Uiteraard! zag er echt heel vet uit, je kan er alleen niet te hard mee rijdenquote:
of stond je auto in de fik?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De geur van gesmolten rubber is toch het lekkerst als het van je eigen banden af komt
smoke that bitchquote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff van de rallyweggetjes in de regio genoten, de rover over de 150.000km heen getild
je mist nog wat stickers ouwequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef BoJo het volgende:
* BoJo was @ Spa Italia afgelopen weekend.![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi circuit
boost op 1,3 bar dus, goed excuus voor een nieuwe koppelingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het blok houdt het wel. Met gemak.
En dat de turbo het kán wil niet zeggen dat ik dat ook haal.
Sterker nog, die pk aantallen haal je bij 1.3 bar en ik ga op 1 bar rijden. Daarbij komt dat mijn uitlaat alvast een restrictie is en boven de 350 wielpk gaat mijn stock koppeling ook raar ruiken![]()
De kop laat ik niet flowen. Daar heb ik simpelweg het geld niet voor nu.
Kost al snel een uurtje of 8 aan bewerking; voor de revisie en bewerking samen ben je dan rond de 700 euro kwijt. Hij flowt dan wel beter dan een stock 2jz-gte kop trouwens![]()
Heb net pakkingen besteld. zal ook wel weer een Godsvermogen gaan kosten
Nope, ik heb gereden en onboard gefilmd met een camera aan m'n kooi. 3 uur aan film bijna, ben ik nog wel ff zoet meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef Paladijn het volgende:
Da's gewoon om roestplekken te verbergen
Nog een lading lambo's op de foto gezet Bo? Zag al wat pics van Mark Nauta voorbij komen op een ander forum
nou de dyno ga ik niet redden ben ik bang.Hopelijk heb ik de cilinderkop deze week terug van het revisiebedrijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
boost op 1,3 bar dus, goed excuus voor een nieuwe koppeling![]()
ben benieuwd wat er straks op de dyno uitkomt
die geupgrade turbo of die 62 trim???quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou de dyno ga ik niet redden ben ik bang.Hopelijk heb ik de cilinderkop deze week terug van het revisiebedrijf.
en omdat mijn NIEUWE turbo nu al gaar is -oorzaak onbekend- moet de stocker teruggezet worden .![]()
Ik zei vanmorgen nog hai2u tegen een audi Q7 met ringsticker nabij Dr88quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai.
Ik zal er de volgende keer overheen pissen, weet ie zeker dat ze 'op temperatuur' zijnquote:
En het probleem is, geen trek in shoarma?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zeedijk inderdaad, tussen Harlingen en Westhoek. Maar daar stikt het nu van de schapen.
Gefeliciteerd!quote:
mn broer zn LaRo gewoon op een van de vele rallyweggetjes hier op de foto gezet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En het probleem is, geen trek in shoarma?
Nog andere suggesties in de regio, afgezien van het saaie Holwerd/Lauwersmeer stuk?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
Thenks.
Meer verdienen met minder werken niets doen.
die 62 trim doe ik er toch maar niet opquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die geupgrade turbo of die 62 trim???
tis wel weer een beetje-O ofniet.....
jeah nog meer balen dat de cilinderkop deze week niet klaar is en dat ik dus volgende week vrij moet nemen (en dat kan niet) om alles op tijd af te hebben.quote:
dus turbo weer terugsturen, want die had je toch pas terug gehad????quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die 62 trim doe ik er toch maar niet op
als ik die ook sloop kan ik het helemaal wel vergeten. mijn geupgrade 57 trim is kapot. ik heb er ongeveer 15 minuten mee gereden zonder boost. hij moet bij installatie al fubar zijn geweest
[..]
jeah nog meer balen dat de cilinderkop deze week niet klaar is en dat ik dus volgende week vrij moet nemen (en dat kan niet) om alles op tijd af te hebben.
die gast is failliet dus terugsturen gaat niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus turbo weer terugsturen, want die had je toch pas terug gehad????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |