quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
moest dat niet zijn vanwege het creëren van een file op een autosnelweg?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:57 schreef Paladijn het volgende:
Eerste bekeuring met de MX binnen...
Overschrijding van maximum snelheid op autosnelwegen met 21 km/u
Gemeten snelheid: 74 km/u
Koop dan een Audi 80quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kreeg vorige week in Amsterdam het advies een Saab 900 te kopen.
Helaas... stukje afsluitdijk, kwam net terug van Zandvoortquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
moest dat niet zijn vanwege het creëren van een file op een autosnelweg?![]()
![]()
![]()
Ik heb geluk gehad volgens mij dat ik telkens bij de werkzaamheden achter slakken aan reedquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Helaas... stukje afsluitdijk, kwam net terug van Zandvoort
Maar ik ben natuurlijk veel te braaf dat ik daar niet harder reed...
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad volgens mij dat ik telkens bij de werkzaamheden achter slakken aan reedDe Rover krijgt flink de sporen de laatste tijd
houd je daar maar in, standaard flitsplekquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad volgens mij dat ik telkens bij de werkzaamheden achter slakken aan reedDe Rover krijgt flink de sporen de laatste tijd
Aangezien ik het meeste van Duitsland al eens gezien heb, ga ik de Eifel aan mijn schoonouders laten zien. Onze thuisbasis wordt het pittoreske Nederlandse Cochemquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Ga je weer richting de Eifel of ditmaal een ander gedeelte van onze oosterburen?
Nu begin ik te twijfelen hoor Alex.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Overeenkomst tusen de Saab en de persoon waar ik het advies van kreeg: beide een lekkere kont
Mooie compacte kontquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:38 schreef PNG het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen hoor Alex.
Ze betaalde geen wegenbelasting over haar kont ?
Japan is leuk, maar ik heb iets met Russische muziek, met namen die met roots in de folk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:29 schreef Paladijn het volgende:
Tatu - sex sells
Valt me nog mee dat je hier geen jpop spammed:
houd het blok al die pk's wel???quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
Even een tvp en update post:
ook mijn nieuwe turbo is fubar. denk dat ik er nu een enorme jetser op zet van een kameraad van me (62 trim!). die is goed tot de 450pk range ofzo.
De kop moest er af vanwege een afgebroken tapgaten die kop ligt nu weer bij het revisie bedrijf.
Heb een nieuwe MLS koppakking (MHG) van Titan motorsports gekocht. Dikte 1.8mm en fucking 5 lagen staal
Hopelijk volgende week kop er weer op zetten. De dyno dag gaat morgen niet door omdat iemand van verhoeven een ongeluk heeft gehad. 12 Juli proberen we het weer
Kusjes
Tjab
het blok houdt het wel. Met gemak.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
houd het blok al die pk's wel???
kop gelijk laten bewerken (flowen enzo)???
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, ik snap nooit een hol van wat je allemaal over je Supra zegt, maar ik vind t prachtig.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:34 schreef PeuRac het volgende:
Hehe, heb een keer 's nachts 2 konijnen overreden, mn hele wielkast zat vol met zooi
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=122&t=8513&p=252575#p252575quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag voor het eerst van mn leven afgevoerd met de bergingswagen
gelukkig waren we in de BX
Hoeveel knijnen heeft 2cv gebutst?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag voor het eerst van mn leven afgevoerd met de bergingswagen
gelukkig waren we in de BX
De oplossingquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=122&t=8513&p=252575#p252575
Dat was de oplossing van de wegenwachter ookquote:
Ik heb een pak gekocht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb nieuwe kleren btwmijn netjs-word-gebeuren gaat wel erg ver tegenwoordig
Nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer kom ik langs om ze te maken?
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Ik kwam zonet een routebeschrijving naar jou tegen toen ik tussen wat oue papieren wat zochtGelukkig kan ik het nu uit mn hoofd vinden
Ach toen ik naar maok ging reed ik een fietspad op recht voor haar raamquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeker weten?
2e rechts. Ging ie een zand-inrit op. Whaaaaaaha.
Oh mijn auto zit bomvol. Een handtasje is er niks bij.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn hele auto, met uitzondering van het dashboardkastje waar het frontje van mijn radio in zit en de papieren, ligt helemaal niks.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
En vooral geen routebeschrijvingen naar iemand van FOK!.
hihiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:27 schreef ijsmeis het volgende:
Je had ook met het vliegtuig kunnen gaan.
Same here, alleen laat ik het frontje ook gewoon op de radio als ik'm in het dashboardkastje achter zou laten...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn hele auto, met uitzondering van het dashboardkastje waar het frontje van mijn radio in zit en de papieren, ligt helemaal niks.
Ze gaan je echt niet buiten schoppen omdat je helemaal aan het einde een keertje ziek bent hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, op ook echt zo'n kutmoment ook. Ik zit net in de periode dat ik wel of niet een jaarcontract ga krijgen.
Leuk dus. Grr.
Gelukkig hebben ze vrijdag wel gezien dat ik écht ziek ben. Ik stond te knikken op mijn knieën, had de tranen in mijn ogen staan en ze zeiden dat ik er echt belabberd uit zag.
Ik twijfel nu of ik morgen toch gewoon even een paar uurtjes ga werken. Ik kan het eigenlijk écht niet, want ik durf amper auto te rijden nu, aangezien ik echt een slap hoopje niks ben. Maar aan de andere kant, dan hoef ik me niet ziek te melden bij het uitzendbureau en UWV enzo. En ik laat zien dat ik moeite doe, zegmaar. Als is het maar voor 3 á 4 uurtjes.
Twijfeldetwijfel.
Dat zal ook wel niet. Maar mijn gevoel zegt van welquote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze gaan je echt niet buiten schoppen omdat je helemaal aan het einde een keertje ziek bent hoor.
En zo wel dan zou ik er niet eens willen werken
Als het morgen echt niet gaat gewoon bellen en zeggen dat je het heel vervelend vind enzoquote:Op zondag 29 juni 2008 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Vrijdag wilde ik ook per se een deel van mijn werk afmaken en ik had het ook bijna af op 2 dossier na. Maar toen werd het uit mijn handen geritst met de mededeling "en nu ga je naar huis, je bed in."![]()
.
Mja, het probleem is dat ik per se het uitzendbureau moet bellen voor 8 uur om me ziek te melden.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het morgen echt niet gaat gewoon bellen en zeggen dat je het heel vervelend vind enzo
^^ wat Fuug zegt.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef Fugie het volgende:
is je eigen gezondheid niet belangrijker al het andere op de wereld ?
Of ben ik wereldvreemd ?
Ja, maar dat leren sommige mensen pas na een tijdje.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef Fugie het volgende:
is je eigen gezondheid niet belangrijker al het andere op de wereld ?
Dat weet ik niet.quote:Of ben ik wereldvreemd ?
Je stelt alleen het beter worden maar uit, eigenwijze drol.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
En in de ochtend gaat het áltijd kutter als je ziek bent.
Maar goed, ik heb mezelf nu beloofd om te gaan, met wat asperines. Gewoon van 11 uur tot 2 uur-half 3. En dan weer naar huis mijn bed in.
Nee hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Janken als je ziek bent is voor randstedelingen.
Je hebt janken en janken.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik jank ook altijd als ik moet overgeven.
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga morgen toch nog niet werken.
En zoals ik al zei, het contract ligt ook niet echt op het spel (tenzij ik nu wel iets heel raars zou doen), dat weet ik in mijn achterhoofd ook wel, mijn teamleidster heeft al drie keer laten weten dat ze me in haar team wil en dat het wel gaat goedkomen allemaal. Maar mijn gevoel zegt gewoon anders.
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]gewoon beter worden en je niet teveel zorgen maken dingen waar je toch geen invloed op hebt.
Nu ben je besmet!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En een hele dikke snel-beter-worden-knuffel uiteraard
Hey, zijn gulp staat open.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Oh en lexxx, een polarisatiefilter == pr0n:
[ afbeelding ]
Was je @ ring ditweekend? Europese Rovermeeting daar toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Oh en lexxx, een polarisatiefilter == pr0n:
[ afbeelding ]
Dan gaan we samen naast elkaar ziek op bed liggenquote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was je @ ring ditweekend? Europese Rovermeeting daar toch?
En ik HEB een pol-filter. Maar ik gebruik m niet.
Dat doet me aan eels.wmv denkenquote:
Dacht het wel ja.. Maar dan was het je wel opgevallen... Maar goed ga binnenkort zelf ook even een dagje dnek ik... (of met euhm.... iemand... maar dat moet nog ff blijkenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]was dat dit weekend? Ik heb eigenlijk amper Rovers gezien... alleen twee MG TF's rond de ring.
Wel heel veel Britten op de baan en de nodige baansluitingen rond het middaguur.
Was ff een dagje op pad met een collega in de Honda, anders had ik je wel een por gegeven![]()
Maar waarom gebruik je geen pola filter?
Douchenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we samen naast elkaar ziek op bed liggenEn straks samen het zieke van ons af douchen
Ken ik niet.quote:
Samen in bad dan. Ben je klein genoeg voor.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Douchen. Man, ik kan echt geen half uur lang staan.
Badderen. En dan op zijn heetst
. En de virus er maar uit zweten
. Heerlijk.
Totdat je dan uit bad stapt. Dan lijkt het net alsof je in elkaar zakt, bloedheet en overal een soort van 'spierpijn'. En hoesten, hoesten en hoesten zodat de pijn in je strot en ver daar onder ook weer terug is, zodat je dan uiteindelijk op bed neer ploft en weer zielig mag doen..
Jullie kijken ook geen voetbal trouwens?
In bad gaan doe ik alleen. Da's mijn uurtje-voor-mezelfquote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen in bad dan. Ben je klein genoeg voor.
En natuurlijk niet
uur nog welquote:Op zondag 29 juni 2008 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In bad gaan doe ik alleen. Da's mijn uurtje-voor-mezelf.
Twee Japanse dames die met kleine palinkjes 'aparte' dingen doenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar ik geloof ook niet dat ik het wil kennen.
De Britse meneer die trouwens de BMW komt ophalen/gekocht heeft, plakt er ook meteen een RING-weekendje achteraan. Tssj!.
Uiteraard! zag er echt heel vet uit, je kan er alleen niet te hard mee rijdenquote:
of stond je auto in de fik?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De geur van gesmolten rubber is toch het lekkerst als het van je eigen banden af komt
smoke that bitchquote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff van de rallyweggetjes in de regio genoten, de rover over de 150.000km heen getild
je mist nog wat stickers ouwequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef BoJo het volgende:
* BoJo was @ Spa Italia afgelopen weekend.![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi circuit
boost op 1,3 bar dus, goed excuus voor een nieuwe koppelingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het blok houdt het wel. Met gemak.
En dat de turbo het kán wil niet zeggen dat ik dat ook haal.
Sterker nog, die pk aantallen haal je bij 1.3 bar en ik ga op 1 bar rijden. Daarbij komt dat mijn uitlaat alvast een restrictie is en boven de 350 wielpk gaat mijn stock koppeling ook raar ruiken![]()
De kop laat ik niet flowen. Daar heb ik simpelweg het geld niet voor nu.
Kost al snel een uurtje of 8 aan bewerking; voor de revisie en bewerking samen ben je dan rond de 700 euro kwijt. Hij flowt dan wel beter dan een stock 2jz-gte kop trouwens![]()
Heb net pakkingen besteld. zal ook wel weer een Godsvermogen gaan kosten
Nope, ik heb gereden en onboard gefilmd met een camera aan m'n kooi. 3 uur aan film bijna, ben ik nog wel ff zoet meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef Paladijn het volgende:
Da's gewoon om roestplekken te verbergen
Nog een lading lambo's op de foto gezet Bo? Zag al wat pics van Mark Nauta voorbij komen op een ander forum
nou de dyno ga ik niet redden ben ik bang.Hopelijk heb ik de cilinderkop deze week terug van het revisiebedrijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
boost op 1,3 bar dus, goed excuus voor een nieuwe koppeling![]()
ben benieuwd wat er straks op de dyno uitkomt
die geupgrade turbo of die 62 trim???quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou de dyno ga ik niet redden ben ik bang.Hopelijk heb ik de cilinderkop deze week terug van het revisiebedrijf.
en omdat mijn NIEUWE turbo nu al gaar is -oorzaak onbekend- moet de stocker teruggezet worden .![]()
Ik zei vanmorgen nog hai2u tegen een audi Q7 met ringsticker nabij Dr88quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai.
Ik zal er de volgende keer overheen pissen, weet ie zeker dat ze 'op temperatuur' zijnquote:
En het probleem is, geen trek in shoarma?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zeedijk inderdaad, tussen Harlingen en Westhoek. Maar daar stikt het nu van de schapen.
Gefeliciteerd!quote:
mn broer zn LaRo gewoon op een van de vele rallyweggetjes hier op de foto gezet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En het probleem is, geen trek in shoarma?
Nog andere suggesties in de regio, afgezien van het saaie Holwerd/Lauwersmeer stuk?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
Thenks.
Meer verdienen met minder werken niets doen.
die 62 trim doe ik er toch maar niet opquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die geupgrade turbo of die 62 trim???
tis wel weer een beetje-O ofniet.....
jeah nog meer balen dat de cilinderkop deze week niet klaar is en dat ik dus volgende week vrij moet nemen (en dat kan niet) om alles op tijd af te hebben.quote:
dus turbo weer terugsturen, want die had je toch pas terug gehad????quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die 62 trim doe ik er toch maar niet op
als ik die ook sloop kan ik het helemaal wel vergeten. mijn geupgrade 57 trim is kapot. ik heb er ongeveer 15 minuten mee gereden zonder boost. hij moet bij installatie al fubar zijn geweest
[..]
jeah nog meer balen dat de cilinderkop deze week niet klaar is en dat ik dus volgende week vrij moet nemen (en dat kan niet) om alles op tijd af te hebben.
die gast is failliet dus terugsturen gaat niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus turbo weer terugsturen, want die had je toch pas terug gehad????
Ook voor 15/16" ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
45 euro vind ik vrij duur hoor voor gebruikte bandjes
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:57 schreef Fugie het volgende:
nouja het is wel 6mm ofzo, en het zijn michelin prosport etc etc je kent het welEn het was een turk, en het is een moeilijke of veelgevraagde maat
En mijn waggie is al sinds december 2006 niet uitgelijnd, dus mijn banden hadden nog wel 4mm profiel alleen de binnenkant was kaal. Nu nog ff ruitenwissers vervangen en dan over anderhalve week naar de apk, even kijken wat de schade daar is en daarna uitlijnen en eventueel nog centreerringen erop gooien.
En tweedehandsjes omdat de vec het elk moment kan begeven en ik geen zin heb om nieuwe banden erop te leggen
was wel zonde van die goodyear eagle's jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook voor 15/16" ?De winterbanden onder mijn MX waren bijvoorbeeld 219 euro per stuk nieuw...
[..]Dat voel je toch wel bij het rijden?
Maar als de vectra bijna op is wil je er idd niet teveel geld meer in stoppen.
Deutsche grundlichkeit toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
was wel zonde van die goodyear eagle's ja
die banden waren brandnieuw toen ik hem kocht (800 ¤ aan rubber). En hadden ook nog genoeg profiel maja
![]()
En de vectra is al 2 jaar bijna op, alleen gaat het wel steeds slechter (warmrijden is immers niet nodig bij 260k)
Foto 3 vind ik wel mooi hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Rest is hier te vinden. Vind het wat overdone om er een topic in FOT over te openen, dus als iemand hier opmerkingen ter verbetering heeft... brand los
En ja, er hoort 18" onder... Honda kwaaltje om standaard veel te kleine velgen te leveren.
Zandvoort leer je in twee rondjes, Zandvoort snel/goed leren rijden in velequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ken zandvoort totaal niet.... dus of ik ga rijdne is een tweede. maar gaan overweeg ik WEL heel sterk.
Spiegel kan ik weinig aan doen, horizon welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
Bij de eerste is je spiegel afgesneden. Bij de laatste is je horizon scheef.
Verder best wel leuke foto's heur.
Wete niet of mn auto 25 minuten vol rijden wel aan kan technischquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zandvoort leer je in twee rondjes, Zandvoort snel/goed leren rijden in veleVan tevoren even een inboard filmpje van het vrijrijden kijken helpt ook veel, of eventueel een echte race om de lijnen goed te zien. Op DF staat overigens een trackguide van Cavalino, erg leerzaam.
Als het goed is zijn er meerdere tijdstippen om te rijden, dus je kan altijd een van de anderen vragen om met hun mee te rijden of zelfs met jou mee te laten rijden om advies te geven. Van Mista_T (diens 623 GSI had ik bijna als trackday car), Morax en Peter (In zijn ZT-T 260 mijn eerste paxlaps gereden op CPZ, geniale auto en bestuurder weet wat ie doet) weet ik dat ze ervaring hebben op Zandvoort... die zou je dus kunnen vragen.
Gewoon proberen dus, desnoods rustig aan - kun je iig zeggen dat je het een keer gedaan hebt
Kijk trouwens wel even of het verplicht is om met helm te rijden, dat is bij vrijrijden en DF wel zo namelijk.
Misschien een diffuse remote flitser op een statief. Kan je mooi bijlichtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Vandaag toch maar even de Honda op de gevoelige plaat vastgelegd, maar ben er nog niet helemaal tevreden over.
Paar snapshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest is hier te vinden. Vind het wat overdone om er een topic in FOT over te openen, dus als iemand hier opmerkingen ter verbetering heeft... brand los
En ja, er hoort 18" onder... Honda kwaaltje om standaard veel te kleine velgen te leveren.
jammer van de velgen onder de eerstequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:59 schreef ijsmeis het volgende:
We hebben er nu trouwens twee.
[ afbeelding ]
iTunes kan dat allemaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:21 schreef PeuRac het volgende:
Misschien dat iemand hier me kan helpen, ik had ooit een programma waarmee ik alle muziek bestanden automatisch kon sorteren in de juiste mappen, op volgorde per artiest/album en ook de bestandsnamen logisch maakte. Ik heb alleen geen idee meer welk programma dat was en hoe dat ook alweer werkte.
Oke, dus die moet ik ff downloaden dan, ik had namelijk flink wat muziek gekopieerd van een iPod, maar zonder iTunes, dus nu zijn alle bestandjes door elkaar gegooid en de mappen genummerdquote:
De enige plek op CPZ waar jij de 180 gaat halen is als je vergeet te remmen bij de tarzanbocht... maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wete niet of mn auto 25 minuten vol rijden wel aan kan technischals ik een tjde 180 ga word de motor al heet en zo... Maar ik kan altijd langs de baan fotos gaan maken van mede Roveraars
denk dat ik wel ga iig.
Heb er wel aan zitten denken, maar ik zie mezelf nog niet zo snel met een externe flitser rondlopen. Het zou hier wel veel geholpen hebben om het verschil tussen auto en lucht kleiner te maken :xquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien een diffuse remote flitser op een statief. Kan je mooi bijlichten
Die komen ook op de andere en dan komen de originele velgen er weer onder (liggen al klaar), maar nog geen tijd voor gehadquote:
jij moet zeker ook een iphone hebben ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
Mja itunes voor windows is niet erg leuk.
Maar wel voor de mac
wat noem je fatsoenlijk ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Mits een fatsoenlijk abo.
kun je der ook los aankomen, zonder abo/simlock ???quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dan gaat 'ie iets van 800 euro kosten geloof ik.
Niet zo heel raar hoor, bijna alle true 3G /smartphone zitten zonder abo op zo'n prijs.quote:
je bent dus ECHT een jostiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou morgen naar Walibi gaan is het verstandig of is het megadruk op de weg naar de automaxx toe ? Weet iemand hoe dat vandaag was met de files erheen ?
htc touch zit toch ver onder die prijs bv, richting de 800 ga je al richting palmtops dus in dat opzich is apple gewoon aan de dure kant imoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor, bijna alle true 3G /smartphone zitten zonder abo op zo'n prijs.
Alex bedoelt dat je in het verkeerde topic zit, in Stratenmakers Ferrari's #16 Waar Automaxxers een taboe zijn zitten mensen die je verder kunnen helpen.quote:
Same herequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:19 schreef Fugie het volgende:
iphone zal los geen 800 zijn. Kwa functionaliteit hoort dat ding meer 3-400 euro te kosten MAX. Maar helaas is het apple dus zal het wel richting 6-700 euro gaan
bedoel, iphone wordt nu in de markt gezet met 3G en dat is wel heel bijzonder, alleen mijn qtek heeft dat al 2 jaar.....
het moet wel beschikbaar zijn jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here
En dan gebruik je het ook nog eens amper...
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent het spoor ook aardig bijster eh
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog nooit zo een lekkere telefoon gehad. Normaal wissel ik na 4 maanden al van mobiel omdat ik hem zat ben. Maar tot op de dag van vandaag vind ik hem geweldig.
En heb hem sinds eind vorig jaar.
En 150 belmin is extreem weinig. Dat verbel ik op een dag nog wel![]()
650 belmin heb ik en dan ga ik er nog dik over heen
belsletje ehquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog nooit zo een lekkere telefoon gehad. Normaal wissel ik na 4 maanden al van mobiel omdat ik hem zat ben. Maar tot op de dag van vandaag vind ik hem geweldig.
En heb hem sinds eind vorig jaar.
En 150 belmin is extreem weinig. Dat verbel ik op een dag nog wel![]()
650 belmin heb ik en dan ga ik er nog dik over heen
Kimi pwned hem welquote:Op zondag 6 juli 2008 11:27 schreef Fugie het volgende:
en gaat die gekke heiki silverstone ownen of niet ? volgens mij wel namelijk
Dus DAAR doet die Scandinaviër het voorquote:Op zondag 6 juli 2008 11:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kimi pwned hem wel
Er staat namelijk een grote fles drank naast het podium
quote:
3 uur lang!quote:Op zondag 6 juli 2008 11:37 schreef Paladijn het volgende:Lexxx staat tussen de vakantiegangers in de file
we hebben matchende rijstijlen fuugquote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
je weet waartoe ik in staat ben op de open wegen. Laat staan op een circuit....
De 121 heeft een natuurlijke beperking tot snel of wild rijden, dus dat scheeltquote:
Da's de eigenaar van een zweedse Autotrack variant, reed een paar jaar terug nog in een RS4. Vroeg me vorige week nog af waarom ik die al een tijdje niet meer gezien hadquote:Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
De 121 heeft een natuurlijke beperking tot snel of wild rijden, dus dat scheelt![]()
Dat nummerbord van die LamboEn de nog oudere generatie 121; ik ben afgetroefd.
nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef lipje het volgende:
Lexxx heb je zelf nog een rondje gereden?
Ben oprecht blij voor jequote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb doordeweeks geen leven meer nee![]()
.
Maar ik vind het werk wel de moeite waard.
dank je en trustequote:
tsja, maar das altijd nog beter dan met de bolhoed naar het strand!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef Dingest het volgende:
Ik moet dan nog steeds een pokken eind fietsen voordat ik bij het strand ben
Damnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef Paladijn het volgende:
Autogespot 'boys' door de bocht
http://www.autoblog.nl/ar(...)emgereden#post-15373
Hoe verzin je het... een auto klemrijden om er crappy foto's en filmpje van te maken![]()
quote:
Mja, ik word standaard trouwens ook om 4:00 uur wakker. En daarna ben ik om 't kwartier op de klok aan het kijken. Oftewel, dan slaap ik niet echt meer. Dus als ik dan niet voor 23:00uur slaap kiep ik echt om de volgende dag.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:13 schreef Fugie het volgende:
ik probeer ook voor 23:00 richting slaapkamer te gaanEn ik hoef pas om kwart voor 7 uit bed. Beetje afhankelijk van je ritme en benodigde slaap hoelang je moet slapen
Wat loop je te kakelen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
Kip/Ei.
yush, it's ook_gekquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]yush, it's a woman.
Je hebt iig geen wasstraat meer nodig zo...
Als je iedere nacht te vroeg wakker wordt, moet je misschien een keer wat later gaan slapen.quote:
moet wel lukkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:49 schreef Sjoewe het volgende:
Vandaag even lekker geld verbrassen in Rotteahgdam.
Denk je dat ik dat nog nooit geprobeerd hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je iedere nacht te vroeg wakker wordt, moet je misschien een keer wat later gaan slapen.
Shoppen bij Corrupt?quote:
Het gaat wel net zo snelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, maar das altijd nog beter dan met de bolhoed naar het strand!
Marktplaatsquote:
Da's verplicht voor mensen van buiten Europa die in Duitsland komen, geloof ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:10 schreef Fugie het volgende:
waarom zou je die test uberhaupt willen doen :x
Als dat voordelen heeft, ga ik Duitser worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:23 schreef Fugie het volgende:
ja maar je wil toch niet de schijn wekken dat je duitser wilt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |