Die gasten zijn raar manquote:
ja is goed man, latersquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik kan toch niet meer slapen, ik ga Battlefield spelen
Spreek je straks, mocht ik je niet meer speken... prettig weeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Mogguh!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen
En wat is het geworden? Bruin?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
* lynda is weer helemaal heppie de peppie met d'r nieuwe haarkleur
Toppie!!!!!!quote:
Als we dan toch bezig zijn, mijn snor is pleitequote:
Wist niet eens dat je die hadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, mijn snor is pleite
(wist je al, nu weet de rest het ook)
diertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!quote:
ej, daar is het weekend voor dacht ik zoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
Goedeavond allemaal.
Ik val hier bijna om, ben echt kapot van vandaag
tja alleen net iets TE actief.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ej, daar is het weekend voor dacht ik zo
Dat komt toch wel goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja alleen net iets TE actief.
en dan dadelijk nog stappen ...
en morgen om 10:00 alweer in Zaltbommel staan
Nou heb ik nog veul veul veul minder zinquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:13 schreef lynda het volgende:
Godsklere moet nog werken tot 4 uur.. Absoluut GEEN zin
En bedankt voor je inzet!quote:
jah, en dan naar walibi.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt toch wel goed?![]()
Zo vroeg, WTF?
Walibi? dat klinkt dan weer erg cool!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en dan naar walibi.
Ook al ben ik nu kapot, en viel ik net tijdens sms sturen bijna in slaap, ik ga toch nog ff de stad in
Mzzl al
Bedankt voor je aanwezigheid!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:27 schreef lynda het volgende:
Welke inzet
Ik wil niet inzetten op het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |