Daarom, kom er gezellig bij!quote:
Op het werk gebruik ik IE8 en Operaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
Ik gebruik op werk IE7
thuis:
IE8 en Firefox
Goed plan!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom, kom er gezellig bij!
Biertje?
quote:
Dat is uiterst "frappant" te noemen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed plan!
2 topics op 1 dag openen...in Bellers' woorden...ongekend
IE zuigt inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier ook IE6, maar ik ben eigenwijs, en heb Firefox erop gezetoptyfen met IE
![]()
![]()
Opera!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
FF voor wereld overname !!
JE .....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is uiterst "frappant" te noemen!
Firefoxquote:
Ik gebruik Firefox om... jawelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier ook IE6, maar ik ben eigenwijs, en heb Firefox erop gezetoptyfen met IE
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ja dat heb ik hier dus ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
IE zuigt inderdaad!
Beetje jammer dat er bij ons op het werk een aantal webbased bullshit proggies werken op IE6, en niet hoger
nou ? wat is er mis dan ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik gebruik Firefox om... jawelte Fok!ken
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]ik wilde er net mee ophoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is niet eens leuk en ik moest toch lachen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
sorry vond hem zelf ook flauwquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]hij is niet eens leuk en ik moest toch lachen
Dat ik voor de rest IE6 moet gebruiken en dus geen tabs heb daar...en da's lastig als je elke dag zo'n 8 a 9 schermen open hebt staanquote:
Dat doe je maar bij nieuwe mensen ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JE .....
ok ik houd op ... kost wel moeite
Ik en testen? fuck it.. sorry kan het niet testen, heb IE8quote:
geld die ook nog voor na 22:00 ???quote:
Alvast bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
NOG 7 MINUTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk
ik ga avast opruimen
duurt altijd eventjes,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD nieuwe inloggegevens gehad van Eweka... werken ze niet... WTF ARGGGGG!
Lukt het met de sambal?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:54 schreef diertjuh het volgende:
tvp voor vanavond..
Mailtje is van 2 dagen terugquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
duurt altijd eventjes,
keer een uur moeten wachten
ok, dan doet hij het nietquote:
Prettig weekend man!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, dan doet hij het niet
ik ga naar huis
halleekes allemaal
eens even nadenkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geld die ook nog voor na 22:00 ???
eerder ben ik niet online
Ja, de dames welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:25 schreef Bellerophon het volgende:
Avond dames
Sgele er komen heus wel mensen door mijn "selectie ronde" heen
Uiteraardquote:
Ah, dat wist ik natuurlijk niet als GRTDOJW-nubcakequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard
Neuh heren ook! Bedoel Tripack is er ook later bijgekomen
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik natuurlijk niet als GRTDOJW-nubcake
Dat gaat helemaal lukken!quote:
Zeg dat niet te hard!quote:
Is ook MP he!quote:
Ik was nog niet door de keuring heen?quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik was nog niet door de keuring heen?
Moet alleen zwaar wennen aan die controls zeg... doe mij eens geven een nieuwe pols ofzoquote:
Zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik was nog niet door de keuring heen?
Houden zo!quote:
Dat is waar ja, ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet alleen zwaar wennen aan die controls zeg... doe mij eens geven een nieuwe pols ofzo
Daar zorg jij voor hequote:
Ow ja..quote:
Wijntje is ook goedquote:
Zoete witte was het toch?quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:31 schreef lynda het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
Tot morgenavond
hey, hoe is hetquote:
jah, ik had me maar gelijk omgekleedquote:
whehe ach is maar een regenbuitjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik had me maar gelijk omgekleed
ff droge kleren aangetrokken
echt zo van: hey gast, daar komt .... SHIT FIETSEN
plens bui in 1 keer
jah, BUI met hoofdletter Bquote:
Je bent niet weg gesmoltenquote:
ok, zal is even kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je bent niet weg gesmolten
Ik had het trouwens over deze dvd box
http://selectie.nrc.nl/product.php?productid=150&cat=25&page=1
Filmpjes waar je van moet houden. Geen standaard films
wat voor genre is het eigenlijk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je bent niet weg gesmolten
Ik had het trouwens over deze dvd box
http://selectie.nrc.nl/product.php?productid=150&cat=25&page=1
Filmpjes waar je van moet houden. Geen standaard films
uit 2007 of 1997 ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doe maar zitten goeie films tussen.![]()
Oja ook nog een aanrader is 'Funny Games U.S.'
ken ik niet die genre :xquote:
ik heb die van 2007 gezien. 1997 is de duitse versie..2007 versie is een remake ervan..maar wel van de zelfde producer.. Michael Haneke.quote:
Genre waar je ook van moeten houden. Ik kende het ook niet maar dankzij een vriend van me ken ik het nu welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ken ik niet die genre :x
die funny days klinkt wel goed
ok, kies ik ook wel 2007quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik heb die van 2007 gezien. 1997 is de duitse versie..2007 versie is een remake ervan..maar wel van de zelfde producer.. Michael Haneke.
ok dan :dquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Genre waar je ook van moeten houden. Ik kende het ook niet maar dankzij een vriend van me ken ik het nu welen het vergroot een beetje je filmkennis. Meeste mensen kennen alleen de standaard genre's.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef Crazy-M het volgende:
Zo in de wachtlijst
morgenvroeg pc aanzetten en download starten
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga nu mn bedje inkruipen en nog filmpje kijken
Val gewoon bijna in slaap hierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kruipt er een keer eerder in dan mij
is goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Val gewoon bijna in slaap hier![]()
Slaaplekker Crazy en Lynda
Nou heb ik GVD nog veul veul veul minder zin!quote:
nog, al wakker , zal je bedoelen. ben vroeg mn nest in gegaan, voelde me niet echt ok. en ben nu dus al wakkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik GVD nog veul veul veul minder zin!![]()
GVD zeg, wat doe jij nog wakker?
Hier het zelfde man, ben zelfs met mijn kleren en al in slaap gevallen... tv/PS3 nog aan.. lampen nog aan, computer stond nog aanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog, al wakker , zal je bedoelen. ben vroeg mn nest in gegaan, voelde me niet echt ok. en ben nu dus al wakker
Ik pak lekker een whiskey, en ga daarna toch echt nog even proberen verder te slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb 1 biertje op, en die viel volledig verkeerd.
maja, vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen!
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik pak lekker een whiskey, en ga daarna toch echt nog even proberen verder te slapen
Had gisteren 3 borrels op vanaf een uurtje of 3 in de middag....
Of zo maar even Maya opstarten
Inderdaad!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen
ik ga denk alvast aan het huishouden beginnenkan toch niet meer slapen nu
Die had ik wel gezien ja, en die ziet er inderdaad wel erg cool uit!quote:
mja je hebt wel eens wat gepost hier, ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien ja, en die ziet er inderdaad wel erg cool uit!
Zo goed zal ik de komen jaren nog niet worden![]()
(je mijn plaatjes van Maya toch wel?)
zeg ik ben een noob met maja. kan zoiets ook bewegen ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Krijg het bovenlichaam gewoon niet mooi
Dan maar met het 2e wapen (links begonnen):
[ afbeelding ]
Ooit kom ik zover dat ik dit ook kan laten bewegen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik ben een noob met maja. kan zoiets ook bewegen ?
ah das wel vet danquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ooit kom ik zover dat ik dit ook kan laten bewegen ja
Met dit programma maken ze ook van die geanimeerde films zeg maar. (denk aan b.v pixar).
* Dr.Droxz gaat pot koffie zetten... zo ook een bakkie?quote:
aha, ok!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ja is goedis me 3e bakkie dan al
hmm irish coffee, why notquote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ok!
Normaal krijg ik nooit de kans om nog koffie te drinken voordat ik naar mijn werk ga ahahha
Irish koffie ook goed?
* Dr.Droxz schenkt een "Droxz special Irish koffie" in voor WL! Enjoy!quote:
WTF, dat ziet er niet verkeerd uit!!!!!!quote:
WL ook goede morgen!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
of heb je trek in bier ?
[ afbeelding ]
Die gasten zijn raar manquote:
ja is goed man, latersquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kan toch niet meer slapen, ik ga Battlefield spelen
Spreek je straks, mocht ik je niet meer speken... prettig weeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Mogguh!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen
En wat is het geworden? Bruin?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
* lynda is weer helemaal heppie de peppie met d'r nieuwe haarkleur
Toppie!!!!!!quote:
Als we dan toch bezig zijn, mijn snor is pleitequote:
Wist niet eens dat je die hadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, mijn snor is pleite
(wist je al, nu weet de rest het ook)
diertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!quote:
ej, daar is het weekend voor dacht ik zoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
Goedeavond allemaal.
Ik val hier bijna om, ben echt kapot van vandaag
tja alleen net iets TE actief.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ej, daar is het weekend voor dacht ik zo
Dat komt toch wel goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja alleen net iets TE actief.
en dan dadelijk nog stappen ...
en morgen om 10:00 alweer in Zaltbommel staan
Nou heb ik nog veul veul veul minder zinquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:13 schreef lynda het volgende:
Godsklere moet nog werken tot 4 uur.. Absoluut GEEN zin
En bedankt voor je inzet!quote:
jah, en dan naar walibi.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt toch wel goed?![]()
Zo vroeg, WTF?
Walibi? dat klinkt dan weer erg cool!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en dan naar walibi.
Ook al ben ik nu kapot, en viel ik net tijdens sms sturen bijna in slaap, ik ga toch nog ff de stad in
Mzzl al
Bedankt voor je aanwezigheid!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:27 schreef lynda het volgende:
Welke inzet
Ik wil niet inzetten op het werk!
Heb wat oefening nodig, maar ik kan het welquote:
thx! en succes op je werk, hoop dat alles snel zal gaan!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:14 schreef lynda het volgende:
I know..
En we met frisse tegenzin een nachtje werken!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
Nog een leuk weekend gehad diertjuh?quote:
Ja was wel relaxt eigenlijk. Morgen nog bbqen en maandag weer eventjes werkenquote:
lol ik kroop ook om 4:45 is mijn bed inquote:Op zondag 29 juni 2008 04:47 schreef lynda het volgende:
Sjo zit er weer op voor vandaag.. Beetje minder alleen dat over 24 uur de 1e wekker weer gaat voor baan nummero 2
Nu nog slaap vinden en wat vogels afschieten
Rustig, veel geslapen en knie lekker wat rust gegevenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja was wel relaxt eigenlijk. Morgen nog bbqen en maandag weer eventjes werken
Hoe was jou weekend?
* Dr.Droxz zet een nieuw anti-vogel systeem bij Lynda in de tuin:quote:Op zondag 29 juni 2008 04:47 schreef lynda het volgende:
Sjo zit er weer op voor vandaag.. Beetje minder alleen dat over 24 uur de 1e wekker weer gaat voor baan nummero 2
Nu nog slaap vinden en wat vogels afschieten
Zo, dat was een lekker druk weekendje!quote:Op zondag 29 juni 2008 06:53 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben alweer een half uur wakker!
wel een leuk weekend gehad tot nu toe
vrijdagavond uit eten geweest
zaterdag eerst puppu cursus, toen met vriendin de stad in laatste spulletjes voor donderdag gekocht
toen als de sodemieter mn bed ingedoken
s'avonds naar de bios geweest!
eind van de middag komen de ceremmoniemeesters hier en bespreken we de laatste dingen
dan morgen wel mn jurk halen als het goed is en nog naar de notaris en dan is alles klaar!
ja maar IK was aan het werk.. Jij uitquote:Op zondag 29 juni 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol ik kroop ook om 4:45 is mijn bed in
Zit nu aan de thee. Gister iets te snel gegaan met de jupiler
maar goed, ff een ontbijtje overslaan en dan maar vanmiddag in het park wat eten
neuh die koop ik nietquote:Op zondag 29 juni 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
@Beller & WL:
Doe eens kopen Battlefield: Bad company
mgs is niets voor mij, gta heb ik idd al een tijd niet meer gedaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh die koop ik niet![]()
ben vollop met mgs4 bezigen ben GTA4 alweer vergeten lol
Een kater is gewoon kut, en zeker als je dingen ziet bewegen/draaien hahahaquote:Op zondag 29 juni 2008 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
pfff
wat een dagje six flags
achtbanen ben ik wel ingegaan, maar lekke me niet slim om met mn kater in snel ronddraaiende dingen te gaan. Dan was mn maag nogal gaan protesteren denk ik
Kater + achtbanen = redelijk (ze lijken een stuk sneller te gaan, of kwam omdat ik in het midden zat)
Kater + (kijken naar) ronddraaiende dingen = NO GO uit veiligheidsoverwegingen
jah dat welquote:Op zondag 29 juni 2008 22:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een kater is gewoon kut, en zeker als je dingen ziet bewegen/draaien hahaha
Hoop dat je alsnog een leuke dag hebt gehad man!
Achtbanen vind ik ook nog wel te doen, maar die andere dingen hahahahaquote:Op zondag 29 juni 2008 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat wel
was echt superzoals gezegd:
de achtbanen waren goed te doen
dus ben ook in aantal achtbanen geweest
Owja.. Misschien had je het al van Lynda gehoord, maar ik ben er vrijdag niet bij... M'n werktijden van de volgende dag staan niet echt toe dat ik de dag ervoor laat thuis kom. Vrij nemen is ook geen optiequote:Op maandag 30 juni 2008 06:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou dat!
vandaag waarschijnlijk wel echt aan het werk dan heb ik kans morgen vrij te zijn
Jawel hequote:Op maandag 30 juni 2008 07:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, daar kan ik ook wel mee leven denk ik
Hey succes jongen!quote:Op maandag 30 juni 2008 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
Ok ik ga maar is
eerst gesprek, dan weer in de auto voor werk:P
halleekes
That's the spiritquote:
Whehe, nee echt een ontzettend streng rookverbod beleidquote:Op maandag 30 juni 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vind je deze;
Afgelopen weekend in de kroeg vroeg ik eens aan het personeel wat er nou precies ging gebeuren als ik daar volgend weeken een peuk opsteek (waar ik evengoed wel mee doorga))
"Nouja, gezien het feit hoevaak júllie bij de bar staan, zal ik jullie niet naar buiten gaan sturen ofzo hoor"
Beter
Mja, tot ze een keer controle krijgen natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vind je deze;
Afgelopen weekend in de kroeg vroeg ik eens aan het personeel wat er nou precies ging gebeuren als ik daar volgend weeken een peuk opsteek (waar ik evengoed wel mee doorga))
"Nouja, gezien het feit hoevaak júllie bij de bar staan, zal ik jullie niet naar buiten gaan sturen ofzo hoor"
Beter
Geen zinquote:
Mogguh Sgelequote:Op maandag 30 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
zo... daar zijn we weer
Roken?? morgen... is het klaar met roken
Bellertje!quote:
Ja gaat goed manquote:Op maandag 30 juni 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bellertje!mogguh!
Ja hoor, alles prima.. alleen een beetje slaap te kort
En u? Alles bon? Lekker aan het klussen geweest dit weekend?
Goed man!quote:Op maandag 30 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja gaat goed manBoven is nu alles klaar, dus daar kan het inrichten beginnen, en beneden zijn we al ver gekomen met het verven, en dat zetten we deze week voort.
Ik denk... als alles meezit, dan is volgend weekend beneden ook alles klaar
En slaap tekort? Que?
Ongekend! Maar daar had jij toh al vaker last van? Dat je wakker lag in de avond?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed man!Hoop voor je dat het volgend weekend af is dan
Eerhm.. ik weet niet hoe het kan, maar vanaf zaterdag maar 2 uur geslapenBen ook helemaal niet moe ofzo
Laatste tijd wel vaker jaquote:Op maandag 30 juni 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! Maar daar had jij toh al vaker last van? Dat je wakker lag in de avond?
Ja ik hoop het ook hoorHeb zin namelijk om beneden alles in te gaan richten.
Ey jow, thiz iz wheh thah magix happenzquote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laatste tijd wel vaker jaBeetje raar allemaal, maar goed..ik zal vanzelf een keer zo moe worden dat ik gewoon 3 dagen niet meer wakker word he
Dus over een maand zien we jou bij MTV Cribs?
quote:
Wie welquote:
Ik moet nog tot half 6... en sta alweer op het punt te gaan roken... ben net een kwartier begonnenquote:
Misschien te weinig stressquote:Op maandag 30 juni 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ey jow, thiz iz wheh thah magix happenz
Maar hoop toch wel voor je dat het niet te lang doorgaat met zulke korte nachtrusten, stress ofzo?
Mogguhquote:
Had ik jou nou nog aan de telefoon zaterdagochend?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb geen zin meer....
roken is een goed plan..quote:Op maandag 30 juni 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog tot half 6... en sta alweer op het punt te gaan roken... ben net een kwartier begonnen
Bwahahahaquote:Op maandag 30 juni 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien te weinig stressEn daarom zoveel energie
Heb je de volledige versie of alleen de demo?quote:
Heb 'm gespeeld bij een vriend van me gisteren, inderdaad een bruut spellekequote:
* Sgele geeft een pistoolquote:Op maandag 30 juni 2008 09:21 schreef sjerren het volgende:
Ik haat de maandag
en ik haat 't dat de kneuzen van de ICT mijn bureau verkeerd terug hebben gezet.
Ik haat 't dat 't hier maandags t*ring rumoerig is!
Ik haat 't dat mevrouw praatgraag-en-schreeuwthard d'r zusje mee heeft genomen voor vakantiewerk en 't hier dus dubbel zo rumoerig is!
Ik haat werk!
Ik haat dat 't druk is!
Ik haat werken op maandag!
Dusssss![]()
![]()
Ze zoeken bij BCC nog bezorgers.. volgens mij heb jij talentquote:Op maandag 30 juni 2008 09:23 schreef tripack het volgende:
morguh iedereen![]()
moest ik en nog een paar collega's het huis van die Indiërs leeghalen2e verdieping koelkast, wasmachine, tv, bedden naar beneden schouwen
en ik maar denken dat ik in de IT werk... tot slot ging mijn broek ook nog es kapot.
gelukkig heb ik alweer een nieuwe gekocht en gedeclareert
hehe dat moest ik ff kwijt
quote:
nou ik ben blij dat mijn koelkast, fornuis (jeej we hebben er 1quote:Op maandag 30 juni 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zoeken bij BCC nog bezorgers.. volgens mij heb jij talent
Goeiemorgen Tripack!![]()
Inderdaad jaquote:
Geeft dan maar een dagboek, zooow kan je daar je hart in luchtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:27 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ben een vrouw, niet pistool-waardig, ik schiet de verkeerden
Haha ja dat is heerlijk!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat mijn koelkast, fornuis (jeej we hebben er 1), bank boven word bezord
iddquote:Op maandag 30 juni 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat is heerlijk!
Tripack naar bezorger: Ehr... toch nog een beetje naar links
Jep! Gezellig man, zo'n gesprek op zaterdagochtend 06:00quote:Op maandag 30 juni 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had ik jou nou nog aan de telefoon zaterdagochend?
Weet t allemaal niet meer hoor... beetje té lam
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geeft dan maar een dagboek, zooow kan je daar je hart in luchten
Huh? Tot de volgende peuk, of echt definitief?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
roken is een goed plan..![]()
Vanaf morgen ga ik ermee stoppen
" He bezorger! je beschadigt m'n vloer, dat gaat je geld kosten mannetje!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
idd
naah waar tie net stond, stond tie toch beter
Hele versie, erg hequote:Op maandag 30 juni 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je de volledige versie of alleen de demo?
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geeft dan maar een dagboek, zooow kan je daar je hart in luchten
*proest*! M'n waterquote:
Haha werken met je kadaver!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
idd
naah waar tie net stond, stond tie toch beter
Ervaring met zeurende vrouw menschen? Ja helaaschquote:
BOEM! Inderdaadquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ervaring met zeurende vrouw menschen? Ja helaasch
Zo krijg je eindelijk je headset ja?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Inderdaad
Deze week! Headset
Dat eet die jongen als kauwgom.. haalt niks uitquote:
Mogguh WLquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat eet die jongen als kauwgom.. haalt niks uit
Mijns inzien spui ik nergens mijn gal over het begin van de week en god mag weten wat nog meer, dus je mag het pistool wel houden. Hij komt bij jou beter tot zijn rechtquote:Op maandag 30 juni 2008 09:44 schreef sjerren het volgende:
[..]
Arm schaap![]()
Mss had ie jou dan beter dat pistool kunnen geven.
Je hebt geen leven als ik je zo hoor.
*aait over de bol van Bellerophon*
Ik leef met je mee hoor.
Oxazepammetje?
Inderdation!quote:
Jeweetschquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat eet die jongen als kauwgom.. haalt niks uit
Gewoon orrigineel gekocht! Ik geef toe, dat gebeurt niet vaak!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Inderdaad
Deze week! Headset
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!
It's about fucking time, eh?
morgee WLquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
Uh... uh .... nou moet ie nog gaan werken ook he!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!
It's about fucking time, eh?
Dude.. ik lig dan echt plat van het lachen als dat waar isquote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... uh .... nou moet ie nog gaan werken ook he!
Ja maar het speelt (de demo dan) echt soepel. En het ziet er zeker fancy uitquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon orrigineel gekocht! Ik geef toe, dat gebeurt niet vaak!![]()
Wel wennen hoor, een 3d shooter met een lolstick spelen....
Ja!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijns inzien spui ik nergens mijn gal over het begin van de week en god mag weten wat nog meer, dus je mag het pistool wel houden. Hij komt bij jou beter tot zijn recht
For fucks sake... step by step pleasequote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... uh .... nou moet ie nog gaan werken ook he!
morgequote:
Het is maar waar je blij mee bent he, iedereen zo zijn dingquote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ja!
Ik lekker wel!
Want mijns inziens is dit daar een goed topic voor.
Want of ik nou alles in 1x spui, of ik lees al 260 x 7 pagina's "Ik heb geen zin meer"
Maar je mag er over heen lezen hoor![]()
Das waar!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij mee bent he, iedereen zo zijn ding
Bijna jongen..nog even volhoudenquote:
Volgens mij ben jij wel een type dat redelijk snel op haar teentjes is getrapt he?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:11 schreef sjerren het volgende:
[..]
Das waar!
Nu we daar over eens zijn kunnen we dan gewoon verder gaan met een "goeiemorgen?"
Mooi
Goeiemorgen allen!
Nog maar een paar dagenquote:
bijna WL bijnaquote:
morge tripackquote:
ja.... nou ja morgen weer BBQ-enquote:
ohja...quote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ja!
Ik lekker wel!
Want mijns inziens is dit daar een goed topic voor.
Want of ik nou alles in 1x spui, of ik lees al 260 x 7 pagina's "Ik heb geen zin meer"
Maar je mag er over heen lezen hoor![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een type dat redelijk snel op haar teentjes is getrapt he?
Of reageer je altijd zo?
Ik had al een hele goedemorgen hoor
Inderdaad, speelt heerlijk soepel hoor! Heb alleen die sensitivity helemaal naar beneden gezetquote:Op maandag 30 juni 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar het speelt (de demo dan) echt soepel. En het ziet er zeker fancy uit
Dan krijg je het nog meer te horen dan nu hequote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For fucks sake... step by step please
Dat zou pas echt ongekend zijn, als die gewoon niet blijkt te werken
Als jij je aangevallen voelt door een opmerking die ik plaats, sorry hoor... Maar sarcastisch en cynisch... zo reageer ik gewoon altijdquote:Op maandag 30 juni 2008 10:22 schreef sjerren het volgende:
[..]
Haha nee helemaal niet joh!
Maar vrijdag deed je ook al zo![]()
BOEHOEM!! Dat zijn berichtenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja.... nou ja morgen weer BBQ-en![]()
![]()
Ja ok... soms schiet hij iets te snel door het scherm heenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, speelt heerlijk soepel hoor! Heb alleen die sensitivity helemaal naar beneden gezet
Ja dat weet ik... daarom hoop ik ook dat die headset gaat werkenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan krijg je het nog meer te horen dan nu he
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, speelt heerlijk soepel hoor! Heb alleen die sensitivity helemaal naar beneden gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Nou nee, die moet juist zo hoog mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom draagt ze ook de titel "Horizontal Niagra Falls"![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het al lang duren!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Nee man, jij bent altijd echt serieus!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als jij je aangevallen voelt door een opmerking die ik plaats, sorry hoor... Maar sarcastisch en cynisch... zo reageer ik gewoon altijd
"Bellerophon, AKA the man with the endless toes"quote:Op maandag 30 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, jij bent altijd echt serieus!
Ik had geen zin meer!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
He maar eh, Droxz, leg me nou eens uit waarom je zaterdag zó fucking vroeg je nest uit was
Da's toch niet normaal?
NEVUR!!!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, jij bent altijd echt serieus!
LIEK..OMGquote:
Inderdaad, en daar komt bij... shit man... alle opmerkingen die wij hier naar elkaar hoofd slingeren...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Bellerophon, AKA the man with the endless toes"
Ik zat er op te wachtenquote:
In het bericht staat ook een youtube filmpjequote:Binnenkort mogen PS3-bezitters firmware 2.40 downloaden en installeren op hun zwarte Sony-console. Firmware 2.40 belooft de langverwachte in-game XMB te leveren en om alvast te laten zien wat je er zoal mee kan, heeft Sony een video vrijgegeven waarin getoond wordt hoe het werkt en wat je er mee kan.
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja.... nou ja morgen weer BBQ-en![]()
![]()
Gast m'n koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar komt bij... shit man... alle opmerkingen die wij hier naar elkaar hoofd slingeren...
Smokez / Droxz zegt: Je moeder!! Die slingerde gisteravond om mijn klavots!
hahahaha, jij doet hier altijd van die leuke "sollicitatie" gesprekken, ongekend gewoonquote:
Serieus gast, waar komt dat woord klavots nou weer vandaanquote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar komt bij... shit man... alle opmerkingen die wij hier naar elkaar hoofd slingeren...
Smokez / Droxz zegt: Je moeder!! Die slingerde gisteravond om mijn klavots!
Hey sorry man, hier heb je een nieuwe bakjequote:
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op maandag 30 juni 2008 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Serieus gast, waar komt dat woord klavots nou weer vandaan
Hoorde het laatst ook al, alleen begreep ik de betekenis ff niet
Het is een gavequote:Op maandag 30 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, jij doet hier altijd van die leuke "sollicitatie" gesprekken, ongekend gewoon
Ah fijn dank je..scheelt mij weer een run naar de automaatquote:Op maandag 30 juni 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hey sorry man, hier heb je een nieuwe bakje![]()
Ja want stel je voor...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah fijn dank je..scheelt mij weer een run naar de automaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |