Die tracks waren sowieso gratis ja, de rest kost geld.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Speel het bijna voor het eerst dus
Is het trouwens zo dat je DLC ook vrij kunt spelen? Ik keek namelijk toen ik ;m voor het eerst opstartte eventjes in dat lisjtje en zag dat zo'n beetje alles 500 MS points kost. Maar toen ik de volgende dag keek, zag ik dat de tracks van Dropkick Murphys gratis waren.
Waren ze dat sowieso al of kun je het idd vrijspelen?
Ziekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:10 schreef Dark_Prince het volgende:
OKE FUCKING EINDELIJK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de 5* Cutoff staat op de 227.286 dus daar zit ik ruim boven gelukkig
That's the spirit!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Twarres het volgende:
Laat maar. Ik heb em al besteld.
Waarschijnlijk niet, omdat GH 5 pads en een kick krijgt. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
GH en Rockband zijn compatible, ze hebben iets gevonden op dat verschil in pads, de controller maakt daar automatisch een 4-lijns ding van. Ofzo. Je kan ze iig met elkaar spelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Twarres het volgende:
Laat maar. Ik heb em al besteld.
Waarschijnlijk niet, omdat GH 5 pads en een kick krijgt. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
Faith No More - Epicquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
GH en Rockband zijn compatible, ze hebben iets gevonden op dat verschil in pads, de controller maakt daar automatisch een 4-lijns ding van. Ofzo. Je kan ze iig met elkaar spelen.
Na een paar trailers en een vermeende tracklist gezien te hebben, doet Rockband me helemaal niets. Ik moét GH: World Tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |