quote:Op zondag 29 juni 2008 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was je @ ring ditweekend? Europese Rovermeeting daar toch?
En ik HEB een pol-filter. Maar ik gebruik m niet.
Dat doet me aan eels.wmv denkenquote:
Dacht het wel ja.. Maar dan was het je wel opgevallen... Maar goed ga binnenkort zelf ook even een dagje dnek ik... (of met euhm.... iemand... maar dat moet nog ff blijkenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]was dat dit weekend? Ik heb eigenlijk amper Rovers gezien... alleen twee MG TF's rond de ring.
Wel heel veel Britten op de baan en de nodige baansluitingen rond het middaguur.
Was ff een dagje op pad met een collega in de Honda, anders had ik je wel een por gegeven![]()
Maar waarom gebruik je geen pola filter?
Douchenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we samen naast elkaar ziek op bed liggenEn straks samen het zieke van ons af douchen
Ken ik niet.quote:
Samen in bad dan. Ben je klein genoeg voor.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Douchen. Man, ik kan echt geen half uur lang staan.
Badderen. En dan op zijn heetst
. En de virus er maar uit zweten
. Heerlijk.
Totdat je dan uit bad stapt. Dan lijkt het net alsof je in elkaar zakt, bloedheet en overal een soort van 'spierpijn'. En hoesten, hoesten en hoesten zodat de pijn in je strot en ver daar onder ook weer terug is, zodat je dan uiteindelijk op bed neer ploft en weer zielig mag doen..
Jullie kijken ook geen voetbal trouwens?
In bad gaan doe ik alleen. Da's mijn uurtje-voor-mezelfquote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen in bad dan. Ben je klein genoeg voor.
En natuurlijk niet
uur nog welquote:Op zondag 29 juni 2008 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In bad gaan doe ik alleen. Da's mijn uurtje-voor-mezelf.
Twee Japanse dames die met kleine palinkjes 'aparte' dingen doenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar ik geloof ook niet dat ik het wil kennen.
De Britse meneer die trouwens de BMW komt ophalen/gekocht heeft, plakt er ook meteen een RING-weekendje achteraan. Tssj!.
Uiteraard! zag er echt heel vet uit, je kan er alleen niet te hard mee rijdenquote:
of stond je auto in de fik?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De geur van gesmolten rubber is toch het lekkerst als het van je eigen banden af komt
smoke that bitchquote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff van de rallyweggetjes in de regio genoten, de rover over de 150.000km heen getild
je mist nog wat stickers ouwequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef BoJo het volgende:
* BoJo was @ Spa Italia afgelopen weekend.![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi circuit
boost op 1,3 bar dus, goed excuus voor een nieuwe koppelingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het blok houdt het wel. Met gemak.
En dat de turbo het kán wil niet zeggen dat ik dat ook haal.
Sterker nog, die pk aantallen haal je bij 1.3 bar en ik ga op 1 bar rijden. Daarbij komt dat mijn uitlaat alvast een restrictie is en boven de 350 wielpk gaat mijn stock koppeling ook raar ruiken![]()
De kop laat ik niet flowen. Daar heb ik simpelweg het geld niet voor nu.
Kost al snel een uurtje of 8 aan bewerking; voor de revisie en bewerking samen ben je dan rond de 700 euro kwijt. Hij flowt dan wel beter dan een stock 2jz-gte kop trouwens![]()
Heb net pakkingen besteld. zal ook wel weer een Godsvermogen gaan kosten
Nope, ik heb gereden en onboard gefilmd met een camera aan m'n kooi. 3 uur aan film bijna, ben ik nog wel ff zoet meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef Paladijn het volgende:
Da's gewoon om roestplekken te verbergen
Nog een lading lambo's op de foto gezet Bo? Zag al wat pics van Mark Nauta voorbij komen op een ander forum
nou de dyno ga ik niet redden ben ik bang.Hopelijk heb ik de cilinderkop deze week terug van het revisiebedrijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
boost op 1,3 bar dus, goed excuus voor een nieuwe koppeling![]()
ben benieuwd wat er straks op de dyno uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |