Damnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef Paladijn het volgende:
Autogespot 'boys' door de bocht
http://www.autoblog.nl/ar(...)emgereden#post-15373
Hoe verzin je het... een auto klemrijden om er crappy foto's en filmpje van te maken![]()
quote:
Mja, ik word standaard trouwens ook om 4:00 uur wakker. En daarna ben ik om 't kwartier op de klok aan het kijken. Oftewel, dan slaap ik niet echt meer. Dus als ik dan niet voor 23:00uur slaap kiep ik echt om de volgende dag.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:13 schreef Fugie het volgende:
ik probeer ook voor 23:00 richting slaapkamer te gaanEn ik hoef pas om kwart voor 7 uit bed. Beetje afhankelijk van je ritme en benodigde slaap hoelang je moet slapen
Wat loop je te kakelen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
Kip/Ei.
yush, it's ook_gekquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]yush, it's a woman.
Je hebt iig geen wasstraat meer nodig zo...
Als je iedere nacht te vroeg wakker wordt, moet je misschien een keer wat later gaan slapen.quote:
moet wel lukkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:49 schreef Sjoewe het volgende:
Vandaag even lekker geld verbrassen in Rotteahgdam.
Denk je dat ik dat nog nooit geprobeerd hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je iedere nacht te vroeg wakker wordt, moet je misschien een keer wat later gaan slapen.
Shoppen bij Corrupt?quote:
Het gaat wel net zo snelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, maar das altijd nog beter dan met de bolhoed naar het strand!
Marktplaatsquote:
Da's verplicht voor mensen van buiten Europa die in Duitsland komen, geloof ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:10 schreef Fugie het volgende:
waarom zou je die test uberhaupt willen doen :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |