Daarom, kom er gezellig bij!quote:
Op het werk gebruik ik IE8 en Operaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
Ik gebruik op werk IE7
thuis:
IE8 en Firefox
Goed plan!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom, kom er gezellig bij!
Biertje?
quote:
Dat is uiterst "frappant" te noemen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed plan!
2 topics op 1 dag openen...in Bellers' woorden...ongekend
IE zuigt inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier ook IE6, maar ik ben eigenwijs, en heb Firefox erop gezetoptyfen met IE
![]()
![]()
Opera!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
FF voor wereld overname !!
JE .....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is uiterst "frappant" te noemen!
Firefoxquote:
Ik gebruik Firefox om... jawelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hier ook IE6, maar ik ben eigenwijs, en heb Firefox erop gezetoptyfen met IE
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ja dat heb ik hier dus ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
IE zuigt inderdaad!
Beetje jammer dat er bij ons op het werk een aantal webbased bullshit proggies werken op IE6, en niet hoger
nou ? wat is er mis dan ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik gebruik Firefox om... jawelte Fok!ken
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]ik wilde er net mee ophoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is niet eens leuk en ik moest toch lachen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
sorry vond hem zelf ook flauwquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]hij is niet eens leuk en ik moest toch lachen
Dat ik voor de rest IE6 moet gebruiken en dus geen tabs heb daar...en da's lastig als je elke dag zo'n 8 a 9 schermen open hebt staanquote:
Dat doe je maar bij nieuwe mensen ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JE .....
ok ik houd op ... kost wel moeite
Ik en testen? fuck it.. sorry kan het niet testen, heb IE8quote:
geld die ook nog voor na 22:00 ???quote:
Alvast bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
NOG 7 MINUTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk
ik ga avast opruimen
duurt altijd eventjes,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD nieuwe inloggegevens gehad van Eweka... werken ze niet... WTF ARGGGGG!
Lukt het met de sambal?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:54 schreef diertjuh het volgende:
tvp voor vanavond..
Mailtje is van 2 dagen terugquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
duurt altijd eventjes,
keer een uur moeten wachten
ok, dan doet hij het nietquote:
Prettig weekend man!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, dan doet hij het niet
ik ga naar huis
halleekes allemaal
eens even nadenkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geld die ook nog voor na 22:00 ???
eerder ben ik niet online
Ja, de dames welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:25 schreef Bellerophon het volgende:
Avond dames
Sgele er komen heus wel mensen door mijn "selectie ronde" heen
Uiteraardquote:
Ah, dat wist ik natuurlijk niet als GRTDOJW-nubcakequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard
Neuh heren ook! Bedoel Tripack is er ook later bijgekomen
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik natuurlijk niet als GRTDOJW-nubcake
Dat gaat helemaal lukken!quote:
Zeg dat niet te hard!quote:
Is ook MP he!quote:
Ik was nog niet door de keuring heen?quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik was nog niet door de keuring heen?
Moet alleen zwaar wennen aan die controls zeg... doe mij eens geven een nieuwe pols ofzoquote:
Zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik was nog niet door de keuring heen?
Houden zo!quote:
Dat is waar ja, ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet alleen zwaar wennen aan die controls zeg... doe mij eens geven een nieuwe pols ofzo
Daar zorg jij voor hequote:
Ow ja..quote:
Wijntje is ook goedquote:
Zoete witte was het toch?quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:31 schreef lynda het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
Tot morgenavond
hey, hoe is hetquote:
jah, ik had me maar gelijk omgekleedquote:
whehe ach is maar een regenbuitjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik had me maar gelijk omgekleed
ff droge kleren aangetrokken
echt zo van: hey gast, daar komt .... SHIT FIETSEN
plens bui in 1 keer
jah, BUI met hoofdletter Bquote:
Je bent niet weg gesmoltenquote:
ok, zal is even kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je bent niet weg gesmolten
Ik had het trouwens over deze dvd box
http://selectie.nrc.nl/product.php?productid=150&cat=25&page=1
Filmpjes waar je van moet houden. Geen standaard films
wat voor genre is het eigenlijk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je bent niet weg gesmolten
Ik had het trouwens over deze dvd box
http://selectie.nrc.nl/product.php?productid=150&cat=25&page=1
Filmpjes waar je van moet houden. Geen standaard films
uit 2007 of 1997 ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doe maar zitten goeie films tussen.![]()
Oja ook nog een aanrader is 'Funny Games U.S.'
ken ik niet die genre :xquote:
ik heb die van 2007 gezien. 1997 is de duitse versie..2007 versie is een remake ervan..maar wel van de zelfde producer.. Michael Haneke.quote:
Genre waar je ook van moeten houden. Ik kende het ook niet maar dankzij een vriend van me ken ik het nu welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ken ik niet die genre :x
die funny days klinkt wel goed
ok, kies ik ook wel 2007quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik heb die van 2007 gezien. 1997 is de duitse versie..2007 versie is een remake ervan..maar wel van de zelfde producer.. Michael Haneke.
ok dan :dquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Genre waar je ook van moeten houden. Ik kende het ook niet maar dankzij een vriend van me ken ik het nu welen het vergroot een beetje je filmkennis. Meeste mensen kennen alleen de standaard genre's.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef Crazy-M het volgende:
Zo in de wachtlijst
morgenvroeg pc aanzetten en download starten
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga nu mn bedje inkruipen en nog filmpje kijken
Val gewoon bijna in slaap hierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kruipt er een keer eerder in dan mij
is goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Val gewoon bijna in slaap hier![]()
Slaaplekker Crazy en Lynda
Nou heb ik GVD nog veul veul veul minder zin!quote:
nog, al wakker , zal je bedoelen. ben vroeg mn nest in gegaan, voelde me niet echt ok. en ben nu dus al wakkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik GVD nog veul veul veul minder zin!![]()
GVD zeg, wat doe jij nog wakker?
Hier het zelfde man, ben zelfs met mijn kleren en al in slaap gevallen... tv/PS3 nog aan.. lampen nog aan, computer stond nog aanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog, al wakker , zal je bedoelen. ben vroeg mn nest in gegaan, voelde me niet echt ok. en ben nu dus al wakker
Ik pak lekker een whiskey, en ga daarna toch echt nog even proberen verder te slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb 1 biertje op, en die viel volledig verkeerd.
maja, vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen!
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik pak lekker een whiskey, en ga daarna toch echt nog even proberen verder te slapen
Had gisteren 3 borrels op vanaf een uurtje of 3 in de middag....
Of zo maar even Maya opstarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |