diff=4
na het eerste nummer 8 achievements in 1x gehaald
Je hebt helemaal gelijk! Dat is gewoon niet leuk meer. Je speelt hem constant in het rood, en alleen omdat je aan het einde geen kans meer krijgt komt hij erdoorheen. Het klopt voor geen kant dat hij hem dan alsnog wint.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:24 schreef renwan het volgende:
Vind het wel ronduit irritant vind dat ik Joe tot 3 keer toe in het rood gespeeld had en hij dan die belachelijk lange solo op het einde krijgt waardoor ik alsnog die deathdrain krijg. Hij kwam verdomme net het groen in
Netjes hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 16:06 schreef SuperKnurft het volgende:
Nice, mijn scores op hard worden al ietsje beter:
http://www.scorehero.com/scores.php?user=224038&group=4&game=6&diff=3
nog lang niet tevreden natuurlijk
Hahah, komt omdat ik die andere nummer nog niet zoveel geoefend heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Netjes hoor
Maar eh, Cult of Personality op 5 sterren terwijl de meeste daar om heen 3 sterren hebben... Doe je dat nou expres ofzo?
Misschien met wat oefening wel... Ik denk dat ik het 2 keer heb geprobeerd, en wel per gedeelte boven de 90-95% uit kwam. Maar goed, dat gaat zó langzaam dat ik dat met één vinger nog wel kan spelenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef SuperKnurft het volgende:
Kan je die solo van cop op slowest Fcen?
Volop starpower en er doorheen rammen, zo is mij het gelukt :pquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:
topictitel maar veranderen in GH:A ipv GHIII?
ontopic. ik krijg die klote solo a van One maar niet voor elkaar op hard. zelfs in practice op de langzaamste snelheid kom ik maar tot 83 van de 150 ofzo... tips anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |