abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60162225
even uit elkaar halen en de contact plaatjes schoonmaken al geprobeert.
Volgens mij kan die gitaar er niet echt super tegen als je deze uit elkaar haalt als je deze opbergt ivm stof enzo..
gezellig...
pi_60172662
TTFAF op easy ging in 1x goed op 5 sterren, alleen Slayer blijft maar niet lukken. Ben nu op medium bezig, maar daar krijg ik spontaan klauwtyfus van. De 1e tier wel gehaald alles met 3 sterren (incl encore) en Talk dirty to me zelfs op 4!!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:44:34 #168
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_60172892
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef Garagefluit het volgende:
even uit elkaar halen en de contact plaatjes schoonmaken al geprobeert.
Volgens mij kan die gitaar er niet echt super tegen als je deze uit elkaar haalt als je deze opbergt ivm stof enzo..
ik heb de indruk dat het enkel bij de battle met Lou is dat m'n gitaartje niet goed luisterd, maar zal hoogstwaarschijnlijk wel ingebeeld zijn
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:54:50 #169
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60173109
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:33 schreef VoreG het volgende:
TTFAF op easy ging in 1x goed op 5 sterren, alleen Slayer blijft maar niet lukken. Ben nu op medium bezig, maar daar krijg ik spontaan klauwtyfus van. De 1e tier wel gehaald alles met 3 sterren (incl encore) en Talk dirty to me zelfs op 4!!!
Ik vind Slayer ook moeilijker dan TTFAF.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_60175368
Ik heb 'm nu ook 3 dagen op de 360 en hij is inderdaad erg pittig. Heb nooit easy gedaan, alleen maar medium en nog ff hard geprobeerd -->
Medium haal ik redelijk makkelijk tot tier 6 of 7, maar dan wel met 3 sterren altijd. Met veel moeite eentje op 4 gekregen. Ben soms ook echt de draad kwijt. Blijven oefenen maar. Cherub rock is trouwens een gaaf nummer van de Smashing Pumpkins.

Ga toch maar aan hard beginnen, want dat moet een keer lukken met die klote oranje erbij. Speel trouwens linkshandig en dat gaat goed.
Dus...
pi_60175541
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ga toch maar aan hard beginnen, want dat moet een keer lukken met die klote oranje erbij. Speel trouwens linkshandig en dat gaat goed.
Uh, als je op Medium alles maar op 3 sterren haalt, met moeite 4, is het dan wel slim om naar Hard te gaan?
Waarschijnlijk ben je dan in 3 tellen af
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik vind Slayer ook moeilijker dan TTFAF.
T/m hard vind ik Slayer inderdaad zelf ook moeilijker (maar Knights of Cydonia kan er ook wat van), maar op Expert is TTFAF toch wel moeilijker.
pi_60175722
Ja maar je moet het toch leren ooit. Ik weet niet of je er veel aan hebt om easy > medium > hard > expert af te werken. Maar goed, ik stap anders gewoon weer terug naar medium als het na een tijdje nog niet lukt
Dus...
pi_60177714
Heb laatst geprobeerd alle nummers van medium te Fcen, ben bij de helft gestopt viel onder sommige nummers bijna in slaap :p

Ik ga het nog wel een keer afmaken.. ( http://www.scorehero.com/scores.php?user=224038&group=4&game=6&diff=2 ) was al over de helft zie ik :p

De solo van one gaat tricky worden, en slayer ook, maar goed wel fun

Easy heb ik wel alles een FC (behalve slayer, na letterlijk 5 keer achterelkaar 1 noot in het hele nummer te missen staat nog op -1 dus.

http://www.scorehero.com/scores.php?user=224038&group=4&game=6&diff=1

sta wel op nummero 91
edwink89.hyves.nl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:50:52 #174
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_60182653
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Uh, als je op Medium alles maar op 3 sterren haalt, met moeite 4, is het dan wel slim om naar Hard te gaan?
Waarschijnlijk ben je dan in 3 tellen af
[..]

T/m hard vind ik Slayer inderdaad zelf ook moeilijker (maar Knights of Cydonia kan er ook wat van), maar op Expert is TTFAF toch wel moeilijker.
KoC kan ik bijna op hard , in het begin lukt het wel maar daarna wordt het (te) moeilijk.
Gitaar morgen opsturen en dan ben ik hem 4 tot 6 weken kwijt, waarschijnlijk toch maar nog een gitaartje erbij halen dan maar
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_60185071
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:50 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

KoC kan ik bijna op hard , in het begin lukt het wel maar daarna wordt het (te) moeilijk.
Gitaar morgen opsturen en dan ben ik hem 4 tot 6 weken kwijt, waarschijnlijk toch maar nog een gitaartje erbij halen dan maar
Guitar Hero Aerosmith MET gitaar (en dus die rode faceplate) voor ¤60:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&KAC=P09&SC=J0A&ArtikelNummer=138327&Cid=20&KAid=4294930173&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar%20hero&Nao=0&AI=0&N=186

Dat is echt fucking goedkoop, de gitaar los is al 60 euro ongeveer.
En als je dan Aerosmith niet leuk vind/niet wilt verpats je die gewoon voor 40 euro, heb je een gitaar voor 20 euro.

Mits je een Xbox 360 hebt dan
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:49:26 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60185500
quote:
Op de E3 in Los Angeles, de belangrijkste handelsbeurs voor de gamesindustrie, heeft Nintendo een nieuw muziekspel aangekondigd voor zijn Wii-spelcomputer. Met WiiMusic kan een speler een orkest dirigeren of zestig virtuele instrumenten bespelen.
http://www.volkskrant.nl/(...)_voor_de_PlayStation
quote:
Rock Band-instrumenten werken ook met Guitar Hero 4

Dat is opvallend te noemen, want de drums in Guitar Hero werken anders dan die van Rock Band. De 'drums' in Rock Band hebben namelijk maar vier pads om op te slaan, terwijl de Guitar Hero-drums er vijf hebben. Guitar Hero zal echter detecteren welke drums gebruikt worden en zal het spel daarop aanpassen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_Hero_4__.html?p=8,1
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_60185651
quote:
Vet

Hopen dat dat in RB2 ook zit, dan koop ik gewoon GH4 met instrumenten, en RB2 los als game.
pi_60186081
Ik hoop ook dat het rechten-issue opgelost is, zodat Rockband ook met de GH3 gitaar speelbaar wordt. Dan wil ik dat spel ook halen en heb ik maar 1 set van alles nodig.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 18:51:03 #179
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_60194873
Live stream van mij -> http://ustream.tv/channel/xdarkprince-guitar-hero---rock-band

Speel een beetje alles, GH2, GH3, GH:A en Rock Band, dus als je een nummertje wilt zien moet je het maar zeggen in chat
pi_60194974
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef weerdo het volgende:
Ik hoop ook dat het rechten-issue opgelost is, zodat Rockband ook met de GH3 gitaar speelbaar wordt. Dan wil ik dat spel ook halen en heb ik maar 1 set van alles nodig.
Uh..ik speel Rock Band 1 gewoon met mijn GH3 gitaar hoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')