Inderdaad!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen
ik ga denk alvast aan het huishouden beginnenkan toch niet meer slapen nu
Die had ik wel gezien ja, en die ziet er inderdaad wel erg cool uit!quote:
mja je hebt wel eens wat gepost hier, ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien ja, en die ziet er inderdaad wel erg cool uit!
Zo goed zal ik de komen jaren nog niet worden![]()
(je mijn plaatjes van Maya toch wel?)
zeg ik ben een noob met maja. kan zoiets ook bewegen ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Krijg het bovenlichaam gewoon niet mooi
Dan maar met het 2e wapen (links begonnen):
[ afbeelding ]
Ooit kom ik zover dat ik dit ook kan laten bewegen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik ben een noob met maja. kan zoiets ook bewegen ?
ah das wel vet danquote:Op zaterdag 28 juni 2008 06:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ooit kom ik zover dat ik dit ook kan laten bewegen ja
Met dit programma maken ze ook van die geanimeerde films zeg maar. (denk aan b.v pixar).
* Dr.Droxz gaat pot koffie zetten... zo ook een bakkie?quote:
aha, ok!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ja is goedis me 3e bakkie dan al
hmm irish coffee, why notquote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ok!
Normaal krijg ik nooit de kans om nog koffie te drinken voordat ik naar mijn werk ga ahahha
Irish koffie ook goed?
* Dr.Droxz schenkt een "Droxz special Irish koffie" in voor WL! Enjoy!quote:
WTF, dat ziet er niet verkeerd uit!!!!!!quote:
WL ook goede morgen!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
of heb je trek in bier ?
[ afbeelding ]
Die gasten zijn raar manquote:
ja is goed man, latersquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kan toch niet meer slapen, ik ga Battlefield spelen
Spreek je straks, mocht ik je niet meer speken... prettig weeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Mogguh!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen
En wat is het geworden? Bruin?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
* lynda is weer helemaal heppie de peppie met d'r nieuwe haarkleur
Toppie!!!!!!quote:
Als we dan toch bezig zijn, mijn snor is pleitequote:
Wist niet eens dat je die hadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, mijn snor is pleite
(wist je al, nu weet de rest het ook)
diertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!quote:
ej, daar is het weekend voor dacht ik zoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
Goedeavond allemaal.
Ik val hier bijna om, ben echt kapot van vandaag
tja alleen net iets TE actief.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ej, daar is het weekend voor dacht ik zo
Dat komt toch wel goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja alleen net iets TE actief.
en dan dadelijk nog stappen ...
en morgen om 10:00 alweer in Zaltbommel staan
Nou heb ik nog veul veul veul minder zinquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:13 schreef lynda het volgende:
Godsklere moet nog werken tot 4 uur.. Absoluut GEEN zin
En bedankt voor je inzet!quote:
jah, en dan naar walibi.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt toch wel goed?![]()
Zo vroeg, WTF?
Walibi? dat klinkt dan weer erg cool!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en dan naar walibi.
Ook al ben ik nu kapot, en viel ik net tijdens sms sturen bijna in slaap, ik ga toch nog ff de stad in
Mzzl al
Bedankt voor je aanwezigheid!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:27 schreef lynda het volgende:
Welke inzet
Ik wil niet inzetten op het werk!
Heb wat oefening nodig, maar ik kan het welquote:
thx! en succes op je werk, hoop dat alles snel zal gaan!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:14 schreef lynda het volgende:
I know..
En we met frisse tegenzin een nachtje werken!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
Nog een leuk weekend gehad diertjuh?quote:
Ja was wel relaxt eigenlijk. Morgen nog bbqen en maandag weer eventjes werkenquote:
lol ik kroop ook om 4:45 is mijn bed inquote:Op zondag 29 juni 2008 04:47 schreef lynda het volgende:
Sjo zit er weer op voor vandaag.. Beetje minder alleen dat over 24 uur de 1e wekker weer gaat voor baan nummero 2
Nu nog slaap vinden en wat vogels afschieten
Rustig, veel geslapen en knie lekker wat rust gegevenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja was wel relaxt eigenlijk. Morgen nog bbqen en maandag weer eventjes werken
Hoe was jou weekend?
* Dr.Droxz zet een nieuw anti-vogel systeem bij Lynda in de tuin:quote:Op zondag 29 juni 2008 04:47 schreef lynda het volgende:
Sjo zit er weer op voor vandaag.. Beetje minder alleen dat over 24 uur de 1e wekker weer gaat voor baan nummero 2
Nu nog slaap vinden en wat vogels afschieten
Zo, dat was een lekker druk weekendje!quote:Op zondag 29 juni 2008 06:53 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben alweer een half uur wakker!
wel een leuk weekend gehad tot nu toe
vrijdagavond uit eten geweest
zaterdag eerst puppu cursus, toen met vriendin de stad in laatste spulletjes voor donderdag gekocht
toen als de sodemieter mn bed ingedoken
s'avonds naar de bios geweest!
eind van de middag komen de ceremmoniemeesters hier en bespreken we de laatste dingen
dan morgen wel mn jurk halen als het goed is en nog naar de notaris en dan is alles klaar!
ja maar IK was aan het werk.. Jij uitquote:Op zondag 29 juni 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol ik kroop ook om 4:45 is mijn bed in
Zit nu aan de thee. Gister iets te snel gegaan met de jupiler
maar goed, ff een ontbijtje overslaan en dan maar vanmiddag in het park wat eten
neuh die koop ik nietquote:Op zondag 29 juni 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
@Beller & WL:
Doe eens kopen Battlefield: Bad company
mgs is niets voor mij, gta heb ik idd al een tijd niet meer gedaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh die koop ik niet![]()
ben vollop met mgs4 bezigen ben GTA4 alweer vergeten lol
Een kater is gewoon kut, en zeker als je dingen ziet bewegen/draaien hahahaquote:Op zondag 29 juni 2008 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
pfff
wat een dagje six flags
achtbanen ben ik wel ingegaan, maar lekke me niet slim om met mn kater in snel ronddraaiende dingen te gaan. Dan was mn maag nogal gaan protesteren denk ik
Kater + achtbanen = redelijk (ze lijken een stuk sneller te gaan, of kwam omdat ik in het midden zat)
Kater + (kijken naar) ronddraaiende dingen = NO GO uit veiligheidsoverwegingen
jah dat welquote:Op zondag 29 juni 2008 22:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een kater is gewoon kut, en zeker als je dingen ziet bewegen/draaien hahaha
Hoop dat je alsnog een leuke dag hebt gehad man!
Achtbanen vind ik ook nog wel te doen, maar die andere dingen hahahahaquote:Op zondag 29 juni 2008 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat wel
was echt superzoals gezegd:
de achtbanen waren goed te doen
dus ben ook in aantal achtbanen geweest
Owja.. Misschien had je het al van Lynda gehoord, maar ik ben er vrijdag niet bij... M'n werktijden van de volgende dag staan niet echt toe dat ik de dag ervoor laat thuis kom. Vrij nemen is ook geen optiequote:Op maandag 30 juni 2008 06:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou dat!
vandaag waarschijnlijk wel echt aan het werk dan heb ik kans morgen vrij te zijn
Jawel hequote:Op maandag 30 juni 2008 07:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, daar kan ik ook wel mee leven denk ik
Hey succes jongen!quote:Op maandag 30 juni 2008 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
Ok ik ga maar is
eerst gesprek, dan weer in de auto voor werk:P
halleekes
That's the spiritquote:
Whehe, nee echt een ontzettend streng rookverbod beleidquote:Op maandag 30 juni 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vind je deze;
Afgelopen weekend in de kroeg vroeg ik eens aan het personeel wat er nou precies ging gebeuren als ik daar volgend weeken een peuk opsteek (waar ik evengoed wel mee doorga))
"Nouja, gezien het feit hoevaak júllie bij de bar staan, zal ik jullie niet naar buiten gaan sturen ofzo hoor"
Beter
Mja, tot ze een keer controle krijgen natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vind je deze;
Afgelopen weekend in de kroeg vroeg ik eens aan het personeel wat er nou precies ging gebeuren als ik daar volgend weeken een peuk opsteek (waar ik evengoed wel mee doorga))
"Nouja, gezien het feit hoevaak júllie bij de bar staan, zal ik jullie niet naar buiten gaan sturen ofzo hoor"
Beter
Geen zinquote:
Mogguh Sgelequote:Op maandag 30 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
zo... daar zijn we weer
Roken?? morgen... is het klaar met roken
Bellertje!quote:
Ja gaat goed manquote:Op maandag 30 juni 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bellertje!mogguh!
Ja hoor, alles prima.. alleen een beetje slaap te kort
En u? Alles bon? Lekker aan het klussen geweest dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |