Misschien een diffuse remote flitser op een statief. Kan je mooi bijlichtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Vandaag toch maar even de Honda op de gevoelige plaat vastgelegd, maar ben er nog niet helemaal tevreden over.
Paar snapshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest is hier te vinden. Vind het wat overdone om er een topic in FOT over te openen, dus als iemand hier opmerkingen ter verbetering heeft... brand los
En ja, er hoort 18" onder... Honda kwaaltje om standaard veel te kleine velgen te leveren.
jammer van de velgen onder de eerstequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:59 schreef ijsmeis het volgende:
We hebben er nu trouwens twee.
[ afbeelding ]
iTunes kan dat allemaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:21 schreef PeuRac het volgende:
Misschien dat iemand hier me kan helpen, ik had ooit een programma waarmee ik alle muziek bestanden automatisch kon sorteren in de juiste mappen, op volgorde per artiest/album en ook de bestandsnamen logisch maakte. Ik heb alleen geen idee meer welk programma dat was en hoe dat ook alweer werkte.
Oke, dus die moet ik ff downloaden dan, ik had namelijk flink wat muziek gekopieerd van een iPod, maar zonder iTunes, dus nu zijn alle bestandjes door elkaar gegooid en de mappen genummerdquote:
De enige plek op CPZ waar jij de 180 gaat halen is als je vergeet te remmen bij de tarzanbocht... maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wete niet of mn auto 25 minuten vol rijden wel aan kan technischals ik een tjde 180 ga word de motor al heet en zo... Maar ik kan altijd langs de baan fotos gaan maken van mede Roveraars
denk dat ik wel ga iig.
Heb er wel aan zitten denken, maar ik zie mezelf nog niet zo snel met een externe flitser rondlopen. Het zou hier wel veel geholpen hebben om het verschil tussen auto en lucht kleiner te maken :xquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien een diffuse remote flitser op een statief. Kan je mooi bijlichten
Die komen ook op de andere en dan komen de originele velgen er weer onder (liggen al klaar), maar nog geen tijd voor gehadquote:
jij moet zeker ook een iphone hebben ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
Mja itunes voor windows is niet erg leuk.
Maar wel voor de mac
wat noem je fatsoenlijk ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Mits een fatsoenlijk abo.
kun je der ook los aankomen, zonder abo/simlock ???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |