quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dan gaat 'ie iets van 800 euro kosten geloof ik.
Niet zo heel raar hoor, bijna alle true 3G /smartphone zitten zonder abo op zo'n prijs.quote:
je bent dus ECHT een jostiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou morgen naar Walibi gaan is het verstandig of is het megadruk op de weg naar de automaxx toe ? Weet iemand hoe dat vandaag was met de files erheen ?
htc touch zit toch ver onder die prijs bv, richting de 800 ga je al richting palmtops dus in dat opzich is apple gewoon aan de dure kant imoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet zo heel raar hoor, bijna alle true 3G /smartphone zitten zonder abo op zo'n prijs.
Alex bedoelt dat je in het verkeerde topic zit, in Stratenmakers Ferrari's #16 Waar Automaxxers een taboe zijn zitten mensen die je verder kunnen helpen.quote:
Same herequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:19 schreef Fugie het volgende:
iphone zal los geen 800 zijn. Kwa functionaliteit hoort dat ding meer 3-400 euro te kosten MAX. Maar helaas is het apple dus zal het wel richting 6-700 euro gaan
bedoel, iphone wordt nu in de markt gezet met 3G en dat is wel heel bijzonder, alleen mijn qtek heeft dat al 2 jaar.....
het moet wel beschikbaar zijn jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here
En dan gebruik je het ook nog eens amper...
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent het spoor ook aardig bijster eh
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog nooit zo een lekkere telefoon gehad. Normaal wissel ik na 4 maanden al van mobiel omdat ik hem zat ben. Maar tot op de dag van vandaag vind ik hem geweldig.
En heb hem sinds eind vorig jaar.
En 150 belmin is extreem weinig. Dat verbel ik op een dag nog wel![]()
650 belmin heb ik en dan ga ik er nog dik over heen
belsletje ehquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog nooit zo een lekkere telefoon gehad. Normaal wissel ik na 4 maanden al van mobiel omdat ik hem zat ben. Maar tot op de dag van vandaag vind ik hem geweldig.
En heb hem sinds eind vorig jaar.
En 150 belmin is extreem weinig. Dat verbel ik op een dag nog wel![]()
650 belmin heb ik en dan ga ik er nog dik over heen
Kimi pwned hem welquote:Op zondag 6 juli 2008 11:27 schreef Fugie het volgende:
en gaat die gekke heiki silverstone ownen of niet ? volgens mij wel namelijk
Dus DAAR doet die Scandinaviër het voorquote:Op zondag 6 juli 2008 11:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kimi pwned hem wel
Er staat namelijk een grote fles drank naast het podium
quote:
3 uur lang!quote:Op zondag 6 juli 2008 11:37 schreef Paladijn het volgende:Lexxx staat tussen de vakantiegangers in de file
we hebben matchende rijstijlen fuugquote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
je weet waartoe ik in staat ben op de open wegen. Laat staan op een circuit....
De 121 heeft een natuurlijke beperking tot snel of wild rijden, dus dat scheeltquote:
Da's de eigenaar van een zweedse Autotrack variant, reed een paar jaar terug nog in een RS4. Vroeg me vorige week nog af waarom ik die al een tijdje niet meer gezien hadquote:Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
De 121 heeft een natuurlijke beperking tot snel of wild rijden, dus dat scheelt![]()
Dat nummerbord van die LamboEn de nog oudere generatie 121; ik ben afgetroefd.
nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef lipje het volgende:
Lexxx heb je zelf nog een rondje gereden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |