Jawel hequote:Op maandag 30 juni 2008 07:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, daar kan ik ook wel mee leven denk ik
Hey succes jongen!quote:Op maandag 30 juni 2008 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
Ok ik ga maar is
eerst gesprek, dan weer in de auto voor werk:P
halleekes
That's the spiritquote:
Whehe, nee echt een ontzettend streng rookverbod beleidquote:Op maandag 30 juni 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vind je deze;
Afgelopen weekend in de kroeg vroeg ik eens aan het personeel wat er nou precies ging gebeuren als ik daar volgend weeken een peuk opsteek (waar ik evengoed wel mee doorga))
"Nouja, gezien het feit hoevaak júllie bij de bar staan, zal ik jullie niet naar buiten gaan sturen ofzo hoor"
Beter
Mja, tot ze een keer controle krijgen natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, hoe vind je deze;
Afgelopen weekend in de kroeg vroeg ik eens aan het personeel wat er nou precies ging gebeuren als ik daar volgend weeken een peuk opsteek (waar ik evengoed wel mee doorga))
"Nouja, gezien het feit hoevaak júllie bij de bar staan, zal ik jullie niet naar buiten gaan sturen ofzo hoor"
Beter
Geen zinquote:
Mogguh Sgelequote:Op maandag 30 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
zo... daar zijn we weer
Roken?? morgen... is het klaar met roken
Bellertje!quote:
Ja gaat goed manquote:Op maandag 30 juni 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bellertje!mogguh!
Ja hoor, alles prima.. alleen een beetje slaap te kort
En u? Alles bon? Lekker aan het klussen geweest dit weekend?
Goed man!quote:Op maandag 30 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja gaat goed manBoven is nu alles klaar, dus daar kan het inrichten beginnen, en beneden zijn we al ver gekomen met het verven, en dat zetten we deze week voort.
Ik denk... als alles meezit, dan is volgend weekend beneden ook alles klaar
En slaap tekort? Que?
Ongekend! Maar daar had jij toh al vaker last van? Dat je wakker lag in de avond?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed man!Hoop voor je dat het volgend weekend af is dan
Eerhm.. ik weet niet hoe het kan, maar vanaf zaterdag maar 2 uur geslapenBen ook helemaal niet moe ofzo
Laatste tijd wel vaker jaquote:Op maandag 30 juni 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! Maar daar had jij toh al vaker last van? Dat je wakker lag in de avond?
Ja ik hoop het ook hoorHeb zin namelijk om beneden alles in te gaan richten.
Ey jow, thiz iz wheh thah magix happenzquote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laatste tijd wel vaker jaBeetje raar allemaal, maar goed..ik zal vanzelf een keer zo moe worden dat ik gewoon 3 dagen niet meer wakker word he
Dus over een maand zien we jou bij MTV Cribs?
quote:
Wie welquote:
Ik moet nog tot half 6... en sta alweer op het punt te gaan roken... ben net een kwartier begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |