abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:33:02 #151
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_60114559
quote:

Death Magnetic komt in september uit, dus dat duurt niet lang meer

Maar eh... Wanneer komt Guitar Hero: World Tour dan uit?

Ben iig wel blij dat ik laatst per ongeluk een 360 heb gekocht nu ik bovenstaand bericht lees
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 juli 2008 @ 09:52:03 #152
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_60114842
Is er ergens een officiele bron dat dat alleen op de 360 is? Vanuit het Metallica-kamp blijkt dat namelijk niet echt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_60118039
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Death Magnetic komt in september uit, dus dat duurt niet lang meer

Maar eh... Wanneer komt Guitar Hero: World Tour dan uit?

Ben iig wel blij dat ik laatst per ongeluk een 360 heb gekocht nu ik bovenstaand bericht lees
Hoe koop je per ongeluk een xbox 360?

Maar klinkt goed, maar eerst wil ik de nummers ff luisteren in dat album voor ik ze koop
edwink89.hyves.nl
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:42:41 #154
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_60119490
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef SuperKnurft het volgende:

[..]

Hoe koop je per ongeluk een xbox 360?

Maar klinkt goed, maar eerst wil ik de nummers ff luisteren in dat album voor ik ze koop
Gewoon, weer zo'n impulsaankoop waar ik meestal niks mee doe
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:29:42 #155
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60127599
quote:
Guitar Hero® III Mobile is now available on Windows Mobile! Rock out anytime, anywhere with this rhythm-based, three button game that stays true to the original.
http://www.microsoft.com/(...)are/guitarhero3.mspx
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:30:34 #156
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60127619
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef Tokus het volgende:
Is er ergens een officiele bron dat dat alleen op de 360 is? Vanuit het Metallica-kamp blijkt dat namelijk niet echt.
Ik heb verder geen research gedaan, alleen het bericht gepost dat Google Alerts me heeft gestuurd.
Help me hopen dat ie ook op de PS3 uitkomt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_60128763
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:52 schreef Tokus het volgende:
't werd gister op de Microsoft E3 pers conferentie verteld. geen idee of 't exclusive voor de 360 is eig.
Scheren is voor schapen!
  woensdag 16 juli 2008 @ 08:53:36 #158
105263 Litso
Interlectueel.
pi_60137488
Zo, eindelijk na een boel zwoegen Medium gehaald. Knights of Cydonia was de eerste grote drempel, maar na een keer of 6 had ik 'm toch op 97%
Slayer, Metallica en Living Colour had ik ook aardig moeite mee. De battle tegen Lou ging verbazend makkelijk, maar dat kan een mazzeltje zijn geweest

Toch nog even begonnen met Hard (terwijl ik eigenlijk echt moest slapen ) maar dat vind ik nog pittig zeg. Op de rustige momenten oranje erbij pakken gaat nog, maar als er van die solo's bij komen of gewoon snelle overgangen van de ene naar de andere kant van je knoppen raak ik gruwelijk in de knoop en ben ik zo 10 of meer noten kwijt
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:37:15 #159
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_60138095
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 08:53 schreef Litso het volgende:
Zo, eindelijk na een boel zwoegen Medium gehaald. Knights of Cydonia was de eerste grote drempel, maar na een keer of 6 had ik 'm toch op 97%
Slayer, Metallica en Living Colour had ik ook aardig moeite mee. De battle tegen Lou ging verbazend makkelijk, maar dat kan een mazzeltje zijn geweest

Toch nog even begonnen met Hard (terwijl ik eigenlijk echt moest slapen ) maar dat vind ik nog pittig zeg. Op de rustige momenten oranje erbij pakken gaat nog, maar als er van die solo's bij komen of gewoon snelle overgangen van de ene naar de andere kant van je knoppen raak ik gruwelijk in de knoop en ben ik zo 10 of meer noten kwijt
Het is toch allemaal een kwestie van oefenen, al moet ik zeggen dat ik een tijdje niet heb gespeeld omdat mijn gele knop een beetje naar de ratte is . Ik kan me nog herrineren de eerste keer was zelfs easy best moeilijk (niet op tier 1 dan) en nu zit ik op tier 7 bij hard. Battle met slash nog niet gehaald op hard maar ik moet nog wat oefenen voordat ik die haal.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_60154046
Pfff wat is dit lastig zeg

Slayer op easy krijg ik niet eens voor mekaar (de rest gaat wel simpel), maar medium gaat al helemaal niet lukken, zodra ik m'n pink beweeg beweegt m'n ringvinger mee dus dat schiet neit echt op :")
pi_60154862
Ga nog steeds stuk op de laatste twee tiers op hard...moet nog 6 of 7 nummers ervan...

Maar ja...net die mini-lag via PS3/HDMI/LCD werkt ook niet echt mee.

Vooral niet bij die snelle hard nummertjes...

Of op medium TTFAF...thuis tijdenlang oefenen en niet halen...keertje op de Wii met 'normale' TV en het was gelijk raak... (ondertussen ook vaak zat thuis, maar toch...)
Jack does it in real time...
pi_60157607
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef VoreG het volgende:
Pfff wat is dit lastig zeg

Slayer op easy krijg ik niet eens voor mekaar (de rest gaat wel simpel), maar medium gaat al helemaal niet lukken, zodra ik m'n pink beweeg beweegt m'n ringvinger mee dus dat schiet neit echt op :")
Haha, gewoon blijven oefenen, die ringvinger beweegt snel genoeg niet meer mee

De grootste overstap vond ik van medium naar hard.

Ineens moet je je hand opschuiven, word verplicht tot het gebruiken van hammerons, en gaat een stuk sneller allemaal.
edwink89.hyves.nl
pi_60157656
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:31 schreef DeeBee het volgende:
Ga nog steeds stuk op de laatste twee tiers op hard...moet nog 6 of 7 nummers ervan...

Maar ja...net die mini-lag via PS3/HDMI/LCD werkt ook niet echt mee.

Vooral niet bij die snelle hard nummertjes...

Of op medium TTFAF...thuis tijdenlang oefenen en niet halen...keertje op de Wii met 'normale' TV en het was gelijk raak... (ondertussen ook vaak zat thuis, maar toch...)
Bij instellingen kun je toch je tv 'calibreren' voor de lag.

(zit er eigenlijk wel een multi quote op dit forum?)
edwink89.hyves.nl
pi_60157878
<edit>
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:30:38 #165
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_60159848
Gisteren contact met bol opgenomen, moet mijn gitaartje opsturen ben ik hem 4 tot 6 weken kwijt

Gisteren nog even gespeeld maar niet te doen, geel kapt er om de haverklap mee.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')