Ik zei vanmorgen nog hai2u tegen een audi Q7 met ringsticker nabij Dr88quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai.
Ik zal er de volgende keer overheen pissen, weet ie zeker dat ze 'op temperatuur' zijnquote:
En het probleem is, geen trek in shoarma?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zeedijk inderdaad, tussen Harlingen en Westhoek. Maar daar stikt het nu van de schapen.
Gefeliciteerd!quote:
mn broer zn LaRo gewoon op een van de vele rallyweggetjes hier op de foto gezet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En het probleem is, geen trek in shoarma?
Nog andere suggesties in de regio, afgezien van het saaie Holwerd/Lauwersmeer stuk?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
Thenks.
Meer verdienen met minder werken niets doen.
die 62 trim doe ik er toch maar niet opquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die geupgrade turbo of die 62 trim???
tis wel weer een beetje-O ofniet.....
jeah nog meer balen dat de cilinderkop deze week niet klaar is en dat ik dus volgende week vrij moet nemen (en dat kan niet) om alles op tijd af te hebben.quote:
dus turbo weer terugsturen, want die had je toch pas terug gehad????quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die 62 trim doe ik er toch maar niet op
als ik die ook sloop kan ik het helemaal wel vergeten. mijn geupgrade 57 trim is kapot. ik heb er ongeveer 15 minuten mee gereden zonder boost. hij moet bij installatie al fubar zijn geweest
[..]
jeah nog meer balen dat de cilinderkop deze week niet klaar is en dat ik dus volgende week vrij moet nemen (en dat kan niet) om alles op tijd af te hebben.
die gast is failliet dus terugsturen gaat niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus turbo weer terugsturen, want die had je toch pas terug gehad????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |