Goed man!quote:Op maandag 30 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja gaat goed manBoven is nu alles klaar, dus daar kan het inrichten beginnen, en beneden zijn we al ver gekomen met het verven, en dat zetten we deze week voort.
Ik denk... als alles meezit, dan is volgend weekend beneden ook alles klaar
En slaap tekort? Que?
Ongekend! Maar daar had jij toh al vaker last van? Dat je wakker lag in de avond?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed man!Hoop voor je dat het volgend weekend af is dan
Eerhm.. ik weet niet hoe het kan, maar vanaf zaterdag maar 2 uur geslapenBen ook helemaal niet moe ofzo
Laatste tijd wel vaker jaquote:Op maandag 30 juni 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! Maar daar had jij toh al vaker last van? Dat je wakker lag in de avond?
Ja ik hoop het ook hoorHeb zin namelijk om beneden alles in te gaan richten.
Ey jow, thiz iz wheh thah magix happenzquote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laatste tijd wel vaker jaBeetje raar allemaal, maar goed..ik zal vanzelf een keer zo moe worden dat ik gewoon 3 dagen niet meer wakker word he
Dus over een maand zien we jou bij MTV Cribs?
quote:
Wie welquote:
Ik moet nog tot half 6... en sta alweer op het punt te gaan roken... ben net een kwartier begonnenquote:
Misschien te weinig stressquote:Op maandag 30 juni 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ey jow, thiz iz wheh thah magix happenz
Maar hoop toch wel voor je dat het niet te lang doorgaat met zulke korte nachtrusten, stress ofzo?
Mogguhquote:
Had ik jou nou nog aan de telefoon zaterdagochend?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb geen zin meer....
roken is een goed plan..quote:Op maandag 30 juni 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog tot half 6... en sta alweer op het punt te gaan roken... ben net een kwartier begonnen
Bwahahahaquote:Op maandag 30 juni 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien te weinig stressEn daarom zoveel energie
Heb je de volledige versie of alleen de demo?quote:
Heb 'm gespeeld bij een vriend van me gisteren, inderdaad een bruut spellekequote:
* Sgele geeft een pistoolquote:Op maandag 30 juni 2008 09:21 schreef sjerren het volgende:
Ik haat de maandag
en ik haat 't dat de kneuzen van de ICT mijn bureau verkeerd terug hebben gezet.
Ik haat 't dat 't hier maandags t*ring rumoerig is!
Ik haat 't dat mevrouw praatgraag-en-schreeuwthard d'r zusje mee heeft genomen voor vakantiewerk en 't hier dus dubbel zo rumoerig is!
Ik haat werk!
Ik haat dat 't druk is!
Ik haat werken op maandag!
Dusssss![]()
![]()
Ze zoeken bij BCC nog bezorgers.. volgens mij heb jij talentquote:Op maandag 30 juni 2008 09:23 schreef tripack het volgende:
morguh iedereen![]()
moest ik en nog een paar collega's het huis van die Indiërs leeghalen2e verdieping koelkast, wasmachine, tv, bedden naar beneden schouwen
en ik maar denken dat ik in de IT werk... tot slot ging mijn broek ook nog es kapot.
gelukkig heb ik alweer een nieuwe gekocht en gedeclareert
hehe dat moest ik ff kwijt
quote:
nou ik ben blij dat mijn koelkast, fornuis (jeej we hebben er 1quote:Op maandag 30 juni 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zoeken bij BCC nog bezorgers.. volgens mij heb jij talent
Goeiemorgen Tripack!![]()
Inderdaad jaquote:
Geeft dan maar een dagboek, zooow kan je daar je hart in luchtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:27 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ben een vrouw, niet pistool-waardig, ik schiet de verkeerden
Haha ja dat is heerlijk!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat mijn koelkast, fornuis (jeej we hebben er 1), bank boven word bezord
iddquote:Op maandag 30 juni 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat is heerlijk!
Tripack naar bezorger: Ehr... toch nog een beetje naar links
Jep! Gezellig man, zo'n gesprek op zaterdagochtend 06:00quote:Op maandag 30 juni 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had ik jou nou nog aan de telefoon zaterdagochend?
Weet t allemaal niet meer hoor... beetje té lam
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geeft dan maar een dagboek, zooow kan je daar je hart in luchten
Huh? Tot de volgende peuk, of echt definitief?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
roken is een goed plan..![]()
Vanaf morgen ga ik ermee stoppen
" He bezorger! je beschadigt m'n vloer, dat gaat je geld kosten mannetje!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
idd
naah waar tie net stond, stond tie toch beter
Hele versie, erg hequote:Op maandag 30 juni 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je de volledige versie of alleen de demo?
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geeft dan maar een dagboek, zooow kan je daar je hart in luchten
*proest*! M'n waterquote:
Haha werken met je kadaver!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
idd
naah waar tie net stond, stond tie toch beter
Ervaring met zeurende vrouw menschen? Ja helaaschquote:
BOEM! Inderdaadquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ervaring met zeurende vrouw menschen? Ja helaasch
Zo krijg je eindelijk je headset ja?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Inderdaad
Deze week! Headset
Dat eet die jongen als kauwgom.. haalt niks uitquote:
Mogguh WLquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat eet die jongen als kauwgom.. haalt niks uit
Mijns inzien spui ik nergens mijn gal over het begin van de week en god mag weten wat nog meer, dus je mag het pistool wel houden. Hij komt bij jou beter tot zijn rechtquote:Op maandag 30 juni 2008 09:44 schreef sjerren het volgende:
[..]
Arm schaap![]()
Mss had ie jou dan beter dat pistool kunnen geven.
Je hebt geen leven als ik je zo hoor.
*aait over de bol van Bellerophon*
Ik leef met je mee hoor.
Oxazepammetje?
Inderdation!quote:
Jeweetschquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat eet die jongen als kauwgom.. haalt niks uit
Gewoon orrigineel gekocht! Ik geef toe, dat gebeurt niet vaak!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Inderdaad
Deze week! Headset
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!
It's about fucking time, eh?
morgee WLquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
Uh... uh .... nou moet ie nog gaan werken ook he!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!
It's about fucking time, eh?
Dude.. ik lig dan echt plat van het lachen als dat waar isquote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... uh .... nou moet ie nog gaan werken ook he!
Ja maar het speelt (de demo dan) echt soepel. En het ziet er zeker fancy uitquote:Op maandag 30 juni 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon orrigineel gekocht! Ik geef toe, dat gebeurt niet vaak!![]()
Wel wennen hoor, een 3d shooter met een lolstick spelen....
Ja!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijns inzien spui ik nergens mijn gal over het begin van de week en god mag weten wat nog meer, dus je mag het pistool wel houden. Hij komt bij jou beter tot zijn recht
For fucks sake... step by step pleasequote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... uh .... nou moet ie nog gaan werken ook he!
morgequote:
Het is maar waar je blij mee bent he, iedereen zo zijn dingquote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ja!
Ik lekker wel!
Want mijns inziens is dit daar een goed topic voor.
Want of ik nou alles in 1x spui, of ik lees al 260 x 7 pagina's "Ik heb geen zin meer"
Maar je mag er over heen lezen hoor![]()
Das waar!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij mee bent he, iedereen zo zijn ding
Bijna jongen..nog even volhoudenquote:
Volgens mij ben jij wel een type dat redelijk snel op haar teentjes is getrapt he?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:11 schreef sjerren het volgende:
[..]
Das waar!
Nu we daar over eens zijn kunnen we dan gewoon verder gaan met een "goeiemorgen?"
Mooi
Goeiemorgen allen!
Nog maar een paar dagenquote:
bijna WL bijnaquote:
morge tripackquote:
ja.... nou ja morgen weer BBQ-enquote:
ohja...quote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ja!
Ik lekker wel!
Want mijns inziens is dit daar een goed topic voor.
Want of ik nou alles in 1x spui, of ik lees al 260 x 7 pagina's "Ik heb geen zin meer"
Maar je mag er over heen lezen hoor![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een type dat redelijk snel op haar teentjes is getrapt he?
Of reageer je altijd zo?
Ik had al een hele goedemorgen hoor
Inderdaad, speelt heerlijk soepel hoor! Heb alleen die sensitivity helemaal naar beneden gezetquote:Op maandag 30 juni 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar het speelt (de demo dan) echt soepel. En het ziet er zeker fancy uit
Dan krijg je het nog meer te horen dan nu hequote:Op maandag 30 juni 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For fucks sake... step by step please
Dat zou pas echt ongekend zijn, als die gewoon niet blijkt te werken
Als jij je aangevallen voelt door een opmerking die ik plaats, sorry hoor... Maar sarcastisch en cynisch... zo reageer ik gewoon altijdquote:Op maandag 30 juni 2008 10:22 schreef sjerren het volgende:
[..]
Haha nee helemaal niet joh!
Maar vrijdag deed je ook al zo![]()
BOEHOEM!! Dat zijn berichtenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja.... nou ja morgen weer BBQ-en![]()
![]()
Ja ok... soms schiet hij iets te snel door het scherm heenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, speelt heerlijk soepel hoor! Heb alleen die sensitivity helemaal naar beneden gezet
Ja dat weet ik... daarom hoop ik ook dat die headset gaat werkenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan krijg je het nog meer te horen dan nu he
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, speelt heerlijk soepel hoor! Heb alleen die sensitivity helemaal naar beneden gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Nou nee, die moet juist zo hoog mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom draagt ze ook de titel "Horizontal Niagra Falls"![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het al lang duren!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Nee man, jij bent altijd echt serieus!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als jij je aangevallen voelt door een opmerking die ik plaats, sorry hoor... Maar sarcastisch en cynisch... zo reageer ik gewoon altijd
"Bellerophon, AKA the man with the endless toes"quote:Op maandag 30 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, jij bent altijd echt serieus!
Ik had geen zin meer!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
He maar eh, Droxz, leg me nou eens uit waarom je zaterdag zó fucking vroeg je nest uit was
Da's toch niet normaal?
NEVUR!!!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, jij bent altijd echt serieus!
LIEK..OMGquote:
Inderdaad, en daar komt bij... shit man... alle opmerkingen die wij hier naar elkaar hoofd slingeren...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Bellerophon, AKA the man with the endless toes"
Ik zat er op te wachtenquote:
In het bericht staat ook een youtube filmpjequote:Binnenkort mogen PS3-bezitters firmware 2.40 downloaden en installeren op hun zwarte Sony-console. Firmware 2.40 belooft de langverwachte in-game XMB te leveren en om alvast te laten zien wat je er zoal mee kan, heeft Sony een video vrijgegeven waarin getoond wordt hoe het werkt en wat je er mee kan.
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja.... nou ja morgen weer BBQ-en![]()
![]()
Gast m'n koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar komt bij... shit man... alle opmerkingen die wij hier naar elkaar hoofd slingeren...
Smokez / Droxz zegt: Je moeder!! Die slingerde gisteravond om mijn klavots!
hahahaha, jij doet hier altijd van die leuke "sollicitatie" gesprekken, ongekend gewoonquote:
Serieus gast, waar komt dat woord klavots nou weer vandaanquote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar komt bij... shit man... alle opmerkingen die wij hier naar elkaar hoofd slingeren...
Smokez / Droxz zegt: Je moeder!! Die slingerde gisteravond om mijn klavots!
Hey sorry man, hier heb je een nieuwe bakjequote:
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op maandag 30 juni 2008 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Serieus gast, waar komt dat woord klavots nou weer vandaan
Hoorde het laatst ook al, alleen begreep ik de betekenis ff niet
Het is een gavequote:Op maandag 30 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, jij doet hier altijd van die leuke "sollicitatie" gesprekken, ongekend gewoon
Ah fijn dank je..scheelt mij weer een run naar de automaatquote:Op maandag 30 juni 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hey sorry man, hier heb je een nieuwe bakje![]()
Ja want stel je voor...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah fijn dank je..scheelt mij weer een run naar de automaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |