Ik weet niet of dat kan, maar je kan natuurlijk altijd nog een headset opzetten.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef tdb het volgende:
weten jullie of je het geluid (gemiste noten) van de gitaar ook uit kan zetten? Mijn vriendin wordt knettergek van mij :-)
Meer oefenen.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef tdb het volgende:
weten jullie of je het geluid (gemiste noten) van de gitaar ook uit kan zetten? Mijn vriendin wordt knettergek van mij :-)
met slowride ben ik idd wel helemaal klaar, sla ik gewoon maar over. Vind the Killers erg leuk om te spelen, heb d'r na 50x nog niet horen klagen :-) viel mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef Sanne het volgende:
Ze blijft natuurlijk wel het geklik van je strumbar en het indrukken van knopjes horen.
Maar dat is vast lang niet zo erg als een paar keer Slow Ride achter elkaar.
Nice!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Voor het eerst cliffs of dover op hard gehaald, ook bij de solo gekomen van one, dit allemaal inc het redelijk vaak ontbreken van de gele knop, niet slecht
Darkprince en ik zitten nu beide op justin ik zit een beetje om en om te spelen en dan weer te kijken, best grappigquote:Op zondag 20 juli 2008 15:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nice!
Cliffs of Dover is wel een relaxed nummertje om te spelen. Expert is gelukkig niet veel moeilijker... De 3e poging had ik hem al. Redelijk snel, als je je bedenkt dat ik na honderd keer oefenen nog stééds One op expert niet kan uitspelen
Met 4 vingers spelen heb ik overigens maar opgegeven. M'n pink is echt nutteloos met GH
quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef tdb het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | O O O O | | O O | | O O | | O O O O O O | | | | O O |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |