Nou heb ik GVD nog veul veul veul minder zin!quote:
nog, al wakker , zal je bedoelen. ben vroeg mn nest in gegaan, voelde me niet echt ok. en ben nu dus al wakkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik GVD nog veul veul veul minder zin!![]()
GVD zeg, wat doe jij nog wakker?
Hier het zelfde man, ben zelfs met mijn kleren en al in slaap gevallen... tv/PS3 nog aan.. lampen nog aan, computer stond nog aanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog, al wakker , zal je bedoelen. ben vroeg mn nest in gegaan, voelde me niet echt ok. en ben nu dus al wakker
Ik pak lekker een whiskey, en ga daarna toch echt nog even proberen verder te slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb 1 biertje op, en die viel volledig verkeerd.
maja, vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen!
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik pak lekker een whiskey, en ga daarna toch echt nog even proberen verder te slapen
Had gisteren 3 borrels op vanaf een uurtje of 3 in de middag....
Of zo maar even Maya opstarten
Inderdaad!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen
ik ga denk alvast aan het huishouden beginnenkan toch niet meer slapen nu
Die had ik wel gezien ja, en die ziet er inderdaad wel erg cool uit!quote:
mja je hebt wel eens wat gepost hier, ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien ja, en die ziet er inderdaad wel erg cool uit!
Zo goed zal ik de komen jaren nog niet worden![]()
(je mijn plaatjes van Maya toch wel?)
zeg ik ben een noob met maja. kan zoiets ook bewegen ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Krijg het bovenlichaam gewoon niet mooi
Dan maar met het 2e wapen (links begonnen):
[ afbeelding ]
Ooit kom ik zover dat ik dit ook kan laten bewegen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik ben een noob met maja. kan zoiets ook bewegen ?
ah das wel vet danquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ooit kom ik zover dat ik dit ook kan laten bewegen ja
Met dit programma maken ze ook van die geanimeerde films zeg maar. (denk aan b.v pixar).
* Dr.Droxz gaat pot koffie zetten... zo ook een bakkie?quote:
aha, ok!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ja is goedis me 3e bakkie dan al
hmm irish coffee, why notquote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ok!
Normaal krijg ik nooit de kans om nog koffie te drinken voordat ik naar mijn werk ga ahahha
Irish koffie ook goed?
* Dr.Droxz schenkt een "Droxz special Irish koffie" in voor WL! Enjoy!quote:
WTF, dat ziet er niet verkeerd uit!!!!!!quote:
WL ook goede morgen!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
of heb je trek in bier ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |