Ook voor 15/16" ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
45 euro vind ik vrij duur hoor voor gebruikte bandjes
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:57 schreef Fugie het volgende:
nouja het is wel 6mm ofzo, en het zijn michelin prosport etc etc je kent het welEn het was een turk, en het is een moeilijke of veelgevraagde maat
En mijn waggie is al sinds december 2006 niet uitgelijnd, dus mijn banden hadden nog wel 4mm profiel alleen de binnenkant was kaal. Nu nog ff ruitenwissers vervangen en dan over anderhalve week naar de apk, even kijken wat de schade daar is en daarna uitlijnen en eventueel nog centreerringen erop gooien.
En tweedehandsjes omdat de vec het elk moment kan begeven en ik geen zin heb om nieuwe banden erop te leggen
was wel zonde van die goodyear eagle's jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook voor 15/16" ?De winterbanden onder mijn MX waren bijvoorbeeld 219 euro per stuk nieuw...
[..]Dat voel je toch wel bij het rijden?
Maar als de vectra bijna op is wil je er idd niet teveel geld meer in stoppen.
Deutsche grundlichkeit toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
was wel zonde van die goodyear eagle's ja
die banden waren brandnieuw toen ik hem kocht (800 ¤ aan rubber). En hadden ook nog genoeg profiel maja
![]()
En de vectra is al 2 jaar bijna op, alleen gaat het wel steeds slechter (warmrijden is immers niet nodig bij 260k)
Foto 3 vind ik wel mooi hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Rest is hier te vinden. Vind het wat overdone om er een topic in FOT over te openen, dus als iemand hier opmerkingen ter verbetering heeft... brand los
En ja, er hoort 18" onder... Honda kwaaltje om standaard veel te kleine velgen te leveren.
Zandvoort leer je in twee rondjes, Zandvoort snel/goed leren rijden in velequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ken zandvoort totaal niet.... dus of ik ga rijdne is een tweede. maar gaan overweeg ik WEL heel sterk.
Spiegel kan ik weinig aan doen, horizon welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
Bij de eerste is je spiegel afgesneden. Bij de laatste is je horizon scheef.
Verder best wel leuke foto's heur.
Wete niet of mn auto 25 minuten vol rijden wel aan kan technischquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zandvoort leer je in twee rondjes, Zandvoort snel/goed leren rijden in veleVan tevoren even een inboard filmpje van het vrijrijden kijken helpt ook veel, of eventueel een echte race om de lijnen goed te zien. Op DF staat overigens een trackguide van Cavalino, erg leerzaam.
Als het goed is zijn er meerdere tijdstippen om te rijden, dus je kan altijd een van de anderen vragen om met hun mee te rijden of zelfs met jou mee te laten rijden om advies te geven. Van Mista_T (diens 623 GSI had ik bijna als trackday car), Morax en Peter (In zijn ZT-T 260 mijn eerste paxlaps gereden op CPZ, geniale auto en bestuurder weet wat ie doet) weet ik dat ze ervaring hebben op Zandvoort... die zou je dus kunnen vragen.
Gewoon proberen dus, desnoods rustig aan - kun je iig zeggen dat je het een keer gedaan hebt
Kijk trouwens wel even of het verplicht is om met helm te rijden, dat is bij vrijrijden en DF wel zo namelijk.
Misschien een diffuse remote flitser op een statief. Kan je mooi bijlichtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Vandaag toch maar even de Honda op de gevoelige plaat vastgelegd, maar ben er nog niet helemaal tevreden over.
Paar snapshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest is hier te vinden. Vind het wat overdone om er een topic in FOT over te openen, dus als iemand hier opmerkingen ter verbetering heeft... brand los
En ja, er hoort 18" onder... Honda kwaaltje om standaard veel te kleine velgen te leveren.
jammer van de velgen onder de eerstequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:59 schreef ijsmeis het volgende:
We hebben er nu trouwens twee.
[ afbeelding ]
iTunes kan dat allemaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:21 schreef PeuRac het volgende:
Misschien dat iemand hier me kan helpen, ik had ooit een programma waarmee ik alle muziek bestanden automatisch kon sorteren in de juiste mappen, op volgorde per artiest/album en ook de bestandsnamen logisch maakte. Ik heb alleen geen idee meer welk programma dat was en hoe dat ook alweer werkte.
Oke, dus die moet ik ff downloaden dan, ik had namelijk flink wat muziek gekopieerd van een iPod, maar zonder iTunes, dus nu zijn alle bestandjes door elkaar gegooid en de mappen genummerdquote:
De enige plek op CPZ waar jij de 180 gaat halen is als je vergeet te remmen bij de tarzanbocht... maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wete niet of mn auto 25 minuten vol rijden wel aan kan technischals ik een tjde 180 ga word de motor al heet en zo... Maar ik kan altijd langs de baan fotos gaan maken van mede Roveraars
denk dat ik wel ga iig.
Heb er wel aan zitten denken, maar ik zie mezelf nog niet zo snel met een externe flitser rondlopen. Het zou hier wel veel geholpen hebben om het verschil tussen auto en lucht kleiner te maken :xquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien een diffuse remote flitser op een statief. Kan je mooi bijlichten
Die komen ook op de andere en dan komen de originele velgen er weer onder (liggen al klaar), maar nog geen tijd voor gehadquote:
jij moet zeker ook een iphone hebben ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
Mja itunes voor windows is niet erg leuk.
Maar wel voor de mac
wat noem je fatsoenlijk ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Mits een fatsoenlijk abo.
kun je der ook los aankomen, zonder abo/simlock ???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |