Tof enzo, maar het geluid is wel fucked up? Raar gekraak, constant eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Dark_Prince het volgende:
Live stream van mij -> http://ustream.tv/channel/xdarkprince-guitar-hero---rock-band
Speel een beetje alles, GH2, GH3, GH:A en Rock Band, dus als je een nummertje wilt zien moet je het maar zeggen in chat
Gisteren was het geluid inderdaad ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:02 schreef Dark_Prince het volgende:
hmm, vaag, gister was het wel oke, ff wat tweaken ^^
Waarom speel je nog medium als je nummers op meer dan 90% haalt...?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gisteren was het geluid inderdaad ok.
Ik heb eindelijk een verlengkabel voor mijn webcam.
Omdat ik een kolerehekel aan die oranje knop heb. En een perfectionist ben. Dus alles moet op 100% en dan het liefst ook nog met een FC.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom speel je nog medium als je nummers op meer dan 90% haalt...?
Iig bedankt voor het posten maar ik heb een PS3, en aerosmith heb ik ook al. Maar ik ga hem morgen op sturen en tot die tijd speel ik wel met de gitaar van mijn broertje op de 360.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Guitar Hero Aerosmith MET gitaar (en dus die rode faceplate) voor ¤60:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&KAC=P09&SC=J0A&ArtikelNummer=138327&Cid=20&KAid=4294930173&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero&Nao=0&AI=0&N=186
Dat is echt fucking goedkoop, de gitaar los is al 60 euro ongeveer.
En als je dan Aerosmith niet leuk vind/niet wilt verpats je die gewoon voor 40 euro, heb je een gitaar voor 20 euro.
Mits je een Xbox 360 hebt dan
Hmm dat is wel jammer dan want eigenlijk begint GH pas echt bij hard.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat ik een kolerehekel aan die oranje knop heb. En een perfectionist ben. Dus alles moet op 100% en dan het liefst ook nog met een FC.
Hard kan ik tier 1 to 6 alles, 7 lukt nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer dan want eigenlijk begint GH pas echt bij hard.
Ik heb ook een justin gamer channelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dark_Prince het volgende:
ipv Ustream maar iets anders gezocht waar mn geluid het wel goed doet ^^
http://www.justin.tv/xdarkprince
Ik vond de Morello battle zowel op Medium als Hard erg moeilijk, die heb ik echt wel 10 keer moeten doen ofzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:01 schreef Litso het volgende:
Ik kwam op hard amper langs Social Distortion, maar nu ik die heb gehaald waren tiers 2 en 3 erg goed te doen
Alleen die battle met Morello nog even halen
Vorige week nog heb ik Tom Morello in de pan gehakt op medium, vandaag kom ik amper op 80% bij fucking Slow Ride. Ik ben uit m'n groovequote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vond de Morello battle zowel op Medium als Hard erg moeilijk, die heb ik echt wel 10 keer moeten doen ofzo.
En die Slash battle heb ik dan weer op Medium en Hard in 1 keer gehaald, terwijl die veel later komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |