quote:Op zondag 15 juni 2008 16:00 schreef haja_electric het volgende:
[..]
en hun lachen jullie waarschijnlijk uit voor jullie sjonnie bakken.
[..]
het is zeker een vrij land, maar laat mensen in hun waarden. als zij dat leuk vinden laat ze dan lekker.
[..]
en als hun dat niet bevallenals jullie het niet bevalt, kom dan ook niet op dat forum
,
heb er net ff opgekeken maar laat hun in hun waarden en hun jullie in je waarden.
iedereen blij nou genoeg er over wou alleen 1 reactie geven.
wil me niet verlagen tot jullie en hun niveau.
haja_electric
uit LPG valt best wat vermogen te peuteren, alleen kan je dan niet meer op benzine rijden...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:31 schreef RiKe het volgende:
Kenteken: DR-43-65
Voertuigsoort: personenauto
Merk: VOLVO
Handelsbenaming: 13134
Brandstof: LPG (Liquified Petrol Gas)
HKS op gas......(of mis ik iets?
)
Ik weet dat je een behoorlijke hoeveelheid vermogen uit LPG kan halen, maar daar heeft HKS toch niets mee te maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Youp het volgende:
[..]
uit LPG valt best wat vermogen te peuteren, alleen kan je dan niet meer op benzine rijden...
Alles wat op Benzine loopt, kan ook op LPG lopen, bij wijze van.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik weet dat je een behoorlijke hoeveelheid vermogen uit LPG kan halen, maar daar heeft HKS toch niets mee te maken?
Naar mijn weten houd HKS zich bezig met benzine auto's
Heb hem wels zien en horen rijden, inclusief dumpvalve.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Alles wat op Benzine loopt, kan ook op LPG lopen, bij wijze van.
So?
En zo te zien is het een oldtimer, en als ik niet zo scheel ben zie ik ook nog eens slicks/brede banden.. Dus wie weet? Wolf in schaapskleren?
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben Alex, enik heb de grootste bek van iedereen.
En de goedkoopste styling
Het is wel een Cooper S. Even de advertentie erbij zoeken.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:30 schreef Youp het volgende:
en dan heb je evengoed nog maar een gewone coopersteek dat bodykitgeld dan toch gewoon in een cooper S. daar kan je je wel in vertonen.
Het is geen cooper S.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:35 schreef tevebe het volgende:
[..]
Het is wel een Cooper S. Even de advertentie erbij zoeken.
Edit: http://www.autotrader.nl/(...)ni/MINI/algemeen.htm
BOVAG GARANTIE tegen meerprijs mogelijk.AUTO IS GETUNED VOOR 22000 EURO DOOR TV PROGAMMA DE GROTE BEURT VAN VERONICA. AAN ALLES IS GEDACHT.HIFI,INTERIEUR,EXTERIEUR,AUTO IS GEHEEL VOORZIEN VAN KEVLAR.ZIEN IS KOPEN!!!!
Ojee de grote beurt. Misschien nog wel erger dan Automaxx.
Ik had alleen naar de advertentie gekekenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:11 schreef Youp het volgende:
[..]
Het is geen cooper S.
1. de kentekencheck van de RDW zegt dat
2. ik mis het koelgat voor de intercooler in de motorkap
3. ik mis een standaard sportstuur wat in een cooper S zit
HOEZO WAT IS DAAR IRRITANT AANquote:Op maandag 16 juni 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik irriteer me altijd dood aan caps lock advertenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |