Vanochtend ging de wekker al weer heel erg vroeg

En twee uurtjes daarna kwam ik nog eens uit bed, maar hey, om 8 uur in de auto zitten is voor mijn doen best goed toch?

Gister werd de ringjeuk wel heel erg hevig, dus toen besloot ik dat ik vandaag maar weer eens die kant op moest. Op de heenweg via Arnhem gegaan en daar in Duitsland de 3 op.... Waar ik vervolgens 3 uur heb gedaan over een stuk van 14 kilometer

Nou ja ik heb in ieder geval eens op een vluchtstrook staan pissen, hebben we dat ook weer meegemaakt... De oorspronkelijke planning was om 10 uur aankomen, plus twee uurtejs verslapen werd rond het middaguur, plus 3 uurtjes file werd het precies 1 minuut over drie voodat ik het eerste stukje ring zag, breidscheid in Adenau om precies te zijn. Eerst bij de ingang wat fotos gemaakt, daarna even naar de wâldwei gegaan, door de omgeving gereden (genieten!), naar de Hohe Acht, nog wat fotos gemakat in Niederadenau en Adenau, en maar weer op huis aan gegaan. Nu eindelijk ook eens fotos gemaakt op plekken waar ik anders mn reisgenoten niet mee lastig wilde vallen :8: Dus veel landbouwspul en zo dit keer er ook bij

Via de 1 en de 61 weer terug gegaan, daar gRover NET niet op de 200 km/h (op de teller, bergafwaarts op de autobahn) gekregen, bij de Mac in Venlo wat te eten gehaald en door Nederland naar huis geraced.
Superdag gehad, bedankt Alex! Foto's morgen.