met slowride ben ik idd wel helemaal klaar, sla ik gewoon maar over. Vind the Killers erg leuk om te spelen, heb d'r na 50x nog niet horen klagen :-) viel mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef Sanne het volgende:
Ze blijft natuurlijk wel het geklik van je strumbar en het indrukken van knopjes horen.
Maar dat is vast lang niet zo erg als een paar keer Slow Ride achter elkaar.
Nice!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Voor het eerst cliffs of dover op hard gehaald, ook bij de solo gekomen van one, dit allemaal inc het redelijk vaak ontbreken van de gele knop, niet slecht
Darkprince en ik zitten nu beide op justin ik zit een beetje om en om te spelen en dan weer te kijken, best grappigquote:Op zondag 20 juli 2008 15:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nice!
Cliffs of Dover is wel een relaxed nummertje om te spelen. Expert is gelukkig niet veel moeilijker... De 3e poging had ik hem al. Redelijk snel, als je je bedenkt dat ik na honderd keer oefenen nog stééds One op expert niet kan uitspelen
Met 4 vingers spelen heb ik overigens maar opgegeven. M'n pink is echt nutteloos met GH
quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef tdb het volgende:
weten jullie of je het geluid (gemiste noten) van de gitaar ook uit kan zetten? Mijn vriendin wordt knettergek van mij :-)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | O O O O | | O O | | O O | | O O O O O O | | | | O O |
Ik zou dat alleen met wijsvinger en ringvinger spelen, gewoon snel zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 15:14 schreef Litso het volgende:
Dammit, heb ik de battle met Slash gehaald enzo, nu kom ik niet voorbij Slipknot op Hard.
Hoe doen jullie die chorus daar? Hij gaat ongeveer zo:
(van onder naar boven, zoals ie op je afkomt)
[ code verwijderd ]
Ik begin met mijn wijsvinger en ringvinger links (groen/geel), en dan kan ik naar rood/blauw door ofwel snel naar mijn middelvinger en pink te switchen maar dan kom ik in de knoop met als ik richting geel/oranje moet.
Ik heb ook geprobeerd mijn wijsvinger en ringvinger stijf in dezelfde houding heen en weer over de frets te verschuiven maar dan mis ik er zo mogelijk nog meer
Wacht maar op de battle tegen Louquote:
Jep, maar ik vind het erg moeilijk om die zo te timen dat je weer normaal verder kan spelen bij langzamere stukjes. Heb 3's & 7's met meer geluk dan wijsheid gehaald net, maar vraag me niet hoequote:Op maandag 21 juli 2008 16:44 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wacht maar op de battle tegen Lou![]()
Maar 3's & 7's is idd kut. Ik neem aan dat je wel alt-strum gebruikt? Zo nee, doen! Gaat een wereld voor je open!
2 star powers?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat stukje heet Mosh 1 (moet je onthouden) wacht maar tot je op expert kom ^^.
Het is gewoon de kunst om zo lang mogelijk in het groen te blijven tijdens Hard Rain en sowieso beide star powers te pakken zodat je kan activeren als het rood word tijdens Mosh 1. Je zal wel een paar keer stranden rond de 38 en 39%Je moet echt zo snel mogelijk de noten los laten met die pull offs, was mijn fout ook namelijk.
Ben weer ffs aan het streamen![]()
Nieuwe gitaar is besteld en oude opgestuurd, dus kan ook weer streamen binnekortquote:Op maandag 21 juli 2008 20:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Even wat aanpassingen gedaan en nu is het ook echt daadwerkelijk goed te zien
Mosh1 van Raining Blood had ik op hard de eerste keer meteen 100% trouwensquote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat stukje heet Mosh 1 (moet je onthouden) wacht maar tot je op expert kom ^^.
Het is gewoon de kunst om zo lang mogelijk in het groen te blijven tijdens Hard Rain en sowieso beide star powers te pakken zodat je kan activeren als het rood word tijdens Mosh 1. Je zal wel een paar keer stranden rond de 38 en 39%Je moet echt zo snel mogelijk de noten los laten met die pull offs, was mijn fout ook namelijk.
Ben weer ffs aan het streamen![]()
Ik heb gespeeld met de draadloze PS2 gitaar. WTF, die is pas rukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, misschien ligt het aan mij hoor, maar de gitaar die je bij GH2 krijgt (met draad) vind ik eigenlijk veel lekkerder spelen dan de draadloze GH3 gitaar
En nog vollediger ook. Maar ik zat op mn werk, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik was lekker eerder
Dat is volgens mij bij Rock Band 2 en Guitar Hero: World Tour. Die komen in het najaar en die krijgen een nieuwe gitaar. Volgens mij met name bedoeld om zelf liedjes te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:00 schreef Kinz het volgende:
Ik heb een 360.
Maar Rock Band heeft dus veel downloadable content begrijp ik. Wat ik dus het beste kan doen is GH3 + guitar kopen en daarna Rock Band los als Game kopen.. ?
Hoe zit dat dan met die extra knoppen bij rockband? Ik zag op een foto dat er 2 sets van knoppen zitten, een set aan het begin en een aan het eind van de gitaarhals.
Ik speel Rock Band op me 360 met een GH3 gitaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:00 schreef Kinz het volgende:
Ik heb een 360.
Maar Rock Band heeft dus veel downloadable content begrijp ik. Wat ik dus het beste kan doen is GH3 + guitar kopen en daarna Rock Band los als Game kopen.. ?
Hoe zit dat dan met die extra knoppen bij rockband? Ik zag op een foto dat er 2 sets van knoppen zitten, een set aan het begin en een aan het eind van de gitaarhals.
Nouja, ik heb dus ook zo'n draadloze PS2 gitaar, maar volgens mij reageert ie wel zoals het hoort hoor... Alleen Raining Blood, Number of the Beast, One en TTFAF heb ik op expert nog niet gehaald ermee. Voor de rest ging het uiteindelijk primaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik heb gespeeld met de draadloze PS2 gitaar. WTF, die is pas rukHammer-ons reageren helemaal niet enzo
Kreeg met veel pijn en moeite TTFAF uitgespeeld op medium
![]()
Is er nou een EU versie, een UK versie, en een US versie? Ik wil namelijk wel weten welke ik hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:20 schreef Tokus het volgende:
oeh, gelukkig blijkt de versie van Guitar Hero: On Tour hier de UK versie te zijn, zonder Tokio Hotel!
Laat maar, er staat UK en UKV op het spelkaartje zelfquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is er nou een EU versie, een UK versie, en een US versie? Ik wil namelijk wel weten welke ik heb
Dat ziet er wel heel gaaf uit. Goede tracklist hoor. Heb GH3 als mijn eerste game in dit genre en vond het eigenlijk wel genoeg, maar met zo'n tracklist....quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:25 schreef Twarres het volgende:
[Gerucht] Tracklist Guitar Hero: World Tour bekend?
Vind ik eigenlijk veel interessanter. GH:WT gaat echt wel bij mij in huis komen!!
Ik heb hier een versie met Tokio Hotel. Gekocht in Spanje, is dat dan een Spaanse versie? Geen idee hoeveel verschillende versies er zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:20 schreef Tokus het volgende:
oeh, gelukkig blijkt de versie van Guitar Hero: On Tour hier de UK versie te zijn, zonder Tokio Hotel!
Hier in Nederland gekocht, ik heb de UK versie.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb hier een versie met Tokio Hotel. Gekocht in Spanje, is dat dan een Spaanse versie? Geen idee hoeveel verschillende versies er zijn.
Ik ga beginnen met spelen.
Lijkt het je niet leuker om op hard/expert te gaan spelen want dit lijkt me totaal geen uitdaging..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Kinz het volgende:
Gister GH3 op medium uitgespeeld. Of nja, ik kreeg 'n melding daarvan. Nu maar eens kijken of ik alles op 5 sterren kan krijgen
Niet iedereen is zo goed. Ik heb ook eerst alles op 5 sterren gehaald en ben toen verder gegaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lijkt het je niet leuker om op hard/expert te gaan spelen want dit lijkt me totaal geen uitdaging..
Gewoon 3 attacks verzamelen en geven op het moment dat hij veel zou moeten spelen. Mijn voorkeuren gaan altijd uit naar "difficulty up", "double" en "whammy". Dan is het zo afgelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik ben nu op medium aan het spelen, maar ik kan de battle tegen Slash niet winnen![]()
Hard is nog een beetje te moeilijk voor memaar ik word wel steeds beter.
Hoe speel je dan al die nummers vrij?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef disjfa het volgende:
Gewoon geen carreer. Quick play en met al je vrienden spelen. Kut battles
Dus toch career.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:23 schreef disjfa het volgende:
Easy uitspelenDan heb je ook geld zat de rest van de liedjes te kopen en hoef je niets meer te kopen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:05 schreef RacerDKB het volgende:
kan ik gewoon alleen het discje van RB2 kopen,
Guitar Hero: World Tour tracklist was bedacht?quote:Gisteren meldden we het gerucht dat de tracklist van de nieuwe Guitar Hero game gelekt was. Veel mensen reageerden enthousiast over de setlist. Helaas wist Activision vandaag te melden dat deze tracklist niet meer dan een verzinsel is. Sommige tracks zullen wel kloppen, puur omdat ze goed geraden zijn of al bevestigd waren, maar het merendeel is pure speculatie.
Speel het bijna voor het eerst dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lijkt het je niet leuker om op hard/expert te gaan spelen want dit lijkt me totaal geen uitdaging..
Die tracks waren sowieso gratis ja, de rest kost geld.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
Speel het bijna voor het eerst dus
Is het trouwens zo dat je DLC ook vrij kunt spelen? Ik keek namelijk toen ik ;m voor het eerst opstartte eventjes in dat lisjtje en zag dat zo'n beetje alles 500 MS points kost. Maar toen ik de volgende dag keek, zag ik dat de tracks van Dropkick Murphys gratis waren.
Waren ze dat sowieso al of kun je het idd vrijspelen?
Ziekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:10 schreef Dark_Prince het volgende:
OKE FUCKING EINDELIJK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de 5* Cutoff staat op de 227.286 dus daar zit ik ruim boven gelukkig
That's the spirit!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Twarres het volgende:
Laat maar. Ik heb em al besteld.
Waarschijnlijk niet, omdat GH 5 pads en een kick krijgt. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
GH en Rockband zijn compatible, ze hebben iets gevonden op dat verschil in pads, de controller maakt daar automatisch een 4-lijns ding van. Ofzo. Je kan ze iig met elkaar spelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Twarres het volgende:
Laat maar. Ik heb em al besteld.
Waarschijnlijk niet, omdat GH 5 pads en een kick krijgt. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
Faith No More - Epicquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
GH en Rockband zijn compatible, ze hebben iets gevonden op dat verschil in pads, de controller maakt daar automatisch een 4-lijns ding van. Ofzo. Je kan ze iig met elkaar spelen.
Na een paar trailers en een vermeende tracklist gezien te hebben, doet Rockband me helemaal niets. Ik moét GH: World Tour.
www.bol.comquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Waar kan ik eigenlijk rockband + drumstel aanschaffen? Het spel lukt wel maar heb nog nergens drumstel gezien.
Ik kan hem niet vinden, alleen een versie maar die is nog niet beschikbaar staat er, ben ik nou zo scheel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:02 schreef Twarres het volgende:
[..]
www.bol.com
Ik had hem eigenlijk al 1 dag later. Top!!
Een drumstel voor de Xbox360quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, alleen een versie maar die is nog niet beschikbaar staat er, ben ik nou zo scheel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |