Wie is dat lelijke gedrocht?quote:
ik heb echt geen flauw idee. één van google image schepsels!quote:
Hoplakee, de gevoelige snaar is nu al gevondenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:49 schreef el_godi het volgende:
[..]
ECHT NIET!
Lekker van alles genieten!!
Pff.. Als je dan toch zogenaamd een half naakt wijf wilt posten, doe dan tenminste een lekkerequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee. één van google image schepsels!
F5-sletquote:
Ik denk dat zijn vrouw net achter hem stondquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee, de gevoelige snaar is nu al gevonden
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pff.. Als je dan toch zogenaamd een half naakt wijf wilt posten, doe dan tenminste een lekkere
DV heeft talentquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee, de gevoelige snaar is nu al gevonden
1-0quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pff.. Als je dan toch zogenaamd een half naakt wijf wilt posten, doe dan tenminste een lekkere
Nope .. ik zit 'lekker' op mijn werk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw net achter hem stond
Whahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vrouw net achter hem stond
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En je punt is?quote:
Je komt uit 81 en je heb al vrouw en koters.. Wil nu al met de vut en weet ik veel wat..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef el_godi het volgende:
[..]
Nope .. ik zit 'lekker' op mijn werk.
Mijn vrouw is met mijn kinderen en met mijn schoonmoeder de stad in ( geweest )
hey psst...niet zo serieus reageren..Beller wil alleen even kijken of je door de selectie kunt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef el_godi het volgende:
[..]
Nope .. ik zit 'lekker' op mijn werk.
Mijn vrouw is met mijn kinderen en met mijn schoonmoeder de stad in ( geweest )
Wat staat je vrouw er gezellig op...quote:
quote:
Geloof niet dat dat nog gaat lukkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey psst...niet zo serieus reageren..Beller wil alleen even kijken of je door de selectie kunt.
Bedankt voor de volledig overbodige informatie dan maarquote:
Dit topic is (bijna) nooit serieusquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef el_godi het volgende:oh zo, beetje chage, heb gewoon geen zin meer.
sorry voor alle gekwetste zielen hier
whehehe jij bent ergquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat nog gaat lukken
Einz!123!!1quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey psst...niet zo serieus reageren..Beller wil alleen even kijken of je door de selectie kunt.
Ik betwijfel het ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat nog gaat lukken
Ssst.. Don't tell anyonequote:
i'll zip my lipquote:
Gekwetste zielen, hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef el_godi het volgende:oh zo, beetje chage, heb gewoon geen zin meer.
sorry voor alle gekwetste zielen hier
Bofferd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef lynda het volgende:
Vanaf volgende week vakantierooster op werk nr. 1..
Maar open van 6 tot 3![]()
Geen middagen meer tot 7 uur.. Heerlijk
U zegt?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
nog een paar weken doorbijten en dan: 3 WEKEN BOUWVAK.
ook maar in het kader van nutteloze info!
Whehehequote:
je kan het maar beter kwijt zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
kijk je caps lock ff na ...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
en waar val jij op dan ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef el_godi het volgende:
[..]
Mijn excuses, kun je het niet hebben dat ik 3 weken vrij ben ofzo??
dan ken je Sgele idd nog nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:07 schreef el_godi het volgende:
[..]
Mijn excuses, kun je het niet hebben dat ik 3 weken vrij ben ofzo??
Bouwvakker dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef el_godi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |